quote:Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef Igen het volgende:
Deel 4 alweer en ik heb nog niet eens gereageerd?
Bij het gedoogkabinet heeft Wilders al laten zien dat hij geen compromissen wil sluiten, maar "z'n poot stijf houdt" om niet z'n achterban te "bedonderen". Samenwerken betekent dus dat de anderen alles moeten doen wat hij wil en dat Wilders dus met pakweg 1/3 van alle stemmen de volledige macht opeist, met dreiging van een staatsgreep indien dat niet lukt.
Zorgelijk, zorgelijk.
Wat een onderbuik en populisme weer. Wel even bij de feiten blijven aub. Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar Geert weet wat "het volk" wil.
Alleen bedoelt ie kennelijk met "het volk" alleen de minderheid die hem steunt.
Als hij dan gaat dreigen met een staatsgreep denk ik dat het tijd wordt hem op te sluiten.
Het hele probleem zou opgelost zijn als alle Gutmenschen een vluchteling in huis neemt.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ons land is helemaal niet kapot en prima in staat om vluchtelingen op te nemen. We moeten alleen mensen die wel zonder grote problemen kunnen terugkeren naar hun eigen land er zorgvuldig uitfilteren.
Nee hoor. Hij had het over een revolte en dat is niet vreedzaam en zeker niet democratisch.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.
Een revolutie om de keuze van 2/3 van het volk ongedaan te maken heeft niks met 'democratisch' te maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een onderbuik en populisme weer. Wel even bij de feiten blijven aub. Wilders had het over een vreedzame en democratische revolutie.
De Amerikaanse oorlog van onafhankelijkheid werd ook door maar 10% van de bevolking gesteund, dus percentages, getallen en breuken zeggen niks.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Een revolutie om de keuze van 2/3 van het volk ongedaan te maken heeft niks met 'democratisch' te maken.
Dit dus. Bilders is alleen op zoek naar steun, voor zijn achterlijke plannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij had het over een revolte en dat is niet vreedzaam en zeker niet democratisch.
Linkje? Want ik heb hem toch echt wat anders horen zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij had het over een revolte en dat is niet vreedzaam en zeker niet democratisch.
Bron is de OP.quote:„Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.”
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054quote:Op maandag 1 februari 2016 20:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Linkje? Want ik heb hem toch echt wat anders horen zeggen.
Misschien kun je even aanwijzen waar in die 1 uur en 17 minuten Wilders volgens jou wat anders zegt dan hoe hij in de OP geciteerd wordt.quote:
Gister ook al. Directe frame als pvv'er als je ietswat rechts bent. Derhalve tokkie en minderwaardig. Door een oud-mod ook nog, met een vriendje van 'm.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom wordt dit topic in den beginne al gekaapt door Gutmenschen.
Realisten verenigt u!
Ja, want de OP is geweldig onderbouwd.quote:
My colleagues and I, we ring the bells of the revolution. A democratic and peacefulquote:Op maandag 1 februari 2016 20:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien kun je even aanwijzen waar in die 1 uur en 17 minuten Wilders volgens jou wat anders zegt dan hoe hij in de OP geciteerd wordt.
Aha, je punt is?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
My colleagues and I, we ring the bells of the revolution. A democratic and peaceful
revolution to regain our national sovereignty. To stop the invasion.
To protect our own people, our women, our culture. We have to become the masters
again of our own borders, our own budgets, our own destiny.
http://www.pvv.nl/images/Statement_Geert_Wilders.pdf
jigsos, 99.999, xa1pt, wespensteek, ceberut, bluesdude.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Idem, alleen moeten we in mijn optiek er even voor zorgen dat we nog tegen die oligarchen kunnen zijn in de toekomst.
Dat gaat niet helpen met mensen zoals BoneThugs, Gutmensch en KoosVogels.
De hele kliek weer bij elkaar hier hoor.
Een revolutie is democratisch als die wordt gepleegd met steun van de meerderheid.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat dat wat anders dan een staatsgreep is.
Hij zit dus inmiddels in de gevangenis?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Een revolutie is democratisch als die wordt gepleegd met steun van de meerderheid.
Een revolutie is een staatsgreep als die wordt gepleegd door een minderheid. Ongeacht of Wilders het 'democratisch' noemt of niet.
Wie? En wat heeft het te maken met mijn post die je citeert?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij zit dus inmiddels in de gevangenis?
Lijkt me dat als hij tot een staatsgreep oproept hij meteen gearresteerd wordt.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Wie? En wat heeft het te maken met mijn post die je citeert?
Er staat een citaat van Wilders ik neem aan dat die juist is.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, want de OP is geweldig onderbouwd.
Wat is er gevaarlijk aan mensen die kritiek hebben op zekere standpunten? Ik zie bijzonder weinig dat mensen met een meer rechtsere tot aan ronduit rechts extremistische mening voor nazi of PVV-er worden uitgemaakt. Ik zie meer posts zoals de jouwe, waarin je loopt te huilen over dat mensen dat zeggen....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gister ook al. Directe frame als pvv'er als je ietswat rechts bent. Derhalve tokkie en minderwaardig. Door een oud-mod ook nog, met een vriendje van 'm.
Gevaarlijk volk dat. Vooral blijven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |