Welke stelling verdedig ik? Timmermans had het over de vluchtelingen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht en dan krijg je wantoestanden ook doordat er al veel criminelen waren voordat de crisis begon en die nu kunnen profiteren van de chaos en zelfs handlangers laten overkomen uit landen van herkomst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
RT is een domme bron dus ik geloof er eigenlijk sowieso niets van. Punt is dat ik best kan snappen dat er intern dat soort dingen geroepen wordt.
Ik praat meer tegen jou eigenlijk. Jij probeert de stelling te verdedigen dus voor jou maakt het ook niet uit of de bron of TS gelijk heeft of niet.
En dat heeft absoluut te maken met de enorme instroom. Dat verschil is er niet, hoe zeer je dat ook probeert te propageren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welke stelling verdedig ik? Timmermans had het over de vluchtelingen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht
*Zucht*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dat verhaal over het toepassen van statistieken. Het is toch logisch dat als die statistieken er zijn dat de voorbeelden er ook zijn.
Ah kijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:42 schreef Wespensteek het volgende:
gen instroom en had het niet over deze vluchtelingencrisis. Ik vind dat het wel wat te maken heeft met de vluchtelingencrisis. Het beleid is gewoon erg slecht en dan krijg je wantoestanden ook doordat er al veel criminelen waren voordat de crisis begon en die nu kunnen profiteren van de chaos en zelfs handlangers laten overkomen uit landen van herkomst.
Ze zouden die knaker zijn dochter eens in een AZC moeten droppen en kijken of hij dan nog dergelijke achterlijke uitspraken durft te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:46 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje.
De man die eerder zei dat 60% van de migranten uit economische redenen komen en dat een dag later weer terugtrekt zegt nu dat de aanrandingen in Keulen niks te maken hebben met de vluchtelingencrisis.![]()
Aldus een "verwarde man" uit Brussel.
Ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onthoofden doen westerlingen dat ook?
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen. De woorden van Timmermans vind ik dus juist. Mogelijk is hij het ook wel eens dat het te maken heeft met de vluchtelingencrisis maar dat heeft hij dus niet gezegd. Ik ga hem geen woorden in de mond leggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat heeft absoluut te maken met de enorme instroom. Dat verschil is er niet, hoe zeer je dat ook probeert te propageren.
Zou dat niks zijn om het weer in te voeren bij verkachtingen b.v of bij een ander vergrijp?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste in 1981, geloof ik, in Frankrijk met de guillotine.
Wauw...35 jaar geledenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste in 1981, geloof ik, in Frankrijk met de guillotine.
Nee, ik ben tegen doodstraf.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou dat niks zijn om het weer in te voeren bij verkachtingen b.v of bij een ander vergrijp?
Jij durft met 100% zekerheid te zeggen dat alle daders illegalen waren en geen vluchtelingen ? Riskante uitspraak. Idem dito met Timmermans, riskant om dit te roepen. Zodra er 1 vluchteling bij zat hangen zowel jij als hij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen.
Daar zit geen verschil in. Dat zeg ik nu al drie keer. De enige reden dat die illegalen makkelijk binnen kunnen komen is de toestroom van vluchtelingen. Het heeft er absoluut mee te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen.
Ik ook terwijl ik van mening ben als ik iets doe dat ik dan fijn ervan af zou komen, in plaats van lang in een kooitje te leven?quote:
Ik heb tijden geleden al aangegeven dat ze dus voor extra capaciteit bij politie, IND, DT&V, COA , OM en rechtspraak moeten zorgen. Daarnaast zorgen voor snel uitzetten van illegalen en mensen die geen recht op asiel hebben, wat betekent dat je haast moet maken met EU druk op landen die niet meewerken. Daarnaast moet je vind ik de stroom vluchtelingen beperken door mensen zelf te vervoeren, liefst in samenwerking met UNHCR zoals Australie doet zodat je weet wie je binnenhaalt als land voordat ze hier zijn. De mensen die per boot komen moet je dan extra uitgebreid controleren in Griekenland en Italië en vandaar zo snel mogelijk terugsturen. Opvang in de regio verbeteren in samenwerking met UNHCR en andere landen overhalen om meer e doen aan opvang van vluchtelingen. Verder landen op lijst van veilige landen van herkomst zetten zodat die procedures sneller kunnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah kijk!Hier ben ik het wel weer mee eens.
Maar hoe zou jij het dan willen aanpakken?
Tussen de eerste arrestanten zaten ook Syriërs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Desondanks zijn de daden in Keulen (zoals het nu lijkt) niet het gevolg van de instroom van vluchtelingen maar van de instroom van de illegalen. De woorden van Timmermans vind ik dus juist. Mogelijk is hij het ook wel eens dat het te maken heeft met de vluchtelingencrisis maar dat heeft hij dus niet gezegd. Ik ga hem geen woorden in de mond leggen.
Nou kijk maar naar de VS dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook terwijl ik van mening ben als ik iets doe dat ik dan fijn ervan af zou komen, in plaats van lang in een kooitje te leven?
Ergens zegt me echter iets in mij, dat er dan wel eens bij zullen zijn die zich wel bedenken om iets verkeerds te doen?
Nee dat doe ik dus niet vandaar de tekst tussen haakjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij durft met 100% zekerheid te zeggen dat alle daders illegalen waren en geen vluchtelingen ? Riskante uitspraak. Idem dito met Timmermans, riskant om dit te roepen. Zodra er 1 vluchteling bij zat hangen zowel jij als hij.
Ik en Timmermans zeggen toch ook niet dat het er niet mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar zit geen verschil in. Dat zeg ik nu al drie keer. De enige reden dat die illegalen makkelijk binnen kunnen komen is de toestroom van vluchtelingen. Het heeft er absoluut mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |