Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooien
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef cofox het volgende:
[..]
Was jij die gast die over het hek probeerde te klimmen?
Jippiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef cofox het volgende:
Ik ben er klaar voor gaan weer lekker knallen in dit topic
Ik ben het niet met je eens over Elia. En als je Kongolo op links zet (zeker een optie) kom je ergens anders in de problemen, da's een nadeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.
Wel wat rookbommen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Jullie hadden dit jaar jammer genoeg geen lawinepijlen meegenomen
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik ben die Haagse bommen gewend de enige echte toch!?
Doe auditie zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
Waarom stond die Bilal er trouwens in? Een gehandicapte zou het beter doen.
Jammer dat het tegenwoordig ook zo'n dooie boel is geworden bij FC Den Haag die verhuizing heeft jullie geen goeds gedaan wat betreft de sfeerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.
Dat zat ook niet echt mee inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef DonRaja het volgende:
Ach ja, gelukkig wel lekker zonnig vandaag.
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:58 schreef cofox het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenwoordig ook zo'n dooie boel is geworden bij FC Den Haag die verhuizing heeft jullie geen goeds gedaan wat betreft de sfeer
Vind normaal gesproken de potjes ADO thuis de leukste van het jaar. Meestal spannende potjes met ons aan het einde als overwinnaar. Dit jaar was het helaas wat minder leukquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.
Vond ik ook al zo opmerkelijk inderdaad.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
Waarom stond die Bilal er trouwens in? Een gehandicapte zou het beter doen. En dat hoeft niet eens, want we hebben Achahbar.
Behalve tegen ons uit zie ik ook niet zoveel DH supporters meereizen naar uitwedstrijden al helemaal geen harde kern meer. Tegenwoordig word DH vertegenwoordigd door die vak G clowns bij uitwedstrijden met hun leider Koos werkeloosquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.
quote:
Ik ga bijna nooit meer mee naar uit wedstrijden. Eens in de zoveel jaar doe ik een keer feyenoord uit, that's it. Die tijd heb ik wel een beetje gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Behalve tegen ons uit zie ik ook niet zoveel DH supporters meereizen naar uitwedstrijden al helemaal geen harde kern meer. Tegenwoordig word DH vertegenwoordigd door die vak G clowns bij uitwedstrijden met hun leider Koos werkeloos
Te vroeg gehaald, te vroeg gehaald.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:06 schreef H.FR het volgende:
#BilalGod slechtste speler van het weekend volgens VI. Heeft z'n punt wel gemaakt die jongen zeg.
Die jongen krijgt niet genoeg vertrouwen we moeten hem meer tijd gunnen dan word het zeker een topper net als Gio ooit was bij Barcaquote:Op zondag 31 januari 2016 20:06 schreef H.FR het volgende:
#BilalGod slechtste speler van het weekend volgens VI. Heeft z'n punt wel gemaakt die jongen zeg.
Ja, had net een paar aardige potjes bij Heerenveen achter de rug.. What was Geel thinking?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te vroeg gehaald, te vroeg gehaald.
Qua financien is Ajax groter. Qua club kleiner. Qua begroting staat Feyenoord op de juiste plek in de Eredivisie. Ajax staat te laag gezien hun jaarlijkse inkomsten. Laat die Joodjes die zich hier begeven zicht lekker druk gaan maken om hun eigen pauper prestaties want die zijn ver onder de maat.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:19 schreef GwaiLow het volgende:
Maar waarom zijn de meeste hier zo boos en teleurgesteld? Ado thuis is gewoon een moeilijke wedstrijd en die kun je verliezen. Psv heeft het beste materiaal uit de Eredivisie. Feyenoord en Ajax zijn qua materiaal eigenlijk gewoon hetzelfde alleen is Ajax een wat grotere club en dat zie je nu terug in de stand. Als Feyenoord top 6 eindigd mag je toch echt heel erg blij zijn?
Ja, maar Ajax geeft weinig uit en dus staat Ajax nu ook gewoon waar het hoort. Als Ajax iemand anders op de plek van Marc had zitten dan zouden ze al een paar toppers erbij hebben gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Qua financien is Ajax groter. Qua club kleiner. Qua begroting staat Feyenoord op de juiste plek in de Eredivisie. Ajax staat te laag gezien hun jaarlijkse inkomsten. Laat die Joodjes die zich hier begeven zicht lekker druk gaan maken om hun eigen pauper prestaties want die zijn ver onder de maat.
Oke.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Rot op met die SC en laten we het hier gewoon over Feyenoord hebben.
Geen woorden maar daden mentaliteit! Dat slap geouwehoer de hele tijd. Ja, we moeten als team spelen bla bla blaquote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Wat vind jij dat er moet gebeuren, bij Feyenoord?
Ik weet het!quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Om geld vriend het gaat om geld begrijp je dat nog steeds nietquote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat nog altijd keurig derde. Meer zit er ook niet in als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Waar maken jullie je druk over?
Dat we verder afzakken natuurlijk. En de beker.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat nog altijd keurig derde. Meer zit er ook niet in als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Waar maken jullie je druk over?
Nou ja, 1 punt in 6 wedstrijden is wel ondermaats natuurlijk. En dan wacht nu Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat volgende week geen derde meer, dat geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Als Feyenoord niet meer in de top 5 staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord staat volgende week geen derde meer, dat geef ik je op een briefje.
Wanneer mogen we ons wel druk maken dan?
Ik moet bekennen dat mijn verwachtingen ook wat hoger waren. Diepe teleurstelling.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet meer in de top 5 staat.
Het idee dat Feyenoord dit jaar kampioen zou kunnen worden
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een antwoord op de vraag in de TT?
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een antwoord op de vraag in de TT?
ERVARING en ROUTINE voor veel munnies binnenhalen is niet zo gunstig nee. Ik herinner me De Cler, Makaay, Gio en Landzaat nog.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.
Zo'n Jansen en Zuiverloon laten zien prima om te kunnen gaan met de druk van een kolkende Kuip.
Wie zal zich van der Heijden, Botteghin, Kramer, Vejinović en Elia herinneren?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ERVARING en ROUTINE voor veel munnies binnenhalen is niet zo gunstig nee. Ik herinner me De Cler, Makaay, Gio en Landzaat nog.
ADO, Vitesse en Groningesupporters.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zal zich van der Heijden, Botteghin, Kramer, Vejinović en Elia herinneren?
Mijn godquote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cofox zit ook op facebook.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Transfer geneuzel is tot morgenavond toch?
Die ouders die zichzelf onderschijten moeten ze ook een spuitje geven. Als niemand voor ze wil zorgen en niet zelf het geld hebben om die verzorging te betalen dan hebben ze toch iets fout gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Want die druk is ook maar enigszins vergelijkbaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.
Zo'n Jansen en Zuiverloon laten zien prima om te kunnen gaan met de druk van een kolkende Kuip.
Dat komt omdat Kazim een ontzettend belangrijke rol in de groep had maar dat snappen al die blanke nederlanders hier nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen wel jammer is dat de verbanning van 'zondebok' Kazim niet echt voor een positieve wending heeft gezorgd.
Toen het goed ging lachte we om 'hij is goed in de kleedkamer' spelertjes.. vijf wedstrijden later wordt dit serieus als een argument genoemd voor het verliezen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen wel jammer is dat de verbanning van 'zondebok' Kazim niet echt voor een positieve wending heeft gezorgd.
Nuquote:Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Sloggi het volgende:
Fräser opvolger van Gio, binnenkort of over een paar jaar?
Kazim is de enige Feyenoorder die geniet van de huidige situatie. Iets met karma.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ow kijk, we gaan nog discrimineren ook?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt omdat Kazim een ontzettend belangrijke rol in de groep had maar dat snappen al die blanke nederlanders hier niet
Je kunt nog zo hard roepen dat er iets moet gebeuren bij Feyenoord. Uiteindelijk lijkt altijd het lot te bepalen waar het op uitdraait met deze club.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Is dat niet een dag te laat...quote:Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Sky Sports gaat Van Geel morgen onderhandelen met Celtic over Kazim.
Kunnen Van Geel en Kazim niet van baantje wisselen. Dat Van Geel naar Celtic gaat en Kazim onze nieuwe spelers roggelt?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Sky Sports gaat Van Geel morgen onderhandelen met Celtic over Kazim.
Van mij zou hij direct mogen komen.. Fraser weet hoe je een ploeg georganiseerd moet laten spelen en hoe je defensief beter staat. Het huidige Feyenoord is een ongeorganiseerde bende van spelers die als een kip zonder kop over het veld lopenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Sloggi het volgende:
Fräser opvolger van Gio, binnenkort of over een paar jaar?
Vergeet niet, Fräser moet ook met hetzelfde materiaal werken als Gio nu.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij zou hij direct mogen komen.. Fraser weet hoe je een ploeg georganiseerd moet laten spelen en hoe je defensief beter staat. Het huidige Feyenoord is een ongeorganiseerde bende van spelers die als een kip zonder kop over het veld lopen
Dat klopt maar van dit zooitje ongeregeld valt wel iets meer te maken met een ander systeem en betere organisatiequote:Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet, Fräser moet ook met hetzelfde materiaal werken als Gio nu.
Dat is waar.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar van dit zooitje ongeregeld valt wel iets meer te maken met een ander systeem en betere organisatie
Tot en met 23:59 morgenquote:
Vanaf de eerste speeldag is het voetbal niet om aan te gluren en nooit lijkt er een idee achter het spel van Feyenoord te zitten. Dat ligt deels aan het gebrek aan kwaliteit, maar ook aan de coach. Daarom vraag ik me af wat de rol van Wouters nou precies is, die man heeft ervaring in de top en ervaring als hoofdcoach, die zou toch wel weten hoe je een ploeg neerzet?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
En Gio lijkt ook niet echt een visie te hebben of iets dergelijks.
Zitten en je bek houden. De moderne voetbalsupporterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef witteviool het volgende:
Maar het enige wat wij als supporters kunnen doen is de club blijven steunen.
Daar heeft iedereen het meest aan.
Als wij ons nu tegen de club of tegen de personen binnen de club keren wordt het helemaal niet wat.
Jij bent zijn periode bij Ajax vergeten?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vanaf de eerste speeldag is het voetbal niet om aan te gluren en nooit lijkt er een idee achter het spel van Feyenoord te zitten. Dat ligt deels aan het gebrek aan kwaliteit, maar ook aan de coach. Daarom vraag ik me af wat de rol van Wouters nou precies is, die man heeft ervaring in de top en ervaring als hoofdcoach, die zou toch wel weten hoe je een ploeg neerzet?
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef witteviool het volgende:
Maar het enige wat wij als supporters kunnen doen is de club blijven steunen.
Daar heeft iedereen het meest aan.
Als wij ons nu tegen de club of tegen de personen binnen de club keren wordt het helemaal niet wat.
Als klapvee het bestuur en Kazim toezingen, dan ben je een ekte ekte.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten en je bek houden. De moderne voetbalsupporter
[ afbeelding ]
Qua persoonlijkheid is hij niet echt geschikt als hoofdcoach maar hij heeft Utrecht toch best een tijdje goed op de rails gehad meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent zijn periode bij Ajax vergeten?
Ik heb nu zin om te huilen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord is een mooie club, maar dit is gewoon het niveau. Ooit zal het wel weer even omhoog getild worden om daarna weer af te glijden. Niks mis mee. Met een beetje mazzel kan je zelfs nog eens een mooi jaartje hebben en kampioen worden. Prima toch? Ajax en Psv zijn de grootste clubs en Feyenoord daarachter. En als het een heel jaar mee zit pak je een keer de titel en staat de Coolsingel vol. Hoe lang je moet wachten weet ik niet, maar het zal binnen nu en 20 jaar echt wel weer een keer gebeuren.
Heb je je verhaaltje al opgestuurd?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord is een mooie club, maar dit is gewoon het niveau. Ooit zal het wel weer even omhoog getild worden om daarna weer af te glijden. Niks mis mee. Met een beetje mazzel kan je zelfs nog eens een mooi jaartje hebben en kampioen worden. Prima toch? Ajax en Psv zijn de grootste clubs en Feyenoord daarachter. En als het een heel jaar mee zit pak je een keer de titel en staat de Coolsingel vol. Hoe lang je moet wachten weet ik niet, maar het zal binnen nu en 20 jaar echt wel weer een keer gebeuren.
Dit dus. Soort van Liverpool.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Zegt genoeg over het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:39 schreef Elan het volgende:
Wel vrij bizar dat je na 15 verliespunten op rij nog steeds gewoon fucking derde kan staan
Dat is de keerzijde ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:44 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het Nederlands voetbal.
Laat staan de minimale puntenverschil tussen onze derde plaats en de negende plaats.
Het hoeft Feijenoord trouwens nog een paar competitiewedstrijden niet mee te zitten en staan we zowaar fucking 9de
Die spelen tenminste nog leuk voetbal. Voetbal van Feyenoord is al een tijd niet om aan te zien, Rutten had een periode waar het echt genieten was maar sindsdien is het echt verschrikkelijk om naar te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dit dus. Soort van Liverpool.
Dit is niet best. Geeft hoop voor volgend weekend.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid is hij niet echt geschikt als hoofdcoach maar hij heeft Utrecht toch best een tijdje goed op de rails gehad meen ik me te herinneren.
Maar goed.. in slechte tijden zijn er vaak nog wel lichtpuntjes, maar welke speler ik ook bedenk, ze zijn allemaal ondermaats.. behalve Vermeer misschien.
Karsdorp: kan goed rennen maar zwakke balbehandeling en verdedigen kan hij niet
Jan-Arie: is drie keer niks.. traag, geen kerel..liet zich bij de 1-2 van Heerenveen wegzetten als een kleuter
Botteghin: kan nog wat worden
Kongolo: de beste verdediger die we hebben
Van Beek: houterig, fysiek zwak, geen kerel
El Ahmadi: kan het beter houden bij ballen afpakken, meer dan dat kan hij niet
Vilhena: dom dravertje
Gustafson: vaak onzichtbaar
Vejinovic: net als Jan Arie een slappe drol.. zit geen pit in
Elia: totaal geen rendement
Kramer: mag van mij de rest van het seizoen geblesseerd blijven
Kuyt: werkt hard maar dat is het dan wel
Bilal: kan echt helemaal niks, iedere voorzet is tegen een verdediger
Dat waren ze geloof ik. Het huidige Feyenoord is geen ploeg met wie je je als supporter nog kan identificeren helaas. De ploegen van Feyenoord die we ons nog herinneren hadden allemaal iets onverzettelijks, er waren ook persoonlijkheden. Tegenwoordig zie ik bij bijna geen enkele speler nog enige beleving en na afloop komt er alleen maar standaard mediatraining-gelul uit.. topsport is ook in de spiegel kunnen kijken en kritisch zijn op je eigen prestatie, maar afgezien van Van Beek laatst zie ik dat te weinig..
Waren we Europees nog maar zo goed als vroeger t/m begin jaren 2000. Dan was de derde plek nog goed voor vCL, maar het liefst nog kampioen of tweede voor de rechtstreekse CL-plaats.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde ja.
Eerst voor bekertje maar gewoon zorgen dat we doorgaan en hopen dat het niet weer uitdraait op een 5-0 analyse vernedering in Duivendrecht
Dan valt het seizoen nog best te redden.
Als je de beker wint en 3e eindigt heb je het gewoon prima gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de keerzijde ja.
Eerst voor bekertje maar gewoon zorgen dat we doorgaan en hopen dat het niet weer uitdraait op een 5-0 analyse vernedering in Duivendrecht
Dan valt het seizoen nog best te redden.
Er is ook niemand die anders beweert. We liggen nu alleen op koers voor een dramaseizoen met geen van beiden.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Als je de beker wint en 3e eindigt heb je het gewoon prima gedaan.
quote:Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
Godverdomme, wat een mongolische apen hebben wij in ons midden zitten. Ik schaam mij kapot.quote:
Willen wij ook tot dat niveau gaan verlagen? Lijkt mij niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Elan het volgende:
Bij Ajax deden ze dit gewoon tijdens een wedstrijd op De Toekomst.
We? Was jij er bij?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Willen wij ook tot dat niveau gaan verlagen? Lijkt mij niet.
Ja, wij als Feyenoordsupporters. En ik voel mij niet aangesproken, maar ook in deze tijden moet je achter de team gaan staan en ze niet gaan fucking bedreigen. Dat vind ik enorm sneu van ze.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
We? Was jij er bij?
Omdat een paar gasten zoiets ondernemen hoef jij je toch niet aangesproken te voelen?
Alsof supporters een soort collectief geweten zouden moeten hebben
quote:Feyenoord in shock na bedreigingen
Gudde: ’Dit is verschrikkelijk
door Marcel van der Kraan & Sieb Oostindie
De leiding van Feyenoord heeft met de meest fanatieke bewoordingen de doodsbedreiging aan het adres van speler Marko Vejinovic veroordeeld. Algemeen directeur Eric Gudde is woedend en spreekt namens heel Feyenoord: „Het is verschrikkelijk en te zot voor woorden, maar het klopt helaas dat een speler zo zwaar is bedreigd.”
Gudde vindt dat alle grenzen zijn overschreden met het bedreigen van een speler, wiens echtgenote Sophie en complete familie ondersteboven zijn van wat er zaterdagavond, dus voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag, bij hen thuis heeft plaatsgevonden.
Gudde: „Dit is om echt ziedend over te worden. Mensen mogen teleurgesteld zijn en voor mijn part ook boos over hoe het team momenteel presteert. Maar dat rechtvaardigt nooit dat je in het privé-domein van spelers komt. Het is bovendien nog oerdom ook, want van dit soort belachelijke praktijken gaat de groep natuurlijk echt niet beter presteren.”
„Ik ben in elk geval blij dat ze de vermoedelijke daders hebben opgepakt”, vervolgt de directeur. „Misschien noemen ze zich wel zo, maar dit zijn voor mij in elk geval geen Feyenoord-supporters. Voor deze mensen heb ik geen enkel respect.”
Het is (nog) niet bekend of de mannen die nu zijn aangehouden door de Rotterdamse politie dezelfde mannen zijn die eerder in de week bij Feyenoord-spits Michiel Kramer in de tuin van zijn huis stonden om hem toe te schreeuwen dat ook hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Kramer wilde de zaak stil houden om de boel niet verder op te blazen. Hij gaf bij de club aan dat de teleurstelling van de fans erg dichtbij komt. Wat Kramer betreft hoefde er ook geen verdere actie te worden ondernomen.
De incidenten hebben echter grote indruk gemaakt binnen de spelersgroep en de leiding van Feyenoord. Het verklaart misschien ook waarom spelers bij Feyenoord onder enorme druk staan. De wijze waarop een kleine groep zich Feyenoord-supporters noemende mensen zich laat gelden, zet de complete selectie onder stroom.
Vejinovic zat gisteren op de bank, maar trainer Giovanni van Bronckhorst besloot hem in de tweede helft alsnog in het veld te brengen. De vraag is alleen wat een zware doodsbedreiging kort voor een duel geestelijk doet met een speler. Vejinovic liet nagenoeg niets merken. Kramer kwam helemaal niet in actie, omdat hij nog last had van een donderdag opgelopen enkelblessure. Al vroeg het gros van de fans zich tegen Heerenveen al af waarom de speler bijna depressief ogend van het veld ging.
Dat is het al jaren. De complete filosofie binnen en van de club moet worden omgegooid indien men structureel om het kampioenschap wilt meestrijden. En dan heb ik het niet enkel over de juiste poppetjes op de juiste plaats, maar ook een algehele verandering in voetbalcultuur. Het feit dat een club als Feyenoord voor meer dan een decennia geen topspelers in de Eredivisie meer weet te strijken is veelzeggend. Ik noem een Koevermans, Kenneth Perez, Willem Janssen, Ziyech, etc. Allemaal spelers die weigerden om voor de club te spelen omdat ze een gebrek aan perspectief zagen, de club simpelweg niet als structurele topper in de Eredivisie beschouwen en niet in de laatste plaats omdat Feyenoord simpelweg niet de financiële sterkte heeft om met clubs als Ajax en PSV te kunnen meestrijden om binnenlandse talenten en topspelers.quote:
Ja, laten we honderdduizenden Feyenoordsupporters kwalijk gaan nemen dat een handvol malloten iemand bedreigt.quote:Op maandag 1 februari 2016 06:12 schreef JimmyManna het volgende:
Maar verder is het legioen wel echt geweldig hoor. Heus.![]()
Triest dit. Zo help je je club ook lekker. Ik denk dat er nu tal van nieuwe spelers zijn die naar Feyenoord toe willen.
Die gast is de moeite van het reageren niet waard...quote:Op maandag 1 februari 2016 07:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, laten we honderdduizenden Feyenoordsupporters kwalijk gaan nemen dat een handvol malloten iemand bedreigt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:13 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou zoiets nou gaan dan? Groepje kneuzen zit bij elkaar, en overlegd wat ze gaan doen, iemand roept "HEY JONGES! IK HEB HET ADRES VAN DIE GOZER MET DIE MOEILIJKE NAAM! ZULLE WE DAAR LANGES GAAN?!?!".
Echt, wat ben je dan voor een cofox.
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:13 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zou zoiets nou gaan dan? Groepje kneuzen zit bij elkaar, en overlegd wat ze gaan doen, iemand roept "HEY JONGES! IK HEB HET ADRES VAN DIE GOZER MET DIE MOEILIJKE NAAM! ZULLE WE DAAR LANGES GAAN?!?!".
Echt, wat ben je dan voor een cofox.
Dat was mijn eerste gedachte bij het lezen. Het komt de club allemaal heel goed uit natuurlijk. Lijkt me niet dat ze zo doorzichtig te werk gaan, toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 07:57 schreef Caland het volgende:
Al vind ik het dan wel weer opvallend dat dit nieuws op dit moment naar buiten komt. Uiteraard via het nieuwe huisblaadje van de directie.
Goeie vraag.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Tonny die nog pissig was over die vrije trap?quote:Op maandag 1 februari 2016 08:48 schreef Caland het volgende:
Er schijnt gisteren in de kleedkamer ook het eea voor te zijn gevallen. Nu hoeft dat opzich niet eens heel verkeerd te zijn, maar een tweedeling binnen de selectie kan je er ook niet echt bij hebben.
Een complotquote:Op maandag 1 februari 2016 07:57 schreef Caland het volgende:
Al vind ik het dan wel weer opvallend dat dit nieuws op dit moment naar buiten komt. Uiteraard via het nieuwe huisblaadje van de directie.
Dat is ook iets wat ik niet begrijp van Kuyt. Fijne Fiets die er totaal niks van bakt staat hoger in de pikorde dan Vilhena die juist de afgelopen wedstrijden de beste man van Feyenoord was. Ben benieuwd wat daar de gedachtegang achter was. Zou me niks verbazen als Kuyt zoiets dacht van ; nou als ie weet te scoren dan hebben we na de wedstrijd weer een mooi feelgood momentje omtrent de gebeurtenissen van zaterdagavond en is dit de sportieve wraak.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tonny die nog pissig was over die vrije trap?
Heb niet je hele verhaal gelezen, maar je bent Vermeer vergeten trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik niet begrijp van Kuyt. Fijne Fiets die er totaal niks van bakt staat hoger in de pikorde dan Vilhena die juist de afgelopen wedstrijden de beste man van Feyenoord was. Ben benieuwd wat daar de gedachtegang achter was. Zou me niks verbazen als Kuyt zoiets dacht van ; nou als ie weet te scoren dan hebben we na de wedstrijd weer een mooi feelgood momentje omtrent de gebeurtenissen van zaterdagavond en is dit de sportieve wraak.
Als dat zo zou zijn is dat echt dom van de pastoor. Je laat toch de vrije trap nemen door de persoon die op dat moment het beste in zijn vel zit? Vilhena is de enige die nog een beetje niveau haalt.
Dat zou meer dan terecht zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er schijnt een kamp Kazim te zijn. Net als je denkt dat het niet treuriger kan.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, erg fijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er schijnt een kamp Kazim te zijn. Net als je denkt dat het niet treuriger kan.
Al die kleurlingen spelen onder een hoedje. Het land uit en snel!quote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Minder, minder, minder.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die kleurlingen spelen onder een hoedje. Het land uit en snel!
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Al die kleurlingen spelen onder een hoedje. Het land uit en snel!
En wie zitten in dat kamp?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat.quote:Op maandag 1 februari 2016 07:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, laten we honderdduizenden Feyenoordsupporters kwalijk gaan nemen dat een handvol malloten iemand bedreigt.
oa Immersquote:
Wanneer dit het geval is, moet dat heel snel de kop in worden gedrukt. Even buiten de persoon Kazim om, wanneer je zoals jij al aangaf een tweedeling in de selectie krijgt, is dit pas het topje van de ijsberg en kan je zomaar nog 7e ofzo gaan eindigen met nog 6 of 8 nederlagen erbij.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zullen diezelfde gasten geweest zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:11 schreef opperkleurder het volgende:
Las dat er ook lieden bij Kramer in de tuin stonden. Moet niet gekker worden.
Ik neem aan dat deze kwestie nu een week lang in ieder praatprogramma breed gaat worden uitgemeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zullen diezelfde gasten geweest zijn.
Dat is dan wel weer terecht.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:11 schreef opperkleurder het volgende:
Las dat er ook lieden bij Kramer in de tuin stonden. Moet niet gekker worden.
Natuurlijk. Om te beginnen bij VI vanavond. Dat wordt weer vermoeiende tv.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze kwestie nu een week lang in ieder praatprogramma breed gaat worden uitgemeten.
Hij is een van de betere op het veld.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, erg fijn.
Ik ben fan van Vilhena, maar sinds hij weer definitief in de basis staat hebben we niet meer gewonnen geloof ik?
Ik ben benieuwd naar de mening van Patty Brard.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze kwestie nu een week lang in ieder praatprogramma breed gaat worden uitgemeten.
Kijk Johan, die ventjes zijn nu eenmaal niet slimmer. Ze bedoelen er niets slechts mee, ze willen alleen die spelers op scherp zetten.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Om te beginnen bij VI vanavond. Dat wordt weer vermoeiende tv.
''Hoi mensen er stonden zeven mensen voor de deur bij veinovietsj en er stonden drie mensen in de tuin bij kramer gr gr''twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 01-02-2016 om 09:10:22Feyenoord geeft persconferentie over bedreiging Vejinovic https://t.co/PNeGhAoEOR reageer retweet
Als club nemen we hier afstand van en we gaan er alles aan doen deze mensen die de club in een kwaad daglicht stellen te pakken. Support je club op een goede manier.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
''Hoi mensen er stonden zeven mensen voor de deur bij veinovietsj en er stonden drie mensen in de tuin bij kramer gr gr''twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 01-02-2016 om 09:10:22Feyenoord geeft persconferentie over bedreiging Vejinovic https://t.co/PNeGhAoEOR reageer retweet
Vanzelfsprekend. Aandacht is weg van de resultaten. Het zijn de supporters weer die de club naar de afgrond helpen.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
René. Dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken.Dit soort volk maakt de club kapot. Het is Feyenoord aan haar stand verplicht om hier levenslange stadionverboden voor uitdelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijk Johan, die ventjes zijn nu eenmaal niet slimmer. Ze bedoelen er niets slechts mee, ze willen alleen die spelers op scherp zetten.
Ik heb met stijgende verbazing zitten kijken naar dat Feyenoord. Dat spelertje kan er helemaal niks van. De ene keer verven ze je deur in de clubkleuren. nu halen ze hem uit zijn slaap. Laat gaan joh.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René. Dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken.Dit soort volk maakt de club kapot. Het is Feyenoord aan haar stand verplicht om hier levenslange stadionverboden voor uitdelen.
Mevrouw van Geel scheen ook in de tuin te staan.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
Gudde en van Geel komt dit natuurlijk prima uit. Kan de aandacht weer even verlegt worden van het technische beleid naar de bedreigingen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
Gudde en van Geel komt dit natuurlijk prima uit. Kan de aandacht weer even verlegt worden van het technische beleid naar de bedreigingen.
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zijn het Gudde en Van Geel niet zelf geweest dan?
Die 2 gladjakkers hebben die gasten gewoon ingehuurd om even de aandacht af te leiden van hun structureel falenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
Jammer genoeg klopt dit helemaal...De achterlijke randdebielen hebben gezorgd voor een ideale manier om de aandacht van hun eigen falen naar de achtergrond te werkenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:19 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op maandag 1 februari 2016 09:25 schreef Sedm het volgende:
Ongelofelijk natuurlijk, hoe denkje de club hier ook maar in enig opzicht mee te helpen.
Aan de andere kant vraag ik me af hoe groot de dreiging dan ook daadwerkelijk is. Kunnen ook zestienjarige pubertjes zijn geweest die geen idee hebben wat de impact van hun woorden is, en daar ook nauwelijks bedoelingen mee hebben. 'Geen woorden maar daden' gaat niet altijd op.
quote:De middenvelder was op het moment van de bedreigingen thuis. Zijn partner die de politie had gebeld gaf de gegevens van de auto’s door.
Een van de auto’s werd door de politie op de Charlotte de Bourbonlaan aan de kant gezet. De drie inzittenden – Rotterdammers van 18, 20 en 20 jaar – werden direct aangehouden.
De politie kwam er al snel achter wie er in de tweede auto zaten. Zondag werden twee Rotterdammers van 19 en twee van 20 jaar aangehouden.
Alle zeven zijn zondag verhoord en aan het einde van de dag weer naar huis gestuurd.
twitter:hetbestebroodje twitterde op maandag 01-02-2016 om 09:21:25Één ding is zeker, Feyenoord heeft in februari nog niet verloren!! reageer retweet
Daar komt woensdag verandering in want volgens Ngombo komt Feyenoord 'shakend' naar Kerkrade.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:27 schreef opperkleurder het volgende:
Er is ook positief nieuws:twitter:hetbestebroodje twitterde op maandag 01-02-2016 om 09:21:25Één ding is zeker, Feyenoord heeft in februari nog niet verloren!! reageer retweet
Hebben ze zo'n slechte spelersbus?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt woensdag verandering in want volgens Ngombo komt Feyenoord 'shakend' naar Kerkrade.
Milkshakend?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar komt woensdag verandering in want volgens Ngombo komt Feyenoord 'shakend' naar Kerkrade.
Misschien zit er wel een IS-terrorist met een kalashnikov in de wc.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n slechte spelersbus?
Ik vind dit een misselijkmakende post.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een IS-terrorist met een kalashnikov in de wc.
Doe een topicreport zoals Vejinovic. Kramer wilde het nog netjes onder de pet houden.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een misselijkmakende post.
Vilhena en Elia in ieder geval. Denk ook Achahbar en Nelom. Misschien ook wel Karsdorp.quote:
Nee, Kluivert schijnt te rijdenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n slechte spelersbus?
Kunnen we hier spreken van een kabel? Of een ketting?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vilhena en Elia in ieder geval. Denk ook Achahbar en Nelom. Misschien ook wel Karsdorp.
Maar 1 ding is zeker, hij is niet minder dan Kramer. Kramer niet halen had ons 2mln en een hoop gezeik bespaard. (ja, Kazim niet vastleggen had ditzelfde bereikt.)
Voordeel is dat er na het inparkeren geen Roda speler meer overeind staat.quote:
Alles kan natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kunnen we hier spreken van een kabel? Of een ketting?
Vrij bizar ook. Alsof twee spelers het probleem zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ze hadden een training moeten onderbreken om zo de hele groep aan te spreken op hun prestaties. Bij een speler thuis langsgaan is een brug te ver.
Vernoemd naar Andres Escobar?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien hadden ze eerst iets gedronken in de Escobar.
Een actie als dit op een training had ik wel kunnen waarderen:quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrij bizar ook. Alsof twee spelers het probleem zijn.
Ik wijt het maar aan een doorgesnoven actie.
Vejinovic werd een paar dagen na Kramer bedreigd. Paar nachtjes doorgehaald.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie moet ze aanpakken? En hoe?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een actie als dit op een training had ik wel kunnen waarderen:
Het is gewoon bedroevend dat deze spelersgroep met al hun talent een negatief clubrecord neergezet hebben. Ze verdienen het om collectief aangepakt te worden.
Inderdaad ja. Wat een stelletjequote:Op maandag 1 februari 2016 09:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat levert dat op?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is gewoon bedroevend dat deze spelersgroep met al hun talent een negatief clubrecord neergezet hebben. Ze verdienen het om collectief aangepakt te worden.
De supporters, op de training. Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om een negatief clubrecord neer te zetten bij een club die in 1908 opgericht is? Beneden alle peil dit.quote:
Jamaar Wimpie als je al die petjes en capuchons loslaat op het trainingsveld, dat gaat toch nooit goed aflopen?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De supporters, op de training. Hoe krijg je het in vredesnaam voor elkaar om een negatief clubrecord neer te zetten bij een club die in 1908 opgericht is? Beneden alle peil dit.
quote:De clubleiding van Feyenoord heeft met afschuw kennis genomen van de ernstige bedreigingen die afgelopen zaterdagnacht zijn geuit tegen Marko Vejinović en zijn vrouw.
‘Schandalig en dieptriest. Verschrikkelijk en echt om ziedend over te worden’, zo laat directeur Eric Gudde in een reactie weten. ‘Hoe teleurstellend een ploeg ook presteert – en geloof me daar is iedereen hier ziek van – er is nooit enige rechtvaardiging om in het privé-domein van spelers te komen. Los van het feit dat dit alle fatsoensregels overtreedt, is het ook nog eens hartstikke dom omdat de spelersgroep echt niet beter gaat presteren van dit soort belachelijke praktijken.’
De clubleiding heeft van de politie begrepen dat naar aanleiding van de bedreigingen nog dezelfde zaterdagnacht zeven aanhoudingen zijn verricht. Gudde: ‘Daar ben ik blij om, of beter gezegd: het is in elk geval iets dat ze de vermoedelijke daders te pakken hebben. Voor mij zijn dit geen Feyenoord-supporters. Voor deze mensen, die nu wellicht zullen roepen dat het een uit de hand gelopen grap is en dat ze er spijt van hebben, heb ik geen enkel respect. Of het praktisch uitvoerbaar is weet ik niet, maar voor lieden waarvan bewezen wordt dat ze dit hebben gedaan, geldt wat mij betreft dat ze nooit meer het stadion in komen.’
quote:Feyenoord hoopt op de laatste dag van de transferperiode afscheid te kunnen nemen van Colin Kazim-Richards en met Celtic als geïnteresseerde zou dat best weleens goed kunnen komen. In Schotland ligt namelijk al een driejarig contract klaar voor de aanvaller, zo meldt The Scottish Sun.
De krant meldt echter ook dat de Rotterdammers geen cent over gaan houden aan een transfer van de spits. Volgens het medium wordt er namelijk gesproken over een contractontbinding. Dat terwijl Kazim op dit moment nog een contract heeft tot medio 2017.
Eerder was er nog sprake van een tijdelijk vertrek van Kazim. Toentertijd ging het gerucht dat de spits tot het eind van het seizoen uitgeleend zou worden aan Celtic. In die huurverbintenis zou een optie tot koop worden opgenomen.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ntract#ixzz3yuCOqstN
Ik verwacht hier ook geen echte transfersom voor. Als we schadeloos worden gesteld (dus kostenloze conractontbinding) denk ik dat we best een prima deal hebben en Celtic het met hem uit mag zoekenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:05 schreef H.FR het volgende:
De krant meldt echter ook dat de Rotterdammers geen cent over gaan houden aan een transfer van de spits. Volgens het medium wordt er namelijk gesproken over een contractontbinding. Dat terwijl Kazim op dit moment nog een contract heeft tot medio 2017.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik verwacht hier ook geen echte transfersom voor. Als we schadeloos worden gesteld (dus kostenloze conractontbinding) denk ik dat we best een prima deal hebben en Celtic het met hem uit mag zoeken
Ik vind dat je de eerder prestaties van Van Geel niet weg moet bagatelliseren. Iedereen had die spelers (en De Vrij) wel kunnen verkopen, maar MVG heeft daar wel uitstekende deals gesloten. Daar staat hij dan ook wel bekend om, om goed te kunnen verkopen, maar jij doet nu alles af als een koud kunstje.quote:
Dit. Na gisteren zie ik het, voor het eerst, niet meer op enigszins afzienbare termijn goedkomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondertussen word je er als Feyenoord-supporter wel een beetje moedeloos van. [...] en kan je wel concluderen dat het Feyenoord ontbeert aan een duidelijke strategische visie.
Nee man. Heel de kuip zag toch allang dat die bal nergens heen ging. Markoquote:Op maandag 1 februari 2016 09:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik snap wel dat hij bovenaan staat, heeft gewoon de beste trap.
En wat zou je dan willen zeggen? "Hee joh, ga eens winnen joh hee, godverdomme", zoiets?quote:Op maandag 1 februari 2016 09:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alleen een financiele injectie is niet genoeg. Ik heb er weinig vertrouwen in dat zo'n bedrag dan ook goed geinvrsteerd wordt.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef Sloggi het volgende:
Het is ook een vicieuze cirkel die jij beschrijft, De_Pel. Zonder CL / kampioenschap worden die jongens geen topbedrag waard en worden ze voor een prikkie verkocht. En als ze voor een prikkie verkocht blijven worden heb je nooit genoeg geld om je door te ontwikkelen naar een kampioenswaardig niveau. Zit je nog met het stadion en de erfenis van het verleden.
Feyenoord komt er alleen structureel bovenop met een nieuw stadion en een financiële injectie à la PSV een paar jaar geleden. Pas dan kan er én stevig geïnvesteerd worden én hebben we structureel hogere inkomsten.
Dat kan ik niet zo goed beoordelen. Ik weet niet wat er aan beleid ligt bij de club. Maar zo vanaf de buitenkant bezien lijkt het er wel op dat je gelijk hebt ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen een financiele injectie is niet genoeg. Ik heb er weinig vertrouwen in dat zo'n bedrag dan ook goed geinvrsteerd wordt.
Je hebt gelijk, mijn lijstje was onvolledig. Ik mis de grootste minkunkel, Kramertje. Toornstra was het eerste seizoen gewoon goed. Als valse rechtsbuiten deed ie het uitstekend.quote:
Klopt. Had je in de jaren onder Koeman 1 keer het kampioenschap/CL behaald dan had de wereld er ook heel anders uit kunnen zien. CL miljoenen, duurdere verkopen, grotere uitstraling etc.: de directe en indirecte financiële schade van dat misgrijpen ligt zo op de 50+ miljoen. Echter, alleen die injecties zijn niet eens voldoende. Al zou Feyenoord morgen overstappen op een nieuw stadion, 10 miljoen stijgen in begroting en een dikke sponsor op de koop toe krijgen, zie je het dan binnen afzienbare termijn goed komen, met dit zelfverrijkende stelletje lapzwansen?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:36 schreef Sloggi het volgende:
Het is ook een vicieuze cirkel die jij beschrijft, De_Pel. Zonder CL / kampioenschap worden die jongens geen topbedrag waard en worden ze voor een prikkie verkocht. En als ze voor een prikkie verkocht blijven worden heb je nooit genoeg geld om je door te ontwikkelen naar een kampioenswaardig niveau. Zit je nog met het stadion en de erfenis van het verleden.
Feyenoord komt er alleen structureel bovenop met een nieuw stadion en een financiële injectie à la PSV een paar jaar geleden. Pas dan kan er én stevig geïnvesteerd worden én hebben we structureel hogere inkomsten.
Nou ja, als ik hoor dat zo'n VvF de komst van Kramer erdoor drukt (geen idee of dat gerucht echt waar is), dan heb ik daar weinig vertrouwen in.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Had je in de jaren onder Koeman 1 keer het kampioenschap/CL behaald dan had de wereld er ook heel anders uit kunnen zien. CL miljoenen, duurdere verkopen, grotere uitstraling etc.: de directe en indirecte financiële schade van dat misgrijpen ligt zo op de 50+ miljoen. Echter, alleen die injecties zijn niet eens voldoende. Al zou Feyenoord morgen overstappen op een nieuw stadion, 10 miljoen stijgen in begroting en een dikke sponsor op de koop toe krijgen, zie je het dan binnen afzienbare termijn goed komen, met dit zelfverrijkende stelletje lapzwansen?
Goede zaak dat hij weg gaat, maar het scenario dat zich gaat afspelen...quote:Colin Kazim-Richards maakt vandaag waarschijnlijk de overstap van Feyenoord naar Celtic. De Schotten willen de spits graag overnemen van de Rotterdamse club en beide partijen zouden nog met elkaar in onderhandeling zijn. De spits hoopt dat beide clubs er vandaag uitkomen waardoor hij de overstap kan maken.
"Hopelijk komt mijn transfer naar Celtic vandaag rond, ik kijk er naar uit”, zegt 'Kazim-Kazim' tegenover Sky Sports. "Ik hoop dat ik veel kan toevoegen aan het team, maar we moeten nog de laatste details nog regelen. Ik hoop dat ik snel een Celtic-speler ben." De Turkse spits speelde 38 competitie-wedstrijden voor Feyenoord en wist daarin twaalf keer te scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ja, een beperkte lange spits die wat goals maakt voor ADO. Echt iets voor ons!quote:Op maandag 1 februari 2016 11:00 schreef H.FR het volgende:
Die Havenaar hadden we trouwens een stuk beter kunnen hebben dan Kramer. Goedkoper ook.
De paniekaankoop zal Santos wel worden á 3 ton.
Sneu, maar waarquote:Op maandag 1 februari 2016 09:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar 1 ding is zeker, hij is niet minder dan Kramer. Kramer niet halen had ons 2mln en een hoop gezeik bespaard. (ja, Kazim niet vastleggen had ditzelfde bereikt.)
Achteraf is dat seizoen 2013-2014 ook wel extreem unlucky geweest. Weet nog goed, dat Feyenoord in een stuk of 5 wedstrijden in de allerlaatste seconde punten verspeelde, terwijl Ajax met extreem veel mazzel 2 wedstrijden voor de winterstop in de laatste minuut won. Tel daarbij de twee lullig verloren klassiekers op, en je beseft dat je een grotere kans niet snel meer gaat krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Had je in de jaren onder Koeman 1 keer het kampioenschap/CL behaald dan had de wereld er ook heel anders uit kunnen zien. CL miljoenen, duurdere verkopen, grotere uitstraling etc.: de directe en indirecte financiële schade van dat misgrijpen ligt zo op de 50+ miljoen. Echter, alleen die injecties zijn niet eens voldoende. Al zou Feyenoord morgen overstappen op een nieuw stadion, 10 miljoen stijgen in begroting en een dikke sponsor op de koop toe krijgen, zie je het dan binnen afzienbare termijn goed komen, met dit zelfverrijkende stelletje lapzwansen?
Exact.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sneu, maar waar![]()
Ik vind Kramer werkelijk de slechtste aankoop sinds Philippe Leonard, die gelukkig maar tot 2 wedstrijden kwam. Misschien niet de slechtste speler, wel de slechtste aankoop. Niet alleen komt hij te kort. Ook had je het allang kunnen zien aankomen dat hij te kort kwam. Ook omdat je al tijden op zoek ben naar een spits. Ook omdat hij al op leeftijd geraak. Ook omdat hij simpelweg te duur was. Ook omdat hij niets beter is dan wat je al had.
Man man manquote:Op maandag 1 februari 2016 11:00 schreef H.FR het volgende:
Die Havenaar hadden we trouwens een stuk beter kunnen hebben dan Kramer. Goedkoper ook.
Als het gaat om contractontbinding, maar toch wordt er onderhandeld met Celtic, dan kun je er dus wel van uit gaan dat Celtic simpelweg een beduidend lager salaris wil bieden dan wij en dat we dus mogen bijleggen. Zul je zien dat hij alsnog een half miljoen meekrijgt.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik verwacht hier ook geen echte transfersom voor. Als we schadeloos worden gesteld (dus kostenloze conractontbinding) denk ik dat we best een prima deal hebben en Celtic het met hem uit mag zoeken
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De ruildeal Verhoek <-> Cabral ook niet heel slecht (alleen 4-jarig contract);
Nog wat mislukte gokjes, maar die waren bijna allemaal gratis/goedkoop/huur;
Nu niet meer natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 11:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, een beperkte lange spits die wat goals maakt voor ADO. Echt iets voor ons!
Havenaar is ook een minkukel, maar had je wel pakweg 2,5 miljoen bespaard.quote:
Is Kramer dan beter dan Havenaar?quote:
Dat was mijn punt inderdaad, natuurlijk niet dat Havenaar nou de spits is die je had moeten willen hebben.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Havenaar is ook een minkukel, maar had je wel pakweg 2,5 miljoen bespaard.
Zijn in ieder geval blanke spelers.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel triest dat twee spelers van Feyenoord nu zware bewaking moeten krijgen.
quote:Alles wijst ernaar dat Colin Kazim-Richards binnen afzienbare tijd tekent bij Celtic. De spits reageert zelf bij SkySports op de aanstaande overgang naar Schotland.
"Hopelijk, ik kijk er naar uit", zegt hij op de vraag of hij gaat tekenen bij Celtic. Zijn situatie bij Feyenoord heeft in ieder geval niets gedaan met zijn zelfvertrouwen. "Ik kan heel veel toevoegen. We moeten de laatste details nog afronden en hopelijk ben ik dan snel van Celtic."
De transfer van Kazim komt voort uit de schorsing die hij kreeg opgelegd van Feyenoord. Na het bedreigen van een journalist mocht hij zich tot 1 feburari niet in De Kuip laten zien. Het lijkt er nu dus op dat hij zich helemaal niet meer in De Kuip gaat laten zien
Dankje.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:17 schreef Seam het volgende:
Wat een prachtige supporters heeft deze club toch
"ik kan heel veel toevoegen"quote:
zolang wij er maar geen cent aan hoeven te betalen is het fijn dat ie oppleurt..quote:Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees her en der dat Celtic geen transfersom hoeft te betalen voor Kazim. Das dan weer een beetje jammer
Hij is natuurlijk nooit iemand geweest die de lijnen uitzette. Daarin zag je hem ook al falen toen hij kwam afbouwen bij Feyenoord. Altijd nogal een grijze muis geweest.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:42 schreef Calciumdude het volgende:
Heb niets duidelijks tegen Gio, aardige gozer en snapt het spelletje vast wel anders kom je niet tot de carriere die hij heeft gehad als speler,
Logisch. Hoe wil je die mongool anders slijten?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees her en der dat Celtic geen transfersom hoeft te betalen voor Kazim. Das dan weer een beetje jammer
Reken er maar op dat Feyenoord zelfs nog flink bijbetaald hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Gerbrands was AD.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
Gratis van Kazim af, chapeau van Geel.
Zanger Rinus pleitte gisteren bij Fc Rijnmond voor die hockeycoach of iemand uit het honkbal als TD.
Beetje a la Toon Gerbrands destijds bij AZ zeg maar.
Als een club zo gek is om voor Immers te betalen hoopte ik dat dat met Kazim ook zou gebeuren. Maar goed..dat hij vertrekt is het belangrijkstequote:Op maandag 1 februari 2016 11:46 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch. Hoe wil je die mongool anders slijten?
In plaats van Gunde prima toch?quote:
Ook bij PSV en Ajax is het de laatste jaren vooral bord op schoot scouting. Zelden een "tropische verrassing", maar vooral jongens die het in de Eredivisie goed doen of afvallers van Europese topclubs.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
In plaats van Gunde prima toch?
Van Geel is best aardig als het gaat om transfers alleen mist qua aankoopbeleid nogal visie als het gaat om het totaalplaatje .
Dat was onder Koeman en Fred niet veel beter. Zo blijft de scouting al decennia lang achter tov van andere clubs.
De Turkse club waarvan wij Kazim hebben overgenomen betaalde zelfs zijn salaris toen hij in het eerste seizoen bij ons speelde. Zo graag wilde ze van hem afquote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als een club zo gek is om voor Immers te betalen hoopte ik dat dat met Kazim ook zou gebeuren. Maar goed..dat hij vertrekt is het belangrijkste
Pereirro en Kwardado vind ik wel tropische verrassingen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook bij PSV en Ajax is het de laatste jaren vooral bord op schoot scouting. Zelden een "tropische verrassing", maar vooral jongens die het in de Eredivisie goed doen of afvallers van Europese topclubs.
Precies.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pereirro en Kwardado vind ik wel tropische verrassingen.
Ajax heeft ontzettend veel jonge talenten aangetrokken, en heeft in potentie echt het beste elftal van de afgelopen 10 jaar eredivisie. Daarnaast hebben ze onlangs de scouting weer versterkt. PSV koopt simpelweg de beste spelers in de Eredivisie op, en haalt af en toe een exotische topper.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook bij PSV en Ajax is het de laatste jaren vooral bord op schoot scouting. Zelden een "tropische verrassing", maar vooral jongens die het in de Eredivisie goed doen of afvallers van Europese topclubs.
Beide ook erg duur in hun categorie.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax heeft ontzettend veel jonge talenten aangetrokken, en heeft in potentie echt het beste elftal van de afgelopen 10 jaar eredivisie. Daarnaast hebben ze onlangs de scouting weer versterkt. PSV koopt simpelweg de beste spelers in de Eredivisie op, en haalt af en toe een exotische topper.
Een Pereiro, maar evengoed een Cerny, heb ik Feyenoord de afgelopen 15 jaar niet zien binnenhalen.
Roland010quote:Op maandag 1 februari 2016 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Welke mongool gaat spelers bedreigen?
Van die mensen die heel hard roepen dat Feyenoord 'hun club' is en dat zij de enige echte supporters zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Welke mongool gaat spelers bedreigen?
Op dat moment was daar toch ook alle afleiding toe?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chapeau van Geel? Hij was het die die malloot een contract gaf in de eerste plaats.
Vanmorgen op Q had Jan van Halst wel een goed advies. Gio zou een mentor moeten krijgen net zoals Cocu bij PSV kreeg na zijn eerste beroerde jaar. Iemand die gewoon 2 keer per week langskomt, meekijkt en met spelers en trainers praat. Ze hebben gegokt dat Kuijt dat zou kunnen worden, maar die is te betrokken bij de spelers ben ik bang.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:42 schreef Calciumdude het volgende:
Ik hoop dat we snel een trainer krijgen die het voetbal naar een hoger nivo kan brengen , Gio is hiertoe nog niet in staat gebleken helaas, onder Slissie was het voetbal beduidend beter , beter nog dan onder Koeman, nu nog iemand vinden die dat ook na de winterstop kan volhouden.
Dan heb je dus versterking van de selectie nodig.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:17 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Vanmorgen op Q had Jan van Halst wel een goed advies. Gio zou een mentor moeten krijgen net zoals Cocu bij PSV kreeg na zijn eerste beroerde jaar. Iemand die gewoon 2 keer per week langskomt, meekijkt en met spelers en trainers praat. Ze hebben gegokt dat Kuijt dat zou kunnen worden, maar die is te betrokken bij de spelers ben ik bang.
Wat Gio gisteren tijdens een interview zei is natuurlijk bijzonder, als je als trainer aangeeft geen enkel idee meer te hebben wat je moet doen dan is je rol uitgespeeld.
Nou, ik vind van niet. Maargoed. Ik had 'm nooit aangetrokken in the first place.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat moment was daar toch ook alle afleiding aanleiding toe?
Je kan niet onbeperkt blijven kopen, Feyenoord heeft in het recente verleden daar al genoeg ongemak van ondervonden.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je dus versterking van de selectie nodig.
Die beslissing werd binnen de club breed gedragen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat moment was daar toch ook alle afleiding toe?
Zucht...quote:Op maandag 1 februari 2016 12:21 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Je kan niet onbeperkt blijven kopen, Feyenoord heeft in het recente verleden daar al genoeg ongemak van ondervonden.
En het is toch niet zo dat Feyenoord zich niet geroerd heeft de afgelopen transferperiodes. Er zijn meer dan genoeg spelers gekomen waar ze iets van verwachtten (Kuyt, Toornstra, Kramer, Vermeer, Kazim, vd Heijden, en rest weet ik heel even niet) maar waar uiteindelijk 0,0 uit komt.
Wat moet je dan nog gaan kopen? Suarez? Messi? Robben?
Kijk eens naar Louis van Gaal, die mocht alles kopen (en deed dat ook). Hoe staat hij ervoor met zijn team?
Kopen lost vaak niks op, krijg je types als Kazim die de trainer wel even vertellen wat ze moeten doen. Is ook geen al te beste situatie.
Een mentor voor Gio is nu de oplossing?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gio moet helemaal geen mentor krijgen want we hebben al Jan Wouters dacht ik.
Het schijnt dat die ook nog ergens rondloopt inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gio moet helemaal geen mentor krijgen want we hebben al Jan Wouters dacht ik.
Volgens mij hebben we al genoeg middenvelders die hun verdedigende taken vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef Calciumdude het volgende:
trots opzij zetten en voor Ziyech gaan , daar een elftal omheen optuigen...
er moet weer voetbal komen
Uhh, nee?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mentor voor Gio is nu de oplossing?
Goed hersteld noemen ze dat in de voetballerij.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chapeau van Geel? Hij was het die die malloot een contract gaf in de eerste plaats.
Daar is nu toch geen geld meer voor joh.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef Calciumdude het volgende:
trots opzij zetten en voor Ziyech gaan , daar een elftal omheen optuigen...
er moet weer voetbal komen
Er is altijd geld bij Fey, ze geven het alleen liever uit aan de Kramers van deze wereld.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar is nu toch geen geld meer voor joh.
En de spelers krijgen een dagelijkse training zelfverdediging. Voetbaltrainingen komen hierdoor te vervallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een mentor voor Gio is nu de oplossing?
Is dat nog nodig nu Kazim naar Celtic gaat?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:30 schreef eight het volgende:
[..]
En de spelers krijgen een dagelijkse training zelfverdediging. Voetbaltrainingen komen hierdoor te vervallen.
Guardado is een afvaller van een Europese topclub en onbetaalbaar voor Feyenoord.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pereirro en Kwardado vind ik wel tropische verrassingen.
Dat sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is altijd geld bij Fey, ze geven het alleen liever uit aan de Kramers van deze wereld.
Ik vind Tapia ook best wel tropisch.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guardado is een afvaller van een Europese topclub en onbetaalbaar voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |