Broer, ik was al grtd elite voordat het uberhaupt grtd heettequote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje jelly dat ik meteen word goedgekeurd?
awr?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
Omg zit met AWR bij Starbucks
Zeker gaat hij prank zetten
Vlogger die constant mensen prankt.quote:
Goed man.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben dan ook wel anderhalf jaar gewacht voor we iets goeds vonden![]()
oh armoo was rightquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vlogger die constant mensen prankt.
Niet zo groot als Enzoknol maar wel veel abonnees
wanneer daar slapen danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben dan ook wel anderhalf jaar gewacht voor we iets goeds vonden![]()
Ja hij dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh armoo was right
dat is toch geen vlogger man dat is een pranker
Zeg het hemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij dus.
Echt kuddebiel zijn pranks zijn niet eens grappig.
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteursquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij dus.
Echt kuddebiel zijn pranks zijn niet eens grappig.
moest jij niet werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteurs
maar weet niet vind meeste prankkanalen niet grappig en pranks uberhaupt zijn niet mijn ding
Weet wel zeker anders had hij allang een keer klappen gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was begin van januari ook controversie over dat hij fake pranks maakte met acteurs
maar weet niet vind meeste prankkanalen niet grappig en pranks uberhaupt zijn niet mijn ding
is alleen maar goed voor de viewsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet wel zeker anders had hij allang een keer klappen gehad.
permanentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hoelang word je meestal geschorst voor vechten?
en uitgelokt geweldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
permanent
geweld op school is not done
Goede pranks vereisen dan ook een degelijke voorbereiding en enige originaliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is alleen maar goed voor de views
kun je prank gaat fout in de titel zetten
maar zag laatst een ventje van een jaartje of 15 eieren gooien en gewoon lopen zieken in winkels
zou daar ook echt wild van worden
Klopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:10 schreef Trollscience het volgende:
"Pranken" is tegenwoordig meer gwn pamperirritante, sneue, asociale, racistische streken uithalen en dan na afloop "HAHAHHA DAAR HAD IK JEGEPRANKT
DDD" die mensen mogen van mij best een trein koppen
alle prankers terug naar hun eigen landquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:14 schreef Fylax het volgende:
echt een tyfushekel aan die youtubers die pranken
land uit ermee
terug naar istanbullquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alle prankers terug naar hun eigen land
Was je nog naar dat hotel gegaan om te fiksen met die sletjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
eerlijk, nee!
zaterdag weer
nee man zit vol toch ik moet ff kijken heb ook weinig teitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Was je nog naar dat hotel gegaan om te fiksen met die sletje
en weinig tiet nuquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee man zit vol toch ik moet ff kijken heb ook weinig teit
focus op die guap mattiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan wel zonder heb geen sexuele drang
Gaat het een beetje?quote:
Jawel, beetje.quote:
Nee, het voelde echt als een groot dejavu omdat het precies hetzelfde was als bij mn oma.. maar dan nu voor mn opa.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het hiermee af kunnen sluiten?
Dat is wel mooi ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, beetje.
Met vlagen gaat goed en dan weer niet
We hadden vandaag ook een filmpje waarop mn opa ging proosten, dat was tof
[..]
Nee, het voelde echt als een groot dejavu omdat het precies hetzelfde was als bij mn oma.. maar dan nu voor mn opa.
Het voelde zo gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |