Welke stelling verdedig ik? Timmermans had het over de vluchtelingen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht en dan krijg je wantoestanden ook doordat er al veel criminelen waren voordat de crisis begon en die nu kunnen profiteren van de chaos en zelfs handlangers laten overkomen uit landen van herkomst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
RT is een domme bron dus ik geloof er eigenlijk sowieso niets van. Punt is dat ik best kan snappen dat er intern dat soort dingen geroepen wordt.
Ik praat meer tegen jou eigenlijk. Jij probeert de stelling te verdedigen dus voor jou maakt het ook niet uit of de bron of TS gelijk heeft of niet.
En dat heeft absoluut te maken met de enorme instroom. Dat verschil is er niet, hoe zeer je dat ook probeert te propageren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welke stelling verdedig ik? Timmermans had het over de vluchtelingen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht
*Zucht*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dat verhaal over het toepassen van statistieken. Het is toch logisch dat als die statistieken er zijn dat de voorbeelden er ook zijn.
Ah kijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
gen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht en dan krijg je wantoestanden ook doordat er al veel criminelen waren voordat de crisis begon en die nu kunnen profiteren van de chaos en zelfs handlangers laten overkomen uit landen van herkomst.
Ze zouden die knaker zijn dochter eens in een AZC moeten droppen en kijken of hij dan nog dergelijke achterlijke uitspraken durft te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:46 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje.
De man die eerder zei dat 60% van de migranten uit economische redenen komen en dat een dag later weer terugtrekt zegt nu dat de aanrandingen in Keulen niks te maken hebben met de vluchtelingencrisis.![]()
Aldus een "verwarde man" uit Brussel.
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onthoofden doen westerlingen dat ook?
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen. De woorden van Timmermans vind ik dus juist. Mogelijk is hij het ook wel eens dat het te maken heeft met de vluchtelingencrisis maar dat heeft hij dus niet gezegd. Ik ga hem geen woorden in de mond leggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat heeft absoluut te maken met de enorme instroom. Dat verschil is er niet, hoe zeer je dat ook probeert te propageren.
Zou dat niks zijn om het weer in te voeren bij verkachtingen b.v of bij een ander vergrijp?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste in 1981, geloof ik, in Frankrijk met de guillotine.
Wauw...35 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste in 1981, geloof ik, in Frankrijk met de guillotine.
Nee, ik ben tegen doodstraf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn om het weer in te voeren bij verkachtingen b.v of bij een ander vergrijp?
Jij durft met 100% zekerheid te zeggen dat alle daders illegalen waren en geen vluchtelingen ? Riskante uitspraak. Idem dito met Timmermans, riskant om dit te roepen. Zodra er 1 vluchteling bij zat hangen zowel jij als hij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen.
Daar zit geen verschil in. Dat zeg ik nu al drie keer. De enige reden dat die illegalen makkelijk binnen kunnen komen is de toestroom van vluchtelingen. Het heeft er absoluut mee te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen.
Ik ook terwijl ik van mening ben als ik iets doe dat ik dan fijn ervan af zou komen, in plaats van lang in een kooitje te leven?quote:
Ik heb tijden geleden al aangegeven dat ze dus voor extra capaciteit bij politie, IND, DT&V, COA , OM en rechtspraak moeten zorgen. Daarnaast zorgen voor snel uitzetten van illegalen en mensen die geen recht op asiel hebben, wat betekent dat je haast moet maken met EU druk op landen die niet meewerken. Daarnaast moet je vind ik de stroom vluchtelingen beperken door mensen zelf te vervoeren, liefst in samenwerking met UNHCR zoals Australie doet zodat je weet wie je binnenhaalt als land voordat ze hier zijn. De mensen die per boot komen moet je dan extra uitgebreid controleren in Griekenland en Italië en vandaar zo snel mogelijk terugsturen. Opvang in de regio verbeteren in samenwerking met UNHCR en andere landen overhalen om meer e doen aan opvang van vluchtelingen. Verder landen op lijst van veilige landen van herkomst zetten zodat die procedures sneller kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah kijk!Hier ben ik het wel weer mee eens.
Maar hoe zou jij het dan willen aanpakken?
Tussen de eerste arrestanten zaten ook Syriërs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen. De woorden van Timmermans vind ik dus juist. Mogelijk is hij het ook wel eens dat het te maken heeft met de vluchtelingencrisis maar dat heeft hij dus niet gezegd. Ik ga hem geen woorden in de mond leggen.
Nou kijk maar naar de VS dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik van mening ben als ik iets doe dat ik dan fijn ervan af zou komen, in plaats van lang in een kooitje te leven?
Ergens zegt me echter iets in mij, dat er dan wel eens bij zullen zijn die zich wel bedenken om iets verkeerds te doen?
Nee dat doe ik dus niet vandaar de tekst tussen haakjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij durft met 100% zekerheid te zeggen dat alle daders illegalen waren en geen vluchtelingen ? Riskante uitspraak. Idem dito met Timmermans, riskant om dit te roepen. Zodra er 1 vluchteling bij zat hangen zowel jij als hij.
Ik en Timmermans zeggen toch ook niet dat het er niet mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar zit geen verschil in. Dat zeg ik nu al drie keer. De enige reden dat die illegalen makkelijk binnen kunnen komen is de toestroom van vluchtelingen. Het heeft er absoluut mee te maken.
Ja en dan is het nog goochelen met de definitie van "vluchteling" he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij durft met 100% zekerheid te zeggen dat alle daders illegalen waren en geen vluchtelingen ? Riskante uitspraak. Idem dito met Timmermans, riskant om dit te roepen. Zodra er 1 vluchteling bij zat hangen zowel jij als hij.
Je weet dat men de discussie aan het verliezen is als ze zich op zulke definities moet gaan beroepen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan is het nog goochelen met de definitie van "vluchteling" he.
Als iemand uit Iran met die hele vluchtelingenstroom is meegekomen maar in het thuisland geen oorlog heeft, heeft het natuurlijk dus weer absoluut niets met de vluchtelingencrisis te maken, zoals het gesteld wordt.
De bewering van TS is gewoon iets anders dan wat Timmermans heeft gezegd. Mogelijk vindt Timmermans wel dat het met de vluchtelingencrisis te maken heeft de vluchtelingencrisis is veel ruimer dan de massale instroom van vluchtelingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan is het nog goochelen met de definitie van "vluchteling" he.
Als iemand uit Iran met die hele vluchtelingenstroom is meegekomen maar in het thuisland geen oorlog heeft, heeft het natuurlijk dus weer absoluut niets met de vluchtelingencrisis te maken, zoals het gesteld wordt.
Ik vrees dat als je er met een bootje naar toe gaat en zegt: "Stap maar in, jongens!", dat we straks allemaal met onze reet richting het westen op de grond liggen te bidden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb tijden geleden al aangegeven dat ze dus voor extra capaciteit bij politie, IND, DT&V, COA , OM en rechtspraak moeten zorgen. Daarnaast zorgen voor snel uitzetten van illegalen en mensen die geen recht op asiel hebben, wat betekent dat je haast moet maken met EU druk op landen die niet meewerken. Daarnaast moet je vind ik de stroom vluchtelingen beperken door mensen zelf te vervoeren, liefst in samenwerking met UNHCR zoals Australie doet zodat je weet wie je binnenhaalt als land voordat ze hier zijn. De mensen die per boot komen moet je dan extra uitgebreid controleren in Griekenland en Italië en vandaar zo snel mogelijk terugsturen. Opvang in de regio verbeteren in samenwerking met UNHCR en andere landen overhalen om meer e doen aan opvang van vluchtelingen. Verder landen op lijst van veilige landen van herkomst zetten zodat die procedures sneller kunnen.
Het functioneren van politie etc. moet veel beter worden maar daar kun je nog hele hoofdstukken over schrijven.
Ik heb nergens zo'n bewering gedaan. Bij de UNHCR procedure wordt een lijst gemaakt van mensen in vluchtelingenopvang die naar een ander land kunnen gaan. Vaak kunnen de landen voorkeuren aangeven. Dan worden de papieren gecontroleerd en de aanvraag in dat land gescreend, daarna worden de mensen overgebracht.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat als je er met een bootje naar toe gaat en zegt: "Stap maar in, jongens!", dat we straks allemaal met onze reet richting het westen op de grond liggen te bidden.
Dan nog; veel mensen die normaal van de reis af zouden zien omdat het te gevaarlijk is, hebben op deze manier helemaal geen belemmering meer om hier naar toe te komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb nergens zo'n bewering gedaan. Bij de UNHCR procedure wordt een lijst gemaakt van mensen in vluchtelingenopvang die naar een ander land kunnen gaan. Vaak kunnen de landen voorkeuren aangeven. Dan worden de papieren gecontroleerd en de aanvraag in dat land gescreend, daarna worden de mensen overgebracht.
Dat is alleen volkomen onzin want in het hele traject zitten criteria die belemmeringen zijn. Landen geven zelfs aan hoeveel vluchtelingen ze op die manier willen opnemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan nog; veel mensen die normaal van de reis af zouden zien omdat het te gevaarlijk is, hebben op deze manier helemaal geen belemmering meer om hier naar toe te komen.
En dan zullen mensen dus weer gewoon op de huidige manier onze kant op komen, als die limieten zijn bereikt!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is alleen volkomen onzin want in het hele traject zitten criteria die belemmeringen zijn. Landen geven zelfs aan hoeveel vluchtelingen ze op die manier willen opnemen.
http://www.unhcr.org/3bd58ce9a.html
Geen oplossing dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zullen mensen dus weer gewoon op de huidige manier onze kant op komen, als die limieten zijn bereikt!
Nou als de grenzen absoluut 100% potdicht gegooid kunnen worden op het aan- en afvaren van die bootjes na, ZOU het wel kunnen werken.quote:
Dat zou kunnen vandaar dat het dus niet voldoende is om alleen dat te doen en vandaar de opmerking over de opvang in Griekenland en Italië. Voordeel van de methode is wel dat de anderen dus "verdacht" zijn en qua aantal minder zijn geworden. De screening van de mensen die dus buiten de normale procedure om komen kan zwaarder en beter en de mensen in de vluchtelingen opvang hebben met die procedure uitzicht en reden om de officiële methode te volgen en dus in de opvang van UNHCR te blijven. Mensen die daar afgewezen zijn kun je ook eerder terugsturen, je hebt hun vingerafdrukken al als ze zich melden in de EU.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zullen mensen dus weer gewoon op de huidige manier onze kant op komen, als die limieten zijn bereikt!
Wel een interessant idee, maar je onderschat de hebzucht en de vindingrijkheid van degenen die per sé hier naar toe willen komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou kunnen vandaar dat het dus niet voldoende is om alleen dat te doen en vandaar de opmerking over de opvang in Griekenland en Italië. Voordeel van de methode is wel dat de anderen dus "verdacht" zijn en qua aantal minder zijn geworden. De screening van de mensen die dus buiten de normale procedure om komen kan zwaarder en beter en de mensen in de vluchtelingen opvang hebben met die procedure uitzicht en reden om de officiële methode te volgen en dus in de opvang van UNHCR te blijven. Mensen die daar afgewezen zijn kun je ook eerder terugsturen, je hebt hun vingerafdrukken al als ze zich melden in de EU.
Nee dat onderschat ik niet ik denk dat er gewoon een aantal vluchtelingen op andere manieren zullen komen die je niet kunt terugsturen. Er is geen systeem om vluchtelingen buiten te houden omdat die mensen recht op asiel hebben en een aanvraag mogen doen. Het is volgens mij altijd een kwestie van veel maatregelen nemen maar je vooral concentreren op de mensen die je mag weigeren en uitzetten en de rest zoveel mogelijk reguleren. Internationale samenwerking is in mijn ogen cruciaal om het beheersbaar te maken. Uiteindelijk is alleen het ontstaan van vluchtelingenstromen tegengaan iets dat echt werkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een interessant idee, maar je onderschat de hebzucht en de vindingrijkheid van degenen die per sé hier naar toe willen komen.
Echt he, dat is de redenatie van de goedpraters.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:00 schreef hugecooll het volgende:
Dit doen ze niet als ze net aangekomen zijn, maar pas als ze hier al een tijdje zijn
oké, dan is het goed
Dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je waar extreemrechts garen bij spint? Bij dit soort uitlatingen van Timmermans. Dankzij o.a. Timmermans radicaliseert een groot deel van de bevolking.
Ze hadden daar meteen bij het uitbreken van de burgeroorlog mee moeten beginnen. Maar de Verhostadts van deze wered dachten onder het motto 'never waste a good crisis' de instroom van arbeidskrachten niet alleen te kunnen vergroten, maar daar ook een EU-bevoegdheid van te kunnen maken zodat die instroom ook op lange termijn verzekerd zou zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hadden ze alleen al anderhalf tot twee jaar eerder mee moeten beginnen, toen de artikeltjes verschenen dat er miljoenen Syriërs onder deplorabele omstandigheden in vluchtelingenkampen in omringende landen zaten en toen het duidelijk werd dat in Libië 1 miljoen vluchtelingen van divers pluimage zich opmaakten om de overtocht te maken naar Italië e.o. Maar toen deed men niets. Toen verzopen er steeds meer, en toen zei Merkel kom allemaal maar, en nu verzuipen er nog meer daardoor. Vandaag weer 33. Gister of eergister 50.
Tja idd; hoe meer dingen er goedgepraat worden of er met cijfers gegoocheld wordt om dingen toch maar zo SNEL mogelijk weer die doofpot in te krijgen, hoe ontevredener mensen worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:37 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dit.
Dat Timmermans etc. dit niet inziet is echt gewoon te grappig voor woorden, het laat zien dat ze totaal buiten de werkelijkheid staan.
Nee, ze hebben het niet door, maar ik zit straks liever niet opgescheept met een rechts autoritair systeem, want als ze met de moslims klaar zijn, kloppen ze bij wijze van spreke bij mij aan de deur.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:37 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Dit.
Dat Timmermans etc. dit niet inziet is echt gewoon te grappig voor woorden, het laat zien dat ze totaal buiten de werkelijkheid staan.
Zouden ze daar niet al mee aan de gang zijn en mijn hersenen overspoelen met deze dingen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het niet door, maar ik zit straks liever niet opgescheept met een rechts autoritair systeem, want als ze met de moslims klaar zijn, kloppen ze bij wijze van spreke bij mij aan de deur.
Da's wel de pest: kijk maar naar Frankrijk; daar hebben ze het er al over dat ze de noodtoestand een generatie lang willen behouden!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het niet door, maar ik zit straks liever niet opgescheept met een rechts autoritair systeem, want als ze met de moslims klaar zijn, kloppen ze bij wijze van spreke bij mij aan de deur.
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hadden daar meteen bij het uitbreken van de burgeroorlog mee moeten beginnen. Maar de Verhostadts van deze wered dachten onder het motto 'never waste a good crisis' de instroom van arbeidskrachten niet alleen te kunnen vergroten, maar daar ook een EU-bevoegdheid van te kunnen maken zodat die instroom ook op lange termijn verzekerd zou zijn.
Ja, nou ja, er is ook een grove fout gemaakt toen, want veel mensen, zoals ik ook, dacht dat die mensen uit waren op vrijheid zoals in een liberale democratie. De vervollediging van Fukuyama's einde van de geschiedenis, maar dan ook in islamitische dictaturen. Dat is een geheel verkeerde inschatting geweest natuurlijk. Los van wat de Verhofstadtjes onder ons dan misschien gedacht hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hadden daar meteen bij het uitbreken van de burgeroorlog mee moeten beginnen. Maar de Verhostadts van deze wered dachten onder het motto 'never waste a good crisis' de instroom van arbeidskrachten niet alleen te kunnen vergroten, maar daar ook een EU-bevoegdheid van te kunnen maken zodat die instroom ook op lange termijn verzekerd zou zijn.
Ja, slechte zaak dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's wel de pest: kijk maar naar Frankrijk; daar hebben ze het er al over dat ze de noodtoestand een generatie lang willen behouden!
Ja, dat is toch wel een heel ander conflict geweest, onvergelijkbaar en ac- en auctoren ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet al mee aan de gang zijn en mijn hersenen overspoelen met deze dingen?
Het scenario van de EU is volgens MIJ geschreven in de jaren 1940 of later?
Vergis je niet hoor, dat verhaal begon toch vele jaren eerder of niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een heel ander conflict geweest, onvergelijkbaar en ac- en auctoren ook.
Ja, en ik zeg al dat is dus niet wat je zou willen. En lieden als Timmermans, Juncker, Merkel werken daar wel aan mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar wel een stapje richting wat ze willen misschien?
Voert te ver om in het kader van dit topic daar een boom over op te zetten toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, dat verhaal begon toch vele jaren eerder of niet?
Denk je dat ernaar gevraagd word wat ik wil?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg al dat is dus niet wat je zou willen. En lieden als Timmermans, Juncker, Merkel werken daar wel aan mee.
De overheid (in de vorm van de politie) komt nu ook al aan je deur als je iets zegt over het huidige beleid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet wat je wilt? Als straks de extreemrechtsen aan de macht zijn kun je helemaal lachen; o, ja, na de bijltjesdag natuurlijk die ze eerst gaan organiseren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De overheid (in de vorm van de politie) komt nu ook al aan je deur als je iets zegt over het huidige beleid.
Kreeg zelfs een folder om hun werk te gaan doen, denk zelfs zonder betaling en zonder mooi pakje met gele lichtgevende streep!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De overheid (in de vorm van de politie) komt nu ook al aan je deur als je iets zegt over het huidige beleid.
Nu worden bij bijeenkomsten over AZC's de pers al op 5 kilometer afstand gehouden, migranten niet opgepakt voor misdrijven, misdaden mogen niet bekend gemaakt worden, media liegt bewust etc.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet wat je wilt? Als straks de extreemrechtsen aan de macht zijn kun je helemaal lachen; o, ja, na de bijltjesdag natuurlijk die ze eerst gaan organiseren.
Ja, en wat ik bedoel is dat bij een machtsovername van het andere kamp dan ben je niet beter af. In bepaalde optiek zelfs nog erger wmb. En dat heb je dan te danken aan deze figuren. En nu zeg ik dus ook niet per se dat je dan beter kunt leven met deze mensen, juist niet, omdat deze lieden er straks voorzorgen dat er een tegenbeweging ontstaat die nog vele malen erger is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:47 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Nu worden bij bijeenkomsten over AZC's de pers al op 5 kilometer afstand gehouden, migranten niet opgepakt voor misdrijven, misdaden mogen niet bekend gemaakt worden, media liegt bewust etc.
De vrijheid van de Europese burger staat nu al onder extreem onder druk, kan je nagaan als er dit jaar nog meer asielzoekers komen.. de vrijheden van de Europese burger worden alleen maar minder nu als men niet hier tegen in "verzet" komt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Timmerfrans, Juncker, Merkel.
[ afbeelding ]
Hoeveel zou een faceless man vandaag de dag kosten?quote:
We zijn al onderweg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel zou een faceless man vandaag de dag kosten?![]()
@ AIVD: Dit was een GRAPJE! Ik HERHAAL: dit was een GRAPJE!
AIVD is te herkennen aan het astmatische neefje die iedereen kent/heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
We zijn al onderweg.
Groet,
Het AT.
Yup, maar de Europese bevolking is niet belangrijk. De EU wel, maar die hou je ook wel overeind als je eigen volk opgedonderd is. Althans volgens mij wordt dat zo gedacht, maar als het zo eenvoudig in elkaar stak, waren de landen waar die gelukszoekers vandaan komen ook niet zo'n tyfuszooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef MMXMMX het volgende:
Ik snap echt niet waarom de politie en de politiek alles massaal onder het tapijt stopt .
Wat is er in godsnaam aan de hand![]()
En ik snap ook niet waarom zo super streng opgevoede moslims massaal naar landen komen waar alleen maar zondaars wonen die absoluut niet van plan zijn om zo te gaan leven als hun boekje voorschrijft.
Laten we nu gewoon publiekelijk toe geven dat ze hier niks te zoeken hebben en dat hun normen en waarden niet passen in onze westerse samenlevingen![]()
Het botst aan alle kanten dat moet nu toch opvallen ?
Zo oud zijn ze niet toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:28 schreef whatdafuck het volgende:
Absurd! Hoe kunnen deze dementerende oudjes zo'n functie vervullen!? Er worden daar uitspraken gedaan zelfs een 4 jarig kind weet beter man man
Werkt Juncker niet voorheen bij een Luxemburgs bank?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo oud zijn ze niet toch?
Frans 55.
Juncker 61.
Merkel 61.
Erdo-Adi 61.
Ja inderdaad ze maken er thuis ook een potje van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar de Europese bevolking is niet belangrijk. De EU wel, maar die hou je ook wel overeind als je eigen volk opgedonderd is. Althans volgens mij wordt dat zo gedacht, maar als het zo eenvoudig in elkaar stak, waren de landen waar die gelukszoekers vandaan komen ook niet zo'n tyfuszooi.
Juncker is 19 jaar lang minister-president van Luxemburg geweest, christendemocraat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkt Juncker niet voorheen bij een Luxemburgs bank?
Was dat niet meer rendabel daar het bankgeheim verdween?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja inderdaad ze maken er thuis ook een potje van.
Wij Nederlanders bleven in de 2de wereld oorlog ook gewoon thuis en gingen dan massaal bij het verzet en we hebben ook 5 jaar gewacht tot dat we bevrijd waren.
Zelfs tijdens de honger winter zijn we niet massaal naar het midden oosten getrokken.
En als die Allah zo groot is wat doen ze dan godverdomme hier
Allah is zo groot dat die sukkel ook hier is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wij Nederlanders bleven in de 2de wereld oorlog ook gewoon thuis en gingen dan massaal bij het verzet en we hebben ook 5 jaar gewacht tot dat we bevrijd waren.
Zelfs tijdens de honger winter zijn we niet massaal naar het midden oosten getrokken.
Het zijn gewoon een stelletje lafaards die snel de koffers hebben gepakt en vrouw en kinderen en familie achter hebben gelaten om hier in Europa rotzooi te trappen en dan druk ik mij nog mild uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Allah is zo groot dat die sukkel ook hier is.
Nederlanders massaal bij het verzet???????quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Allah nog groter maken....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:51 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Zodra ze voet op Europese bodem hebben gezet zijn het aanwezige immigranten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:51 schreef Disana het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk? Tot dusverre lijkt vast te staan dat het grotendeels om reeds aanwezige immigranten gaat, mannen van Marokkanse of Arabische afkomst.
Dat zeiden vele Nederlanders, toen de oorlog net voorbij wasquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:49 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Nederlanders massaal bij het verzet???????
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ober spuugt in het eten wat hij aan een Duitser serveert.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeiden vele Nederlanders, toen de oorlog net voorbij was
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ober spuugt in het eten wat hij aan een Duitser serveert.
Anno 2016: "Ja jongen, opa heeft bij het verzet gezeten!"
Dat is ook een gedeelte waar ik zelf niet helemaal bij kan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:21 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stelletje lafaards die snel de koffers hebben gepakt en vrouw en kinderen en familie achter hebben gelaten om hier in Europa rotzooi te trappen en dan druk ik mij nog mild uit.
Ze storten zich massaal op onze hoeren.
Tenminste zij noemen alle vrouwen zonder hoofd doek standaard hoeren.
En ondertussen zijn hun vrouwen en kinderen nog in het dorp wat onder vuur licht en dat levert dan weer mooie beelden op voor onze journaals waarin we huilende vrouwen en kinderen zien.
Lafaards
Wat het beste uitkomt he. Alles voor de maakbare samenleving.quote:Op zondag 31 januari 2016 07:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een triestheid weer. Maandenlang heb ik over tig verschillende soorten illegalen gezegd dat het geen vluchtelingen waren en tegelijkertijd plakte de wegkijker op zowat elke migrant het stickertje "vluchteling". En nu opeens, als het ze uitkomt, draaien ze 180 graden. De daders met een Syrisch paspoort in Parijs zijn geen vluchtelingen, de aanranders in Keulen zijn geen vluchtelingen enz enz.
Ja meerderen die opgepakt waren hadden een formulier voor asielaanvraag bij zich, maar ze zullen nu zeker afgewezen zijn omdat ze uit een veilig deel van het land kwamen of whatever, DUS zijn het ineens geen vluchtelingen meer, en DUS heeft het geen fuck met de vluchtelingencrisis te maken!quote:Op zondag 31 januari 2016 12:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat het beste uitkomt he. Alles voor de maakbare samenleving.
Randdebielen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |