Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooien
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef cofox het volgende:
[..]
Was jij die gast die over het hek probeerde te klimmen?
Jippiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef cofox het volgende:
Ik ben er klaar voor gaan weer lekker knallen in dit topic
Ik ben het niet met je eens over Elia. En als je Kongolo op links zet (zeker een optie) kom je ergens anders in de problemen, da's een nadeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelt net dat de linkerkant zwak is, ik noem 2 goede spelers aan die kant en je begint weer over iets anders. Niet erg sterk.
Wel wat rookbommen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Jullie hadden dit jaar jammer genoeg geen lawinepijlen meegenomen
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik ben die Haagse bommen gewend de enige echte toch!?
Doe auditie zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
Waarom stond die Bilal er trouwens in? Een gehandicapte zou het beter doen.
Jammer dat het tegenwoordig ook zo'n dooie boel is geworden bij FC Den Haag die verhuizing heeft jullie geen goeds gedaan wat betreft de sfeerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Door een verkeerde adres opgave waren die in Leeuwarden terecht gekomen.
Dat zat ook niet echt mee inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef DonRaja het volgende:
Ach ja, gelukkig wel lekker zonnig vandaag.
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:58 schreef cofox het volgende:
[..]
Jammer dat het tegenwoordig ook zo'n dooie boel is geworden bij FC Den Haag die verhuizing heeft jullie geen goeds gedaan wat betreft de sfeer
Vind normaal gesproken de potjes ADO thuis de leukste van het jaar. Meestal spannende potjes met ons aan het einde als overwinnaar. Dit jaar was het helaas wat minder leukquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.
Vond ik ook al zo opmerkelijk inderdaad.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
Waarom stond die Bilal er trouwens in? Een gehandicapte zou het beter doen. En dat hoeft niet eens, want we hebben Achahbar.
Behalve tegen ons uit zie ik ook niet zoveel DH supporters meereizen naar uitwedstrijden al helemaal geen harde kern meer. Tegenwoordig word DH vertegenwoordigd door die vak G clowns bij uitwedstrijden met hun leider Koos werkeloosquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De sfeer in uit wedstrijden is beter dan bij thuis wedstrijden, dat klopt.
quote:
Ik ga bijna nooit meer mee naar uit wedstrijden. Eens in de zoveel jaar doe ik een keer feyenoord uit, that's it. Die tijd heb ik wel een beetje gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Behalve tegen ons uit zie ik ook niet zoveel DH supporters meereizen naar uitwedstrijden al helemaal geen harde kern meer. Tegenwoordig word DH vertegenwoordigd door die vak G clowns bij uitwedstrijden met hun leider Koos werkeloos
Te vroeg gehaald, te vroeg gehaald.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:06 schreef H.FR het volgende:
#BilalGod slechtste speler van het weekend volgens VI. Heeft z'n punt wel gemaakt die jongen zeg.
Die jongen krijgt niet genoeg vertrouwen we moeten hem meer tijd gunnen dan word het zeker een topper net als Gio ooit was bij Barcaquote:Op zondag 31 januari 2016 20:06 schreef H.FR het volgende:
#BilalGod slechtste speler van het weekend volgens VI. Heeft z'n punt wel gemaakt die jongen zeg.
Ja, had net een paar aardige potjes bij Heerenveen achter de rug.. What was Geel thinking?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Te vroeg gehaald, te vroeg gehaald.
Qua financien is Ajax groter. Qua club kleiner. Qua begroting staat Feyenoord op de juiste plek in de Eredivisie. Ajax staat te laag gezien hun jaarlijkse inkomsten. Laat die Joodjes die zich hier begeven zicht lekker druk gaan maken om hun eigen pauper prestaties want die zijn ver onder de maat.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:19 schreef GwaiLow het volgende:
Maar waarom zijn de meeste hier zo boos en teleurgesteld? Ado thuis is gewoon een moeilijke wedstrijd en die kun je verliezen. Psv heeft het beste materiaal uit de Eredivisie. Feyenoord en Ajax zijn qua materiaal eigenlijk gewoon hetzelfde alleen is Ajax een wat grotere club en dat zie je nu terug in de stand. Als Feyenoord top 6 eindigd mag je toch echt heel erg blij zijn?
Ja, maar Ajax geeft weinig uit en dus staat Ajax nu ook gewoon waar het hoort. Als Ajax iemand anders op de plek van Marc had zitten dan zouden ze al een paar toppers erbij hebben gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Qua financien is Ajax groter. Qua club kleiner. Qua begroting staat Feyenoord op de juiste plek in de Eredivisie. Ajax staat te laag gezien hun jaarlijkse inkomsten. Laat die Joodjes die zich hier begeven zicht lekker druk gaan maken om hun eigen pauper prestaties want die zijn ver onder de maat.
Oke.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Rot op met die SC en laten we het hier gewoon over Feyenoord hebben.
Geen woorden maar daden mentaliteit! Dat slap geouwehoer de hele tijd. Ja, we moeten als team spelen bla bla blaquote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Wat vind jij dat er moet gebeuren, bij Feyenoord?
Ik weet het!quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Om geld vriend het gaat om geld begrijp je dat nog steeds nietquote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat nog altijd keurig derde. Meer zit er ook niet in als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Waar maken jullie je druk over?
Dat we verder afzakken natuurlijk. En de beker.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat nog altijd keurig derde. Meer zit er ook niet in als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Waar maken jullie je druk over?
Nou ja, 1 punt in 6 wedstrijden is wel ondermaats natuurlijk. En dan wacht nu Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat volgende week geen derde meer, dat geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Als Feyenoord niet meer in de top 5 staat.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord staat volgende week geen derde meer, dat geef ik je op een briefje.
Wanneer mogen we ons wel druk maken dan?
Ik moet bekennen dat mijn verwachtingen ook wat hoger waren. Diepe teleurstelling.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet meer in de top 5 staat.
Het idee dat Feyenoord dit jaar kampioen zou kunnen worden
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een antwoord op de vraag in de TT?
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een antwoord op de vraag in de TT?
ERVARING en ROUTINE voor veel munnies binnenhalen is niet zo gunstig nee. Ik herinner me De Cler, Makaay, Gio en Landzaat nog.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.
Zo'n Jansen en Zuiverloon laten zien prima om te kunnen gaan met de druk van een kolkende Kuip.
Wie zal zich van der Heijden, Botteghin, Kramer, Vejinović en Elia herinneren?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ERVARING en ROUTINE voor veel munnies binnenhalen is niet zo gunstig nee. Ik herinner me De Cler, Makaay, Gio en Landzaat nog.
ADO, Vitesse en Groningesupporters.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zal zich van der Heijden, Botteghin, Kramer, Vejinović en Elia herinneren?
Mijn godquote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Cofox zit ook op facebook.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Transfer geneuzel is tot morgenavond toch?
Die ouders die zichzelf onderschijten moeten ze ook een spuitje geven. Als niemand voor ze wil zorgen en niet zelf het geld hebben om die verzorging te betalen dan hebben ze toch iets fout gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Want die druk is ook maar enigszins vergelijkbaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou me concentreren op spelers uit de eigen opleiding.
Zo'n Jansen en Zuiverloon laten zien prima om te kunnen gaan met de druk van een kolkende Kuip.
Dat komt omdat Kazim een ontzettend belangrijke rol in de groep had maar dat snappen al die blanke nederlanders hier nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen wel jammer is dat de verbanning van 'zondebok' Kazim niet echt voor een positieve wending heeft gezorgd.
Toen het goed ging lachte we om 'hij is goed in de kleedkamer' spelertjes.. vijf wedstrijden later wordt dit serieus als een argument genoemd voor het verliezen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen wel jammer is dat de verbanning van 'zondebok' Kazim niet echt voor een positieve wending heeft gezorgd.
Nuquote:Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Sloggi het volgende:
Fräser opvolger van Gio, binnenkort of over een paar jaar?
Kazim is de enige Feyenoorder die geniet van de huidige situatie. Iets met karma.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Oldground het volgende:
Ow kijk, we gaan nog discrimineren ook?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat komt omdat Kazim een ontzettend belangrijke rol in de groep had maar dat snappen al die blanke nederlanders hier niet
Je kunt nog zo hard roepen dat er iets moet gebeuren bij Feyenoord. Uiteindelijk lijkt altijd het lot te bepalen waar het op uitdraait met deze club.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Is dat niet een dag te laat...quote:Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Sky Sports gaat Van Geel morgen onderhandelen met Celtic over Kazim.
Kunnen Van Geel en Kazim niet van baantje wisselen. Dat Van Geel naar Celtic gaat en Kazim onze nieuwe spelers roggelt?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
Volgens Sky Sports gaat Van Geel morgen onderhandelen met Celtic over Kazim.
Van mij zou hij direct mogen komen.. Fraser weet hoe je een ploeg georganiseerd moet laten spelen en hoe je defensief beter staat. Het huidige Feyenoord is een ongeorganiseerde bende van spelers die als een kip zonder kop over het veld lopenquote:Op zondag 31 januari 2016 23:14 schreef Sloggi het volgende:
Fräser opvolger van Gio, binnenkort of over een paar jaar?
Vergeet niet, Fräser moet ook met hetzelfde materiaal werken als Gio nu.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij zou hij direct mogen komen.. Fraser weet hoe je een ploeg georganiseerd moet laten spelen en hoe je defensief beter staat. Het huidige Feyenoord is een ongeorganiseerde bende van spelers die als een kip zonder kop over het veld lopen
Dat klopt maar van dit zooitje ongeregeld valt wel iets meer te maken met een ander systeem en betere organisatiequote:Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet, Fräser moet ook met hetzelfde materiaal werken als Gio nu.
Dat is waar.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar van dit zooitje ongeregeld valt wel iets meer te maken met een ander systeem en betere organisatie
Tot en met 23:59 morgenquote:
Vanaf de eerste speeldag is het voetbal niet om aan te gluren en nooit lijkt er een idee achter het spel van Feyenoord te zitten. Dat ligt deels aan het gebrek aan kwaliteit, maar ook aan de coach. Daarom vraag ik me af wat de rol van Wouters nou precies is, die man heeft ervaring in de top en ervaring als hoofdcoach, die zou toch wel weten hoe je een ploeg neerzet?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar.
En Gio lijkt ook niet echt een visie te hebben of iets dergelijks.
Zitten en je bek houden. De moderne voetbalsupporterquote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef witteviool het volgende:
Maar het enige wat wij als supporters kunnen doen is de club blijven steunen.
Daar heeft iedereen het meest aan.
Als wij ons nu tegen de club of tegen de personen binnen de club keren wordt het helemaal niet wat.
Jij bent zijn periode bij Ajax vergeten?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vanaf de eerste speeldag is het voetbal niet om aan te gluren en nooit lijkt er een idee achter het spel van Feyenoord te zitten. Dat ligt deels aan het gebrek aan kwaliteit, maar ook aan de coach. Daarom vraag ik me af wat de rol van Wouters nou precies is, die man heeft ervaring in de top en ervaring als hoofdcoach, die zou toch wel weten hoe je een ploeg neerzet?
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef witteviool het volgende:
Maar het enige wat wij als supporters kunnen doen is de club blijven steunen.
Daar heeft iedereen het meest aan.
Als wij ons nu tegen de club of tegen de personen binnen de club keren wordt het helemaal niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |