Och gut, we gaan niet meer in op de argumenten, maar het emotionele aspect aanhalen. Onderwijl je jezelf in de slachtofferrol plaats zodat er geen argumentatie hoeft te komen kan ik alle vrouwelijke kennissen, familie en vrienden inderdaad raadplegen ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah leuk, we gaan meteen maar door met ''blaming the victim'', het moet immers wel aan mij liggen dat jij niemand kent die dat heeft meegemaakt.
Ik daag je uit, vraag een van je zussen (als je die hebt) , buurmeisje, vriendinnen of van mijn part je moeder en vraag ze hoe vaak ze ongewenst seksueel zijn betast.
Denk je echt dat vrouwen dat gewoon vertellen? Nee, natuurlijk niet, waarom zouden we? Het gebeurd zo regelmatig dat het er eigenlijk gewoon een beetje bij hoort als je vrouw bent.
En ja, die statistieken kloppen, maar dat betekend niet dat andere bevolkingsgroepen onschuldig zijn, dus je richten op een bevolkingsgroep is nogal onzinnig denk je niet?
Ja, daar moet iets aan gedaan worden, maar nogmaals, niet richten op een bevolkingsgroep, als maatschappij samen sterk staan tegen seksueel misbruik, ongeacht herkomst van dader, ongeacht het geslacht van de dader, ongeacht herkomst slachtoffer en ongeacht geslacht slachtoffer.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:38 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Och gut, we gaan niet meer in op de argumenten, maar het emotionele aspect aanhalen. Onderwijl jezelf in de slachtofferrol plaats zodat er geen argumentatie hoeft te komen kan ik alle vrouwelijke kennissen, familie en vrienden inderdaad raadplegen ja.
Overigens is je eerste zin hilarisch; jouw anekdote mag een argument zijn, die van mij is "victim blaming". Ik heb langer in de GGZ gelopen en meegewerkt dan jou kan ik aannemen en je stelling is echt onzin.
Verder is je laatste alinea leuk, maar je snapt het niet. Als een bevolkingsgroep significant oververtegenwoordigd is, moet daar dan niet iets aan gedaan worden? Zie de kaart en kijk wat je wilt importeren;
[ afbeelding ]
Waar richt ik mij op een bevolkingsgroep dan? Het is echter wel zo dat als een bepaald onderdeel van de al dan niet potentiële samenleving zichzelf significant meer schuldig maakt aan seksuele criminaliteit hier een meer gegeneraliseerd werend effect intrede mag doen tot en met volledige uitsluiting.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, daar moet iets aan gedaan worden, maar nogmaals, niet richten op een bevolkingsgroep, als maatschappij samen sterk staan tegen seksueel misbruik, ongeacht herkomst van dader, ongeacht het geslacht van de dader, ongeacht herkomst slachtoffer en ongeacht geslacht slachtoffer.
Samen sterk staan tegen seksueel misbruik en seksuele intimidatie en het niet als munitie gebruiken tegen een bepaalde bevolkingsgroep.
Je hebt echt geen idee he?quote:Op zondag 31 januari 2016 03:47 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Waar richt ik mij op een bevolkingsgroep dan? Het is echter wel zo dat als een bepaald onderdeel van de al dan niet potentiële samenleving zichzelf significant meer schuldig maakt aan seksuele criminaliteit hier een meer gegeneraliseerd werend effect intrede mag doen tot en met volledige uitsluiting.
Tijdens een avondje uit komt het weleens voor dat een grijpgrage dronkaard in je billen knijpt.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:47 schreef snakelady het volgende:
Om even aan te geven hoe gewend vrouwen het zijn om ongewenst betast te worden tijdens het uitgaan.
http://www.ze.nl/p/157198(...)ruik_tijdens_uitgaan
Tuurlijk dat is ook één van de eerste opmerkingen die ik hier op FOK kreeg. Lachuuuuuh jonguhhhhquote:
Als je eens met bronnen komt, dan gaan we lieflijk verderquote:Op zondag 31 januari 2016 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook één van de eerste opmerkingen die ik hier op FOK kreeg. Lachuuuuuh jonguhhhh
Waar stel ik dit dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
Maar oooh als een lichtgetinte jongeman zo'n opmerking maakt, totaal fout!
Je zegt eerst dat je je niet op een bevolkingsgroep richt en vervolgens kom je aan met dat een gedeelte zich er meer schuldig aan maakt en daarom dus die bevolkingsgroep buitensluiten.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:47 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Waar richt ik mij op een bevolkingsgroep dan? Het is echter wel zo dat als een bepaald onderdeel van de al dan niet potentiële samenleving zichzelf significant meer schuldig maakt aan seksuele criminaliteit hier een meer gegeneraliseerd werend effect intrede mag doen tot en met volledige uitsluiting.
Wat jij gemekker vindt is voor een ander weer een argument om aan te geven dat anderen niet deugen. En seksgelijkheid is er niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 03:56 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Als je eens met bronnen komt, dan gaan we lieflijk verder![]()
Verder ben ik al jaren bezig meer seksegelijkheid te krijgen binnen bijvoorbeeld de psychiatrie dus bespaar mij je gemekker.
Dat verbaast me niks. Stel je voor dat het volk daadwerkelijk wat te zeggen heeft. Het is ook vrij typisch om het volk te minachten tenzij ze natuurlijk stemmen wat je wilt. Gefeliciteerd je bent een linkse drol.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind het prima maar heb niet zoveel vertrouwen in referenda.
Ja stel je voor. Heb je een voorbeeld waarin het volk het voor het zeggen krijgt en dat dat dan alles zaligmakend isquote:Op zondag 31 januari 2016 04:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Stel je voor dat het volk daadwerkelijk wat te zeggen heeft. Het is ook vrij typisch om het volk te minachten tenzij ze natuurlijk stemmen wat je wilt. Gefeliciteerd je bent een linkse drol.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 31 januari 2016 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja stel je voor. Heb je een voorbeeld waarin het volk het voor het zeggen krijgt en dat dat dan alles zaligmakend is
Helaas is het volk over het algemeen niet intelligent genoeg om bepaalde belangrijke beslissingen te maken in het voordeel van de gehele maatschappij.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Stel je voor dat het volk daadwerkelijk wat te zeggen heeft. Het is ook vrij typisch om het volk te minachten tenzij ze natuurlijk stemmen wat je wilt. Gefeliciteerd je bent een linkse drol.
Gemaskerde hooligans is de oplossing Ik stem voorquote:Op zondag 31 januari 2016 04:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Helaas is het volk over het algemeen niet intelligent genoeg om bepaalde belangrijke beslissingen te maken in het voordeel van de gehele maatschappij.
Uhh over het algemeen heeft "het volk" geen idee hoe een maatschappij te besturen?quote:
Maar jij natuurlijk wel. Ik begrijp dat democratie niet echt jouw voorkeur heeft frau Hitler.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Helaas is het volk over het algemeen niet intelligent genoeg om bepaalde belangrijke beslissingen te maken in het voordeel van de gehele maatschappij.
En ik niet, dus kijk, daar gaat het hele plan al de mist in.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:16 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Gemaskerde hooligans is de oplossing Ik stem voor
Is dat zo? Of is het alleen zo dat het volk achterlijk is wanneer ze jouw mening niet delen? Ik heb iets meer vertrouwen in de democratie dan jij en sommige andere dictatoriaal ingestelde mensen geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uhh over het algemeen heeft "het volk" geen idee hoe een maatschappij te besturen?
Waaromquote:Op zondag 31 januari 2016 04:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar jij natuurlijk wel. Ik begrijp dat democratie niet echt jouw voorkeur heeft frau Hitler.
Nee absoluut niet, ik heb nooit beweerd dat ik wel de juiste zou zijn.Ik zou die macht niet eens willen hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:18 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Maar jij natuurlijk wel. Ik begrijp dat democratie niet echt jouw voorkeur heeft frau Hitler.
Het gaat erom dat jij overduidelijk het niet zo hebt op democratie en dat maakt jou een gevaarlijk iemandquote:Op zondag 31 januari 2016 04:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik heb nooit beweerd dat ik wel de juiste zou zijn.Ik zou die macht niet eens willen hebben.
En hoe kan iemand die in jouw ogen extreem links is nu ook frau Hitler zijn, ben ik een soort van Schrodinger's kat, tegelijkertijd extreem links en extreem recht.
Blijkbaar wel idd. Het volk is over het algemeen niet bijster intelligent. Dat kan je natuurlijk ontkennen maar de praktijk bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:21 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Is dat zo? Of is het alleen zo dat het volk achterlijk is wanneer ze jouw mening niet delen? Ik heb iets meer vertrouwen in de democratie dan jij en sommige andere dictatoriaal ingestelde mensen geloof ik.
Jezus weer zo'n statement.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overduidelijk nog wel? Terwijl ik eerder zeg juist wel in een democratie te geloven.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:23 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij overduidelijk het niet zo hebt op democratie en dat maakt jou een gevaarlijk iemand
En jij moet die 2 hersencellen eens gebruiken en bedenken wat de logische consequenties zijn van wat je denkt...quote:Op zondag 31 januari 2016 04:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overduidelijk nog wel? Terwijl ik eerder zeg juist wel in een democratie te geloven.
Dat ik geen vertrouwen heb in een groot deel van de bevolking heb staat daar buiten.
Jij moet eens wat minder dingen aannemen en lezen wat er staat.
Tenzij ze het met je eens zijn uiteraard. Toch leuk dat jij het beter weet dan het plebs en ook overduidelijk het niet zo hebt op democratie.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel idd. Het volk is over het algemeen niet bijster intelligent. Dat kan je natuurlijk ontkennen maar de praktijk bewijst het tegendeel.
Waarom het denigregen van iemands hersencapaciteitquote:Op zondag 31 januari 2016 04:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En jij moet die 2 hersencellen eens gebruiken en bedenken wat de logische consequenties zijn van wat je denkt...
Jullie zijn beide niet de helderste lichten.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom het denigregen van iemands hersencapaciteit![]()
Nope. De meeste mensen hebben geen idee en ik pretendeer niet te weten wat juist is. Jij wel?quote:Op zondag 31 januari 2016 04:29 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Tenzij ze het met je eens zijn uiteraard. Toch leuk dat jij het beter weet dan het plebs en ook overduidelijk het niet zo hebt op democratie.
Niet alleen maar, gelukkig.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:25 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jezus weer zo'n statement.
Blijkbaar bestaat Nederland alleen nog maar uit debielen?
Dat pretendeer je wel degelijk als je de bevolking als achterlijk weg zet. Jij stelt je boven iedereen notabene.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope. De meeste mensen hebben geen idee en ik pretendeer niet te weten wat juist is. Jij wel?
Je begrijpt dat ik met 2 hersencellen niet in staat zou zijn om te typen, of om eigenlijk ook maar iets te doen, zelfs ademen zou niet lukken.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:27 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En jij moet die 2 hersencellen eens gebruiken en bedenken wat de logische consequenties zijn van wat je denkt...
Ga eens een paar jaar in een ander land wonen (buiten de EU) en je wilt gillend terug naar NL omdat het nivo daar nog steeds prima is.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet alleen maar, gelukkig.
Maar ik kan niet ontkennen dat ik de laatste tijd toch best wel teleurgesteld ben over mijn medemens.
Blijkbaar zijn er toch best wel wat mensen die geloven dat de aarde plat is, dat vaccineren autisme veroorzaakt, dat global warming niet bestaat en de juiste manier om met onhandelbare Noord-Afrikanen om gaan is er een roedel gemaskerde hooligans op af te sturen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 04:36 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat pretendeer je wel degelijk als je de bevolking als achterlijk weg zet. Jij stelt je boven iedereen notabene.
Oh snap nu heb je me. Heb je een hekel aan mongolen? Vind dat wel sneu voor de jostibandquote:Op zondag 31 januari 2016 04:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik met 2 hersencellen niet in staat zou zijn om te typen, of om eigenlijk ook maar iets te doen, zelfs ademen zou niet lukken.
Dus ik begrijp dat je intelligent wil overkomen door mijn intelligentie te bespotten, maar doe dat dan met iets wat nog enigszins waar zou kunnen zij.
Of is dat te veel gevraagd gezien je chromosomale afwijking?
Nee, ik woon nu in Denemarken en daar blijf ik, heerlijk wonen hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:43 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ga eens een paar jaar in een ander land wonen (buiten de EU) en je wilt gillend terug naar NL omdat het nivo daar nog steeds prima is.
Sorry hoor maar elk land, elk volk en elke gemeente heeft zijn kookpunt en er zijn nu een paar plaatsen waar het aan het overkoken is.
Maar denk je nu echt dat de laffe politici denken: goh, misschien doen we iets fout?
Nee, natuurlijk niet. Ze slaan een paar kreetjes over "democratie" en iets over "geen geweld gebruiken" en ze gaan gewoon weer door met het volpompen van de Eu met "vluchtelingen".
En dit voorjaar/deze zomer word het een nog groter drama.
Ik bestuur ons land nietquote:Op zondag 31 januari 2016 04:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je bijzonder weinig vertrouwen in jezelf... Dat snap ik dan wel weer.
Want alleen mensen met down kunnen een chromosoomafwijking hebben?quote:Op zondag 31 januari 2016 04:44 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oh snap nu heb je me. Heb je een hekel aan mongolen? Vind dat wel sneu voor de jostiband
Vreemd want Denemarken neemt juist de meest heftige maatregelen tegen "asielzoekers"...quote:Op zondag 31 januari 2016 04:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu in Denemarken en daar blijf ik, heerlijk wonen hier.
Ik voel mij als ''linkse gumensch'' hier helemaal thuis.
Dat weet ik niet, jij hebt een hekel aan de jostiband.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want alleen mensen met down kunnen een chromosoomafwijking hebben?
Nou nee daar heb je gelijk in inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 04:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want alleen mensen met down kunnen een chromosoomafwijking hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |