Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooien
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef cofox het volgende:
[..]
Was jij die gast die over het hek probeerde te klimmen?
Jippiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef cofox het volgende:
Ik ben er klaar voor gaan weer lekker knallen in dit topic
Ik ben het niet met je eens over Elia. En als je Kongolo op links zet (zeker een optie) kom je ergens anders in de problemen, da's een nadeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.
Wel wat rookbommen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Jullie hadden dit jaar jammer genoeg geen lawinepijlen meegenomen
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik ben die Haagse bommen gewend de enige echte toch!?
Doe auditie zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
Waarom stond die Bilal er trouwens in? Een gehandicapte zou het beter doen.
Jammer dat het tegenwoordig ook zo'n dooie boel is geworden bij FC Den Haag die verhuizing heeft jullie geen goeds gedaan wat betreft de sfeerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |