Het spijt me maar idd niet dus. Ik heb alleen maar het gevoel dat de autochtone mannen nu ineens opkomen voor ons vrouwen nu er sprake is van "concurrentie". Waar waren de topics over seksueel misbruik voor de vluchtelingencrisisquote:
Ja dat heb ik en dat verandert niks aan de ernst van wat er daar is gebeurd..quote:Op zondag 31 januari 2016 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pardon?! Heb jij enig idee wat er in Nederland gebeurt op het gebied van seksueel misbruik?
Edit: Ik begrijp niet waarom seksueel misbruik nu ineens een issue is? (Was het afgelopen jaren nl. ook niet)
quote:Op zondag 31 januari 2016 01:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Om moedeloos van te worden.
Hoe je het keert of wend het is NOOIT goed bij jou.
Dus we laten alles maar lekker zo?
Geen idee.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het spijt me maar idd niet dus. Ik heb alleen maar het gevoel dat de autochtone mannen nu ineens opkomen voor ons vrouwen nu er sprake is van "concurrentie". Waar waren de topics over seksueel misbruik voor de vluchtelingencrisis
quote:Op zondag 31 januari 2016 02:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien dat de meeste NL mannen hun normen en waarden goed in het vizier hadden? (wilde suggestie)
Als je niet wenst bij te dragen maar alleen maar de zielige klager wenst uit te hangen..... ja dan wel....quote:
Zou je eventueel ook nog tijd hebben om antwoord te geven op mijn edit?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het spijt me maar idd niet dus. Ik heb alleen maar het gevoel dat de autochtone mannen nu ineens opkomen voor ons vrouwen nu er sprake is van "concurrentie". Waar waren de topics over seksueel misbruik voor de vluchtelingencrisis
Uhh ik heb ooit eens iets gehoord over de viering van een voetbal-overwinning?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja dat heb ik en dat verandert niks aan de ernst van wat er daar is gebeurd..
Noem eens 1 vergelijkbaar incident met autochtone mannen in de hoofdrol..
Wanneer was seksueel misbruik geen issue dan?
Noem maar eens een aantal vergelijkbare "incidentjes" die achter elkaar gebeurden met autochtone Nederlandse mannen in de hoofdrol.quote:
Specifiek graag met linkjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uhh ik heb ooit eens iets gehoord over de viering van een voetbal-overwinning?
Nee maar het was leuk geweest als mannen daar eerder aandacht voor hadden gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 01:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Om moedeloos van te worden.
Hoe je het keert of wend het is NOOIT goed bij jou.
Dus we laten alles maar lekker zo?
Niet iedere individuele moord komt breed uitgemeten in het nieuws. Een massaslachting wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee maar het was leuk geweest als mannen daar eerder aandacht voor hadden gehad.
Incidentjes met autochtone Nederlandse mannen gebeuren dagelijks. Voor mij persoonlijk maakt het geen reet uit of het seksueel misbruik zich op een nieuwe manier manisfesteert.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Noem maar eens een aantal vergelijkbare "incidentjes" die achter elkaar gebeurden met autochtone Nederlandse mannen in de hoofdrol.
Dat hebben we ook gedaan en je krijgt dit nooit voor 100% onder controle maar nu loopt het de spuigaten uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee maar het was leuk geweest als mannen daar eerder aandacht voor hadden gehad.
quote:Op zondag 31 januari 2016 02:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uhh ik heb ooit eens iets gehoord over de viering van een voetbal-overwinning?
quote:
Het maakt je dus geen reet uit?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Incidentjes met autochtone Nederlandse mannen gebeuren dagelijks. Voor mij persoonlijk maakt het geen reet uit of het seksueel misbruik zich op een nieuwe manier manisfesteert.
Vaker dan in vergelijking met allochtone mannen?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Incidentjes met autochtone Nederlandse mannen gebeuren dagelijks. Voor mij persoonlijk maakt het geen reet uit of het seksueel misbruik zich op een nieuwe manier manisfesteert.
Ah. Je blijft dus van mening dat we niet moeten zeiken over massaslachtingen zolang de autochtone bevolking ook moordenaars bevat. Duidelijk verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is de vraag dusquote:Op zondag 31 januari 2016 02:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vaker dan in vergelijking met allochtone mannen?
Ehhh massaslachtingenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Ah. Je blijft dus van mening dat we niet moeten zeiken over massaslachtingen zolang de autochtone bevolking ook moordenaars bevat. Duidelijk verhaal.
Stel geluksparels plunderen een heel dorp, moeten we dan niet zeuren omdat er ook Nederlandse dieven en vandalen bestaan?
NSFW: http://www.barenakedislam(...)/CT24l-3WcAAfE_R.jpgquote:
Ah ok jij relateert één aanslag aan het oordeel over een hele bevolkingsgroep. Duidelijkquote:
Vind je nu dat we hier wel of niet moeilijk over moeten doen, gezien het feit dat er ook Franse moordenaars zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ok jij relateert één aanslag aan het oordeel over een hele bevolkingsgroep. Duidelijk
Het maakt me niet uit uit of moordenaars Frans zijn of nietquote:Op zondag 31 januari 2016 02:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Vind je nu dat we hier wel of niet moeilijk over moeten doen, gezien het feit dat er ook Franse moordenaars zijn?
Geen antwoord gevenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit uit of moordenaars Frans zijn of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |