Vergeet het spugen niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap niet al die heisa rond de supporters, dat biergooien is not done, maar als je wat tegen boegeroep hebt, dan ben je echt een huilebalk.
In het voetbal wordt je voor het minste uitgefloten(neem nu Piqué @ Real Madrid bijvoorbeeld), daar is het dan wel done?
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triestquote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ik snap niet al die heisa rond de supporters, dat biergooien is not done, maar als je wat tegen boegeroep hebt, dan ben je echt een huilebalk.
In het voetbal wordt je voor het minste uitgefloten(neem nu Piqué @ Real Madrid bijvoorbeeld), daar is het dan wel done?
Akkoordquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triest
Boeroepen stiekem ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat boeroepen is tot daaraan toe, maar spugen en bier gooien is gewoon triest
Boeroepen is prima maar dat tuffen en bekers bier gooien en ik heb ook flesjes gezien, dat kan echt niet. Valt me wel mee dat ze het wel noemen bij de Belg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Dat het in het voetbal doodnormaal is wil niet zeggen dat we dat ook in het wielrennen normaal moeten vinden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Piqué vergelijken met gentleman vd Haar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Ach donder op. Moeten we in Thialf dan maar alles en iedereen die niet Nederlands is gaan uitfluiten? Moet op Wimbledon iedereen die tegen een Brit speelt, worden uitgefloten? Moet in de Tour iedereen die geen Fransman is met bier bekogeld gaan worden?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Verschil is wel dat het publiek hier de atleten bijna letterlijk kunnen aanraken. Dan heb je je te gedragen. Door met bier te gooien en te spugen overschrijd je echt over een fatsoensgrens.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Brecht35 het volgende:
Gelukkig dat ook een hoop Belgen er schande van spreken. Benieuwd of ze de gooiende mensen nog gaan aanpakken..quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maargoed, blijkbaar is dit normaal in Belgenland.
Je kan toch niet zeggen dat VdP niet gepresteerd heeft?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Vraag het VP poel zelf zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |