Grappigquote:
Is dat zoquote:Op zondag 31 januari 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkel roept steeds om zijn moeder.
Oh ja, je zit ook nog met muts.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik moet sowieso gaan schuin marcheren dan.
Die is ruimdenkend na al die jaren met mij.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, je zit ook nog met muts.
weet je nog dat ik Coos aan de telefoon had?quote:
Net gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb even in mijn fobo gekeken maar daar staat die foto niet in. Scary shit als mensen foto's verzamelen
mag je met Soury neuken?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ruimdenkend na al die jaren met mij.
Die niet he?quote:
quote:
hij stond er ooit in andrs had ik hem nietquote:
Je hebt de hele fles leeggeklept hč?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hij stond er ooit in andrs had ik hem niet![]()
ik wilde je in dat topic posten als dat schildrij
hoe heet dat. van da vinci
Ik ben fan van Paulus Potter.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hij stond er ooit in andrs had ik hem niet![]()
ik wilde je in dat topic posten als dat schildrij
hoe heet dat. van da vinci
Halvequote:Op zondag 31 januari 2016 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt de hele fles leeggeklept hč?![]()
ja doe maar een foto, geen zin om te googelenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vreemde schilderijen.
Nee dat is Piet die met fikse neut achter zijn kiezen het weer voorspelt.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Harrie Paulusma?
Je kent Paulus Potter niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja doe maar een foto, geen zin om te googelen
Altijd goed voor een lach als ie weer eens bij een bbq staat, wat ie in de zomermaanden trouwens opvallend vaak doet.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee dat is Piet die met fikse neut achter zijn kiezen het weer voorspelt.
Maar ooit heb ik die foto gepost en je hebt dat in een mapje ofzo.Ook van mij bloesje is die ook opgeslagenquote:
je bloesje?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ooit heb ik die foto gepost en je hebt dat in een mapje ofzo.Ook van mij bloesje is die ook opgeslagen
Wat heb je wel in je archief ik ben best veel kwijtquote:
je vuilniszakquote:Op zondag 31 januari 2016 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je wel in je archief ik ben best veel kwijt
Ze zijn alle twee mooiquote:Op zondag 31 januari 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
je vuilniszak
en van dat schlderij ook van die kat, die vond ik moier dan die hond trouwens
Hongerquote:
Dat is een feitquote:
Ik wil er wel paar hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja goeie schilder dan![]()
maar ikhou niet zo van dat soort schilderijen
Toen was ie al coolquote:Op zondag 31 januari 2016 01:13 schreef FANN het volgende:
ow verkeerde foto toen was i e nog niet klaar
zeker nietquote:Op zondag 31 januari 2016 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaan jullie nu lopen slijmen naar elkaar?
Heb je bullie ook op de fotoquote:
Ach het stelt niks voorquote:Op zondag 31 januari 2016 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaan jullie nu lopen slijmen naar elkaar?
quote:
Eigenlijk moeten we de strijdbijl neerleggen,ja ik vind je irritant soms maar dat mag toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:21 schreef FANN het volgende:
Tering wat een zooite rose heb ikk toen gedronken
insgelijks sal ik maar seggenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we de strijdbijl neerleggen,ja ik vind je irritant soms maar dat mag toch?
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:26 schreef Leandra het volgende:
Even een TVP om dit morgen nog eens terug te lezen...
quote:
Het is goedquote:Op zondag 31 januari 2016 01:26 schreef Leandra het volgende:
Oh fuck jij bent blauw innn NWS ,,,,,,,,,, Nou succesquote:Op zondag 31 januari 2016 01:26 schreef Leandra het volgende:
Ach ik ben de beroerdste nietquote:Op zondag 31 januari 2016 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou bijna Sas vragen die posts te vergrendelen, zodat je ze niet meer kunt editen
Ja, dank je... Ik kan t gebruikenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck jij bent blauw innn NWS ,,,,,,,,,, Nou succes
Ik post er nooit lees er welquote:
Je kan wel een beetje schikkenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk zijn.
Wat lief.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we de strijdbijl neerleggen,ja ik vind je irritant soms maar dat mag toch?
Lief lief ik ben het een beetje zatquote:
nou dat is best een probleemquote:Op zondag 31 januari 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar zullen we gaan rellen, hier is het wel gedaan nu.
In utopia sc zitten nog watquote:Op zondag 31 januari 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar zullen we gaan rellen, hier is het wel gedaan nu.
Even kijken of ik zonder botbreuken of snijwonden mijn bed in komquote:
Bejaarden stompen. Dat siert jequote:
Dat bijnaquote:Op zondag 31 januari 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb nog nooit wat gebroken, wel bijna.
Viel boven uit een boom en bleef aan de laatste tak hangen.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:32 schreef Joezi het volgende:
Ik mocht mijn middenhandsbeentje eens breken
Kun je nog wel slapen nu?quote:Op zondag 31 januari 2016 04:07 schreef chufi het volgende:
Zo.... Rust is wedergekeerd, zowel hierboven als tussen mn 2 lievies. Ik duik onder de dekens.
Iemand die wilde weten of jij ook zo'n last had van die herrie?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen
1 gemiste oproep uit Afghanistan om 5:37 en ik ken daar niet eens iemand
Ja zou kunnen, maar ben er iig niet wakker van gewordenquote:Op zondag 31 januari 2016 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iemand die wilde weten of jij ook zo'n last had van die herrie?
Alweer? Volgens mij wordt je wel vaker vandaar gebeld. Word het niet eens tijd om gewoon op te nemen?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen
Misschien willen ze je een baan aanbieden.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen
Heb je niet toevallig ergens op een of andere datingsite je nummer achter gelaten?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja zeg, zo ook onder de Nederlandse vrouwelijke bevolking, ze zijn niet allemaal lelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnen prachtvrouwen onder te zitten,,
Zolang ze onder de 12 jaar oud zijn ja, na hun 16e worden ze moddervet want dat moet volgens hun geloof, anders is de man een slechte man die zijn vrouw niet goed kan verzorgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Schijnen prachtvrouwen onder te zitten,,
Als ze orthodox zijn wel, maar zie het meisje boven, een Afghaanse in Nederland, dan zie je helemaal geen verschillen.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zolang ze onder de 12 jaar oud zijn ja, na hun 16e worden ze moddervet want dat moet volgens hun geloof, anders is de man een slechte man die zijn vrouw niet goed kan verzorgen.
Maar meestal loopt een Afghaanse in Nederland ook niet met een "sluier" op.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze orthodox zijn wel, maar zie het meisje boven, een Afghaanse in Nederland, dan zie je helemaal geen verschillen.
Ook goedemorgen.... neem nog even eenquote:Op zondag 31 januari 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verrek, ik zie nu dat Piet een naamtopic heeft.
Nee, dat zeg ik, zie de foto boven.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar meestal loopt een Afghaanse in Nederland ook niet met een "sluier" op.
Gaan 'we' zeker een keer op die wijze maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Whiskysaus voor vanavond gemaakt, kan even intrekken nu.
Recept: 40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Honden op/in bed.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:41 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb mijn hulp in de huishouding gevonden
Ik vond al die kant en klare potjes veel te flauw, dus ben zelf maar eens aan de gang gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan 'we' zeker een keer op die wijze maken.
Je stelt je aan... mietjuhquote:
Dan kan en mag, maar bij mij komt sowieso geen hond binnen.quote:
Het ging ook om de hulp in de huishouding voor mijzelf.... betrek het niet op jezelfquote:Op zondag 31 januari 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan en mag, maar bij mij komt sowieso geen hond binnen.
Daar houden mijn poezen en ik niet van.
Ik heb er nog nooit een de afwas zien doen of de ramen lappen.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het ging ook om de hulp in de huishouding voor mijzelf.... betrek het niet op jezelf
Maakt niet uit... ik ben in het bezit van een vaatwasser en de ramen worden netjes iedere 2 maanden door de glazenwasser gelaptquote:Op zondag 31 januari 2016 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een de afwas zien doen of de ramen lappen.
Ik ben gewoon benieuwd welke huishoudelijke taken je zo'n beest wil laten doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maakt niet uit... ik ben in het bezit van een vaatwasser en de ramen worden netjes iedere 2 maanden door de glazenwasser gelapt
Zoals het filmpje laat zien, stoffen, stofzuigen, afval opruimen, was in wasmand pleuren (ja, ik ben een sloddervos qua kleren) etc etcquote:Op zondag 31 januari 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd welke huishoudelijke taken je zo'n beest wil laten doen.
Dat zou een hulphond worden, maar dát doet zo'n hond niet allemaal hoor, die kan écht niet voor je stofzuigen of afwassenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zoals het filmpje laat zien, stoffen, stofzuigen, afval opruimen, was in wasmand pleuren (ja, ik ben een sloddervos qua kleren) etc etc
Naar het is in scene gezet Fann.. Niet alles wat op FB staat is waarquote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou een hulphond worden, maar dát doet zo'n hond niet allemaal hoor, die kan écht niet voor je stofzuigen of afwassen![]()
Mijn nichtje heeft er eentje, maar die is een stuk rustiger dan dat beestje op FB.
Nah, je zal een hondje best veel trucjes kunnen leren, ik weet niet, maar een ''gewone hulphond''quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar het is in scene gezet Fann.. Niet alles wat op FB staat is waar
Je neemt het ook veel te serieus op de zondag....quote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou een hulphond worden, maar dát doet zo'n hond niet allemaal hoor, die kan écht niet voor je stofzuigen of afwassen![]()
Mijn nichtje heeft er eentje, maar die is een stuk rustiger dan dat beestje op FB.
owquote:Op zondag 31 januari 2016 14:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je neemt het ook veel te serieus op de zondag....
Dan kun je vandaag lekker zagenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
owmisschien wel
ik heb een houten kop van gisteravond
Nah... het klaart al opquote:
Serieus?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je neemt het ook veel te serieus op de zondag....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Mickeys het volgende:
Serieuze zaak..... mijn tomatensoep !![]()
![]()
ik wil ook zo'n schone keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Mickeys het volgende:
Serieuze zaak..... mijn tomatensoep !![]()
![]()
Dat ziet er gezond uit, smakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Huhuh... jij hebt tenminste popcorn voor bij de filmquote:
Thnxquote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er gezond uit, smakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Mickeys het volgende:
b.t.w....... noem het maar schoonDat is brandschoon man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je mijn keuken zien na het koken![]()
sttttttt.... de rest staat al in de vaatwasserquote:
ah........... ja dan snap ik het, ik heb altijd een hele bergquote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
sttttttt.... de rest staat al in de vaatwasser
Ik ben maar in m'n uppie dus dat scheelt ook al zeker de helft en ik kook echt niet iedere dag... eerder 1 tot 2 keer in de week. Het is gewoon niet mijn ding.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... ja dan snap ik het, ik heb altijd een hele berg
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Mickeys het volgende:
b.t.w....... noem het maar schoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ow.. ik kreeg juist de indruk dat je een kookgek wasquote:Op zondag 31 januari 2016 15:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben maar in m'n uppie dus dat scheelt ook al zeker de helft en ik kook echt niet iedere dag... eerder 1 tot 2 keer in de week. Het is gewoon niet mijn ding.
Nee joh. L2B is een kookgek. Maar als ik kook, dan doe ik het wel goed. Dat dan weer welquote:Op zondag 31 januari 2016 15:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.. ik kreeg juist de indruk dat je een kookgek was![]()
Koken is ook niet mijn hobby, maar ja, iedere dag patat is ook niks
Ik doe mijn best, meer kan ik niet doenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh. L2B is een kookgek. Maar als ik kook, dan doe ik het wel goed. Dat dan weer wel
ik noem dat héél schoonquote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik noem dat schoon, zo goed als eigenlijk
Soepie hoor!quote:Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Mickeys het volgende:
Ja duh... ik wil gewoon schone keuken.. (erin gedrild door moeders)
Moet moeders dus maar niet op bezoek krijgen.... anders krijg ik een lesje keuken schoonmaken. (maar gelukkig komt ze toch niet)
Denk dat bij 'ons' de lat gewoon wat lager ligt, bij mij iig wel.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Even wat Broden bekeken in Amstelveen en volgens mij was Herman zeer behept met de 40+ clan:
[ afbeelding ]
Piet_Piraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
just me
[ afbeelding ]
Fann
[ afbeelding ]
Mo en/of Mickeys
[ afbeelding ]
Soury
[ afbeelding ]
Ikke...
Ik snap die van mij niet helemaal (dat heb ik vakerquote:
Als het het schilderij erboven is, dan is het kattenliefhebber/dierenvriend. Is het het schilderij eronder... dan zie ik een joint en die past bij jou... daar doe ik zelf niet aan. Maar ik kon het dus ook niet plaatsen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap die van mij niet helemaal (dat heb ik vaker)......die anderen zijn vrij duidelijk.
Naam staat onder... Dus schilderij er bovenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Mickeys het volgende:
Ik snap die van mij niet helemaal (dat heb ik vaker)......die anderen zijn vrij duidelijk.
Als het het schilderij erboven is, dan is het kattenliefhebber/dierenvriend. Is het het schilderij eronder... dan zie ik een joint en die past bij jou... daar doe ik zelf niet aan. Maar ik kon het dus ook niet plaatsen.
Die eronder is iig 'pleur op........'quote:Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als het het schilderij erboven is, dan is het kattenliefhebber/dierenvriend. Is het het schilderij eronder... dan zie ik een joint en die past bij jou... daar doe ik zelf niet aan. Maar ik kon het dus ook niet plaatsen.
Soury dusquote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die eronder is iig 'pleur op........'
Ik vind de 'poes' niet echt herkenbaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Naam staat onder... Dus schilderij er boven
Misschien meer.. dierenliefdequote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind de 'poes' niet echt herkenbaar.
Ik zat meer aan FANN te denken dan... met haar Pony en zoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind de 'poes' niet echt herkenbaar.
Nah, ben wel dierenliefhebber in de zin van dat ik ze met rust laat zolang ze mij met rust laten, maar echte dierenliefde heb ik alleen voor katten.quote:
Fann wil eerst die lul zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zat meer aan FANN te denken dan... met haar Pony en zo
(en dan staat de naam er dus gewoon boven)
Nee joh, die bekijkt ze pas achteraf.... als het kwartje valtquote:
Volg de plaatjes en de teksten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Mickeys het volgende:
Ehm.... welk plaatje hoort nu bij wie? of mist jouw Ikke foto MM?
en ik doe niet aan joints als die erbij hoort
ow........ ik dat ben ik dus en niet just mequote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar ergens staat er bij Piet 1 foto boven en 2 eronder... dus volgorde is mij niet geheel duidelijk...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volg de plaatjes en de teksten.
Die van Piet staat niet voor niets bovenaan...
Lekker bonbons.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga etenhou hem maar in je broek...
Ik heb gelukkig nog worstquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga etenhou hem maar in je broek...
JM heeft er 2.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar ergens staat er bij Piet 1 foto boven en 2 eronder... dus volgorde is mij niet geheel duidelijk...
En blijkbaar voor FANN dus ook niet
Jij kent de 40+ bezetting kennelijk nog niet goed genoeg...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar ergens staat er bij Piet 1 foto boven en 2 eronder... dus volgorde is mij niet geheel duidelijk...
En blijkbaar voor FANN dus ook niet
Piet is wel wakker.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kent de 40+ bezetting kennelijk nog niet goed genoeg...
Ja precies. Die 2 gaan af en toe ook lekker tekeer.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch die grote vriend van tong?
Wij hebben Fann en Soury.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Die 2 gaan af en toe ook lekker tekeer.
Vroeger eventjes misschien...quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is toch die grote vriend van tong?
Dat gaat al jaren op en afquote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's ook al over. Of zitten er steeds pauzes tussen?
Het is steeds wachten totdat het weer een keer los gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's ook al over. Of zitten er steeds pauzes tussen?
Goed hequote:Op zondag 31 januari 2016 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jouw bemiddelingspogingen zijn ook altijd wel amusant omdat ze zo goed werken.
We zouden ze samen eigenlijk een keer goed mee op stap moeten nemen, stuk in de kraag zuipen en dan ga ik tubjes draaien voor Soury.quote:
Ja wie weet dat ze ooit weer bereid zijn om elkaar weer onder ogen te komenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zouden ze samen eigenlijk een keer goed mee op stap moeten nemen, stuk in de kraag zuipen en dan ga ik tubjes draaien voor Soury.
Bek houden, doorzuipen en luisteren.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet dat ze ooit weer bereid zijn om elkaar weer onder ogen te komen
Oh, dus we kunnen er weer op wachten. Het is allemaal wel vermakelijk, maar als ze écht heisa krijgen schiet het ook niet op. Toffe meiden allemaal hier.quote:
Yo, veel plezier, Mick.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:31 schreef Mickeys het volgende:
Toedels.![]()
Ik wat nostalgie ophalen.... tijd voor Miami Vice (de serie, niet die slappe remake film)
Ze wonen redelijk uit de buurt bij elkaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dus we kunnen er weer op wachten. Het is allemaal wel vermakelijk, maar als ze écht heisa krijgen schiet het ook niet op. Toffe meiden allemaal hier.
Als we met de pet rond gaan, kan er misschien één van de 2 wat dichterbij gaan wonen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wonen redelijk uit de buurt bij elkaar.
Wel in Amsterdam hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze wonen redelijk uit de buurt bij elkaar.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb zin om lullig te doen nu, maar tegen wie?
Als je de boel maar heel laatquote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]Al snap ik nog steeds niet waar mijn foto vandaan kwam
![]()
Morgen ben ik in Noord
Juist nietquote:
Hoe laat?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]Al snap ik nog steeds niet waar mijn foto vandaan kwam
![]()
Morgen ben ik in Noord
Rond 8 uurquote:
Ja wat denk jij danquote:
Sukiyaki en soep vallen af.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
Ik weet niet wat ik moet/wil eten Sukiyaki, patat of soep
Mehhh de eerste wel ja. Ik wil nog wat groenten erbij, de deur niet uit geweest vandaag.quote:
Straks is het 20 uurquote:Op zondag 31 januari 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat het 2x per dag 8 uur is.
Mijn werk is niet handig 8 uur 's avonds, wie is er nu domquote:
Piet, die is toch ook al een Lul, dus dit kan er wel bijquote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn werk is niet handig 8 uur 's avonds, wie is er nu dom
De sukkel die om 8 uur 's ochtends al gaat werken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn werk is niet handig 8 uur 's avonds, wie is er nu dom
Werktijden ook vreemd, ik had niks anders verwachtquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet, die is toch ook al een Lul, dus dit kan er wel bij
Ik probeer de TT nog enige inhoud te geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet, die is toch ook al een Lul, dus dit kan er wel bij
Ik begin meestal voor 7 .quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Werktijden ook vreemd, ik had niks anders verwacht
Geloof me ik ben geen happy persoon als de wekker gaatquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De sukkel die om 8 uur 's ochtends al gaat werken.
Daar slaap ik dwars doorheen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof me ik ben geen happy persoon als de wekker gaat
Dat is wel erg treurig.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
Soep kippen maaltijd broodje dippen klaarUit blik
Geen zin in gedoe, primaquote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zompig.
Brood en koekjes dopen, getver...
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb zin om lullig te doen nu, maar tegen wie?
Regent hetquote:
Nah... jullie zijn allemaal lullig, beetje op heisa gaan zitten wachten, flauw..........quote:Op zondag 31 januari 2016 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wacht ff dames, dan ga ik eerst snel roken en koffie scoren.
Linekien mode je bent "in" een goede buiquote:
Je kan toch ook een goeie bui hebben? Of is dat weer geen correct Nederlands?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Linekien mode je bent "in" een goede bui
Daarover gesproken, is die al opgedoken na de heropening?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Linekien mode je bent "in" een goede bui
Dat mormel zit overalquote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarover gesproken, is die al opgedoken na de heropening?
Als je je goed/vrolijk voelt, ben je in een goede bui...quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan toch ook een goeie bui hebben? Of is dat weer geen correct Nederlands?
Ik ben gewoon een lul natuurlijk, die doen dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... jullie zijn allemaal lullig, beetje op heisa gaan zitten wachten, flauw..........
oe.. mijn bui wordt al minder goedquote:Op zondag 31 januari 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je goed/vrolijk voelt, ben je in een goede bui...
Als je een goede bui hebt, dan regent het pijpenstelen.
Voor de lolquote:Op zondag 31 januari 2016 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom moet jij dan in haar modus gaan zitten?
Ja die TT klopt welquote:Op zondag 31 januari 2016 19:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lul natuurlijk, die doen dat.
Ga je weer bemiddeling poging wagen?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom moet jij dan in haar modus gaan zitten?
Nee echt niet ..quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je weer bemiddeling poging wagen?
Nee hoor, ik heb liever dat je hier gewoon bent.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... jullie zijn allemaal lullig, beetje op heisa gaan zitten wachten, flauw..........
Nou wat die Lien betreft gaat het nooit wat worden zure kutquote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je weer bemiddeling poging wagen?
Ik hoop het nietquote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Of denk je dan dat ze stiekem wel komt kijken?
Dat valt reuze mee hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou wat die Lien betreft gaat het nooit wat worden zure kut
Ja komt ut Grunn dacht ik....quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees daar altijd overheen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maar ik moet haar nietquote:
Ook primaquote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een kutmuts.
Misschien beter zo dan ...quote:Op zondag 31 januari 2016 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
soms ook waar mijn huis woont maar ik weet nooit wanneer
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben helemaal Zen op de radio nu.
Je loopt achter Hutquote:Op zondag 31 januari 2016 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |