Mijn punt is dat we wat betreft de asielzoekers een lacune in onze wet hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef Belabor het volgende:
[..]
Tsja, wie is de persoon die de meeste media-aandacht krijgt in dit vraagstuk?
Eigenlijk zou ik moeten zeggen: Het is de schuld van de media!!!1!!11!
[..]
Dat is niet hoe de asielprocedure werkt. Kijk eens op de website van VluchtelingenWerk, dan krijg je wat een beter beeld van de selectie en alles wat daar bij komt kijken.
Joh, nadat NATO zich ermee ging bemoeien en de staat de oorlog aan het verliezen waren, dat heet een opportunist. Net zoals dat in Nederland opeens iedereen in het verzet zat, geloof je dat ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...nee, dit klopt niet. Zo'n beetje de helft van de militaire leiding kwam mee in die opstand, alsook verschillende politici. De burgeroorlog in Libie begon niet als een klasse-oorlog.
Masturberen bijvoorbeeld. Ik vind dat iig een goede vrije tijd besteding.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kan mijn vrije tijd wel beter besteden eerlijk gezegd.
Maximiliaan de Robespierre, is het u, oh revolutionair?quote:
Nou, dat dik gedrukte gedeelte klopt in ieder geval dus niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:29 schreef D1990 het volgende:
[..]
Joh, nadat NATO zich ermee ging bemoeien en de staat de oorlog aan het verliezen waren, dat heet een opportunist. Net zoals dat in Nederland opeens iedereen in het verzet zat, geloof je dat ook?
Generaal barbusse weet het weer beter.
15.000 mensen schijnen er onthoofd te zijn tijdens het Schrikbewind.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maximiliaan de Robespierre, is het u, oh revolutionair?
Altijd een prima moment om ook even wat persoonlijke vijanden een kopje kleiner te maken. Gaat in een moeite door en wat smaakt die macht toch verdomd lekker.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:35 schreef Belabor het volgende:
15.000 mensen schijnen er onthoofd te zijn tijdens het Schrikbewind.
Maar nee, voor elke revolutie moeten offers gemaakt worden. Dus een leventje hier of daar is niet zo belangrijk. Vive la revolution!
Jullie zullen de volgende zijn, maar van mij zijn jullie welkom om hier asiel aan te komen vragen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Altijd een prima moment om ook even wat persoonlijke vijanden een kopje kleiner te maken. Gaat in een moeite door en wat smaakt die macht toch verdomd lekker.
Verpest het nou niet voor zequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is een welbekende uitspraak: De Revolutie verslindt haar eigen kinderen. Kijk, om bij de eerder genoemde Franse en Russische Revoluties te blijven, maar eens naar het lot van de leiders: Marat, Robespierre, Trotski, de showprocessen van de jaren 20 en 30...
Hetzelfde in Duitsland na de opkomst van de nazi's. De Strassers, Roehm... Kijk naar China, nadat Mao de revolutie had gewonnen...
En nog steeds had het lage volk het geen haar beter.....
Nee, ze sloten zich aan bij de rebellen volledig uit altruïsme, achja. Als jij dat gelooft, moet je dat vooral doen. Veel plezier in je zwart-wit wereldje. Ik kan wel merken dat je nul levenservaring hebt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat dik gedrukte gedeelte klopt in ieder geval dus niet.
En ik geloof ook niet dat opeens iedereen in het verzet zat in NL tijdens WOII trouwens, maar dat terzijde.
Maar bedankt voor de promotie
Tsja, kijk hoe men hier op het forum reageert over de lage en onder klasse. Jij denkt dat je mensen als afval en minderwaardig kan behandelen zonder consequenties? JIj zal worden behandelt, op basis van hoe jij andere mensen behandelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:35 schreef Belabor het volgende:
[..]
15.000 mensen schijnen er onthoofd te zijn tijdens het Schrikbewind.
Maar nee, voor elke revolutie moeten offers gemaakt worden. Dus een leventje hier of daar is niet zo belangrijk. Vive la revolution!
Oké.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:44 schreef D1990 het volgende:
Nee, ze sloten zich aan bij de rebellen volledig uit altruïsme, achja. Als jij dat gelooft, moet je dat vooral doen. Veel plezier in je zwart-wit wereldje. Ik kan wel merken dat je nul levenservaring hebt.
Ennn met deze reactie heb je net je eigen topic compleet ongeloofwaardig gemaakt. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:46 schreef D1990 het volgende:
[..]
Tsja, kijk hoe men hier op het forum reageert over de lage en onder klasse. Jij denkt dat je mensen als afval en minderwaardig kan behandelen zonder consequenties? JIj zal worden behandelt, op basis van hoe jij andere mensen behandelt.
En als jij in 1789 zou hebben geleefd, jij zou dus tegen de revolutie zijn? Maar goed, psychopaten zoals jij vinden het dan ook immers prima als hun medemens in absolute armoede leven zonder toekomst perspectief, zolang het met jou maar goed gaat is alles best.
Ja, want jij bent totaal niet uit op eigen belang natuurlijk. Als jij de zoon van een alleenstaande drugsverslaafde hoer was, en behoorde tot de onderklasse. Dan was je uiteraard precies dezelfde persoon als dat je nu was, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:43 schreef Belabor het volgende:
De hele paradox zit hem al in de topictitel.
Mensen die roepen voor volk en vaderland te strijden zijn veel waarschijnlijker uit op eigen belang. Het helpt dan wel als je wat steun van het gepeupel hebt natuurlijk, dus een beetje liegen en bedriegen is gerechtvaardigd.
Het is een hele romantische gedachte, een revolutie. Maar wat mij betreft blijven ze waar ze horen: als een waarschuwing uit het verleden.
Vrijwel niemand doet iets uit altruisme, en ik geloof ook niet dat men dat deed uit altruisme. Ik zie de wereld niet als zwart-wit hoor, verre van. Maar je bent op het moment gewoon bullshit aan het verkondigen. Daar mag ik best wel wat over zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:44 schreef D1990 het volgende:
[..]
Nee, ze sloten zich aan bij de rebellen volledig uit altruïsme, achja. Als jij dat gelooft, moet je dat vooral doen. Veel plezier in je zwart-wit wereldje. Ik kan wel merken dat je nul levenservaring hebt.
Ja, vlucht maar weg met je staart tussen je benen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:47 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ennn met deze reactie heb je net je eigen topic compleet ongeloofwaardig gemaakt. Gefeliciteerd!
Goedenavond iedereen, ik houd het voor gezien!
Nee, maar je bent dan ook een narcist. Die denkt altijd dat die het meest slimme persoon op de aardbol is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel niemand doet iets uit altruisme, en ik geloof ook niet dat men dat deed uit altruisme. Ik zie de wereld niet als zwart-wit hoor, verre van. Maar je bent op het moment gewoon bullshit aan het verkondigen. Daar mag ik best wel wat over zeggen
* Barbusse pint medailles op en regelt grote pet, zonnebril en sexy vrouwelijke bodyguards....
Ik ben ook geen narcist. Maar bedankt voor de aanname.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef D1990 het volgende:
[..]
Nee, maar je bent dan ook een narcist. Die denkt altijd dat die het meest slimme persoon op de aardbol is.
En jij vind heel erg dat je tot de havenots behoort, is het niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:49 schreef D1990 het volgende:
[..]
Ja, want jij bent totaal niet uit op eigen belang natuurlijk. Als jij de zoon van een alleenstaande drugsverslaafde hoer was, en behoorde tot de onderklasse. Dan was je uiteraard precies dezelfde persoon als dat je nu was, toch?
Nee, jou mening en wereldbeeld is volledig gebaseerd op je formatieve periode en je huidige socio-economische positie. Oftewel, het is een millenia oude strijd tussen de have's en have not's.
Graag gedaan, maar discussiëren is overduidelijk nutteloos. Noch jij, noch ik zal van gedachte veranderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook geen narcist. Maar bedankt voor de aanname.
Jep, als ik bij de have's zou horen. Dan zou ik waarschijnlijk ook tegen een revolutie zijn. ZO is de mens nou eenmaal. Als ik uit een middenklasse gezin zou komen, met vader de advocaat of en moeder de boekhoudster of iets dergelijks, dan zou ik ook een nader persoon zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En jij vind heel erg dat je tot de havenots behoort, is het niet?
Dan zou je waarschijnlijk ook beter kunnen spellen en je historische kennis beter op orde hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:55 schreef D1990 het volgende:
[..]
Jep, als ik bij de have's zou horen. Dan zou ik waarschijnlijk ook tegen een revolutie zijn. ZO is de mens nou eenmaal. Als ik uit een middenklasse gezin zou komen, met vader de advocaat of en moeder de boekhoudster of iets dergelijks, dan zou ik ook een nader persoon zijn.
Je bent een behoorlijk arrogant mannetje je? Dus daar bevredig jij jezelf mee, om andere als minderwaardig te behandelen? Infantiel mannetje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan zou je waarschijnlijk ook beter kunnen spellen en je historische kennis beter op orde hebben.
Toch is dat geen excuus om dan maar de hele samenleving kapot te willen maken,
Is tokkie het favoriete scheldwoord hier? Ik zie namelijk nogal wat hyperinflatie met betrekking tot het woord "tokkie".quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:02 schreef bamibij het volgende:
Ts, je komt een beetje over als een gefrustreerde tokkie. Doe eens normaalin je eigen topic man.
En ga er nu eens inhoudelijk op in?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:58 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je bent een behoorlijk arrogant mannetje je? Dus daar bevredig jij jezelf mee, om andere als minderwaardig te behandelen? Infantiel mannetje.
Op wat? Enige wat je deed is beledigen, er was niks om "inhoudelijk" op in te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En ga er nu eens inhoudelijk op in?
Lezen is ook al niet je sterkste kant, wat een verrassingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:08 schreef D1990 het volgende:
[..]
Op wat? Enige wat je deed is beledigen, er was niks om "inhoudelijk" op in te gaan.
Je bent iemand die alles goed praat met betrekking tot vluchtelingen en dan durf je te zeggen dat een tegenstander de maatschappij ontwricht. De naïviteit bereikt hier elke dag nieuwe hoogtepunten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Lezen is ook al niet je sterkste kant, wat een verrassing
Ik zou graag van je willen weten waarom je het gerechtvaardigd vindt om een maatschappij waarin verreweg de meeste mensen tevreden tot zeer tevreden zijn te ontwrichten omdat je je eigen leven niet op orde hebt.
Die vluchtelingeninstroom ontwricht onze maatschappij niet. Mensen die dat denken zijn echt van het padje af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Je bent iemand die alles goed praat met betrekking tot vluchtelingen en dan durf je te zeggen dat een tegenstander de maatschappij ontwricht. De naïviteit bereikt hier elke dag nieuwe hoogtepunten.
Klopt, alleen heeft-ie het over een revolte en niet een revolutie.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is een welbekende uitspraak: De Revolutie verslindt haar eigen kinderen. Kijk, om bij de eerder genoemde Franse en Russische Revoluties te blijven, maar eens naar het lot van de leiders: Marat, Robespierre, Trotski, de showprocessen van de jaren 20 en 30...
Hetzelfde in Duitsland na de opkomst van de nazi's. De Strassers, Roehm... Kijk naar China, nadat Mao de revolutie had gewonnen...
En nog steeds had het lage volk het geen haar beter.....
Goh, en hoe zou dat allemaal begonnen zijn? Precies, door de vluchtelingencrisis.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die vluchtelingeninstroom ontwricht onze maatschappij niet. Mensen die dat denken zijn echt van het padje af.
Het meest ontwrichtende tot nu toe zijn de relschoppers die raadsvergaderingen en voorlichtingsbijeenkomsten met geweld verstoren.
Het is een totaal disproportionele actie die op geen enkele manier goed te praten is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Goh, en hoe zou dat allemaal begonnen zijn? Precies, door de vluchtelingencrisis.
Dan gaan ze met een coalitie van 5 partijen regeren. Ook dan wordt naar de democratische stem van de meerderheid geluisterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft-ie het over een revolte en niet een revolutie.
Karskens had het over een revolutie in mei, en dan gaat dat zeker wel op, de revolutie verslindt zijn eigen kinderen en binnen een generatie als men het bloedvergieten beu is, heeft de reactie toegeslagen...
Een revolte zie ik meer zoals in het DDR van 1989 vlak voordat de muur viel.
Maar ook dat zie ik er niet echt van komen. We zijn idd te veel tevreden tot zeer tevreden.
Wat wel zo is dat het tij ineens kan keren. En wat dat betreft heeft Greet wel gelijk, wat als Greet zoveel zetels haalt bij verkiezingen dat men zonder hem niet kan regeren of alleen met een coalitie met 5 partijen?
Maar het laat wel zien dat de vluchtelingencrisis onze maatschappij ontwricht. De kloof tussen voor- en tegenstanders wordt met de dag groter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is een totaal disproportionele actie die op geen enkele manier goed te praten is.
Nee, de reactie van bepaalde tokkies daarop is bizar. Maar ontwrichtend is het in het geheel niet, alles functioneert nog gewoon in onze maatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Maar het laat wel zien dat de vluchtelingencrisis onze maatschappij ontwricht. De kloof tussen voor- en tegenstanders wordt met de dag groter.
Nog wel ja. Het is overigens nog maar het begin van alle ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, de reactie van bepaalde tokkies daarop is bizar. Maar ontwrichtend is het in het geheel niet, alles functioneert nog gewoon in onze maatschappij.
Rare dromen heb jij. Ook een gefaalde vmbo'er zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog wel ja. Het is overigens nog maar het begin van alle ellende.
Toevallig niet. En wat moet jij een kut leven hebben met zulk omhoog gevallen gedrag. Zeker veel gepest in je jeugd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rare dromen heb jij. Ook een gefaalde vmbo'er zeker?
1) Is dat regeerbaar? Door de EK regeren ze nu eigenlijk al jaren met 5 partijen, maar echt stabiel lijkt het allemaal niet, althans ze lopen nogal wat schade op. 2) Hoe gaan de mensen die op Greet hebben gestemd dan reageren --> toch een revolte? 3) Men kan minderheidscoalities aangaan met steun van Greet, maar dan zit je opgescheept met een herhaling van zetten mbt Rutte 1 ---> bijzonder instabiel. VVD/CDA/D66 met gedoogsteun is net als 1) bijzonder moeilijk regeerbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan gaan ze met een coalitie van 5 partijen regeren. Ook dan wordt naar de democratische stem van de meerderheid geluisterd.
Nee, ik heb nooit ergens last van gehad. Ook niet van vreemdelingen, xenofobie en fascistoïde denkbeelden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Toevallig niet. En wat moet jij een kut leven hebben met zulk omhoog gevallen gedrag. Zeker veel gepest in je jeugd?
Je geeft het antwoord zelf al, er kan prima gregeerd worden met vijf partijen. De PVV is gewoon geen optie, dat weten we van Rutte I. En als je die jokers ministers laat leveren wordt het helemaal feest en krijg je een Balkenende I dat binnen een paar maanden valt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1) Is dat regeerbaar? Door de EK regeren ze nu eigenlijk al jaren met 5 partijen, maar echt stabiel lijkt het allemaal niet, althans ze lopen nogal wat schade op. 2) Hoe gaan de mensen die op Greet hebben gestemd dan reageren --> toch een revolte? 3) Men kan minderheidscoalities aangaan met steun van Greet, maar dan zit je opgescheept met een herhaling van zetten mbt Rutte 1 ---> bijzonder instabiel.
Vanwaar deze pessimistische blik? Wat heb je zelf al aan ellende meegemaakt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Nog wel ja. Het is overigens nog maar het begin van alle ellende.
Ik mistte de labeltjes al. Een gutmensch is natuurlijk geen gutmensch zonder deze befaamde woorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit ergens last van gehad. Ook niet van vreemdelingen, xenofobie en fascistoïde denkbeelden.
Ik heb me die nickname alleen maar aangemeten omdat ik steeds zo werd genoemdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik mistte de labeltjes al. Een gutmensch is natuurlijk geen gutmensch zonder de befaamde woorden.
Nu weet je ook waarom.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb me die nickname alleen maar aangemeten omdat ik steeds zo werd genoemd
Geuzennaamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb me die nickname alleen maar aangemeten omdat ik steeds zo werd genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |