Ik hoop wel dat Lars er iets over zegt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef VXXLL het volgende:
Ze zullen bij de Belg wel niet praten over dat kansloze publiek
Groenendaal heeft gelijk. VDP moet doen wat hij het leukst vindt, fuck het publiek.quote:
Dus wel genoemdquote:Het WK veldrijden is uitgedraaid op een ouderwetse België-Nederland. Enkele fans in Zolder konden hun ongenoegen niet wegsteken en toonden zich onsportief tegenover onder meer Lars van der Haar.
Renaat zei het ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef franklop het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560690
[..]
Dus wel genoemd
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Lars er iets over zegt.
Dat zou voor mij geen reden zijn om er niks over te zeggen. Blijft gewoon schandalig gedragquote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.
Biertje proosten voor de camera.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat werkt als een boemerang...en VDH moet itt VDP de komende 10 jaar z'n geld hier verdienen. Dan kun je dus beter je bek houden.
Daar zou ik schijt aan hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij dingen in zijn gezicht krijg gegooid dan mag hij er best wat van zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |