Oh is die nu? Die wil ik graag zien, want ik zag in een voorfilmpje dat ze Theo keihard negeerden.quote:
Ploeteren in de aardbeienvelden?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Van het geld waarvoor ik gewerkt heb Eric.
Kan niet meer in Nederland, want werkkostenregeling.quote:
Bijkomend voordeel is dat je daaraan gekoppelde cheques ook in de kroeg uit kunt geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan niet meer in Nederland, want werkkostenregeling.
Lunch (225 x ¤ 3,20) ¤ 720quote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je daaraan gekoppelde cheques ook in de kroeg uit kunt geven.
Dát dan weer wel. Kan me niet voorstellen dat dat gebeurt. Republikeinse voorverkiezingen zou hij eventueel wel kunnen winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet meer verrast zijn al hij president wordt.
Het komt wel akelig dichtbij inderdaad. Maar dat zou echt een ramp zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet meer verrast zijn al hij president wordt.
Het zijn wel vooral christelijke rednecks daar, dus het zou kunnen.quote:
Ik krijg ongeveer 150 euro per maand lunchforfait. Houd ik het meestal toch wel een halve maand mee vol.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lunch (225 x ¤ 3,20) ¤ 720
Vrije ruimte -¤ 311
Belast tegen 80% ¤ 409
Wat een vermogen. Toch al gauw 8,5 euro per werkdag.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik krijg ongeveer 150 euro per maand lunchforfait. Houd ik het meestal toch wel een halve maand mee vol.
Ik help je hopen dat je gelijk hebt. Maar mij zal het niet verbazen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het zijn wel vooral christelijke rednecks daar, dus het zou kunnen.
Maar ik geloof er niets van dat hij meer dan de helft van het land achter zich kan krijgen, in de grote steden moeten ze niets van 'm hebben.
In België volstaat dat niet; ik ben makkelijk 15-20 euro kwijt per lunch.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een vermogen. Toch al gauw 8,5 euro per werkdag.
Als ik dat zou doen, eindigde ik elke maand in de min.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
In België volstaat dat niet; ik ben makkelijk 15-20 euro kwijt per lunch.
5 euro voor een broodje en 15 euro voor de bijbehorende trappisten?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
In België volstaat dat niet; ik ben makkelijk 15-20 euro kwijt per lunch.
Yep, ze krijgen het presidentschap deze keer in de schoot geworpen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Trump is echt een zegen voor de democraten.
Jammer weer, deze negatieve stereotypering.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
5 euro voor een broodje en 15 euro voor de bijbehorende trappisten?
Goeie is dat inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef GSbrder het volgende:
Voor Euribob. En het begin voor Tem en erik.
Ik las democratie.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Trump is echt een zegen voor de democraten.
En gedwongen sterilisatie.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef Disana het volgende:
Hiernaast overweegt men nu al de mogelijkheid op vluchtelingen te schieten omdat ze met velen zijn.
Gaf laatst een zwerver nog een euro.quote:
Pimp op de wallen.quote:
Persoonlijk zou ik wel blij zijn met een republikeinse president, maar dan graag wel eentje die wat genuanceerder is.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het komt wel akelig dichtbij inderdaad. Maar dat zou echt een ramp zijn.
De laatste keer dat ik in Antwerpen was zag ik toch maar weinig mensen lunchen met een kop thee of een glas melk.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Jammer weer, deze negatieve stereotypering.
Doe mij maar een gezonde nuchtere democraat, die zijn mij nog conservatief genoeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wel blij zijn met een republikeinse president, maar dan graag wel eentje die wat genuanceerder is.
Ik zie in Amsterdam ook weinig mensen zonder joints.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antwerpen was zag ik toch maar weinig mensen lunchen met een kop thee of een glas melk.
Bush of Cruz?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wel blij zijn met een republikeinse president, maar dan graag wel eentje die wat genuanceerder is.
Een Democraat bedoel je? Want daar komt het feitelijk op neer.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik drink trouw Perrier bij de lunch.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Antwerpen was zag ik toch maar weinig mensen lunchen met een kop thee of een glas melk.
Het vervelende aan de meeste republikeinse kandidaten is dat een serie met verstandige standpunten altijd moeten samengaan met middeleeuwse ideeën over abortus of het huwelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |