Grappigquote:
Is dat zoquote:Op zondag 31 januari 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkel roept steeds om zijn moeder.
Oh ja, je zit ook nog met muts.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, ik moet sowieso gaan schuin marcheren dan.
Die is ruimdenkend na al die jaren met mij.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, je zit ook nog met muts.
weet je nog dat ik Coos aan de telefoon had?quote:
Net gekeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb even in mijn fobo gekeken maar daar staat die foto niet in. Scary shit als mensen foto's verzamelen
mag je met Soury neuken?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ruimdenkend na al die jaren met mij.
Die niet he?quote:
quote:
hij stond er ooit in andrs had ik hem nietquote:
Je hebt de hele fles leeggeklept hè?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hij stond er ooit in andrs had ik hem niet![]()
ik wilde je in dat topic posten als dat schildrij
hoe heet dat. van da vinci
Ik ben fan van Paulus Potter.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hij stond er ooit in andrs had ik hem niet![]()
ik wilde je in dat topic posten als dat schildrij
hoe heet dat. van da vinci
Halvequote:Op zondag 31 januari 2016 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt de hele fles leeggeklept hè?![]()
ja doe maar een foto, geen zin om te googelenquote:Op zondag 31 januari 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vreemde schilderijen.
Nee dat is Piet die met fikse neut achter zijn kiezen het weer voorspelt.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Harrie Paulusma?
Je kent Paulus Potter niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja doe maar een foto, geen zin om te googelen
Altijd goed voor een lach als ie weer eens bij een bbq staat, wat ie in de zomermaanden trouwens opvallend vaak doet.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee dat is Piet die met fikse neut achter zijn kiezen het weer voorspelt.
Maar ooit heb ik die foto gepost en je hebt dat in een mapje ofzo.Ook van mij bloesje is die ook opgeslagenquote:
je bloesje?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ooit heb ik die foto gepost en je hebt dat in een mapje ofzo.Ook van mij bloesje is die ook opgeslagen
Wat heb je wel in je archief ik ben best veel kwijtquote:
je vuilniszakquote:Op zondag 31 januari 2016 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je wel in je archief ik ben best veel kwijt
Ze zijn alle twee mooiquote:Op zondag 31 januari 2016 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
je vuilniszak
en van dat schlderij ook van die kat, die vond ik moier dan die hond trouwens
Hongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |