Nee dat doet de Trojka dus absoluut niet. Het beleid wat de ECB nu bv voert met het opkopen van de obligaties door de ECB is alleen maar gunstig voor banken. En totaal niet gunstig voor ons. Al het beleid van de ECB, de Trojka en ook veel beleid van de EU en zelfs de landelijke politiek is vooral gericht op belangenbehartiging van banken en multinationals. Alleen op gemeente niveau is de politiek nog daadwerkelijk gericht op het behartigen van belangen van burgers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:29 schreef Gutmensch het volgende:
Japie, die Trojka behartigde ook mijn belangen en die van de meeste EU-burgers.
Dus ik ben blij dat ze die Griekenlandcrisis voor nu hebben opgelost.
En ja, dat mag best wat kosten.
Het beleid van de ECB is ook heel erg gunstig voor mij, want ik leid een bijzonder prettig leven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat doet de Trojka dus absoluut niet. Het beleid wat de ECB nu bv voert met het opkopen van de obligaties door de ECB is alleen maar gunstig voor banken. En totaal niet gunstig voor ons. Al het beleid van de ECB, de Trojka en ook veel beleid van de EU en zelfs de landelijke politiek is vooral gericht op belangenbehartiging van banken en multinationals. Alleen op gemeente niveau is de politiek nog daadwerkelijk gericht op het behartigen van belangen van burgers.
Pffff. Ja dat is het summum van korte termijn denken en oogkleppen denken. We spreken elkaar over 5 jaar nog wel eens. De enige reden wat wij er nu nog niks van merken in Nederland is omdat we heroine toedienen aan het financiele systeem. Het word nog meer opgepompt en dat gaat een keer klappen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het beleid van de ECB is ook heel erg gunstig voor mij, want ik leid een bijzonder prettig leven.
Jij niet?
Ik loop hier al meer dan 40 jaar rond en volg het allemaal dus al wel langer dan een paar jaar. Het is allemaal best stabiel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Pffff. Ja dat is het summum van korte termijn denken en oogkleppen denken. We spreken elkaar over 5 jaar nog wel eens. De enige reden wat wij er nu nog niks van merken in Nederland is omdat we heroine toedienen aan het financiele systeem. Het word nog meer opgepompt en dat gaat een keer klappen.
Ik niet, ik denk eerder jij. Het Goedvolk torpedeert elke maatregel die het probleem kleiner maakt. Die willen dit juist. Het Goedvolk heeft de dwingende behoefte om zich superieur te voelen. Niet om andere mensen te helpen, ze geven geen reet om hun omgeving, maar puur om hun ego te strelen.quote:
torpederen nog wel, noem eens een voorbeeld wat dat goedvolk dan wel niet torpedeert, of lig een paar aangezien ze elke maatregel dus torperdeert. En tov an wie zouden ze zich superieur voelen, de miskende rechtse vrijdenker? En waarom zouden ze geen reet geven om hun omgeving?quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk eerder jij. Het Goedvolk torpedeert elke maatregel die het probleem kleiner maakt. Die willen dit juist. Het Goedvolk heeft de dwingende behoefte om zich superieur te voelen. Niet om andere mensen te helpen, ze geven geen reet om hun omgeving, maar puur om hun ego te strelen.
Je bent al goed bezig om dat wat jij als 'de vijand' ziet te ontmenselijken zie ik. Het Goedvolkquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk eerder jij. Het Goedvolk torpedeert elke maatregel die het probleem kleiner maakt. Die willen dit juist. Het Goedvolk heeft de dwingende behoefte om zich superieur te voelen. Niet om andere mensen te helpen, ze geven geen reet om hun omgeving, maar puur om hun ego te strelen.
Dat uit zich door 1000 keer te zeggen "dat is geen oplossing". Als je overtuiging is "ik wil die mensen niet hier, punt" dan reageer je niet zo. Ze geven geen reet om hun omgeving omdat ze gevoelloos zijn. Een ideologie doet dat met je. Dat zie je bij Goedvolk, Jehova getuigen, strenggelovigen enz. Ze verbannen nog liever hun eigen familie dan dat ze hun ideologie verloochenen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:58 schreef Re het volgende:
[..]
torpederen nog wel, noem eens een voorbeeld wat dat goedvolk dan wel niet torpedeert, of lig een paar aangezien ze elke maatregel dus torperdeert. En tov an wie zouden ze zich superieur voelen, de miskende rechtse vrijdenker? En waarom zouden ze geen reet geven om hun omgeving?
allemaal van die loze holle retoriek
Gelukkig hebben alleen mensen die jou niet aanstaan last van een ideologie en zie jij de wereld precies zoals die is, zonder ideologische constructies of wat dat ook.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat uit zich door 1000 keer te zeggen "dat is geen oplossing". Als je overtuiging is "ik wil die mensen niet hier, punt" dan reageer je niet zo. Ze geven geen reet om hun omgeving omdat ze gevoelloos zijn. Een ideologie doet dat met je. Dat zie je bij Goedvolk, Jehova getuigen, strenggelovigen enz. Ze verbannen nog liever hun eigen familie dan dat ze hun ideologie verloochenen.
Dat is eerder jouw eigen overtuiging dan een verifieerbaar feit. Als je gelijk zou hebben was dat direct te zien in opgesteld beleid en de genomen maatregelen. Niks wijst daarop. Wat Dustpuppy zegt, je bent hard bezig met het ontmenselijken van de mensen die je als tegenstander ziet. Volgende keer je dubbele espresso misschien niet anaal nemen zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat uit zich door 1000 keer te zeggen "dat is geen oplossing". Als je overtuiging is "ik wil die mensen niet hier, punt" dan reageer je niet zo. Ze geven geen reet om hun omgeving omdat ze gevoelloos zijn. Een ideologie doet dat met je. Dat zie je bij Goedvolk, Jehova getuigen, strenggelovigen enz. Ze verbannen nog liever hun eigen familie dan dat ze hun ideologie verloochenen.
ik weet niet wat er in je hoofd afspeelt maar dat de oplossing die je wil niet resoneert met de oplossingen die een ander voorstaat is nog altijd een normaal iets. Dat jij graag je vijanden classificeert met zulk soort negativiteit ligt niet aan je tegenstander maar aan jezelf. En dat verbannen is ook nog altijd iets wat een vals denkpatroon is, je zou het graag zien zo, maar dat is natuurlijk ver van de waarheid.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Typisch nazistisch inderdaad. Maar deze hersendode staat hier dan ook al langer bekend als een echte.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je bent al goed bezig om dat wat jij als 'de vijand' ziet te ontmenselijken zie ik. Het Goedvolk.
Stap 1 is in ieder geval gezet.
Espresso is voor watjes, ik heb voor mijn ontbijt al 4 wodka-Bullits op. Ik ben niet begonnen met het ontmenselijken van mijn tegenstanders. Dat proces is al ruim 30 jaar geleden begonnen door de "tegenstander" en gaat nog steeds door. Blijkt ook wel dat het Goedvolk weinig incasseringsvermogen heeft, ze kunnen wel uitdelen maar niet incasseren. Gaan dan janken in Feedback. Beetje laf naar mijn idee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is eerder jouw eigen overtuiging dan een verifieerbaar feit. Als je gelijk zou hebben was dat direct te zien in opgesteld beleid en de genomen maatregelen. Niks wijst daarop. Wat Dustpuppy zegt, je bent hard bezig met het ontmenselijken van de mensen die je als tegenstander ziet. Volgende keer je dubbele espresso misschien niet annaal nemen zo op de vroege ochtend.
En dat zeg jij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Typisch nazistisch inderdaad. Maar deze hersendode staat hier dan ook al langer bekend als een echte.
Definieer dat 'Goedvolk' eens? Ik voel me namelijk niet heel erg aangesproken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Espresso is voor watjes, ik heb voor mijn ontbijt al 4 wodka-Bullits op. Ik ben niet begonnen met het ontmenselijken van mijn tegenstanders. Dat proces is al ruim 30 jaar geleden begonnen door de "tegenstander" en gaat nog steeds door. Blijkt ook wel dat het Goedvolk weinig incasseringsvermogen heeft, ze kunnen wel uitdelen maar niet incasseren. Gaan dan janken in Feedback. Beetje laf naar mijn idee.
'Gat'quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:16 schreef Re het volgende:
een espressoklisma ... hmmm gat in de markt
Iedereen die moslims niet per definitie aan de hoogste boom wil opknopen, vermoed ik.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Definieer dat 'Goedvolk' eens? Ik voel me namelijk niet heel erg aangesproken.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Espresso is voor watjes, ik heb voor mijn ontbijt al 4 wodka-Bullits op. Ik ben niet begonnen met het ontmenselijken van mijn tegenstanders. Dat proces is al ruim 30 jaar geleden begonnen door de "tegenstander" en gaat nog steeds door. Blijkt ook wel dat het Goedvolk weinig incasseringsvermogen heeft, ze kunnen wel uitdelen maar niet incasseren. Gaan dan janken in Feedback. Beetje laf naar mijn idee.
Deze man snapt het.quote:
If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck...quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat zeg jij.Iemand die in de helft van zijn posts een nazi-vergelijking maakt.
It might be a platypus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
If it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |