abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159576631
Originele OP:
quote:
Het wordt premier Wilders of ‘revolte’

PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.

Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.

De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.

En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geïnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
quote:
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.

Wat denken jullie. Als de elite de PVV weer boycot terwijl die op 40 Kamerzetels staan, de vluchtelingen nog massaal binnenkomen, wat dan?

Uiteindelijk is de democratische staatsvorm niet in beton gegoten.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159576698
Gutmensch, wat ga je hierna doen? Mensen uitmaken voor "poephoofd" en jezelf vervolgens proclameren als overwinnaar van de discussie?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  maandag 1 februari 2016 @ 19:44:28 #3
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159577224
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:29 schreef D1990 het volgende:
Gutmensch, wat ga je hierna doen? Mensen uitmaken voor "poephoofd" en jezelf vervolgens proclameren als overwinnaar van de discussie?
Bron?
pi_159577307
Deel 4 alweer en ik heb nog niet eens gereageerd? :o

Bij het gedoogkabinet heeft Wilders al laten zien dat hij geen compromissen wil sluiten, maar "z'n poot stijf houdt" om niet z'n achterban te "bedonderen". Samenwerken betekent dus dat de anderen alles moeten doen wat hij wil en dat Wilders dus met pakweg 1/3 van alle stemmen de volledige macht opeist, met dreiging van een staatsgreep indien dat niet lukt.

Zorgelijk, zorgelijk.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:47:24 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577330
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:29 schreef D1990 het volgende:
Nee waarom? Ik vond het alleen geen nieuw deel waard, want het behaalde wel een hoog BNW-gehalte.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  maandag 1 februari 2016 @ 19:49:41 #6
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577414
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef Igen het volgende:

Bij het gedoogkabinet heeft Wilders al laten zien dat hij geen compromissen wil sluiten, maar "z'n poot stijf houdt" om niet z'n achterban te "bedonderen". Samenwerken betekent dus dat de anderen alles moeten doen wat hij wil en dat Wilders dus met pakweg 1/3 van alle stemmen de volledige macht opeist, met dreiging van een staatsgreep indien dat niet lukt.

Zorgelijk, zorgelijk.
Maar Geert weet wat "het volk" wil.

Alleen bedoelt ie kennelijk met "het volk" alleen de minderheid die hem steunt.
Als hij dan gaat dreigen met een staatsgreep denk ik dat het tijd wordt hem op te sluiten.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:50:33 #7
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_159577444
Nee goedpraters en wegkijkers, er zitten niet 'een paar rotte appels tussen', er zitten heel veel rotte appels tussen.

KIJK DAN TOCH MENSEN

We leven in Nederland, en zie de cijfers. Wij blanke Nederlanders hebben een relatief laag cijfer, en hoewel er zoveel meer Nederlanders in Nederland wonen dan Marokkanen, weten zij met hun kleinere bevolkingsgroep, de overhand te nemen.

EN NEE IK BEN GEEN PVV-ER
  maandag 1 februari 2016 @ 19:52:37 #8
440653 BarryOSeven
pi_159577513
Waarom wordt dit topic in den beginne al gekaapt door Gutmenschen.

Realisten verenigt u!
pi_159577516
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:50 schreef Pino0 het volgende:
Nee goedpraters en wegkijkers, er zitten niet 'een paar rotte appels tussen', er zitten heel veel rotte appels tussen.

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

We leven in Nederland, en zie de cijfers. Wij blanke Nederlanders hebben een relatief laag cijfer, en hoewel er zoveel meer Nederlanders in Nederland wonen dan Marokkanen, weten zij met hun kleinere bevolkingsgroep, de overhand te nemen.

Mag ik opmerken dat dit irrelevant is.

Als 2 op de 3 Nederlanders het geen probleem vindt of z'n kop hiervoor in het zand wil steken, dan is dat hun goed recht. Dan heb je dat in een democratie te accepteren en moet je niet met een staatsgreep gaan dreigen.
pi_159577520
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Bron?
_O- :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:52:55 #11
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577522
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

En nu wil je alle Antillianen uitzetten?
pi_159577543
quote:
5s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Gewoon iedereen uitzetten die niet geertdienstig is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159577567
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Vertel, van wie heb jij deze wijsheid? :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:54:28 #14
440653 BarryOSeven
pi_159577577
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Mag ik opmerken dat dit irrelevant is.

Als 2 op de 3 Nederlanders het geen probleem vindt of z'n kop hiervoor in het zand wil steken, dan is dat hun goed recht. Dan heb je dat in een democratie te accepteren en moet je niet met een staatsgreep gaan dreigen.
2/3 steekt de kop in het zand omdat onze staatspropaganda deze cijfers niet kenbaar maakt.

Wie ben jij dan om zelfs deze cijfers te gaan goedpraten, mafkees :')
pi_159577591
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gewoon iedereen uitzetten die niet geertdienstig is.
Aha.
pi_159577659
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

2/3 steekt de kop in het zand omdat onze staatspropaganda deze cijfers niet kenbaar maakt.

Vertel, wie heeft jou deze onzin ingefluisterd? :')
  maandag 1 februari 2016 @ 19:57:33 #17
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_159577693
quote:
5s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij moeten er met zijn alle toch van iets maken in dit Nederland. Dat er een grote groep ons land kapot heeft gemaakt, vind ik erg jammer.

En ik denk ook niet dat het ooit nog opgelost gaat worden. Stel je eens een Nederland voor, zonder die grote groepen met rotte appels. Waar jou oma niet word beroofd en je gewoon eens een foutje mag maken in het verkeer, zonder te worden bedreigd en uitgescholden word voor 'kanker hollander'.

En het worden er alleen maar meer. Meer dan de helft van de vluchtelingen komen gewoon geluk zoeken. Kijk nu al wat voor gezeik er al is. Laat staan als ze hier 10 jaar wonen.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:58:33 #18
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577727
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel, van wie heb jij deze wijsheid? :')
Dat roept die geperoxideerde malloot zelf steeds, maar bij mijn weten steunt de overgrote meerderheid van de Nederlandse bevolking hem nog steeds niet.
pi_159577748
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef Pino0 het volgende:

[..]

En ik denk ook niet dat het ooit nog opgelost gaat worden. Stel je eens een Nederland voor, zonder die grote groepen met rotte appels. Waar jou oma niet word beroofd en je gewoon eens een foutje mag maken in het verkeer, zonder te worden bedreigd en uitgescholden word voor 'kanker hollander'.

Meen je dit sirieus? Gast, je weet niet waar je over praat.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:00:08 #20
440653 BarryOSeven
pi_159577786
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Vertel, wie heeft jou deze onzin ingefluisterd? :')
Ken jij die cijfers?

Op de tv hoor ik alleen maar hoe goed het allemaal wel niet gaat en dat er autochtonen serie hebben verkracht.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:00:48 #21
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159577805
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij moeten er met zijn alle toch van iets maken in dit Nederland. Dat er een grote groep ons land kapot heeft gemaakt, vind ik erg jammer.

En het worden er alleen maar meer. Meer dan de helft van de vluchtelingen komen gewoon geluk zoeken. Kijk nu al wat voor gezeik er al is. Laat staan als ze hier 10 jaar wonen.
Ons land is helemaal niet kapot en prima in staat om vluchtelingen op te nemen. We moeten alleen mensen die wel zonder grote problemen kunnen terugkeren naar hun eigen land er zorgvuldig uitfilteren.
pi_159577850
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ken jij die cijfers?

Op de tv.
Niet verder gelezen.
pi_159577914
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om zelfs deze cijfers te gaan goedpraten, mafkees :')
Ze staan hier toch open en bloot!? Iedereen kan ze zien. Als het NOS Journaal ze niet presenteert dan heb je ook nog RTL Nieuws, WNL, PowNews (die twee zijn zelfs ook 'staatstelevisie') en noem maar op die ze op TV kunnen presenteren.

Als niemand daar naar kijkt en de grote meute klakkeloos alleen maar het 8-uur-journaal kijkt. pech gehad! Dat geeft je nog steeds niet het recht om een staatsgreep te plegen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 20:05:16 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 20:05:17 #24
440653 BarryOSeven
pi_159577939
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Niet verder gelezen.
Daar heb je wel vaker last van geloof ik, ik sprak namelijk over staatspropaganda.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:05:26 #25
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159577943
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

Een op tien ja. En jij wil die andere negen gaan uitkafferen?

Criminelen moet je oppakken en (eventueel) uitzetten. De rest laat je met rust.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:06:53 #26
440653 BarryOSeven
pi_159577992
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:04 schreef Igen het volgende:

[..]

Ze staan hier toch open en bloot!? Iedereen kan ze zien. Als het NOS Journaal ze niet presenteert dan heb je ook nog RTL Nieuws, WNL, PowNews (die twee zijn zelfs ook 'staatstelevisie') en noem maar op die ze op TV kunnen presenteren.

Als niemand daar naar kijkt en de grote meute klakkeloos alleen maar het 8-uur-journaal kijkt. pech gehad! Dat geeft je nog steeds niet het recht om een staatsgreep te plegen.
Hoezo? Ook niet voor de kick?

Maar serieus, als iedereen nu op een presenteerblaadje de kosten en de ellende aangereikt zou krijgen zou zowat iedereen behalve jij en Gutmensch er voor tekenen maar snel die rem er op te zetten.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:08:53 #27
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159578053
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maar serieus, als iedereen nu op een presenteerblaadje de kosten en de ellende aangereikt zou krijgen zou zowat iedereen behalve jij en Gutmensch er voor tekenen maar snel die rem er op te zetten.
Wat een gekke aannames doen types zoals jij toch.

De meerderheid van de Nederlandse bevolking denkt NIET zoals jij, hoe graag je dat ook wil.
pi_159578067
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

Het scheelt natuurlijk wel dat de anti-islam mensen met een behoorlijke inhaalslag bezig zijn. Omdat het een vrij kleine groep is die in de statistiek samenvalt met een grote hoeveelheid beschaafde mensen valt dat natuurlijk niet op.

Dat is overigens toch al een probleem want een relatief kleine groep autochtonen die zich niet weet te gedragen valt ook niet op in die statistieken door de grote groep die zich wel weet te gedragen.
pi_159578083
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Daar heb je wel vaker last van geloof ik, ik sprak namelijk over staatspropaganda.
Spreek voor jezelf. Wat wil je precies zeggen over staatspropaganda?
  maandag 1 februari 2016 @ 20:10:17 #30
440653 BarryOSeven
pi_159578089
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:08 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Wat een gekke aannames doen types zoals jij toch.

De meerderheid van de Nederlandse bevolking denkt NIET zoals jij, hoe graag je dat ook wil.
Gekke aanname dat ik PVV'er ben. Klopt niet namelijk.

Maar ik ben ook niet zo achterlijk om in te zien dat dit niet de goede kant op gaat.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:11:44 #31
440653 BarryOSeven
pi_159578139
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Wat wil je precies zeggen over staatspropaganda?
Lul. Troll of niet: dat ik die cijfers niet teruggezien heb in de staatspropaganda. Zowel crossmediaal.
pi_159578231
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Lul. Troll of niet.
Aha, de intelligentie spat er weer van af. :')
pi_159578245
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja, en als jij Sinterklaas was dan was ik de Kerstman.

We leven in een vrij land waar mensen vrij mogen kiezen welke informatie ze wel willen horen en welke ze niet willen horen. Het is hier geen Noord-Korea waar we radio's hebben waar je de hele dag door Wilders' Waarheid moet luisteren zonder dat je het uit kan zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 20:16:11 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 20:17:03 #34
451005 Grems
Clown World
pi_159578284
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 06:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Alles reshufflen maakt niet uit: Overal waar westerlingen zijn (of het nou Afrika is of Europa) wordt alles mooi en welvarend, overal waar Afrikanen en moslims zijn wordt het ellende. Zie de niet-westerse landen en wijken in Europa waar niet-westerlingen de meerderheid vormen.
Dat is ook precies wat ik bedoel. Ik zou het eigenlijk stiekem best graag willen zien. De droomwereld van Alexander Pechtold verwezenlijkt. Een permanente terugkeer naar de prehistorie en niemand om de schuld te geven ( Zionistisch complot is, uiteraard, de reden dat moslimlanden vrijwel universeel beestachtige teringbendes zijn ). Geen andere volkeren om ze te redden, geen andere volkeren op wiens vooruitgang mee te liften valt.

En dan een vlieg op de muu... ruïn.. steen zijn als de realisatie binnenkomt: fuck, het ligt aan ons.
pi_159578294
quote:

Zorgelijk, zorgelijk.
Het is verleidelijk om nu een Godwin te maken, maar laat ik dat niet doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159578331
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, en als jij Sinterklaas was dan was ik de Kerstman.

We leven in een vrij land waar mensen vrij mogen kiezen welke informatie ze wel willen horen en welke ze niet willen horen. Het is hier geen Noord-Korea.
Wat is dit voor onzin, hoe kom jij überhaupt bij Noord-Korea? :')
  maandag 1 februari 2016 @ 20:19:07 #37
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159578353
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:10 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Gekke aanname dat ik PVV'er ben. Klopt niet namelijk.

Maar ik ben ook niet zo achterlijk om in te zien dat dit niet de goede kant op gaat.
Waar zei ik ook alweer dat je PVV'er was?

En waar komt in godsnaam die angst vandaan? Wordt je leven echt vergalt door moslims?

Ik heb absuluut geen last van die mensen en ze wonen met grote getalen bij mij in de buurt.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:20:47 #38
440653 BarryOSeven
pi_159578409
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:15 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Aha, de intelligentie spat er weer van af. :')
Ga nou eens in op de vraag dan. Ik stel je al twee keer een vraag: waarom komen die cijfers niet terug op televisie of in de krant?

Verder over intelligentie beginnen maar zelf niet verder lezen dan het eerste woord :')

:W

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 01-02-2016 20:36:54 ]
pi_159578433
Je hebt altijd voor en tegenstanders, in de 18de eeuw waren er ook de prinsgezinde en de patriotten. Dat is nu niet veel anders.

Maar mijn tegenstander is de oligarchie(oftewel de regenten), en niet de moslims of asielzoekers.
pi_159578441
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik heb absuluut geen last van die mensen en ze wonen met grote getalen bij mij in de buurt.
Aha, spijker, kop. Man man man. De meerderheid denkt daar dus anders over, en jij maakt die mensen uit voor 'asociaal'. Over zelfreflectie gesproken. :')
  maandag 1 februari 2016 @ 20:22:52 #41
440653 BarryOSeven
pi_159578481
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef D1990 het volgende:
Je hebt altijd voor en tegenstanders, in de 18de eeuw waren er ook de prinsgezinde en de patriotten. Dat is nu niet veel anders.

Maar mijn tegenstander is de oligarchie(oftewel de regenten), en niet de moslims of asielzoekers.
Idem, alleen moeten we in mijn optiek er even voor zorgen dat we nog tegen die oligarchen kunnen zijn in de toekomst.

Dat gaat niet helpen met mensen zoals BoneThugs, Gutmensch en KoosVogels.

De hele kliek weer bij elkaar hier hoor.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:23:58 #42
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159578524
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Aha, spijker, kop. Man man man. De meerderheid denkt daar dus anders over, en jij maakt die mensen uit voor 'asociaal'. Over zelfreflectie gesproken. :')
Nee, de meerderheid heeft er ook geen last van, dat zeg ik hier al steeds, nog geen 30% steunt de PVV.
pi_159578567
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin, hoe kom jij überhaupt bij Noord-Korea? :')
Dat is het enige land ter wereld dat ik ken waar technologisch is geregeld dat elke burger de 'waarheid' 'op een presenteerblaadje' krijgt aangereikt, zoals BarryOSeven voorstelt.
pi_159578637
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:23 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee, de meerderheid heeft er ook geen last van, dat zeg ik hier al steeds, nog geen 30% steunt de PVV.
Onderbouw dat eens met bewijzen? Of zijn die cijfers uit je duim gezogen?

Ik kan ook wel roepen "90% van de bevolking steunt Wilders", betekent ook niet dat het waar is.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:27:52 #45
440653 BarryOSeven
pi_159578664
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Waar zei ik ook alweer dat je PVV'er was?

En waar komt in godsnaam die angst vandaan? Wordt je leven echt vergalt door moslims?

Je doelt op 1/3 van de bevolking. Daar mee wek je de suggestie dat het "weer" om de PVV-tokkies gaat. Kan een inschattingsfout van mij zijn.

Verder heb ik geen angst. Ik maak me zorgen vanuit analyses. Paniek vanuit de overheid en gebeurtenissen om mij heen.

Hier in de buurt zit ook een AZC, heb er af en toe wat last van. Erger me er wel eens aan dat er buiten geen Nederlands meer gesproken wordt. Maar nog geen agressie, althans niet wat naar buiten gekomen is.

Waar ik me aan stoor is de ondemocratische manier van handelen van de gevestigde orde. Ze wekken enorm de schijn dat ze niet weten wat ze doen. Dat kan ik alleen maar interpreteren dat er zaken niet goed gaan.

Dus mijn frustratie komt voort uit de huidige orde en haar corrupte beleid. Niet vanuit de asielzoeker.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:35:53 #46
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_159578996
quote:

KIJK DAN TOCH MENSEN

[ afbeelding ]

De criminaliteitscijfers dalen? Is dat erg?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_159579168
Ik kan me trouwens herinneren dat er een korpschef van de politie een tijdje terug had gezegd geen bevelen van Wilders aan te nemen als de PVV aan de macht is, dus vind de verontwaardiging nogal selectief.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:42:29 #48
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159579212
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je doelt op 1/3 van de bevolking. Daar mee wek je de suggestie dat het "weer" om de PVV-tokkies gaat. Kan een inschattingsfout van mij zijn.

Verder heb ik geen angst. Ik maak me zorgen vanuit analyses. Paniek vanuit de overheid en gebeurtenissen om mij heen.

Hier in de buurt zit ook een AZC, heb er af en toe wat last van. Erger me er wel eens aan dat er buiten geen Nederlands meer gesproken wordt. Maar nog geen agressie, althans niet wat naar buiten gekomen is.

Waar ik me aan stoor is de ondemocratische manier van handelen van de gevestigde orde. Ze wekken enorm de schijn dat ze niet weten wat ze doen. Dat kan ik alleen maar interpreteren dat er zaken niet goed gaan.

Dus mijn frustratie komt voort uit de huidige orde en haar corrupte beleid. Niet vanuit de asielzoeker.
Wat is er ondemocratisch aan onze huidige regering? We hebben ze echt zelf met een meerderheid gekozen.
  maandag 1 februari 2016 @ 20:43:57 #49
440653 BarryOSeven
pi_159579250
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Wat is er ondemocratisch aan onze huidige regering? We hebben ze echt zelf met een meerderheid gekozen.
Als ik je dat onderhand nog moet uitleggen. De golflengtes matchen niet, hier komen we niet uit.

Wil je een tip for free? Koop een huis, neem vooral een hypotheek en leen voor alles wat je doet. Mensen zoals jij verdienen al het goede dat deze wereld te bieden heeft.

En vergeet niet, net als (bijna) iedereen, bij te dragen aan je pensioenfonds. Er is je een gouden toekomst beloofd.
pi_159579408
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat de politie herhaaldelijk politie invallen organiseerde tegen de partijkantoren van Hans Janmaat, en huisbezoekjes bracht aan hun om hun te intimideren. Lekker democratisch he?

In Rusland doen ze dat ook, dan is het democratisch. Maar als het hier gebeurd mag het wel?

En wij hebben een oligarchisch systeem, is niks democratisch aan.
pi_159579430
quote:

Zorgelijk, zorgelijk.
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Alleen bedoelt ie kennelijk met "het volk" alleen de minderheid die hem steunt.
Als hij dan gaat dreigen met een staatsgreep denk ik dat het tijd wordt hem op te sluiten.
Wat een onderbuik en populisme weer. Wel even bij de feiten blijven aub. Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.
pi_159579506
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ons land is helemaal niet kapot en prima in staat om vluchtelingen op te nemen. We moeten alleen mensen die wel zonder grote problemen kunnen terugkeren naar hun eigen land er zorgvuldig uitfilteren.
Het hele probleem zou opgelost zijn als alle Gutmenschen een vluchteling in huis neemt.
pi_159579519
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.
Nee hoor. Hij had het over een revolte en dat is niet vreedzaam en zeker niet democratisch.
pi_159579520
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat een onderbuik en populisme weer. Wel even bij de feiten blijven aub. Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.
Een revolutie om de keuze van 2/3 van het volk ongedaan te maken heeft niks met 'democratisch' te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 20:53:04 ]
pi_159579568
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Een revolutie om de keuze van 2/3 van het volk ongedaan te maken heeft niks met 'democratisch' te maken.
De Amerikaanse oorlog van onafhankelijkheid werd ook door maar 10% van de bevolking gesteund, dus percentages, getallen en breuken zeggen niks.
pi_159579572
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij had het over een revolte en dat is niet vreedzaam en zeker niet democratisch.
Dit dus. Bilders is alleen op zoek naar steun, voor zijn achterlijke plannen.
pi_159579586
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Linkje? Want ik heb hem toch echt wat anders horen zeggen.
pi_159579621
quote:
„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.”
Bron is de OP.
pi_159579643
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Linkje? Want ik heb hem toch echt wat anders horen zeggen.
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Nog meer nodig?
pi_159579672
quote:
Misschien kun je even aanwijzen waar in die 1 uur en 17 minuten Wilders volgens jou wat anders zegt dan hoe hij in de OP geciteerd wordt. :)
pi_159579690
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom wordt dit topic in den beginne al gekaapt door Gutmenschen.

Realisten verenigt u!
Gister ook al. Directe frame als pvv'er als je ietswat rechts bent. Derhalve tokkie en minderwaardig. Door een oud-mod ook nog, met een vriendje van 'm.

Gevaarlijk volk dat. Vooral blijven doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_159579755
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bron is de OP.
Ja, want de OP is geweldig onderbouwd. :')
pi_159579781
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Misschien kun je even aanwijzen waar in die 1 uur en 17 minuten Wilders volgens jou wat anders zegt dan hoe hij in de OP geciteerd wordt. :)
My colleagues and I, we ring the bells of the revolution. A democratic and peaceful
revolution
to regain our national sovereignty. To stop the invasion.
To protect our own people, our women, our culture. We have to become the masters
again of our own borders, our own budgets, our own destiny.

http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
pi_159579810
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

My colleagues and I, we ring the bells of the revolution. A democratic and peaceful
revolution
to regain our national sovereignty. To stop the invasion.
To protect our own people, our women, our culture. We have to become the masters
again of our own borders, our own budgets, our own destiny.

http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
Aha, je punt is? :') ___!!
pi_159579818
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Idem, alleen moeten we in mijn optiek er even voor zorgen dat we nog tegen die oligarchen kunnen zijn in de toekomst.

Dat gaat niet helpen met mensen zoals BoneThugs, Gutmensch en KoosVogels.

De hele kliek weer bij elkaar hier hoor.
jigsos, 99.999, xa1pt, wespensteek, ceberut, bluesdude.
1947-2016
pi_159579840
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:01 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Aha, je punt is? :') ___!!
Dat dat wat anders dan een staatsgreep is. :')
pi_159579892
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat dat wat anders dan een staatsgreep is. :')
Een revolutie is democratisch als die wordt gepleegd met steun van de meerderheid.
Een revolutie is een staatsgreep als die wordt gepleegd door een minderheid. Ongeacht of Wilders het 'democratisch' noemt of niet.
pi_159579918
Ik stem zelf niet op het CDA, maar als we een CDA-premier krijgen (we hebben er al een paar gehad), dan zal ik daar 's nachts niet van wakker liggen. Dat komt omdat CDA'ers doorgaans geen rechts-nationalistische, anti-democratische klotefascisten zijn die niet begrijpen dat als je maar lang genoeg hard en dom gilt dat je gelijk hebt en jij de enige bent die de schijnproblemen die je zelf geschetst hebt op kan lossen, dat niet automatisch betekent dat je gelijkt hebt en die schijnproblemen ook écht problemen zijn en jij de enige bent die het op kan lossen.
Hetzelfde geldt voor elke andere partij. Ik stem ook niet op D66 of de VVD of de SP of wat dan ook,- maar geen van die politici heeft de illusie dat ze de absolute waarheid in pacht hebben en doen ook niet alsof de kiezers die ze vertegenwoordigen de enige stem van het volk is, of hun uitleg de enige gangbare van wat het volk eigenlijk wil.
Wilders doet dat wel. Daarom is het een gevaarlijke gek en zal ik er wel van wakker liggen als hij opeens premier zal worden. Dat is het grote verschil tussen de PVV en alle andere partijen. Bij een kleine groep is hij zéér populair, bij een andere, veel grotere groep, is hij verreweg de impopulairste politicus. Iemand die de overgrote meerderheid - vrijwel iedereen die geen PVV stemt - van het volk tegen zich heeft, lijkt me niet geschikt voor het premierschap. Let wel, ik ben ook niet blij met Rutte, ik was ook niet blij met Balkenende, ik was ook niet blij met Kok, maar ik was niet tegen ze. Dat is een wereld van verschil.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_159579924
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Een revolutie is democratisch als die wordt gepleegd met steun van de meerderheid.
Een revolutie is een staatsgreep als die wordt gepleegd door een minderheid. Ongeacht of Wilders het 'democratisch' noemt of niet.
Hij zit dus inmiddels in de gevangenis?
  maandag 1 februari 2016 @ 21:06:17 #71
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_159579977
pi_159579988
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Hij zit dus inmiddels in de gevangenis?
Wie? En wat heeft het te maken met mijn post die je citeert?
pi_159580036
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Wie? En wat heeft het te maken met mijn post die je citeert?
Lijkt me dat als hij tot een staatsgreep oproept hij meteen gearresteerd wordt.
pi_159580043
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, want de OP is geweldig onderbouwd. :')
Er staat een citaat van Wilders ik neem aan dat die juist is.
pi_159580067
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gister ook al. Directe frame als pvv'er als je ietswat rechts bent. Derhalve tokkie en minderwaardig. Door een oud-mod ook nog, met een vriendje van 'm.

Gevaarlijk volk dat. Vooral blijven doen.
Wat is er gevaarlijk aan mensen die kritiek hebben op zekere standpunten? Ik zie bijzonder weinig dat mensen met een meer rechtsere tot aan ronduit rechts extremistische mening voor nazi of PVV-er worden uitgemaakt. Ik zie meer posts zoals de jouwe, waarin je loopt te huilen over dat mensen dat zeggen....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159580121
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Lijkt me dat als hij tot een staatsgreep oproept hij meteen gearresteerd wordt.
Hoezo? In principe hebben we hier vrijheid van meningsuiting. In bijv. Duitsland is het verboden om de staatsinrichting omver te willen werpen maar in Nederland mag je volgens mij naar hartelust daartoe oproepen, ik zou niet weten op grond waarvan je dan gearresteerd zou moeten worden.
pi_159580125
-

[ Bericht 100% gewijzigd door PeteSampras op 01-02-2016 21:11:41 ]
pi_159580181
Wat is dat dan in hemelsnaam, een democratische en vredige revolutie? Gaat hij dan met al zijn volgelingen op de Dam zitten in een drumcirkeltje?
  maandag 1 februari 2016 @ 21:13:35 #79
440653 BarryOSeven
pi_159580231
quote:
5s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef PeteSampras het volgende:
Wat is dat dan in hemelsnaam, een democratische en vredige revolutie? Gaat hij dan met al zijn volgelingen op de Dam zitten in een drumcirkeltje?
Hij gaat Rutte vriendelijk doch dringend verzoeken af te treden.
pi_159580280
quote:
De verzetshelden :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159580283
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is er gevaarlijk aan mensen die kritiek hebben op zekere standpunten? Ik zie bijzonder weinig dat mensen met een meer rechtsere tot aan ronduit rechts extremistische mening voor nazi of PVV-er worden uitgemaakt. Ik zie meer posts zoals de jouwe, waarin je loopt te huilen over dat mensen dat zeggen....
Jou mening. Wat gevaarlijker is, is dat continue gekleineer en weggekijk. Als jij continu mensen blijft wegzetten voor hun mening als minderwaardig en tokkie, je blijft zitten op je roze wolk en vooral maar je eigen waarheid ziet als DE waarheid. Kijk dan niet raar op als je eens tegen de lamp aan loopt.

Je ziet het de afgelopen jaren steeds duidelijker dat guurrechts een beetje bozer begint te worden op de policor. Niet omdat ze een mening hebben, nee omdat de policor maar arrogant weg blijft kijken, terwijl alles wat voorgesteld is door rechts langzaam uit komt. Maar toch blijft policor in hun roze bril kijken.

En inmiddels is het zo ver dat als je als politicus alleen maar het woord AZC in de mond wil nemen, je auto in de hens wordt gestoken en het gemeentehuis een puinhoop wordt.

Had een klein beetje verstand getoond en geluisterd.
1947-2016
pi_159580331
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jou mening. Wat gevaarlijker is, is dat continue gekleineer en weggekijk. Als jij continu mensen blijft wegzetten voor hun mening als minderwaardig en tokkie, je blijft zitten op je roze wolk en vooral maar je eigen waarheid ziet als DE waarheid. Kijk dan niet raar op als je eens tegen de lamp aan loopt.

Je ziet het de afgelopen jaren steeds duidelijker dat guurrechts een beetje bozer begint te worden op de policor. Niet omdat ze een mening hebben, nee omdat de policor maar arrogant weg blijft kijken, terwijl alles wat voorgesteld is door rechts langzaam uit komt. Maar toch blijft policor in hun roze bril kijken.

En inmiddels is het zo ver dat als je als politicus alleen maar het woord AZC in de mond wil nemen, je auto in de hens wordt gestoken en het gemeentehuis een puinhoop wordt.

Dit is net zo'n goed argument als wanneer moslims zeggen "Als die meisjes nou gewoon niet van die korte rokjes hadden aangedaan". :N
pi_159580347
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hij gaat Rutte vriendelijk doch dringend verzoeken af te treden.
Hey, ga eens weg joh!
quote:
Gitaartje er bij, wiet roken. 'The corporations dude, the corporations...'
1947-2016
pi_159580380
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit is net zo'n goed argument als wanneer moslims zeggen "Als die meisjes nou gewoon niet van die korte rokjes hadden aangedaan". :N
Slaat kant nog wal. Jij stelt dus aan meisjes willen zitten gelijk aan een politieke voorkeur?
1947-2016
pi_159580407
quote:

[..]

Ik wilde iets vergelijkbaars typen. Wat een onzin praat Red_85 zeg.
pi_159580428
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]

he corporations dude, the corporations...'
Haha. :')
pi_159580441
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Slaat kant nog wal. Jij stelt dus aan meisjes willen zitten gelijk aan een politieke voorkeur?
Ik denk dat het punt is dat zelfs als de bewering dat 'rechts' (wat ik daar dan ook onder moet verstaan) constant gekleineerd en als tokkies afgeschilderd worden, dat nog geen reden is om dode varkens op te hangen, o.i.d. Dat is een vergoeilijking die er bij mij niet inkomt.
pi_159580442
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat als de auto van een politicus in de hens gaat, het z'n eigen schuld is omdat 'ie een verkeerd standpunt aanhangt?
pi_159580483
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik wilde iets vergelijkbaars typen. Wat een onzin praat Red_85 zeg.
Daar komt nu de grote onvrede onder die stroming vandaan. Dus zo'n onzin in dat niet.
1947-2016
pi_159580510
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je zegt wel dat mensen die kritiek hebben op het immigratiebeleid weg worden gezet als tokkie, maar als je hier leest kun je zien (Ja, tel ze maar) dat mensen die AZC inspraakavonden bestormen worden uitgemaakt voor tokkie, niet de mensen die er gewoon kritisch naar kijken. Je moet echt even ophouden met dat Calimerogedrag en mij beschuldigen van iets wat je zelf doet. Serieus, tel ze maar. Er zijn meer posts hier op Fok! waarin men klaagt uit te worden gemaakt voor tokkie of PVV-er dan dat er posts zijn waarin iemand uit wordt gemaakt voor tokkie of PVV-er.

En dump die termen als policor, gutmensch en weet ik al niet meer wat. Het zijn lege termen.
pi_159580555
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daar komt nu de grote onvrede onder die stroming vandaan. Dus zo'n onzin in dat niet.
Dus als een standpunt je niet bevalt, ga je maar een auto in de brand steken?
pi_159580559
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat als de auto van een politicus in de hens gaat, het z'n eigen schuld is omdat 'ie een verkeerd standpunt aanhangt?
Nee, goed lezen. Ik zeg dat dat punt nu al bereikt is door de onvrede van het vooral niet willen luisteren en arrogant blijven doen naar bepaalde stromingen.
1947-2016
pi_159580570
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik denk dat de grote onvrede van de PVV'ers voornamelijk voortkomt uit hele andere zaken (dat ze geen werk hebben, dat ze moeilijk rond kunnen komen, dat ze slechte zorg krijgen, dat er weinig woningen beschikbaar zijn, etc. etc.) wat in het geheel niet (laat me dat onderstrepen) opgelost wordt door een paar duizend asielzoeker meer of minder toe te laten. Dat is een volkomen achterlijk standpunt dat heer Wilders de wereld ingeholpen heeft aanhaalt om lekker stemvee te trekken.
Enkele jaren terug praatte hij dezelfde poep over de influx van immigranten uit Oost-Europa. Die zouden en masse dronken over straat trekken en meisjes verkrachten en alle banen inpikken. Nou, daar heb ik werkelijk nóóit meer iemand over gehoord. Het enige dat ik daar van heb gemerkt is dat de avondwinkel bij mij om de hoek nu ook Pools bier verkoopt (wat overigens erg lekker is.)
  maandag 1 februari 2016 @ 21:24:01 #94
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159580677
quote:

[..]

Ja en dan maar klagen dat ze dom gevonden worden :D

Dat gaat niet veranderen als ze zo dom blijven redeneren vrees ik.
pi_159580681
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Ik denk dat de grote onvrede van de PVV'ers voornamelijk voortkomt uit hele andere zaken (dat ze geen werk hebben, dat ze moeilijk rond kunnen komen, dat ze slechte zorg krijgen, dat er weinig woningen beschikbaar zijn, etc. etc.) wat in het geheel niet (laat me dat onderstrepen) opgelost wordt door een paar duizend asielzoeker meer of minder toe te laten. Dat is een volkomen achterlijk standpunt dat heer Wilders de wereld ingeholpen heeft aanhaalt om lekker stemvee te trekken. Enkele jaren terug praatte hij dezelfde poep over de influx van immigranten uit Oost-Europa. Nou, daar heb ik werkelijk nóóit meer iemand over gehoord. Het enige dat ik daar van heb gemerkt is dat de avondwinkel bij mij om de hoek nu ook Pools bier verkoopt (wat overigens erg lekker is.)
Die mensen zien juist dat als er nu nog meer kanslozen bij komen, zij nog meer in de knel komen met behuizing, zorg en van alles en nog wat.
1947-2016
pi_159580698
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, goed lezen. Ik zeg dat dat punt nu al bereikt is door de onvrede van het vooral niet willen luisteren en arrogant blijven doen naar bepaalde stromingen.
Dan nog is het victim blaming.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:25:19 #97
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159580718
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die mensen zien juist dat als er nu nog meer kanslozen bij komen, zij nog meer in de knel komen met behuizing, zorg en van alles en nog wat.
Je geeft nu tenminste toe dat de meeste tegenstanders van de asielinstroom zelf kansloos zijn.
pi_159580727
Mooi hoe de stropopredeneringen je hier om de oren vliegen.

Red_85 maakt zichzelf wijs dat wanneer iemand kritiek uit op het asielbeleid, diegene direct weg wordt gezet als een racistische Tokkie. Dat is simpelweg niet waar (zoals hem al talloze malen is duidelijk gemaakt).

Maar het is natuurlijk makkelijker strijden tegen een dergelijke stropop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159580737
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Igen het volgende:

[..]
Victim blaming.
Wat betekent dat? ;(
pi_159580757
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat de lui die die problemen hebben zelf nogal kansloos zijn. Men wil de kleine kanslozenkoek niet met meer kanslozen verdelen. Daar kan ik inkomen. Nu zou men ook iets kunnen doen aan de eigen situatie en/of die koek wat groter kunnen maken, door bijvoorbeeld meer huizen te bouwen in de sociale sector en in beter onderwijs (ook als omscholing) te realiseren. Allemaal dingen waar ik de GBL nog nooit over heb gehoord.
Dezelfde logica doorgetrokken: als ik morgen 16 miljoen Nederlanders het land uitflikker, dan betekent dat niet dat mijn salaris opeens verzeventienvoudigt. Wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')