+ liedjes van 2 andere grote namen die op de plank liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zullen we even wachten met het zo noemen, het nummer staat in de tipparade. Dat is heel wat Voice kandidaten gelukt.
Ja, maar daar beperk jij je niet toe. Jij beweert hier ook nu al bij hoog en laag dat ze gigantisch gaat falen.quote:
Daarover verschillen we van mening.quote:Haar stem is niet zuiver
Dat is inderdaad een minpuntje maar het is niet noodzakelijk een probleem. Er zijn zat zangers en zangeressen die geen instrument bespelen. Mijn voorkeur gaat er ook naar uit dat ze het wel doen, ik heb het liefst dat ze ook zelf componeren. Dat wil niet zeggen dat er geen zangers/zangeressen zijn die ik goed vind die dat niet kunnen/doen.quote:ze heeft begeleiding nodig
Daarover zijn we het sterk oneens. Waarom denk jij dat ze nep doet?quote:ze komt nep over
Dat hoeft van mij ook niet, net als dat ze niet bij de mensen thuis hoeven te filmen, maar hoe verschiilt dat met al die andere kandidaten? Er waren daar steeds veel enthousiaste famieleden en vrienden van haar, ik kan me voorstellen dat de regisseur daarom wat vaker en langer beelden daarvan laat zien. Dat kan je haar toch niet verwijten?quote:haar familie is telkens in beeld
Op deelvlakken wel (performance, technisch zingen, componeren en het jezelf begeleiden), als totaalplaatje zou ik niet stellen dat er betere deelnemers waren. Het is maar net hoeveel gewicht je aan wat geeft. Het is een popzangwedstrijd, geen muzikant-van-het-jaar-wedstrijd of songwriterwedstrijd (die hebben we elders alquote:er waren betere deelnemers
Over smaak valt niet te twisten.quote:en dat domme handje tijdens ELK optreden.
Cheap shot.quote:Succes met haar lichaam
Horen we nog iets van Ben, Iris, Leona, Julia of O'Gene?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 21:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, maar daar beperk jij je niet toe. Jij beweert hier ook nu al bij hoog en laag dat ze gigantisch gaat falen.
[..]
Daarover verschillen we van mening.
[..]
Dat is inderdaad een minpuntje maar het is niet noodzakelijk een probleem. Er zijn zat zangers en zangeressen die geen instrument bespelen. Mijn voorkeur gaat er ook naar uit dat ze het wel doen, ik heb het liefst dat ze ook zelf componeren. Dat wil niet zeggen dat er geen zangers/zangeressen zijn die ik goed vind die dat niet kunnen/doen.
[..]
Daarover zijn we het sterk oneens. Waarom denk jij dat ze nep doet?
[..]
Dat hoeft van mij ook niet, net als dat ze niet bij de mensen thuis hoeven te filmen, maar hoe verschiilt dat met al die andere kandidaten? Er waren daar steeds veel enthousiaste famieleden en vrienden van haar, ik kan me voorstellen dat de regisseur daarom wat vaker en langer beelden daarvan laat zien. Dat kan je haar toch niet verwijten?
[..]
Op deelvlakken wel (performance, technisch zingen, componeren en het jezelf begeleiden), als totaalplaatje zou ik niet stellen dat er betere deelnemers waren. Het is maar net hoeveel gewicht je aan wat geeft. Het is een popzangwedstrijd, geen muzikant-van-het-jaar-wedstrijd of songwriterwedstrijd (die hebben we elders al).
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
[..]
Cheap shot.![]()
als het een hit is zou ik het toch moeten horen op de radio. Ik ben het nog niet een keer tegengekomenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ga jij over X jaar door het stof als jij ongelijk blijkt te hebben?
De toekomst zal het leren, zo simpel is het. Voor nu heeft ze 1 grote nationale hit in samenwerking met een wereldberoemde DJ, 1 clip opgenomen en 2 liedjes in voorbereiding in samenwerking met grote namen, waarschijnlijk op nationaal niveau. Dat is geen slechte start in vergelijking met andere mensen die ver kwamen bij dit programma.
Dit is voor mij nu wel zeker: bij een aantal mensen ligt de gunfactor voor haar blijkbaar heel erg laag. Waarom?
Bij het foute uur ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:05 schreef loveli het volgende:
Vandaag hoorde ik Jamai's "Step right up" op de radio. Telt dat ook?
Ik geloof niet dat ik het zou herkennen, omdat er zo enorm veel nummers in dat genre zijn, die (in mijn oren) redelijk op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik hoorde vanmiddag opde radio in de auto vagelijk een liedje enndacht 'wat een irritant melodietje, dat ken ik ergens van'... Dat was dus de single van Maan.
Waar is Sandra?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:59 schreef iBenny het volgende:
Singles van de winnaars, met hoogste positie in Single Top 100:
[#01] Ben Saunders - Kill for a Broken Heart
[#03] Iris Kroes - I Can't Make You Love Me
[#01] Leona Phillipo - Could You Be Loved
[#11] Julia van der Toorn - Age
[#19] O'G3NE - Change Will Come
[#25] Maan - Perfect World
Nope, dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 8 februari 2016 20:45 schreef iBenny het volgende:
Ze doen dit jaar echt veel meer moeite om het een hit te laten worden, dan de afgelopen seizoenen. Of ligt dat aan mij?
Hahaha ja indd, sandra heeft volgens mij echt het hoogst op de hitlijsten gestaan van iedereen terwijl ze niet eens heeft gewonnenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:53 schreef jcdragon het volgende:
Maan is vanavond tafeldame bij De Wereld Draait Door
Niels Geusebroek.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:22 schreef HesterB het volgende:
[..]
Hahaha ja indd, sandra heeft volgens mij echt het hoogst op de hitlijsten gestaan van iedereen terwijl ze niet eens heeft gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |