quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kon het halfweg al zien: hij gooide de handdoek.
Je gooit geen 3e plek weg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je kon het halfweg al zien: hij gooide de handdoek.
Dit dusquote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
Mooie overwinning voor Van Aert, absoluut verdiende winnaar.![]()
Publiek zou je een Belgische winnaar echter niet gunnen.
![]()
Als je alleen voor plek 1 komt misschien wel.quote:
Da's een hele opluchting.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef mrPanerai het volgende:
Nou, jullie zien de NL trui volgend seizoen wel in de koers.
Bij nader inzien hadden jullie gisteren toch gelijk. Dit is een schitterende sport op wereldtopniveau ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk hebben jullie Nederlanders gelijk : dat veldrijden is toch maar een derderangssportje dat niks voorstelt, waar B-landen die in grote sporten niks voorstellen wat medailles kunnen halen.
Nee, niks interessants aan, het EK voetbal, dat is belangrijk !
Ja, en dan mag je het podium ook nog op om heel veel gelach en geboe te horen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er telt maar 1 plek voor hem lijkt me, derde plaats kan hem gestolen worden
veldrijden is geen sportquote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kutsport. Ga maar snel naar de weg.
Min of meer.quote:
Ik weet niet hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je de titel al gehad hebt, dan kan ik me voorstellen dat je een derde plek niet zo boeit.
Wereldkampioen, in het Belgisch veldritkampioenschap.twitter:sporza twitterde op zondag 31-01-2016 om 16:09:08WE ZIJN WERELDKAMPIOEN! Merci @WoutvanAert! #wkzolder https://t.co/AIJ0LitkxH reageer retweet
Had toch liever het Wilhelmus met 80000 schuimbekkende Belgen gehoord.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Als troost krijgen we wel een prachtig volkslied te horen. Maar dat is dan ook de enige troost.
Ondanks dat ik wel fan van Pauwels ben had ik ook liever Nys gezien.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef wimderon het volgende:
Aardige cross.
Jammer van Van der Haar en ook dat Nys net het podium mist.
Dat wel jaquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had toch liever het Wilhelmus met 80000 schuimbekkende Belgen gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |