Jaap? Die probeerde het onlangs nog onder de naam Jake Reese.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die ene jongen, die de laatste X-factor had gewonnen, is die eigenlijk ooit nog ergens gespot? Daar was het wel heel erg snel klaar mee volgens mij.
Rochelle deed 't nog wel leuk in de samenwerkingen met o.a. Yellow Claw.
Ja, een jongen met een Kroatische achtergrond geloof ik en helblauwe ogen. Vaak met gitaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap? Die probeerde het onlangs nog onder de naam Jake Reese.
Of waren er daarna nog andere winnaars?
Dit zegt me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oef, Bosnisch dus. Sorry!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Haris_Alagic
sandra van nieuwland, wat een afschuwelijk gejengel was dat zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is dan kennen jullie Sandra van Nieuwland ook. Het feit dat deze twee nu bekender zijn dan LP zegt genoeg.
Wij (een aantal mensen hier) hadden toen al door dat zij onterecht won.
heeft net succes in VS. Zijn muziek wordt gebruikt bij tv series en reclames. Was gister toevallig bij shownieuws of boulevardquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die ene jongen, die de laatste X-factor had gewonnen, is die eigenlijk ooit nog ergens gespot? Daar was het wel heel erg snel klaar mee volgens mij.
Rochelle deed 't nog wel leuk in de samenwerkingen met o.a. Yellow Claw.
Sandra haar nummers komen nog voorbij op de radio, Leona heeft volgens mij geen eens nummers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sandra van nieuwland, wat een afschuwelijk gejengel was dat zeg
zij is echt niet bekender dan leona hoor
Van die Haris?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:44 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft net succes in VS. Zijn muziek wordt gebruikt bij tv series en reclames. Was gister toevallig bij shownieuws of boulevard
Ga jij over X jaar door het stof als jij ongelijk blijkt te hebben?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maan is gewoon leuk voor de RTL-kijkers, daarbuiten is het lachwekkend
Welke series? Emerald haar liedje werd ook gebruikt in een serie (een dure serie die een hoge waardering kreeg van reviewers).quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:44 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft net succes in VS. Zijn muziek wordt gebruikt bij tv series en reclames. Was gister toevallig bij shownieuws of boulevard
In het begin bij mij juist hoog, maar laatste paar weken vond ik haar van het zelfde.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ga jij over X jaar door het stof als jij ongelijk blijkt te hebben?
De toekomst zal het leren, zo simpel is het.
Dit is voor mij nu wel zeker: bij een aantal mensen ligt de gunfactor voor haar blijkbaar heel erg laag. Waarom?
Zullen we even wachten met het zo noemen, het nummer staat in de tipparade. Dat is heel wat Voice kandidaten gelukt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De toekomst zal het leren, zo simpel is het. Voor nu heeft ze 1 grote nationale hit in samenwerking met een wereldberoemde DJ, 1 clip opgenomen en 2 liedjes in voorbereiding in samenwerking met grote namen, waarschijnlijk op nationaal niveau. Dat is geen slechte start in vergelijking met andere mensen die ver kwamen bij dit programma.
Dit is voor mij nu wel zeker: bij een aantal mensen ligt de gunfactor voor haar blijkbaar heel erg laag. Waarom?
Ik mag het tutje toch niks vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De toekomst zal het leren, zo simpel is het. Voor nu heeft ze 1 grote nationale hit in samenwerking met een wereldberoemde DJ, 1 clip opgenomen en 2 liedjes in voorbereiding in samenwerking met grote namen, waarschijnlijk op nationaal niveau. Dat is geen slechte start in vergelijking met andere mensen die ver kwamen bij dit programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |