Gevallen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn laptop is laatst gevallen.
Nu doet het muispad het slecht
Hij neemt die laptop zelfs mee op het toilet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gevallen? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij neemt die laptop zelfs mee op het toilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een legpuzzel?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
Oh ja, en ik heb een nieuwe puzzel gekocht.
/liefdagboek
Hoeveel stukjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef FrauMilena het volgende:
Oh ja, en ik heb een nieuwe puzzel gekocht.
/liefdagboek
quote:
950 dacht ik, Wasgij puzzel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
950 dacht ik, Wasgij puzzel.
En Ama dit is wel fijn spul om mee te spoelen:Wat mee spoelen precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ohhh, die zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
950 dacht ik, Wasgij puzzel.
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.quote:
Oh haha. Nu geen geld voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mond, voor als het een wondje/aft wordt.Het is sowieso goed voor je tandvlees dacht ik.
En het is vooral erg smakelijk /fan
Ja! M'n moeder en ik hebben eindelijk iets gevonden wat we beiden leuk vinden om samen te doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhh, die zijn zo leuk.
Sowieso legpuzzels.
Laatst beet ik heel hard op mijn lip. Dat was nog vervelender. Bloeden enz.quote:
Wat een apaat he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
Oh dat komt me niet bekend voorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
Of acute bloedlip door kou.echt super.
die kerel was ook een slomequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag trouwens net een stukje vier handen op een buik. Wat een inhoudsloos wijf was dat.
enige goede nederlandse muziek die ik ken is Spinvis :squote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Daar ben ik expert inquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
Bijzondere dag vandaag, heb bijna alleen maar naar Nederlandse muziek geluisterd.
Feyenoord out!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen roda jc-feyenoord
ik weet echt niet wat ik ervan moet denken
ik ben heel bang voor een gelijkspel
Echt lelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Met z'n tats in z'n gezicht. Man man man
na verlenging gaan ze er af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat wel ik twijfel nog eve
Hopelijk krijg je de rekening wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:42 schreef Tjacka het volgende:
ik ben de afspraak van de oogarts vergeten
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je de rekening wel!
je moet gewoon normaal doen apaatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat doe je dom tegen mij de laatste tijd eikel
hoezo normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon normaal doen apaat
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit zou je vrijwillig dragen? Mi gado.
geen idee wie dit zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
Die dochter van Gwyneth Paltrow en Chris Martin.
Foto?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
okequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef Fera het volgende:
Actrice en zanger van Coldplay.quote:
Oh. Coldplayquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chris Martin is zanger Coldplay.
succes man zal wel zwaar worden zeker qua conditie of nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgenavond eerste voetbaltraining jc.
pff
conditie gaat welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
succes man zal wel zwaar worden zeker qua conditie of niet
wow je was toch vies lang gestoptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgenavond eerste voetbaltraining jc.
pff
Ja inderdaad. Heb je zo'n knappe moeder, krijg je je vaders genen.quote:
ohja ik train 2x per week en raak nog steeds alle ballen verkeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
conditie gaat wel
maar balgevoel zal slecht zijn pfff
1x in week trainen op woensdag en zaterdags wedstrijd pffquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohja ik train 2x per week en raak nog steeds alle ballen verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |