Dit.quote:
Je kon het halfweg al zien: hij gooide de handdoek.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Steven184 het volgende:
Wat heeft MvdP gedaan in die laatste ronde?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kon het halfweg al zien: hij gooide de handdoek.
Je gooit geen 3e plek weg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kon het halfweg al zien: hij gooide de handdoek.
Dit dusquote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
Mooie overwinning voor Van Aert, absoluut verdiende winnaar.![]()
Publiek zou je een Belgische winnaar echter niet gunnen.
![]()
Als je alleen voor plek 1 komt misschien wel.quote:
Da's een hele opluchting.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef mrPanerai het volgende:
Nou, jullie zien de NL trui volgend seizoen wel in de koers.
Bij nader inzien hadden jullie gisteren toch gelijk. Dit is een schitterende sport op wereldtopniveau ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk hebben jullie Nederlanders gelijk : dat veldrijden is toch maar een derderangssportje dat niks voorstelt, waar B-landen die in grote sporten niks voorstellen wat medailles kunnen halen.
Nee, niks interessants aan, het EK voetbal, dat is belangrijk !
Ja, en dan mag je het podium ook nog op om heel veel gelach en geboe te horen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er telt maar 1 plek voor hem lijkt me, derde plaats kan hem gestolen worden
veldrijden is geen sportquote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kutsport. Ga maar snel naar de weg.
Min of meer.quote:
Ik weet niet hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je de titel al gehad hebt, dan kan ik me voorstellen dat je een derde plek niet zo boeit.
Wereldkampioen, in het Belgisch veldritkampioenschap.twitter:sporza twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:09:08WE ZIJN WERELDKAMPIOEN! Merci @WoutvanAert! #wkzolder https://t.co/AIJ0LitkxH reageer retweet
Had toch liever het Wilhelmus met 80000 schuimbekkende Belgen gehoord.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Als troost krijgen we wel een prachtig volkslied te horen. Maar dat is dan ook de enige troost.
Ondanks dat ik wel fan van Pauwels ben had ik ook liever Nys gezien.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef wimderon het volgende:
Aardige cross.
Jammer van Van der Haar en ook dat Nys net het podium mist.
Dat wel jaquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had toch liever het Wilhelmus met 80000 schuimbekkende Belgen gehoord.
Ik hoop wel dat Lars er iets over zegt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef VXXLL het volgende:
Ze zullen bij de Belg wel niet praten over dat kansloze publiek
Groenendaal heeft gelijk. VDP moet doen wat hij het leukst vindt, fuck het publiek.quote:
Dus wel genoemdquote:Het WK veldrijden is uitgedraaid op een ouderwetse België-Nederland. Enkele fans in Zolder konden hun ongenoegen niet wegsteken en toonden zich onsportief tegenover onder meer Lars van der Haar.
Renaat zei het ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef franklop het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560690
[..]
Dus wel genoemd
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Lars er iets over zegt.
Dat zou voor mij geen reden zijn om er niks over te zeggen. Blijft gewoon schandalig gedragquote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.
Biertje proosten voor de camera.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.
Daar zou ik schijt aan hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij dingen in zijn gezicht krijg gegooid dan mag hij er best wat van zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn toch niet echt mensen die het hem misgunnen hier? Wellicht door gedrag van deel supporters, maar was gewoon te sterk vandaag. Kunnen we praten over wat als, maar daar gaat Lars of Mathieu hem niet alsnog mee winnenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Iedereen heeft gepresteerd.
Behalve vd Poel.
Waarom Wout dit niet gunnen?
Prima peer en een klasse renner.
Laat dit een les zijn voor al die opportunistische lieden hier.
Wellicht een goede les voor de Nederlandse equivalenten van Wuyts inderdaad, zoals TheArt en Pino112.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Behalve vd Poel.
Dat is natuurlijk flauwekul.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Behalve vd Poel.
Tuurlijk mag dat, maar de Belgische media gaan toch weer z'n woorden verdraaien en een hetze opzetten. Voor Boom en Groenendaal is het ook niet gemakkelijker geworden toen ze hun mening gaven. Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Als hij dingen in zijn gezicht krijg gegooid dan mag hij er best wat van zeggen.
Nouquote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn toch niet echt mensen die het hem misgunnen hier?
Liever een NL'er iets gunnen is toch anders ?quote:
Toch behoorlijk wat kotssmileys en dat soort dingen voorbij zien komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Liever een NL'er iets gunnen is toch anders ?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze moeten eens een gesprek organiseren tussen Kevin Pauwels en Femke Van den Driessche, dat zal wel boeiend worden.
Hoe ga je het vieren wim?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch behoorlijk wat kotssmileys en dat soort dingen voorbij zien komen.
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:34:00Aan alle Nederlanders: sorry voor het bier en het boegeroep https://t.co/uT2DrJUg0H https://t.co/v82933TZq9 reageer retweet
Vraag het VP poel zelf zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk flauwekul.
En niets dan lof voor de winnaar hoor.
Vergeet het spugen niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap niet al die heisa rond de supporters, dat biergooien is not done, maar als je wat tegen boegeroep hebt, dan ben je echt een huilebalk.
In het voetbal wordt je voor het minste uitgefloten(neem nu Piqué @ Real Madrid bijvoorbeeld), daar is het dan wel done?
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triestquote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap niet al die heisa rond de supporters, dat biergooien is not done, maar als je wat tegen boegeroep hebt, dan ben je echt een huilebalk.
In het voetbal wordt je voor het minste uitgefloten(neem nu Piqué @ Real Madrid bijvoorbeeld), daar is het dan wel done?
Akkoordquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triest
Boeroepen stiekem ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triest
Boeroepen is prima maar dat tuffen en bekers bier gooien en ik heb ook flesjes gezien, dat kan echt niet. Valt me wel mee dat ze het wel noemen bij de Belg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Dat het in het voetbal doodnormaal is wil niet zeggen dat we dat ook in het wielrennen normaal moeten vinden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Piqué vergelijken met gentleman vd Haar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ach donder op. Moeten we in Thialf dan maar alles en iedereen die niet Nederlands is gaan uitfluiten? Moet op Wimbledon iedereen die tegen een Brit speelt, worden uitgefloten? Moet in de Tour iedereen die geen Fransman is met bier bekogeld gaan worden?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Verschil is wel dat het publiek hier de atleten bijna letterlijk kunnen aanraken. Dan heb je je te gedragen. Door met bier te gooien en te spugen overschrijd je echt over een fatsoensgrens.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Gelukkig dat ook een hoop Belgen er schande van spreken. Benieuwd of ze de gooiende mensen nog gaan aanpakken..quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed, blijkbaar is dit normaal in Belgenland.
Je kan toch niet zeggen dat VdP niet gepresteerd heeft?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Vraag het VP poel zelf zou ik zeggen.
Was nog in beeld dat hij bijna onderuit ging. En zei zelf dat hij even de motivatie kwijt wasquote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Met wat vertraging 'live' gekeken, prachtige wedstrijd.
Was er al bekend waarom Mathieu ineens op zo'n gat zat? Want hij zat nog voor Van Aert na het 'wielincident', hij moet wel een dikke fout gemaakt hebben of pech gehad hebben ergens lijkt mij?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt dit weekend 10 jaar ouder te zijn geworden.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach donder op. Moeten we in Thialf dan maar alles en iedereen die niet Nederlands is gaan uitfluiten? Moet op Wimbledon iedereen die tegen een Brit speelt, worden uitgefloten? Moet in de Tour iedereen die geen Fransman is met bier bekogeld gaan worden?
In tegenstelling tot het voetbal ben je niet voor een club, maar voor de sport. Dat is een enorm groot verschil.
Was gewoon niet goed genoeg en zat mentaal in een dip.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Was er al bekend waarom Mathieu ineens op zo'n gat zat? Want hij zat nog voor Van Aert na het 'wielincident', hij moet wel een dikke fout gemaakt hebben of pech gehad hebben ergens lijkt mij?
Ik dacht dat Lars hem ging pakken, maar hij verstapt zich net op dat loopstuk een paar keer en dat was het... Leek wel of z'n benen in de kramp schoten.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Was nog in beeld dat hij bijna onderuit ging. En zei zelf dat hij even de motivatie kwijt was
Ok, ja op waarde geklopt dan. Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen, maar het moet ook gezegd dat Van Aert ditmaal niet bezweek onder de (mentale) druk, knap van hem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was gewoon niet goed genoeg en zat mentaal in een dip.
Denken dat Belgen (Vlamingen) een grotere tokkiecultuur hebben dan Nederlandersquote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Verschil is wel dat het publiek hier de atleten bijna letterlijk kunnen aanraken. Dan heb je je te gedragen. Door met bier te gooien en te spugen overschrijd je echt over een fatsoensgrens.
Maargoed, blijkbaar is dit normaal in Belgenland.
Puur mentaal bij vd poel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht dat Lars hem ging pakken, maar hij verstapt zich net op dat loopstuk een paar keer en dat was het... Leek wel of z'n benen in de kramp schoten.
Er mee omgaan of het normaal vinden zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:50 schreef Brecht35 het volgende:
Ik ga niet iedereen die niet kan lezen apart citeren, ik heb duidelijk gesteld dat biergooien en spugen NOT done is, maar dat je met boegeroep gewoon moet kunnen omgaan net als met fluiten in het voetbal.
Met z'n klakske.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:53 schreef Szura het volgende:
Wat ziet die De Bie eruit, een boerenpummel
En terecht! Zo'n meisje van 19 zou toch door haar ouders enigszins beschermd moeten worden?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
De Bie haalt nu toch wel hard uit richting haar vader.
Het minste wat je dan kan terugdoen, is haar wat in bescherming nemen wanneer ze publiekelijk wordt afgemaakt, maar die vader zit er dan wat naast, geďrriteerd dat hij hier zijn blijkbaar kostbare tijd aan moet besteden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
En terecht! Zo'n meisje van 19 zou toch door haar ouders enigszins beschermd moeten worden?
Klopt, het is schandalig hoe ze haar in die positie hebben gebracht. Maarja, ze is 19 (en dus volwassen)...dan moet je zelf ook doorhebben dat een motor in de fiets er toch wel over is.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
En terecht! Zo'n meisje van 19 zou toch door haar ouders enigszins beschermd moeten worden?
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
De rol van haar vader is echt niet pluis. Femke zou (na 2 jaar schorsing) nog wel een tweede kans verdienen, maar die vader en broer mogen nooit meer iets in het veldrijden (of sport in het algemeen) doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het minste wat je dan kan terugdoen, is haar wat in bescherming nemen wanneer ze publiekelijk wordt afgemaakt, maar die zit er dan wat naast, ge‼rriteerd dat hij hier zijn blijkbaar kostbare tijd aan moet besteden.
Bij het schaatsen (wat ongeveer even populair is als het veldrijden in België) wordt er niet met bekertjes bier gegooid.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:05 schreef mrPanerai het volgende:
Moest het veldrijden in Nl even populair zijn zou je net hetzelfde tokkiegedrag zien bij een WK in Nederland in een gelijkaardige situatie.
Het is waanzinnig om te zien hoe veel straalbezopen mensen je ziet op de cross (vooral aan de tenten), veel meer dan op het voetbal.
En nog een ding buiten de cross op, wij gaan ook nog naar het EK![]()
![]()
Maar daar staat of beter zit het publiek wel een stuk verder van de sporters af.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het schaatsen (wat ongeveer even populair is als het veldrijden in België) wordt er niet met bekertjes bier gegooid.
niet dat het een excuus zou mogen zijn maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel wordt gezopen bij het schaatsen. En het zijn net die debielen die gaan tuffen en met bier gooien.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het schaatsen (wat ongeveer even populair is als het veldrijden in België) wordt er niet met bekertjes bier gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |