SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 02-02-2016 17:24:01 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:12 schreef YUR het volgende:
Hoka One One gaat overigens ook met "normale" schoenen komenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat valt daar dan onder? De überdemping eruit? Dat zou hun hele filosofie onderuit halen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Want hoe werkt dat met zwanger zijn qua hardlopen? Wat mag je wel en wat niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
ThanksEn echt, al die hardlopers..... ik werd er een beetje sentimenteel van. Ik wil heel graag lekker trainen en PR's lopen. Ik moet mijn ambities nog een beetje bijstellen, dat is duidelijk
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Alles mag in principequote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Want hoe werkt dat met zwanger zijn qua hardlopen? Wat mag je wel en wat niet?Zelfs de Olympische Spelen mag je doen. Of je dat redt is een tweede.
@GotC: 2,5 jr![]()
![]()
Op een gegeven moment niet meer toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alles mag in principeZelfs de Olympische Spelen mag je doen. Of je dat redt is een tweede.
@GotC: 2,5 jrJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik snap niet waarom je nu (al?) minder loopt, vandaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alles mag in principeZelfs de Olympische Spelen mag je doen. Of je dat redt is een tweede.
Iets met energie en dat totaal niet hebben. Incl lage bloeddruk. Lastig uitleggen, maar dat is het. Alles gaat naar 'dat bouwproject', vooral in het begin.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nu (al?) minder loopt, vandaar.
En ik geloof dat het tegen het einde vd zwangerschap niet meer zo praktisch is en niet zo lekker voelt. Schijnt ook een hoop met je spieren te gebeuren rondom je bekken. Verweking enzo![]()
Tot zover mijn kennis hierover en ervaring hiermee. Maar ik geloof er heilig in dat alles moet kunnen, het zij wat minder intensief.
/eindetopickaap![]()
![]()
Quoi, super dat je je weer fit genoeg voelt om wat te sporten! Wie weet kan je dan toch de komende paar maandjes nog wat doen![]()
Hier vanmorgen weer een fuckingslomeduurloop gedaan. Ik vond het stukken minder irritant dan vorige week, waarschijnlijk mede omdat ik nu 10 km liep ipv 12
Tempo wat constanter weten te houden (6.50 ongeveer) en zeker de eerste 8-9 km genoot ik er echt van, jeej!
En dan morgen lekker puinduinrunnenals ik die uitloop kom ik toch op een maandtotaal net boven de 130. Tevreden mee
![]()
Volgende maand verder met meer trailen en afstanden weer tot ongeveer HM in training
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Niks topickaap, gaat toch over hardlopen? (en ik vind het leuk om te lezen)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Iets met energie en dat totaal niet hebben. Incl lage bloeddruk. Lastig uitleggen, maar dat is het. Alles gaat naar 'dat bouwproject', vooral in het begin.
En ik geloof dat het tegen het einde vd zwangerschap niet meer zo praktisch is en niet zo lekker voelt. Schijnt ook een hoop met je spieren te gebeuren rondom je bekken. Verweking enzo![]()
Tot zover mijn kennis hierover en ervaring hiermee. Maar ik geloof er heilig in dat alles moet kunnen, het zij wat minder intensief.
/eindetopickaapSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ok, nu snap ik het. En ik vind het geen topickaap hoor, hoort ook gewoon bij hardlopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Iets met energie en dat totaal niet hebben. Incl lage bloeddruk. Lastig uitleggen, maar dat is het. Alles gaat naar 'dat bouwproject', vooral in het begin.
/eindetopickaap
Edit; dus wat Murmeli ook zegt!
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 30-01-2016 13:27:07 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Juist. Dat vertelde een vriendin van me ook. Die moet nog 2 weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
/eindetopickaap
En ja het kan vast wel, maar of het verstandig en/of fijn is, dat is de vraag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dit wel idd. Ik had wel de energie, maar m'n laatste loopje was bij 6 mnd zwangerschap, 15x1 min. M'n bekken vielen ongeveer uit m'n lijf van ellendequote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
/eindetopickaap
En de 1e 3 mnd vond ik hardlopen eng en oncomfortabel![]()
![]()
Denk dan fietsen/wandelen of evt zwemmen dan beter is. Zwemmen lijkt me dan wel fijn omdat je je dan minder zwaar voeltquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juist. Dat vertelde een vriendin van me ook. Die moet nog 2 weken.
En ja het kan vast wel, maar of het verstandig en/of fijn is, dat is de vraag.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hihi ja, dat je het eerst eng vindt kan ik me goed voorstellen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dit wel idd. Ik had wel de energie, maar m'n laatste loopje was bij 6 mnd zwangerschap, 20x1 min. M'n bekken vielen ongeveer uit m'n lijf van ellende
En de 1e 3 mnd vond ik hardlopen eng en oncomfortabelSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanaf welke afstanden zeulen jullie eigenlijk water mee tijdens een duurlooptraining?
Mijn verste afstand is tot nu toe 23 km, maar dat ging prima zonder drinken.
Volgens mij is dat alleen niet wat aangeraden wordt. Ik heb ooit ergens gelezen dat het advies is na 10 a 15 km iets te drinken, maar ja dan moet je dus wel iets meenemen.
Hoe doen jullie dat?
Edit: en die gels die je zonder water in kunt nemen... kun je die als een vervanger zien?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 13:34:23 ]![]()
Ligt eraan hoe warm het is. Nu loop ik 10k zonder water, maar in de zomer heb ik bij 5 soms al water mee. Maar ik heb ook altijd snel een droge strot en dan wil ik gewoon wat drinken hebben. Het verschilt per persoon. Of die gelletjes echt een vervanger zijn weet ik niet, maar het is wel vochtig spul, maar veel suiker, en daarvan krijg je toch dorst ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanaf welke afstanden zeulen jullie eigenlijk water mee tijdens een duurlooptraining?
Volgens mij is dat alleen niet wat aangeraden wordt. Ik heb ooit ergens gelezen dat het advies is na 10 a 15 km iets te drinken, maar ja dan moet je dus wel iets meenemen.
Hoe doen jullie dat?
Edit: en die gels die je zonder water in kunt nemen... kun je die als een vervanger zien?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gewoon tijdens de training zelf mee experimenteren, anders word je tuureluurs van de (goedbedoelde) adviezen. Het gaat er toch om wat bij jou het beste werkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn verste afstand is tot nu toe 23 km, maar dat ging prima zonder drinken.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik heb nog nooit water meegenomen en heb toch best al wat kilometertjes tijdens warme dagen gemaakt. Wel zorg ik dat ik ongeveer een half uur van te voren een half litertje water naar binnen werk en dat ik over het algemeen genomen gewoon genoeg water drink.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe warm het is. Nu loop ik 10k zonder water, maar in de zomer heb ik bij 5 soms al water mee. Maar ik heb ook altijd snel een droge strot en dan wil ik gewoon wat drinken hebben. Het verschilt per persoon. Of die gelletjes echt een vervanger zijn weet ik niet, maar het is wel vochtig spul, maar veel suiker, en daarvan krijg je toch dorst ook?
Tijdens lopen heb ik op de een of andere manier eerlijk gezegd nooit echt dorst![]()
Is ook zo natuurlijk. Ik heb alleen (nog) geen drinkgordel (of hoe noem je dat?) of camelbak voor hardlopen. Eerlijk gezegd lijkt het me ook een last.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de training zelf mee experimenteren, anders word je tuureluurs van de (goedbedoelde) adviezen. Het gaat er toch om wat bij jou het beste werkt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2016 13:45:40 ]![]()
Zo dat was me een 15km zegtijd was 1:33:11.
Als ik thuis ben vertel ik meer.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Geen last van. Handheld softflask kan ook nog evt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is ook zo natuurlijk. Ik heb alleen (nog) geen drinkgordel (of hoe noem je dat?) of camelbak voor hardlopen. Eerlijk gezegd lijkt het me ook een last.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daar heb ik er 1 van. Een kleine van 0,2 liter ofzo. Is fijn als het heel warm is voor een kort rondje. Afentoe een slokje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geen last van. Handheld softflask kan ook nog evt.
Nu neem ik bij meer dan 10 km water mee, maar ik zou de 15 ook wel zonder halen als ik niet te intensief train.
Ik heb een gordel voor de loopjes waarbij ik niet veel nodig heb en een rugzak voor lange en/of intensieve loopjes en voor trails.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Van wat ik gehoord heb moet je vooral de eerste weken na de bevalling voorzichtig zijn, als je dan te hard traint kunnen je buikspieren zodanig beschadigen dat het nooit meer aan elkaar groeit of zo. Ik ken ook wel voormalig toploopsters die nu na zwangersschappen zo'n permanent babybuikje hebben daardoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
/eindetopickaapIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En ehh ik heb het overleefd! Heb nu nog niet het euforische gevoel waar ik misschien op gehoopt had.. maarja. In ieder geval geen last van enkels of liezen gehad. Wel wat stijfheid in de bilregio, maar dat kan ook gewoon spierpijn zijn. Ik merk wel dat ik echt een hypochonder ben geworden door die hele blessuregeschiedenis, bij alles denk ik; oh jee voel ik niet dit of dat een beetje?
Maar ik heb heel voorzichtig gedaan, 2km heel rustig inlopen, uitgebreid rekken, 4km op LDL tempo en weer rekken en rustig uitlopen. Alles voelt nog wel onwennig en log en traag of zo. Valt toch tegen hoe snel dat gaat, maar misschien is het ook snel weer terug.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je loopt weerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
En ehh ik heb het overleefd! Heb nu nog niet het euforische gevoel waar ik misschien op gehoopt had.. maarja. In ieder geval geen last van enkels of liezen gehad. Wel wat stijfheid in de bilregio, maar dat kan ook gewoon spierpijn zijn. Ik merk wel dat ik echt een hypochonder ben geworden door die hele blessuregeschiedenis, bij alles denk ik; oh jee voel ik niet dit of dat een beetje?
Maar ik heb heel voorzichtig gedaan, 2km heel rustig inlopen, uitgebreid rekken, 4km op LDL tempo en weer rekken en rustig uitlopen. Alles voelt nog wel onwennig en log en traag of zo. Valt toch tegen hoe snel dat gaat, maar misschien is het ook snel weer terug.![]()
komt wel terug allemaal, vertouwen in je lichaam en je tempo, conditie etc.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het ging ook veel te snel. De pacers waren de regie volledig kwijt. Er waren volgens mij vier paces tussen 6:00/km en 5:00km. En alleen de "langzamere" pacers hielden zich aan het juiste tempo. Wij zouden eigenlijk 5:00/km lopen maar we vertrokken al in 4:50/km. Het ging daarna alleen maar sneller. Ik keek na een halve kilometer om en toen waren we al helemaal los. Ik denk dat de pacers voorin niet durfte te zeggen dat het langzamer moest. Het ging zo hard dat mensen zich al na een kilometer af moesten laten zakken. Ik vond het wel een lekker tempo maar het was op deze manier niet echt een social run.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het voor zo'n sociaal aandoend evenement toch wel veel te rap...
Kan me niet voorstellen dat iedereen die kwam opdagen dat bij kon houdenLekker dat je weer begonnen bentquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik heb heel voorzichtig gedaan, 2km heel rustig inlopen, uitgebreid rekken, 4km op LDL tempo en weer rekken en rustig uitlopen. Alles voelt nog wel onwennig en log en traag of zo. Valt toch tegen hoe snel dat gaat, maar misschien is het ook snel weer terug.. En dat snelle komt vanzelf weer terug.
![]()
Haha, wat bizar, ik had er over gelezen dat die Kevin zei 'Een 5km is laagdrempelig, dat kan iedereen lopen!'. Ehh ja maar niet op 22 minutenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Het ging ook veel te snel. De pacers waren de regie volledig kwijt. Er waren volgens mij vier paces tussen 6:00/km en 5:00km. En alleen de "langzamere" pacers hielden zich aan het juiste tempo. Wij zouden eigenlijk 5:00/km lopen maar we vertrokken al in 4:50/km. Het ging daarna alleen maar sneller. Ik keek na een halve kilometer om en toen waren we al helemaal los. Ik denk dat de pacers voorin niet durfte te zeggen dat het langzamer moest. Het ging zo hard dat mensen zich al na een kilometer af moesten laten zakken. Ik vond het wel een lekker tempo maar het was op deze manier niet echt een social run.
[..]
Lekker dat je weer begonnen bent. En dat snelle komt vanzelf weer terug.
Ik had overigens ook nog nooit van hem gehoord..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijk wel iedereen kan een 5 km sub 20 lopen op elk moment van de dag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, wat bizar, ik had er over gelezen dat die Kevin zei 'Een 5km is laagdrempelig, dat kan iedereen lopen!'. Ehh ja maar niet op 22 minuten
Ik had overigens ook nog nooit van hem gehoord..![]()
![]()
Geen water in training, in wedstrijd bij iedere drankpost. Maar dat werkt voor mij, hoeft niet bij jou zo te zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Edit: en die gels die je zonder water in kunt nemen... kun je die als een vervanger zien?![]()
![]()
Ik ben weer thuis, lekker warm en gedoucht. Wat een loop was dit zeg!
Vanmiddag heb ik dus de Hunebedloop in Havelte gelopen. Je kon kiezen uit drie afstanden, de 5,5km, de 7,5km en de 15,2km. Ik ging voor de laatstgenoemde afstand, mooi als voorbereiding op de HM. Om 12:00 ging iedereen tegelijk van start. We hadden de eerste bocht net gehad en na 400m stonden we alweer stil, vanwege een grote diepe plas waar iedereen liever omheen ging.Na deze plassen konden we eindelijk weer een beetje doorlopen en na 1,5km werden de 5km lopers gescheiden van de anderen. Op 2,7km liepen de 7,5km lopers een andere kant op en bleven wij dus alleen over.
Op 5km kon ik aanhaken bij een groepje die op een voor mij prima tempo liepen. Een van de dames in dit groepje ben ik niet meer uit het oog verloren en heb ik zo'n 10km achtervolgd. Onderweg veel modder en blubber, wat in de km tijden vooral te zien is rond km 12 en 13Gelukkig had ik mijn schoenen goed aan want die hadden best eens kunnen blijven hangen. Uiteindelijk gefinisht in 1:33:11, als 17e dame van de 20 dames. Ik vind het mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Het is ook mooi! Lekker bezig!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:14 schreef DeLuna het volgende:
Uiteindelijk gefinisht in 1:33:11, als 17e dame van de 20 dames. Ik vind het mooi.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:14 schreef DeLuna het volgende:
Vanmiddag heb ik dus de Hunebedloop in Havelte gelopen. Je kon kiezen uit drie afstanden, de 5,5km, de 7,5km en de 15,2km. Ik ging voor de laatstgenoemde afstand, mooi als voorbereiding op de HM. Om 12:00 ging iedereen tegelijk van start. We hadden de eerste bocht net gehad en na 400m stonden we alweer stil, vanwege een grote diepe plas waar iedereen liever omheen ging.Na deze plassen konden we eindelijk weer een beetje doorlopen en na 1,5km werden de 5km lopers gescheiden van de anderen. Op 2,7km liepen de 7,5km lopers een andere kant op en bleven wij dus alleen over.
Op 5km kon ik aanhaken bij een groepje die op een voor mij prima tempo liepen. Een van de dames in dit groepje ben ik niet meer uit het oog verloren en heb ik zo'n 10km achtervolgd. Onderweg veel modder en blubber, wat in de km tijden vooral te zien is rond km 12 en 13Gelukkig had ik mijn schoenen goed aan want die hadden best eens kunnen blijven hangen. Uiteindelijk gefinisht in 1:33:11, als 17e dame van de 20 dames. Ik vind het mooi.
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij werkt het in training ook, maar weet nog niet hoe dat is bij loopjes van +25km. Het lijkt me verstandiger om dan wel even wat te drinken. Ik ga het binnenkort ervaren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:23 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Geen water in training, in wedstrijd bij iedere drankpost. Maar dat werkt voor mij, hoeft niet bij jou zo te zijn natuurlijk
Lukt het niet, dan drink ik wel even wat. Plassen genoeg.![]()
![]()
Ik ben wel buiten geweest. Ik heb zelfs blarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Natuurlijk wachten wij tot het gaat sneeuwen en hagelen om naar buiten te gaan...
Wel verste afstand/langste tijd onafgebroken gelopen sinds 1 november 2015
3.8km, jawohl!
Eerst wat goede opwarmoefeningen gedaan, gerend, gestretched, en nu zo douchen.
Ja doei.![]()
Dienie en ik gaan weer medailleharken in Venlo. Mogen we in de OP?
1
2
3[b] Datum - [url=http://www.berdenvoorjaarsloop.nl/]Berden Voorjaarsloop (Venlo)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 15km
[*] hoe-die-nie - 15km
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 30-01-2016 18:23:29 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja je moet wachten tot je buikspieren weer bij elkaar zijn. Die ruimte tussen buikspieren heet diastasequote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Van wat ik gehoord heb moet je vooral de eerste weken na de bevalling voorzichtig zijn, als je dan te hard traint kunnen je buikspieren zodanig beschadigen dat het nooit meer aan elkaar groeit of zo. Ik ken ook wel voormalig toploopsters die nu na zwangersschappen zo'n permanent babybuikje hebben daardoor.. Ik heb het ook nog een heel klein beetje, maar op z'n ergst kon ik 2 of 3 vingers tussen m'n buikspieren doen
![]()
![]()
![]()
Hier moest ik even lachen, maar dat is omdat ik vandaag heeeeeeel veel water ben tegengekomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Safaritrail in Arnhem, 22k, maar we kregen er 1,5 extra bij. Letterlijk na 100 meter waren mijn sokken al helemaal nat. Veel plassen, aanvankelijk nog best te doen, beetje stampen. Maar hoe harder het begon te regenen hoe dieper de plassen leken te worden. Even was ik bang mijn contactlenzen te verliezen.
Na 6k waren mijn benen al moe. Had ik maar meer moeten trainen.Na een warme thee en een gel ging het weer. Het parcours werd steeds erger, het werd steeds meer glijden en slalommen. Heeeeel blij dat ik mijn trailschoen met normale veters aanhad, die kon ik tenminste dubbel knopen. Andere schoenen zou ik 50 keer uit het moeras hebben moeten vissen. Na zoveel kilometers wist ik nog steeds niet hoe ik nou het beste kon lopen; door de single tracks met water, op de modderrandjes ernaast, om en om, buitenom, binnenom? En onder het viaduct door dat onder water stond, alsof ik een rioolrat was.
Na zo'n 18k lag er een soort obstacle run parcourtje, waaronder een erg modderige helling. Op weg naar de helling had ik al een glijer gemaakt, en op de helling zelf gleed ik steeds weg. Toen maar op handen en voeten naar boven gekropen. En daar bovenaan de helling bleek blijkbaar Eric Beatse te zitten.![]()
Daarna had ik steeds kuitkrampjes waardoor het leek alsof ik telkens onder stroom stond. Waarschijnlijk door de kou? Want ondertussen had ik al héél veel plassen doorkruist en het water werd best wel koud. Ook mijn enkel vond de glijpartijen niet leuk. Uiteindelijk redelijk fit gefinisht en geprobeerd zo snel mogelijk om te kleden. Wat ook een hele beproeving is als je vingers zo koud en verdoofd zijn dat je je veters niet los krijgt. De snert was heerlijk.
Thuis heb ik alles uitgespoeld en er kwam een stukje bos tevoorschijn in de douche. Takken, blaadjes, zand, mos?
Man, man, man, wat een water. Maar wat heerlijk!
Morgen weer!![]()
![]()
Mooi, heldhaftig verhaal. En leuk om de verschillen in beleving te lezen tussen dit en #teambinnenblijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Morgen weer!
Ik hoor vandaag trouwens bij de laatste, had voor morgen mijn loopje gepland. Heen met de trein en terug lekker lopen.![]()
#teambuitenspelen! Ik heb nu nog meer zin in morgenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:18 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Mooi, heldhaftig verhaal. En leuk om de verschillen in beleving te lezen tussen dit en #teambinnenblijven.
Ik hoor vandaag trouwens bij de laatste, had voor morgen mijn loopje gepland. Heen met de trein en terug lekker lopen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pfoe, bikkel!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier moest ik even lachen, maar dat is omdat ik vandaag heeeeeeel veel water ben tegengekomen.
De Safaritrail in Arnhem, 22k, maar we kregen er 1,5 extra bij. Letterlijk na 100 meter waren mijn sokken al helemaal nat. Veel plassen, aanvankelijk nog best te doen, beetje stampen. Maar hoe harder het begon te regenen hoe dieper de plassen leken te worden. Even was ik bang mijn contactlenzen te verliezen.
Na 6k waren mijn benen al moe. Had ik maar meer moeten trainen.Na een warme thee en een gel ging het weer. Het parcours werd steeds erger, het werd steeds meer glijden en slalommen. Heeeeel blij dat ik mijn trailschoen met normale veters aanhad, die kon ik tenminste dubbel knopen. Andere schoenen zou ik 50 keer uit het moeras hebben moeten vissen. Na zoveel kilometers wist ik nog steeds niet hoe ik nou het beste kon lopen; door de single tracks met water, op de modderrandjes ernaast, om en om, buitenom, binnenom? En onder het viaduct door dat onder water stond, alsof ik een rioolrat was.
Na zo'n 18k lag er een soort obstacle run parcourtje, waaronder een erg modderige helling. Op weg naar de helling had ik al een glijer gemaakt, en op de helling zelf gleed ik steeds weg. Toen maar op handen en voeten naar boven gekropen. En daar bovenaan de helling bleek blijkbaar Eric Beatse te zitten.![]()
Daarna had ik steeds kuitkrampjes waardoor het leek alsof ik telkens onder stroom stond. Waarschijnlijk door de kou? Want ondertussen had ik al héél veel plassen doorkruist en het water werd best wel koud. Ook mijn enkel vond de glijpartijen niet leuk. Uiteindelijk redelijk fit gefinisht en geprobeerd zo snel mogelijk om te kleden. Wat ook een hele beproeving is als je vingers zo koud en verdoofd zijn dat je je veters niet los krijgt. De snert was heerlijk.
Thuis heb ik alles uitgespoeld en er kwam een stukje bos tevoorschijn in de douche. Takken, blaadjes, zand, mos?
Morgen weer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
#teamrustdag vandaag voor mij.
Goed verslag wyccie
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan het zijn dat ik net een foto van jou voorbij zie komen op Facebook?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier moest ik even lachen, maar dat is omdat ik vandaag heeeeeeel veel water ben tegengekomen.
Morgen weer!F means you're fucked![]()
Stoere chick!!
Gups ook alvast veel plezier!
YUR, puinduinrun is geen trailschoenenparcours toch? Heb je er n beetje zin an?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Facebook van Beatse? Als het een actiefoto is kan dat kloppen, daar had Guppy me ook op gewezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik net een foto van jou voorbij zie komen op Facebook?
Je zou de foto's van de momenten daarna eens moeten zien. Heel technisch.![]()
Trouwens, die gewone Hoka's ... ik ga ze niet kopen.![]()
![]()
Ik doe ze wel aan, al zitten er wat asfaltstrookjes tussen...Er zijn ook wat gladdere momenten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:21 schreef Murmeli het volgende:
Stoere chick!!
Gups ook alvast veel plezier!
YUR, puinduinrun is geen trailschoenenparcours toch? Heb je er n beetje zin an?
Ik heb er best zin in, al zie ik er stiekem best tegenop
wyccie, die bedoelde ik ja
F means you're fucked![]()
Kee, tnx, dan zal mijn speedcrossjes ook effe uit t vet halenquote:Op zondag 31 januari 2016 08:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik doe ze wel aan, al zitten er wat asfaltstrookjes tussen...Er zijn ook wat gladdere momenten.
Ik heb er best zin in, al zie ik er stiekem best tegenop
wyccie, die bedoelde ik ja
Edit: ik ook. Heb gelukkig het rondje een keer met jullie gelopen dus ik weet al hoe kut het isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Veel plezier vandaag met de wedstrijden, ik ga zo ook maar op pad
Ik ook. Rustig niet te groot rondje hobbelen. Vrij intensief op de baan gelopen deze week, dus weer even rustig aan.
Wel grappig, hoe snel je spieren weer op scherp staan na wat intervallen, en hoe snel ze weer slap voelen na een periode rustiger trainenlanterfanten.![]()
Gelukkig weten ze nog hoe t moetquote:Op zondag 31 januari 2016 08:57 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ook. Rustig niet te groot rondje hobbelen. Vrij intensief op de baan gelopen deze week, dus weer even rustig aan.
Wel grappig, hoe snel je spieren weer op scherp staan na wat intervallen, en hoe snel ze weer slap voelen na een periode rustiger trainenlanterfanten.veel plezier met je rondje.
Ik kom net pas uit bedfalende planning much...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes renners op allerhande puinzooi en elders.
Geen pijn na gisteren, dus vandaag weer naar de sportschool om de boel nóg sterker te maken.Ja doei.![]()
Thnx ga zo maar is naar Kijkduin mn startnummer ophalen.quote:Op zondag 31 januari 2016 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Geen pijn na gisteren, dus vandaag weer naar de sportschool om de boel nóg sterker te maken.
Iedereen succes vandaag![]()
Straks ook weer een uur of 2 hobbelen. Ga vandaag proberen om mijn hartslag het grootste stuk onder de 148 te houden en zal dus zo'n 6:10 - 6:20 moeten lopen, schat ik. Laatste half uur ga ik wat proberen te versnellen tot max 166 (hoog D2) slagen.
Zo nog ff ontbijten en bedenken waar ik ga lopen.
Succes en fun allemaal!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 09:49:56 ]![]()
M'n spieren staan dan misschien wel op scherp, maar m'n lijf vond het wel mooi geweest. Hopelijk gaat het bij iedereen beter![]()
![]()
Tnx en yeahhh!!quote:Op zondag 31 januari 2016 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Geen pijn na gisteren, dus vandaag weer naar de sportschool om de boel nóg sterker te maken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Straks effe uurtje aanmoedigen bij de Puinduinen![]()
En ergens vanmiddag weer 2x60 min, met 10 min wandelen tussendoor. Ben benieuwdWel weer spannend, gek genoeg.
![]()
Behoorlijk intensieve training gehad, dus ik ga lekker een uurtje relaxed lopen straks.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ben je niet bang dat je dan afkoelt of heb je een jas mee?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:19 schreef GotC het volgende:
En ergens vanmiddag weer 2x60 min, met 10 min wandelen tussendoor.
Succes aan de Puinduinrunners. En Guppy, je hebt droog weer! Maar de plassen zullen niet verdwenen zijn.![]()
Vandaag dan maar die ldl, beetje regen is niet erg![]()
Mag ik erbij op 22 mei voor Leiden ? De HM a.u.b.![]()
![]()
De 30+ zit er weer op, als was de plus in 30+ wel erg miniem (100m), maar goed, toch mooi 30 km in de pocket.
Prachtige straatnamen tegengekomen (Uiterste Stuiver West) en een huis dat " Le Croissant" heet. Toch leuk als je ergens loopt waar je nog nooit gelopen hebt
Heerlijk was, ook het mals buitje op het eindeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook eens op een foto gevonden. Dit lijkt wel een echte zweeffoto(254).
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Vorige week viel het mee, alleen het opstarten erna is beetje lastig. Ga vandaag denk voor 5 min pauze want damn, het is koud.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je dan afkoelt of heb je een jas mee?
Succes aan de Puinduinrunners. En Guppy, je hebt droog weer! Maar de plassen zullen niet verdwenen zijn.
Net bij de Puinduinrun gekeken, was goed zwaar aan de gezichten van de lopers te zien! Paar foto's gemaakt die Zwabber wel zou kunnen waarderen
Toffe foto DeLuna! Ziet er goed uit!
En Guard weer lekker effe 30 km gelopen, alsof het niks is![]()
![]()
Was nog niet weg of ik zag een clubgenote vanochtend. Bij de stoplichten maar besloten samen te lopen. Was gezellig, kleine 10km gehad.
En eindelijk weer eens mer dan 100km in een maand, 110 dit keer. Had ik sinds september niet meer gehad.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker zeg! Dat zijn weer een flink aantal kilometersquote:Op zondag 31 januari 2016 12:42 schreef mosselmossel het volgende:
Was nog niet weg of ik zag een clubgenote vanochtend. Bij de stoplichten maar besloten samen te lopen. Was gezellig, kleine 10km gehad.
En eindelijk weer eens mer dan 100km in een maand, 110 dit keer. Had ik sinds september niet meer gehad.![]()
![]()
Aangezien ik vandaag niet loop, sluit ik januari af met een record, 126,85km.
Wow!quote:Op zondag 31 januari 2016 12:56 schreef DeLuna het volgende:
Aangezien ik vandaag niet loop, sluit ik januari af met een record, 126,85km.![]()
![]()
![]()
Woow DeLuna dat zijn veel kms. En mooie foto!
Wyccie leuk verslag. Lekker modderig.
En fijn LT dat je rondje pijnloos was . Nu hopen dat dat doorzet!
Ben benieuwd naar de verslagen van vandaag.
Mijn maandtotaal is ehh 8 km.. Maargoed dat is niet anders!
Morgenavond weer opbouwen met de trainer. Al ging het vrijdag op de loopband weer niet goed.
Vrees dus morgen ook niet. Maar we'll see.
Fijne zondag![]()
![]()
Wij gaan voor een duurloopje van 15km vandaag
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat ging er niet goed? Pijntjes of..?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:06 schreef xMissi het volgende:
Al ging het vrijdag op de loopband weer niet goed.
Vrees dus morgen ook niet. Maar we'll see.
Ik heb wel 's een hardloopblessure opgelopen op een loopband, zo geweldig zijn die dingen niet...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een leuke run in de puinduinen!
Zelf mn Pr met een klein minuutje verbeterd en 19e van de 141 gefinisht (118 gingen er van start)
Netto tijd 36.10.
Ik ben nu benieuwd naar de foto's en filmpjes😀![]()
![]()
Dit was de laatste trap van de 2de ronde. De derde ronde was nog erger...maar mijn eindtijd viel me met 53.19 nog alles mee
Happy camper, nu chillen
Nee, ik heb naast mijn normale knieklacht, sinds december een hardlopersknie erbij.. Maar mocht het paar x proberen en steeds na een halve/ hele minuut begint dat al op te spelen.. Ook buiten.Ik dacht afgelopen maandag ook dat het aan de loopband lag maar het is dus ook buiten.. (Mijn fysio en ik gingen afgelopen dinsdag buiten een klein rondje proberen)quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat ging er niet goed? Pijntjes of..?
Ik heb wel 's een hardloopblessure opgelopen op een loopband, zo geweldig zijn die dingen niet...
Dus vandaar dat ik beetje bang ben.
[ Bericht 2% gewijzigd door xMissi op 31-01-2016 13:28:17 ]![]()
Dinsdag mijn nieuwe schoenen ophalen.Dan kan ik eindelijk langere afstanden dan 10km gaan lopen zonder last van mijn voeten te krijgen.
Koning.![]()
Goeie foto's DeLuna en YUR!
Ik ben net weer terug van mijn eerste 10 kilometer sinds 21 november. Was echt heerlijk! En liep ook nog eens heel erg makkelijk met een gemiddeld tempo wat ongeveer een halve minuut sneller ligt dan meestal tijdens mijn duurloopjes. Blij ei dus! De rest van de dag rustig aan, beetje voor de tv hangen en vanavond risotto eten.![]()
![]()
Rap gedaan! Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef foetre het volgende:
Wat een leuke run in de puinduinen!
Zelf mn Pr met een klein minuutje verbeterd en 19e van de 141 gefinisht (118 gingen er van start)
Netto tijd 36.10.
Ik ben nu benieuwd naar de foto's en filmpjes😀
Hier was het effe stress voor de start. Mijn lift Had zich verslapen dus om 8.45 kwam ik erachter dat ik met de metro en tram moest. Eerste haalbare metro was die van 9.15 dus was iets na half 11 ter plaatse. Startnummer halen en plassen, overal natuurlijk dikke rij en ik Had Quoi nog nodig voor de chip en om mijn meuk bij af te leveren.
1 voor 11 was ik, na een hoop gemopper, klaar voor de start...
...die nogal luidruchtig was (kanon). Ik stond achteraan het deelnemersveld, dus liep tussen Trees en Bep die voor t eerst loopschoenen aanhadden. Mooie rustige start daardoor, maar een hoop wandelen en inhalen.
Trap 1 kwam, die ging nog wel aardig. Trap 2 en 3 maakten dat hardlopen daarna wel een uitdaging was
Daarna de laatste km van ronde 1 en de eerste km van ronde 2 rustig herstellen (want geen trap, wel modder, heuveltjes en ruiterpad)
Toen ronde 2 van de trappies. Verzuren!!! Na de 2E trap vroeg ik me af hoe ik de laatste ooit op zou komen, zelfs wandelend was het auwie hihi. Waarop een toeschouwer riep: die ga je gewoon doen!
Okeeeee! Nog ff tanden op elkaar, zwaaien naar GotC en Quoi en daarna kon ik weer uitrusten (relatief dan). In 45.06 ongeveer gefinisht. Gemiddeld 7.20/km ofzo![]()
Na mijn finish YUR nog ff binnengejompeld met zijn bazentijd en op Quoi gewacht met mijn spullies![]()
Bakkie thee en broodje worst toe en nu weer op huis aan.
Was een leuke loop!! Volgend jaar drie rondes
Volgend jaar met zn allen 3 rondes onder de 50 minuten👌
Hebben jullie die Jeroen van Aken nog zien lopen ? Dat was net speedy Gonzales 😂
Ik deed 2 rondes en hij was een halve minuut later klaar met zn 3e ronde😳![]()
Zo, weer terug van een kleine 17km. Hartslag gemiddeld op 147 weten te houden en pace 6:12 gemiddeld. Heerlijk rondje! Nu groentesoep![]()
![]()
Haha ja, die liep me in het begin van mijn 2E ronde voorbij.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:33 schreef foetre het volgende:
Volgend jaar met zn allen 3 rondes onder de 50 minuten👌
Hebben jullie die Jeroen van Aken nog zien lopen ? Dat was net speedy Gonzales 😂
Ik deed 2 rondes en hij was een halve minuut later klaar met zn 3e ronde😳
Enne Nee, niet onder de 50 min voor mij. 60-65 min zou leuk zijnSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lekker puinduinverhalen en -foto's! Pittig loopje, geloof ik!Ik wil je niet helemaal ontmoedigen, maar ik zou van enkel en alleen nieuwe schoenen geen wonderen verwachten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef tha_dark het volgende:
Dinsdag mijn nieuwe schoenen ophalen.Dan kan ik eindelijk langere afstanden dan 10km gaan lopen zonder last van mijn voeten te krijgen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Leuke foto's Yur en DeLuna. Lekker maandtotaal ook DeLuna, goed bezig! Vervelend dat het nog steeds niet zo gaat als je graag zou willen xMissi.
Heb vanochtend wel even zitten twijfelen om de Woolderesloop te doen. Afgelopen dagen behoorlijk verkouden. Omdat ik voorinschrijving had gedaan toch maar gegaan. Was wel behoorlijk afzien en op de helft begon ik het al wel zwaar te krijgen. Op karakter toch redelijk tempo kunnen houden en hierdoor bijna halve minuut sneller volgens eigen meting. In zulke omstandigheden een pr lopen op de 10 km is erg goed voor het vertrouwen![]()
![]()
Was een leuk loopje!2 rondjes gedaan en voelde goed dat ik meer asfalt gewend ben
Elke ronde was ook een soort 3 gangen diner, rustig voor gerecht met klimmen, daarna hoofdgerecht die gelijk met een leuke stijle trap begon en als toetje even rustig naar beneden uitlopen en opnieuw beginnen![]()
2e keer had ik Quoi en Gotc wel nodig om de trappen op te komen maar heb het overleefd in 46:12
Om niet lang daarna YUR schuimbekkend over de finish te zien komen![]()
![]()
Te warm hier weer, dus dan maar vanavond. Hoewel, hoef maar 35'. Dilemma dilemmaIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Januari afgesloten met een ochtendloop van bijna 15km voor een maandtotaal van 82,56km. Ter vergelijking:
jan 2015: 115,6km
dec 2015: 54,4km
nov 2015: 42,77km
okt 2015: 68,34km
sep 2015: 102,3km
En de eerste keer sinds september dat ik meer dan twee dagen in een week heb gelopen.
Als het net zo crescendo gaat als vorig jaar (maart 2015 212,6km !) dan ben ik tevreden. Doel voor komende maand is :
- eerste drie weken tussen 30 en 45 km per week, dan vanaf 20 feb start met M-schema.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 13:58:37 ]![]()
Nou ja, ik liep op crossfitschoenen zonder enige demping. Nu schoenen laten aanmeten die mijn voeten goed ondersteunen. Heb eigenlijk nooit last van blessures maar hardlopen op niet-hardloopschoenen is geen succes.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker puinduinverhalen en -foto's! Pittig loopje, geloof ik!
[..]
Ik wil je niet helemaal ontmoedigen, maar ik zou van enkel en alleen nieuwe schoenen geen wonderen verwachten.
Koning.![]()
je weet al wat je in december 2016 gaat lopen?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Januari afgesloten met een ochtendloop van bijna 15km voor een maandtotaal van 82,56km. Ter vergelijking:
jan 2015: 115,6km
dec 2016: 54,4km
nov 2016: 42,77km
okt 2016: 68,34km
sep 2016: 102,3km
En de eerste keer sinds september dat ik meer dan twee dagen in een week heb gelopen.
Als het net zo crecendo gaat als vorig jaar (maart 2015 212,6km !) dan ben ik tevreden. Doel voor komende maand is :
- eerste drie weken tussen 30 en 45 km per week, dan vanaf 20 feb start met M-schema.
Ja doei.![]()
fixed !quote:Op zondag 31 januari 2016 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je weet al wat je in december 2016 gaat lopen?![]()
![]()
Oh joh, dan moet je vlak achter me gelopen hebben. Ik was maar een minuutje eerder.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:44 schreef dapluiz het volgende:
Was een leuk loopje!2 rondjes gedaan en voelde goed dat ik meer asfalt gewend ben
Elke ronde was ook een soort 3 gangen diner, rustig voor gerecht met klimmen, daarna hoofdgerecht die gelijk met een leuke stijle trap begon en als toetje even rustig naar beneden uitlopen en opnieuw beginnen![]()
2e keer had ik Quoi en Gotc wel nodig om de trappen op te komen maar heb het overleefd in 46:12
Om niet lang daarna YUR schuimbekkend over de finish te zien komenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Iemand hier die volgende weekend een leuk stukje wil LDL-en ergens?
Het is hier dan weer carnaval en dat wil ik best ontvluchten, als ik hier wil LDL-en zal ik dat al slalommend tussen de optochten en feestvierders moeten doen...
Zondag kennemerduinen, 15 km met prorunquote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Guard het volgende:
Iemand hier die volgende weekend een leuk stukje wil LDL-en ergens?
Het is hier dan weer carnaval en dat wil ik best ontvluchten, als ik hier wil LDL-en zal ik dat al slalommend tussen de optochten en feestvierders moeten doen...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Had je een hijger achter je misschien?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh joh, dan moet je vlak achter me gelopen hebben. Ik was maar een minuutje eerder.![]()
![]()
![]()
![]()
das een run together ding?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zondag kennemerduinen, 15 km met prorun
Dat kan best leuk zijn, maar dat is dan wel weer redelijk ver weg voor 15 km.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb trouwens helemaal geen spierpijn na de 15km van gisteren. Dat was met de Bruggenloop toch wel anders. Goed teken denk ik.
Was jij dat!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Had je een hijger achter je misschien?![]()
Ja. Moet je dan zelf ff wat aan vastknopenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
das een run together ding?
Dat kan best leuk zijn, maar dat is dan wel weer redelijk ver weg voor 15 km.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor mij 90km gelopen in januari, laagste maandtotaal sinds februari 2014Maar gelukkig heb ik verder niet stilgezeten. Gave verslagen en foto's van de Puinduinrun, ziet er bits uit! En Jokkebrok fijn dat je duurloop goed ging!
Ik heb gebikkeld in de sportschool, morgen gegarandeerd spierpijn! (nu al in sommige spieren)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb zelf wat snel last van enkels/kuit etc. Is sportschool naast het hardlopen dan aan te raden? Kan via optimel een fit for free onbeperkt abbo nemen voor 139 voor 1 jaar.
Of kan je net zo goed thuis wat oefeningen doen?
Wat voor oefeningen zijn dan handig?![]()
Leuke verslagen allemaal!!Zeker fijn. Jij ook weer lekker bezig geweest zie ikquote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Voor mij 90km gelopen in januari, laagste maandtotaal sinds februari 2014Maar gelukkig heb ik verder niet stilgezeten. Gave verslagen en foto's van de Puinduinrun, ziet er bits uit! En Jokkebrok fijn dat je duurloop goed ging!
Ik heb gebikkeld in de sportschool, morgen gegarandeerd spierpijn! (nu al in sommige spieren)
Edit: Oh.. maandtotalen![]()
Mijn maandtotaal is 105km. Hoogste ooit.
En ik ben precies een maand volledig gestopt met roken. Ook wel de moeite van het vermelden waard.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 14:46:32 ]![]()
Ik vind er zelf wel meerwaarde aan zitten, thuis kun je ook wel dingen doen maar heb je gewoon minder mogelijkheden. Ik doe bijvoorbeeld calf raises met 70kg, daar krijg je sterkere enkels van, maar bij oefeningen die je gehele lichaam aanpakken zoals squats, frontsquats, deadlift, zullen ook ál je spieren moeten werken voor stabilisatie.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef steffelonio het volgende:
Heb zelf wat snel last van enkels/kuit etc. Is sportschool naast het hardlopen dan aan te raden? Kan via optimel een fit for free onbeperkt abbo nemen voor 139 voor 1 jaar.
Of kan je net zo goed thuis wat oefeningen doen?
Wat voor oefeningen zijn dan handig?
Maar als je specifiek een zwakke plek moet aanpakken komt het wel vaker neer op oefeningen met lichaamsgewicht. Dat zou je denk ik aan een fysio of trainer moeten vragen, wat voor jou het beste werktIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Per ongeluk een afslag gemist. Daarom nu een ldl van 18 ipv 14,5 gelopen. Ging ook nog aardig soepel
Deze maand 117 km gelopen. Slechts 85 km dan vorig jaar januari haha.![]()
Meer of minder dan vorig jaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef DavetheNL het volgende:
Per ongeluk een afslag gemist. Daarom nu een ldl van 18 ipv 14,5 gelopen. Ging ook nog aardig soepel
Deze maand 117 km gelopen. Slechts 85 km dan vorig jaar januari haha.![]()
Wheh, meer. Vorig jaar veel motivatie problemen gehad in het begin. Totdat de Mudmasters 18k ineens wel heel dichtbij kwam.quote:![]()
Iedereen actief vandaag![]()
Zelf net 21.1 km duurloop gedaan, ongeveer 13 km over het strand, ging lekker![]()
![]()
Vanavond gaat de inschrijving van BBBB weer open.
Ik ga hem weer lopen, blijft een heerlijk kneuterig loopje
Zo, dat was warrum... maar eindelijk weer eens een officiële negatieve split gelopen. Handgeklokte kms in 7:34, 7:20, 6:52, 6:35 en 5:27. Hartslag ging ook wel flink omhoog die laatste rondjes (die rare pieken zijn uiteraard de heuveltjes in mijn parcours).
Maandtotaal net geen 65km, vind ik wel best voor een 5-10km schema. Vanaf februari beginnen met 10-HM schemaMaar ik vlieg morgen naar Buenos Aires en blijf daar een hele week, dus dat wordt weer afzien en weinig trainen vrees ik. Hoewel we wel op pis-afstand van de grote parken van Palermo zitten, waar iedereen gaan hardlopen, dus wie weet.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Deze maand maar 31km gelopen. Labbekakkigheid alom dus ik ik geef mezelf even een schop onder mijn kont en heb me voor een paar loopjes ingeschreven. Ik ben jaloers op alle heroďsche verhalen (Safarirun! Puinduinrun!), dat wil ik ook!
GotC zou jij me in de OP willen zetten?
1
2[b] 13 maart 2016 - [url=https://www.av-atos.nl/pages/41/louis-vinkloop]Louis Vinkloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km
1
2[b] 10 april 2016 - [url=http://www.nescioloop.nl/wp/]Nescioloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 8km![]()
Maandtotalen
Ik ben uitgekomen op ruim 172 km deze maand, net geen record. 32 keer gelopen, op 31 verschillende dagen.![]()
Oh ja eindelijk bijgelezen. Zijn heftige loopjes gelopen dit weekend zeg! Mooi om allemaal te lezen. Ook mooi dat er mensen zijn die weer herstellende zijn en weer pijnvrij kunnen lopen![]()
![]()
Wat is iedereen weer lekker bezig. En voor de mensen bij wie het even wat minder gaat; het jaar is nog lang en het komt allemaal wel weer terug.![]()
Ik meld me ook weer even.Wat zijn jullie goed bezig zeg!
Mijn maandtotaal is uitgekomen op 85. En daar ben ik heel, heel blij mee, sinds m'n shin splints geneuzel eind oktober geen 10km meer aan een stuk gelopen. Gisteren weer eens geprobeerd, tussen de buien door. De 2x rood-stoplicht-stopjes niet meegerekend heb ik 11km pijnloos en op bijna 10 km/u volbracht.Zo fijn! Ik was er wel huiverig voor, en zodra ik teveel na ging denken over mijn rechterbeen voelde ik af en toe een prikje en dacht ik "oh nee daar gaan we." Maar het was steeds vals alarm. Dus so far so good, ik blijf nog wel even voorzichtig lopen maar mijn Halve Marathon-missie hoop ik nog steeds te kunnen volbrengen dit jaar.
![]()
Chapeau puinduinrunners, ik doe het jullie niet na! Echt nooit
Ik had vandaag een testloop van 15km op het programma, maar ik had geen zin die in wedstrijdtempo (15km/HM) te gaan lopen. Dus dat werd net iets sneller dan marathontempo. Het ging erg lekker. Ik merkte wel dat ik nu veel km's per week maak, waardoor de benen soms wat zwaar voelen, mar over het algemeen gaat het prima![]()
Verslavend dat hardlopen, ik zit nu alweer te kijken op de kalender voor leuke wedstrijden in april en mei.
Hij staat op de foto die ik van je maaktequote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh joh, dan moet je vlak achter me gelopen hebben. Ik was maar een minuutje eerder.
Zo, net m'n ldl gelopen, weer 19 km. Cruciale fout gemaakt om een appel van tevoren te eten, man wat zat dat in de weg vanaf minuut 1. En ik had als testgelletje 1 met appelsmaak
. Dus daar heb ik lekker ook lang van mogen genieten.
Oh en ik ben nog aangevallen door een haan.
Mentaal loopje: *check*
De regen en wind boeide weinig en ik heb het toch maar weer gedaan![]()
![]()
Goed nieuws zeg, cee!!quote:Op zondag 31 januari 2016 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik meld me ook weer even.Wat zijn jullie goed bezig zeg!
Mijn maandtotaal is uitgekomen op 85. En daar ben ik heel, heel blij mee, sinds m'n shin splints geneuzel eind oktober geen 10km meer aan een stuk gelopen. Gisteren weer eens geprobeerd, tussen de buien door. De 2x rood-stoplicht-stopjes niet meegerekend heb ik 11km pijnloos en op bijna 10 km/u volbracht.Zo fijn! Ik was er wel huiverig voor, en zodra ik teveel na ging denken over mijn rechterbeen voelde ik af en toe een prikje en dacht ik "oh nee daar gaan we." Maar het was steeds vals alarm. Dus so far so good, ik blijf nog wel even voorzichtig lopen maar mijn Halve Marathon-missie hoop ik nog steeds te kunnen volbrengen dit jaar.
![]()
Murmel gespotquote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef YUR het volgende:
Het legendarische startschot van de Puinduinrun in beeld:
En natuurlijk de klassieker onder de toeschouwers: "kom op, klein stukje nog"
Wat apart dat velen die nog geen HM's of M's lopen zo'n hoog maandtotaal hebben en ik, soort van in marathontraining, nog geen 90 heb gelopen.
Vanmiddag de Safarirun gedaan, 10k (deze was dan weer in het echt ietsje korter), 2 rondjes van vijf.
Lijf was ietsje gammel van gisteren, maar wel fit. Eerste rondje even wennen. Ik had eventjes last van mijn knie terwijl ik vanochtend juist nog iets mank liep vanwege de enkel. Toen een hele tijd achter een stel gelopen, om een constant tempo aan te houden. Na de eerste ronde even stilgestaan voor wat water, en ronde twee ging ik sneller in. Het stelletje haalde ik zelfs weer in, en nog wat anderen. Zelfs inclusief de drankpost heb ik een negatieve split gelopen.Herstelloopje mislukt. Weer erg lekker gelopen, en nog best hard ook op het laatst.
Wat een verschil met gisteren, een paar modderpaden en wat kleine plasjes. Het deelnemersveld is ook zo anders. Meteen vloeken als ze over modder moeten en iets wegglijden.
Toen na afloop eentje haar frustraties uitte over het parcours en het ontbreken van km-aanduidingen en een vriend riep dat ze gewoon moest genieten van het lopen, moest ik daar wel om lachen.Ze liep overigens wel heel netjes, daar heb ik nog een hele tijd achter gehangen.
Morgen maar eens echt rustig aan doen bij de training. Beetje lief zijn voor mijn benen. Ze moeten volgend weekend weer hard aan het werk.![]()
Jij hebt dat decemberding gewoon in januari gedaan! Gedurfd, hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef pijll het volgende:
Maandtotalen
Ik ben uitgekomen op ruim 172 km deze maand, net geen record. 32 keer gelopen, op 31 verschillende dagen.![]()
Overhaaste conclusie: ik kan dus een marathon lopenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:13 schreef wyccie het volgende:
Wat apart dat velen die nog geen HM's of M's lopen zo'n hoog maandtotaal hebben en ik, soort van in marathontraining, nog geen 90 heb gelopen.
Nee geintje. Maar dat is wel echt een drempel, zo'n marathon. Sinds ik die mogelijkheid heb gelezen om mee te doen denk ik er iedere dag wel een keer aan.
Heb je je nu opgegeven voor die winactie?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overhaaste conclusie: ik kan dus een marathon lopen
Nee geintje. Maar dat is wel echt een drempel, zo'n marathon. Sinds ik die mogelijkheid heb gelezen om mee te doen denk ik er iedere dag wel een keer aan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je je nu opgegeven voor die winactie?en met mij nog 100 anderen als ik de reacties op Facebook en Instagram mag geloven.
Vanmiddag een duurloop door de miezer gelopen, 12km, waardoor de stand voor januari uitkomt op 116.
Tevreden mee.![]()
Ik zou nog wel eerst een paar HM's lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Overhaaste conclusie: ik kan dus een marathon lopen![]()
Ik heb geen hoge maandtotalen, maar heb wel een stabiele basis waarbij ik elke maand minimaal een HM loop, tussen marathontrainingen door.
Wordt de CPC jouw eerste HM?![]()
Knappe maandtotalen lees ik hier![]()
Ik wil eigenlijk vanavond ook nog weg, maar heb ook nog een deadline voor mn werk staan die ik morgen om 08.30u mondeling moet toelichten...
Shit! Eigenlijk is lopen wel lekker even, maar dat is dan toch weer (met douchen ed) uurtje van mn productiviteit weg
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eerst een paar HM's lopen.![]()
Ik heb geen hoge maandtotalen, maar heb wel een stabiele basis waarbij ik elke maand minimaal een HM loop, tussen marathontrainingen door.
Wordt de CPC jouw eerste HM?En als dat bevalt sowieso in juni die van Zwolle, want die was vorig jaar ook heel tof (toen liep ik daar de 4Mijl).
Ik vind dat wel een mooie graadmeter in ieder geval, elke maand een HM kunnen lopen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Netjes. Ik liep mijn tweede HM anderhalf jaar na de eerste. De derde kwam daar weer een jaar later pas bij. Toen trainde ik nog per wedstrijd. En niet zo regelmatig dus.![]()
![]()
Ah maar wyccie, jij traint gewoon heel efficiënt
En wow DeLuna, nu al plannen voor een 2e HMIk heb nog helemaal geen plannen voor na de CPC.
![]()
Eigenlijk had ik de plannen voor Zwolle al eerder dan voor de CPC. En toen dacht ik, waarom niet bij de CPC al? Maar ik schrijf pas in voor die van Zwolle als ik de CPC heb gehad, stel dat het helemaal niet leuk isquote:Op zondag 31 januari 2016 19:11 schreef GotC het volgende:
Ah maar wyccie, jij traint gewoon heel efficiënt
En wow DeLuna, nu al plannen voor een 2e HMIk heb nog helemaal geen plannen voor na de CPC.
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik de plannen voor Zwolle al eerder dan voor de CPC. En toen dacht ik, waarom niet bij de CPC al? Maar ik schrijf pas in voor die van Zwolle als ik de CPC heb gehad, stel dat het helemaal niet leuk isKans bestaat wel ja
Ik ben wel benieuwd hoe ik die laatste 2km eruit ga persen. Maargoed, daar train ik nu voor![]()
![]()
Erg herkenbaar met mijn 50 km in januariquote:Op zondag 31 januari 2016 18:13 schreef wyccie het volgende:
Wat apart dat velen die nog geen HM's of M's lopen zo'n hoog maandtotaal hebben en ik, soort van in marathontraining, nog geen 90 heb gelopen.![]()
![]()
Hee das lollig van de fotoquote:Op zondag 31 januari 2016 17:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij staat op de foto die ik van je maakte
Zo, net m'n ldl gelopen, weer 19 km. Cruciale fout gemaakt om een appel van tevoren te eten, man wat zat dat in de weg vanaf minuut 1. En ik had als testgelletje 1 met appelsmaak
. Dus daar heb ik lekker ook lang van mogen genieten.
Oh en ik ben nog aangevallen door een haan.
Mentaal loopje: *check*
De regen en wind boeide weinig en ik heb het toch maar weer gedaanzo ff checken.
Goed gedaan jij. Vervelend dat je zoveel last krijgt van eten en gel. Je hebt in ieder geval nog even om te testen of er iets is dat beter valt. Die laatste 2 km loop je op adrenaline wel uit. Dan ruik je stal en ga je als een speer.
@Cee, fijn zeg dat je weer kan lopen!
@Angela, misschien moeten we weer eens samen lopen, geef ik je wel een schop onder je achterste
@pijll: veeeeel!
@wyccie: ik loop vooral veel kms omdat ik trainen leuk vind. Ik denk dat dat voor meerderen hier geldt. En jij loopt gewoon een goede marathon op weinig trainingskms. Maar inderdaad wel heel veel hm-ervaring
Bij de Singelloop mij vergist. Ging al bij km 19 versnellen, dat was niet heel plezierig toen bleek dat er nog een kilometer extra wasquote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]Kans bestaat wel ja
Ik ben wel benieuwd hoe ik die laatste 2km eruit ga persen. Maargoed, daar train ik nu voor![]()
BIj de CPC iets beter opletten maar![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 31 januari 2016 20:24 schreef dapluiz het volgende:
Ow en ik schrik me de ***** van het startschot
Plezier straalt er vanaf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door dapluiz op 01-02-2016 10:35:59 ]![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 20:42 schreef dapluiz het volgende:
Plezier straalt er vanaf![]()
Die vent maakt goede foto's. Hier in m'n derde ronde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo horen hardloopfoto's te zijn! Afzien, doorzettingsvermogen, mimiek, emotie!
Top!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
OP bijgewerkt zag ikquote:Op zondag 31 januari 2016 20:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was nog onderweg naar de Puinduinen en ik schrok er zelfs van![]()
![]()
Goede puinduinfoto's!
Het was ook leuk (doch koud!) om aan te moedigen. Ik ben pas net een beetje opgewarmd
En dat startschot.... een karbietkanon, geweldig! Iedereen een gehoorbeschadiging voor niks erbij.
En GotC zomaar weer 19 km. Het moet niet gekker worden met jou![]()
Ik barst overigens van de spierpijn van gisteren! Wat een paar van die oefeningen niet veroorzakenZou voor iedereen goed zijn
![]()
![]()
Ik kon het zelfs met ogen dicht lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook zoiets maar vind foto's posten teveel gedoequote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Die vent maakt goede foto's. Hier in m'n derde ronde...
[ afbeelding ]
Ik deed trouwens toch een beetje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ginger power![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:
Ik deed trouwens toch een beetje meeJe hebt de Puinduinbuff als bewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ginger power![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets maar vind foto's posten teveel gedoequote:Op zondag 31 januari 2016 21:09 schreef Voccar het volgende:
Ik kon het zelfs met ogen dicht lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]Is prima hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nou, dat niet, maar toen ie er eenmaal scheef op zat heb ik t zo lekker gelatenquote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:12 schreef Quoi het volgende:
Ik deed trouwens toch een beetje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ginger power![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef Saninl het volgende:
Knappe maandtotalen lees ik hier![]()
Ik wil eigenlijk vanavond ook nog weg, maar heb ook nog een deadline voor mn werk staan die ik morgen om 08.30u mondeling moet toelichten...
Shit! Eigenlijk is lopen wel lekker even, maar dat is dan toch weer (met douchen ed) uurtje van mn productiviteit wegNet onder de douche vandaan. Heerlijk half uurtje gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de Franse Alpen zitten en balen dat je geen hardloop gear mee hebt
Maargoed er is sneeuw!Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Jullie lopen lekker door... Hier al 3 weken niet meer gelopen... scheen voelt goed inmiddels, maar doordat ik voor werk in Azie zit en best lange werkdagen maak zit lopen er niet in helaas. Nog een paar daagjes en dan naar huis, dus misschien aan het eind van de week maar weer eens lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Lijkt me een goed idee!quote:Op zondag 31 januari 2016 21:18 schreef YUR het volgende:
Ik vind dat Jero volgend jaar mee moet doen met zijn teammaatjes![]()
Toffe foto's weer!![]()
Januari is voorbij, dus weer tijd voor de maandtotalen:
- 172 km totaal
- 12 keer gelopen
- 2 wedstrijden (10 km Florijn Winterloop en de Utrechtse Heuvelrug Trail)
Als ik bedenk dat ik twee weekenden helemaal niet gelopen heb, ben ik aardig tevreden.
In februari kan ik ook twee weekenden niet lopen, dus ik hoop weer ongeveer op hetzelfde maandtotaal uit te komen.
Mocht iemand toevallig nog een startbewijs voor de Groet uit Schoorl hebben (of iemand anders kennen die er vanaf wil)....![]()
![]()
Ja! Dat parcoursrecord moet even worden aangescherpt!quote:Op maandag 1 februari 2016 08:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee!![]()
Toffe foto's weer!![]()
![]()
Dat gaat Khalid niet leuk vindenquote:Op maandag 1 februari 2016 09:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Dat parcoursrecord moet even worden aangescherpt!
Commercial-break
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar SiS Go gels en geen bezwaar hebben tegen keus uit de smaken Orange en Lemon Lime en een THT van 1 mei 2016:SPOILER: reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net weer een voorraad besteld, ik moet het nu tot de marathon wel redden.![]()
![]()
Lekker winderigquote:Op maandag 1 februari 2016 11:50 schreef Vork het volgende:
Het is weer prima loopweer. #teamlekkerbinnenblijven kan gewoon weer buiten vandaag
Vanavond maar de eerste kilometers van februari maken. Eens kijken of ik een uitlooptraining van een pittige intervaltraining kan maken
Dat viel hier daarnet wel mee. Het is in elk geval droog en niet koud.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker winderig
Vanavond maar de eerste kilometers van februari maken. Eens kijken of ik een uitlooptraining van een pittige intervaltraining kan maken
Ik zit in mijn opbouw nu gelukkig op 8 km. Daar laat ik het even op hangen, ik wil eerst met de komende loopjes in het verschiet weer wat meer snelheid op de kortere stukken creëren. Zondag 3km loopje dat direct begint met een leuk klimmetje. Opblaasgarantie![]()
![]()
Wow, wat is de 10km bij de CPC loop duur zegDat zou me bijna overhalen om alsnog de halve daar te gaan lopen
Maar dat is te snel denk ik. Vanavond maar even overleggen voor k me inschrijf.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Helemaal geen zware benen van je 30km?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:19 schreef Guard het volgende:
#teamdeheledagcursusendusgeentijdomtelopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanavond hopelijk mijn nieuwe schoenen ophalen en dan meteen even een klein rondje lopen.
En komende week eens even kijken wat een leuke HM is om te lopen in Nederland in de zomer/najaar. Tips?Koning.![]()
Wanneer ongeveer, en waar?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Vanavond hopelijk mijn nieuwe schoenen ophalen en dan meteen even een klein rondje lopen.
[ afbeelding ]
En komende week eens even kijken wat een leuke HM is om te lopen in Nederland in de zomer/najaar. Tips?
Er zijn tientallen HM's in Nederland, en allemaal even leuk
In de zomer zijn ze wat schaarser. Ik heb vorig jaar de HM van Lauwersoog naar Ulrum gelopen, beviel goed.
En in het najaar heb je onder andere Hoogland en de Hoge Veluwe. Maar er zijn er dus nog veel meer.![]()
De nieuwe Ravenna'squote:Op maandag 1 februari 2016 12:30 schreef tha_dark het volgende:
[ afbeelding ]
En komende week eens even kijken wat een leuke HM is om te lopen in Nederland in de zomer/najaar. Tips?
Ja doei.![]()
#TeamVertraging, zit dus nog minstens 3,5 uur voor piet Snot hier op het vliegveld. Heb mijn hardloopspullen in mijn handbagage, dus ik zou kunnen... Maar om dan bezweet (het is alweer ruim 25+ inmiddels) het vliegtuig in te gaan (en ook precies in het midden van een rijtje van 3 stoelen), zal ik de andere passagiers maar niet aandoen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
104 kilometer gelopen afgelopen maand. Deze maand wat opvoeren wil ik in april klaar zijn voor de marathon. Zondag 25 km in Apeldoorn en week erna 30 in Schoorl.
Alleen wat last van mijn hamstring laatste week. Beetje zeurend gevoel dat niet weg wil gaan...
Hoe kijken jullie trouwens aan tegen het volgende? Ik loop twee keer in de week hard, waarvan een lange duurloop en een training die ik combineer met een outdoor bootcamples, waar ook hardgelopen wordt.Heb daarnaast ook nog bokstraining op dinsdag en op donderdag nog een bootcamp/boks les.
Zal twee keer per week lopen genoeg zijn? Zelf denk ik van wel. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.![]()
Voor mij zou het zeker niet genoeg zijn, zeker omdat je met bootcamp meestal niet erg veel aan een stuk loopt? Maar zoals al eerder gezegd, ieder lichaam werkt anders, als dit voor jou werkt, prima? Je hebt al een marathon gelopen toch dus je weet wat er voor nodig isquote:Op maandag 1 februari 2016 15:33 schreef Happel het volgende:
104 kilometer gelopen afgelopen maand. Deze maand wat opvoeren wil ik in april klaar zijn voor de marathon. Zondag 25 km in Apeldoorn en week erna 30 in Schoorl.
Alleen wat last van mijn hamstring laatste week. Beetje zeurend gevoel dat niet weg wil gaan...
Hoe kijken jullie trouwens aan tegen het volgende? Ik loop twee keer in de week hard, waarvan een lange duurloop en een training die ik combineer met een outdoor bootcamples, waar ook hardgelopen wordt.Heb daarnaast ook nog bokstraining op dinsdag en op donderdag nog een bootcamp/boks les.
Zal twee keer per week lopen genoeg zijn? Zelf denk ik van wel. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.
Ik heb vorig jaar getraind voor een marathon, met ongeveer dezelfde intensiteit. Moest afhaken door een voetblessure. De bootcamples is meer rennen dan stilstaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mij zou het zeker niet genoeg zijn, zeker omdat je met bootcamp meestal niet erg veel aan een stuk loopt? Maar zoals al eerder gezegd, ieder lichaam werkt anders, als dit voor jou werkt, prima? Je hebt al een marathon gelopen toch dus je weet wat er voor nodig is
Tijd heb ik niet echt in gedachte. Ja, het liefst onder de 4:30.![]()
Twee keer per week lopen = onderhoud toch? Geen opbouw en al helemaal niet richting een marathon.
Imo..
![]()
Hmm, in dat geval zou ik toch eens kijken of deze combinatie van trainingen dan wel handig is. Als je al een voetblessure hebt gehad is het misschien slimmer om wat vaker in de week te trainen zodat je rustig kan opbouwen in belastbaarheid van die voet en de afstanden die je loopt?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar getraind voor een marathon, met ongeveer dezelfde intensiteit. Moest afhaken door een voetblessure. De bootcamples is meer rennen dan stilstaan.
Tijd heb ik niet echt in gedachte. Ja, het liefst onder de 4:30.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Persoonlijk zou ik alleen een marathon lopen als ik er alles aan zou doen om een toptijd neer te zetten, dit klinkt meer als ik wil een marathon lopen maar heb geen tijd om goed op te bouwen en als ik een leuke tijd neerzet is het mooi meegenomen.
Maar ik ben dan ook weer heel erg op tijden gericht dus kan aan mij liggen![]()
![]()
Waarschijnlijk in de buurt van Amsterdam. We gaan binnenkort even met een paar man kijken wat ons doel gaat worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer, en waar?
Er zijn tientallen HM's in Nederland, en allemaal even leuk
In de zomer zijn ze wat schaarser. Ik heb vorig jaar de HM van Lauwersoog naar Ulrum gelopen, beviel goed.
En in het najaar heb je onder andere Hoogland en de Hoge Veluwe. Maar er zijn er dus nog veel meer.
Koning.![]()
Ze zaten echt meteen top. Heb mijn schoenen gekocht bij All4running op de kop van het Vondelpark. Ze hebben daar zo'n baan waar je op kunt lopen en dan analyseren ze je beweging. Heb 5 paar aangehad waarbij deze als beste uit de test kwamen. Ben ook erg te spreken over de verkoper daar. Hij nam ruim de tijd en wist er veel van, zijn ruim anderhalf uur bezig geweest met passen en uitproberen. Aanrader.quote:
Koning.![]()
Dan is de Halve van Hoogland niet ver weg (en redelijk bezocht vanuit dit topic). Half september, in Amersfoort.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in de buurt van Amsterdam. We gaan binnenkort even met een paar man kijken wat ons doel gaat worden.![]()
Lijkt me nou niet echt een ideale eerste halve marathonquote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan is de Halve van Hoogland niet ver weg (en redelijk bezocht vanuit dit topic). Half september, in Amersfoort.
Want? Het was mijn 2e (en 3e), maar ik had het ook als 1e een prima wedstrijd gevonden.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een ideale eerste halve marathon
Als het niet waait, tenminste.![]()
Het waait er altijdquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Want? Het was mijn 2e (en 3e), maar ik had het ook als 1e een prima wedstrijd gevonden.
Als het niet waait, tenminste.In ieder geval de 2x dat ik geweest ben. En weinig support aan de kant, maar 2 drinkposten (uit mijn hoofd?), weinig deelnemers dus grote kans dat je alleen komt te lopen?
Maar goed het is natuurlijk persoonlijk of je liever op een wat groter evenement je eerste HM loopt of juist niet..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ging gelijk even kijken hoe het zat met drankposten tijdens de CPCHoppa, zenuwen gieren gelijk door m'n lijf
.
![]()
Dat hoort, lekker zenuwachtig zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef GotC het volgende:
Ging gelijk even kijken hoe het zat met drankposten tijdens de CPCHoppa, zenuwen gieren gelijk door m'n lijf
.
Ik las vandaag dat ik toch ook een startnummer voor de CPC via mijn werk heb. Ik stond op de reservelijst...
Mooie opwarmer voor de Sallandtrail
Het wordt mijn achtste CPC, dus zo spannend vind ik het allemaal niet meer
Edit: negende zelfs, één keer een DNF![]()
Jij had misschien ook wel interesse in de Stationloop van Ommen naar Dalfsen op 25 mei? De inschrijving begint over 10 minuten en is rap vol.quote:
Ik begin vast met F5'en
[edit] I'm in!
[ Bericht 1% gewijzigd door indepoeier op 01-02-2016 18:02:15 ]![]()
Ik moet nog even kijken hoe ik het met de startnummers voor de CPC ga doen. Je kunt ze blijkbaar niet alle drie bij je dragen tijdens de wedstrijd, want dan kan het verkeerd gaan bij de tijdswaarneming.![]()
Supporter meenemen die ervoor zorgt dat je zo de nummers op kan spelden?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:21 schreef Devv het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe ik het met de startnummers voor de CPC ga doen. Je kunt ze blijkbaar niet alle drie bij je dragen tijdens de wedstrijd, want dan kan het verkeerd gaan bij de tijdswaarneming.
Wat voor tijden hoop je te lopen bij de afstanden?![]()
![]()
Zooo, ik heb een rondje gelopen met de trainer. Het was meer een evy-achtig iets. Maar maakt niet uit. Het gaat niet pijnvrij. Maar met pijn cijfer 4 kon ik het op zn langst 4 minuten volhouden. Dat had ik niet verwacht na die loopband van vrijdag.
Donderdag mag ik het zelf weer proberen (en dan als dat goed gaat 2x pw). Puur op zone 1 lopen en op dat pijncijfer. Kom ik daarover heen dan moet ik of zachter lopen en in het geval van een 4, gaan wandelen. Hij heeft nog maar eens benadrukt dat ik echt niet over de grens mag gaan, want anders duurt het alleen maar langer met het herstellen van die blessure. Ik hoef niet op tijd te lopen maar moet wel bijhouden hoelang het duurt voordat ik het afkap.
Nouja goed ik zal braaf luisteren. En ben blij dat ik iig weer ff naar buiten kan.![]()
![]()
Ik wil ze op duurlooptempo lopen, dus ongeveer zoiets:quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Supporter meenemen die ervoor zorgt dat je zo de nummers op kan spelden?
Wat voor tijden hoop je te lopen bij de afstanden?
• 5 kilometer ~25 minuten
• 10 kilometer ~50 minuten
• Halve marathon ~1 uur 50 minuten![]()
Tof, ben benieuwd! Vind het een leuke uitdagingquote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil ze op duurlooptempo lopen, dus ongeveer zoiets:
• Halve marathon ~1 uur 50 minuten![]()
![]()
Hoeveel tijd heb je daarmee om te wisselen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:11 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil ze op duurlooptempo lopen, dus ongeveer zoiets:
• Halve marathon ~1 uur 50 minuten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond de tijd tussen de 5 en de 10 wat krap, maar ik deed 35 min over de 5quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je daarmee om te wisselen?.
Wel een tip, spreek een vast punt af met degene die je startnummers heeft, het Malieveld is groot en druk![]()
![]()
Dat is een heel goede tipquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vond de tijd tussen de 5 en de 10 wat krap, maar ik deed 35 min over de 5.
Wel een tip, spreek een vast punt af met degene die je startnummers heeft, het Malieveld is groot en druk![]()
Ik had het ook niet geredmaar ik vind het wel een heel toffe uitdaging! Ben benieuwd naar de resultaten!
Ik hoop dat het weer niet ineens iets heel extreems gaat doen, zoals sneeuw of 20+ graden. Dat zou voor zo'n uitdaging ook kloterig zijn (vooral kou en warm blijven tussen de afstanden).quote:Op maandag 1 februari 2016 20:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is een heel goede tip![]()
Ik had het ook niet geredmaar ik vind het wel een heel toffe uitdaging! Ben benieuwd naar de resultaten!
![]()
Ja, dat zou heel kut zijn... Sowieso. Gewoon een beetje dit, is prima voor je eerste HM. Iets minder wind zou mogen, dus dat zal ik nog even bestellen voor jequote:Op maandag 1 februari 2016 20:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer niet ineens iets heel extreems gaat doen, zoals sneeuw of 20+ graden. Dat zou voor zo'n uitdaging ook kloterig zijn (vooral kou en warm blijven tussen de afstanden).
Graagquote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat zou heel kut zijn... Sowieso. Gewoon een beetje dit, is prima voor je eerste HM. Iets minder wind zou mogen, dus dat zal ik nog even bestellen voor jeOf wind mee bij het laatste stuk vanaf Scheveningen
.
![]()
*noteertquote:Op maandag 1 februari 2016 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
GraagOf wind mee bij het laatste stuk vanaf Scheveningen
.
Goeien tip! En sinds wanneer hebben die dingen een hartslagmeter-opzet-punt ingebouwd??quote:Op maandag 1 februari 2016 20:44 schreef wyccie het volgende:
Voor de geďnteresseerden: de Intersport heeft enkele modellen Shock Absorber in de aanbieding.
http://www.intersport.nl/(...)un-hrm-s00bz-997-997[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Al een tijdjequote:Op maandag 1 februari 2016 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goeien tip! En sinds wanneer hebben die dingen een hartslagmeter-opzet-punt ingebouwd??
http://www.intersport.nl/(...)un-hrm-s00bz-997-997![]()
![]()
Laat dan maarquote:Op maandag 1 februari 2016 17:51 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Jij had misschien ook wel interesse in de Stationloop van Ommen naar Dalfsen op 25 mei? De inschrijving begint over 10 minuten en is rap vol.
Ik begin vast met F5'en
[edit] I'm in!![]()
Moet je nagaan hoe oud die van mij isquote:
http://www.wiggle.nl/shoc(...)sportbeha-blauwroze/quote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe oud die van mij is![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/shoc(...)sportbeha-blauwroze/Hebb0n!!
Ik ben weer begonnen met een schema, 21km in 28 weken schema vd atletiekunie. Ik begin bij week 8, en denk erover om eind juni de HM van Roosendaal te gaan lopen. Dan komt dat precies uit.
Wel fijn om weer een leidraad te hebben.![]()
Bohquote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.wiggle.nl/shoc(...)sportbeha-blauwroze/
Ben ook maar even terug van weg geweest. Zit inmiddels bij een atletiekvereniging, train daar nu standaard 1x per week. Vnmlk vanwege verhogen tempo. Verder hoop ik altijd doordeweeks nog een keer te kunnen maar met werk, weer en duisternis valt dat nogal eens tegen..
Dit voorjaar staan er 4 runs op het programma 2x 10km, 2x 10EM. En na juni maar eens verder kijken.
Hopelijk ligt het tempo van mij dan ook wat hoger.. In ieder geval heb ik het gevoel dat sneller lopen me steeds beter afgaat waardoor duurloop ook sneller moet worden. Maar 1x over de grens van astma betekent bij mij een aanval en dat zuigt best wel.. Hierdoor loop ik vaak op safe..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Dat is een leuk evenementquote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben weer begonnen met een schema, 21km in 28 weken schema vd atletiekunie. Ik begin bij week 8, en denk erover om eind juni de HM van Roosendaal te gaan lopen. Dan komt dat precies uit.
Wel fijn om weer een leidraad te hebben.
Oh, Wiggle is nog goedkoper.
Leuk shoppen daar, gevaarlijk voor de portemonnee. Gelukkig heb ik niks meer nodig.![]()
En ze hebben m'n favoriete fugly medaille! Dit jaar m'n vijfde halenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Mooi! Heb er zin in om weer een 'groot' doel te hebben.niet op de HM hoor
Wel paar euro verzendkostenquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, Wiggle is nog goedkoper.
Leuk shoppen daar, gevaarlijk voor de portemonnee. Gelukkig heb ik niks meer nodig.![]()
![]()
Bij de 2016 challenge (waar ik heb aangegeven hoeveel ik dit jaar wil lopen, en wat de stand is tot nu toe): wat betekent de laatste kolom? Ik weet dat min betekent dat je onder je planning zit, maar begrijp niet helemaal hoe ik de cijfers moet lezen...
Bij mij staat -0,37. Loop ik dan 0,37 week achter op schema?![]()
Die is cool! En nog in mijn maat! Maarja ik ga even niks kopenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb vandaag soort van besloten dat ik Schoorl niet ga lopen, en waarschijnlijk de 10km op de CPC, en ook op de Utrecht marathon. Maar ik wacht nog even de trainingen van deze week af.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
0,37 procent. We hebben nu (1 februari) 8,77 procent van het jaar achter ons, en je hebt pas 8,40 procent van je doelstelling gelopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef steffelonio het volgende:
Bij de 2016 challenge (waar ik heb aangegeven hoeveel ik dit jaar wil lopen, en wat de stand is tot nu toe): wat betekent de laatste kolom? Ik weet dat min betekent dat je onder je planning zit, maar begrijp niet helemaal hoe ik de cijfers moet lezen...
Bij mij staat -0,37. Loop ik dan 0,37 week achter op schema?![]()
Nooit wat in mijn maat.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Overigens: hebben jullie van je shock absorber bh ook een grotere maat (het cijfer) dan van je gewone bh? Ik heb gewoon 70 en vind bij die sa 75 nog krap. Moeilijk ademhalen
Mag deze er bij ?quote:
1
2[b] 20 maart 2016 - [url=http://www.lenteloop.nl/]Lenteloop (Eerbeek)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 20km trail
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 11:24:05 ]![]()
Het zit wel wat strakker maar dat is juist ook de bedoeling volgens mij..quote:Op maandag 1 februari 2016 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nooit wat in mijn maat.
Overigens: hebben jullie van je shock absorber bh ook een grotere maat (het cijfer) dan van je gewone bh? Ik heb gewoon 70 en vind bij die sa 75 nog krap. Moeilijk ademhalenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb gewoon m'n normale maatquote:Op maandag 1 februari 2016 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nooit wat in mijn maat.
Overigens: hebben jullie van je shock absorber bh ook een grotere maat (het cijfer) dan van je gewone bh? Ik heb gewoon 70 en vind bij die sa 75 nog krap. Moeilijk ademhalenF means you're fucked![]()
Das de dag van de Cauberg Trailquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:58 schreef YUR het volgende:
Maar weer eens een nieuwe Trail, redelijk in de buurt:
http://www.btk-esc.nl/events/wedstrijden/
Ik heb mijn jaarplanning al helemaal rond. Er zullen nog wel een paar wedstrijden in Nederland bijkomen (Alkmaar City Run by night en Dam tot Damloop) maar verder wil ik er niet teveel lopen. Ik vind het toch fijner om zonder plan ergens een eind te gaan lopen. Dit weekend ga ik misschien weer een poging wagen om de Utrechtse Heuvelrug over te steken.![]()
Binnenkort wordt asfaltrennen weer helemaal hip!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn nu zoveel trails, daar ontkom je bijna niet meer aan...Jack does it in real time...![]()
Zou me nix verbazenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Binnenkort wordt asfaltrennen weer helemaal hip!
Als je de datum nog even invult doe ik het met liefdequote:Op maandag 1 februari 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag deze er bij ?
[ code verwijderd ]![]()
Wb Shockabsorber maat, ik vind het ook wat strak maar heb wel m'n normale maat.![]()
Excuusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je de datum nog even invult doe ik het met liefde![]()
1
2[b] 20 maart 2016 - [url=http://www.lenteloop.nl/]Lenteloop (Eerbeek)[/url][/b]
[*] ..-._---_-.- - 20km trail![]()
Komen weekend maar eens echt lange LDL doen ter voorbereiding op CPC, moet er toch aan geloven![]()
En over het weer hoef je je geen zorgen te maken, elk loopje waar ik aan mee heb gedaan heeft tot nu toe beter weer gehad als ooit tevoren![]()
![]()
![]()
Tof! Ik haal mijn zonnebrand alvast tevoorschijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:55 schreef dapluiz het volgende:
Komen weekend maar eens echt lange LDL doen ter voorbereiding op CPC, moet er toch aan geloven![]()
En over het weer hoef je je geen zorgen te maken, elk loopje waar ik aan mee heb gedaan heeft tot nu toe beter weer gehad als ooit tevoren![]()
Doe je zaterdagavond ook mee in Bergschenhoek?
Ik ga denk ik de CPC-route vanavond eens lopen. Op mijn schema staat nl een duurloop van 21km en de route komt zowat langs mijn huis![]()
Preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef DeLuna het volgende:
We doen dus weer veel te lang over dit topic![]()
![]()
Gaat het te langzaam?
Nieuwtje dan: ik ga - na 35 dagen niet lopen - weer meetrainen vanavond![]()
Het voelt alsof mijn benen het gewoon moeiteloos gaan oppakken, maar misschien gaat dat tegenvallen. We'll see. Wel één groepje lager, want ik zat best in een snelliegroep de laatste tijd.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Quoi het volgende:
Gaat het te langzaam?
Het voelt alsof mijn benen het gewoon moeiteloos gaan oppakken, maar misschien gaat dat tegenvallen. We'll see. Wel één groepje lager, want ik zat best in een snelliegroep de laatste tijd.
He je had toch dit weekend nog gelopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef Quoi het volgende:
Gaat het te langzaam?
Het voelt alsof mijn benen het gewoon moeiteloos gaan oppakken, maar misschien gaat dat tegenvallen. We'll see. Wel één groepje lager, want ik zat best in een snelliegroep de laatste tijd.
Maar lekker in ieder geval!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk is niet het goede woord denk ik, als je eenmaal bezig bentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:11 schreef Devv het volgende:
Dit lijkt mij ook wel leuk om een keer doen, een VK.
Dat was niet bij mijn hardloopclupje en waren vooral krachtoefeningen (nog steeds au!), met af en toe een paar 100 m rennen, maar dat mocht geen naam hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
He je had toch dit weekend nog gelopen?
Maar lekker in ieder geval!
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 02-02-2016 14:32:45 ]![]()
Wauw, ik lees nu de RW maar die finish van de Valencia Marathon![]()
Wauw zeg.
Jaaaaaa dat zag ik ook.. Lifegoals!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:41 schreef DeLuna het volgende:
Wauw zeg.
Ik had iemand daar al eens over gehoord. Het ziet er inderdaad strak uit maar de toeschouwers staan wel heel erg ver weg. Ik vond dat juist het mooiste van de twee marathons die ik heb gelopen, dat je de toeschouwers bij de finish aan kunt raken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:41 schreef DeLuna het volgende:
Wauw zeg.
![]()
Nou in Eindhoven vond een groepje toeschouwers het nog nodig om tijdens mijn eindsprint het parcours vlak voor mijn neus over te steken, laat dat aanraken maar zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had iemand daar al eens over gehoord. Het ziet er inderdaad strak uit maar de toeschouwers staan wel heel erg ver weg. Ik vond dat juiste het mooiste van de twee marathons die ik heb gelopen, dat je de toeschouwers bij finish aan kunt raken.
Mooi futuristisch park incl. bijpassende gebouwen is dat ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:41 schreef DeLuna het volgende:
Wauw zeg.
Jack does it in real time...![]()
Als ik daar ooit een marathon kan en mag lopen dan kunnen mij die toeschouwers gestolen wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had iemand daar al eens over gehoord. Het ziet er inderdaad strak uit maar de toeschouwers staan wel heel erg ver weg. Ik vond dat juist het mooiste van de twee marathons die ik heb gelopen, dat je de toeschouwers bij finish aan kunt raken.![]()
Corniel liep Valencia. Benieuwd hoe hij dat heeft ervaren. Of hij überhaupt iets van de finish heeft ervaren natuurlijk![]()
![]()
Mijn loopgroep is een najaarsmarathon aan het uitzoeken. De kanshebbers zijn Valencia, Porto, San Sebastian, Verona en Nice
Nu alleen nog even bedenken of ik ook echt mee ga/kan/wil...F means you're fucked![]()
Ik ben echt verslaafd geworden en ik heb echt veel te veel zin in de CPC Loop![]()
Hardlopen
Hardlopen rules !! Vooral intervallen![]()
CPC heb ik ook erg veel zin in, start halverwege de middag dus dan ben ik i.i.g. wakker![]()
![]()
Ik heb ook wel zin in de CPC, ik hoop dat de trainingen van vanavond en donderdag goed gaan dan ga ik me inschrijven!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt pijll! Dat is eigenlijk wel logisch ook.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:36 schreef pijll het volgende:
[..]
0,37 procent. We hebben nu (1 februari) 8,77 procent van het jaar achter ons, en je hebt pas 8,40 procent van je doelstelling gelopen.![]()
En de 10 op Science Park ook toch ? Die ga ik ook doen namelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb ook wel zin in de CPC, ik hoop dat de trainingen van vanavond en donderdag goed gaan dan ga ik me inschrijven!![]()
![]()
Misschien wel ja! Kunnen we elkaar uit de altijd aanwezige wind op de Uithof houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
En de 10 op Science Park ook toch ? Die ga ik ook doen namelijk
Deal !quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien wel ja! Kunnen we elkaar uit de altijd aanwezige wind op de Uithof houden![]()
![]()
Dat klinkt tof om zoveel redenenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks 5km op 't night trail rennen![]()
![]()
![]()
Is gewoon een social loopje met de club wat ik heb georganiseerd hoorquote:dus geen racetempo's etc. Maar dat maakt 't niet minder leuk. Totale route is iets van 7.5km, maar we komen weer terug bij de start voor nog een klein lusje, dus wrsch stop ik dan daar al en wacht dan op de rest!
Ja doei.![]()
Dank!quote:
@LT: ja dat weet/snap ik, maar hoe strak Is goed? ik ga maar eens een aantal maten passen in de winkel denk ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb wel eens gehoord, je moet er 1 vinger onder kunnen krijgen maar geen 2. Maar in de winkel weten ze dat vast preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dank!
@LT: ja dat weet/snap ik, maar hoe strak Is goed? ik ga maar eens een aantal maten passen in de winkel denk ikEn kunnen ademen is wel een pre lijkt me!
Mo, Q, jeej!
Ik ga zo lekker trainen in mijn nieuwe troetelbeertjeskots![]()
Wel zwart/witte troetelbeertjeskots trouwens. Is het dan troetelpinguinkots?
Onee, troetelpandaberenkots natuurlijk, duhhh!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tussen mijn borsten krijg ik er altijd wel vingers onder. Maar op de andere plekken zal ik eens testen zo. Tnxquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord, je moet er 1 vinger onder kunnen krijgen maar geen 2. Maar in de winkel weten ze dat vast preciesEn kunnen ademen is wel een pre lijkt me!
Tussen de borstband en je borstkas natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tussen mijn borsten krijg ik er altijd wel vingers onder. Maar op de andere plekken zal ik eens testen zo. TnxTussen je borsten zal per persoon verschillen hoeveel ruimte daar zit.
Ik zit gewoon in een modus dat ik clubtrainingen doe en in het weekend een loopje. En nu het nog kutweer is, ga ik gemiste clubtrainingen (zoals gister, toen ik weg moest) niet inhalen ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen als je een (ongewassen) baard hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Binnenkort wordt asfaltrennen weer helemaal hip!
Ik heb vandaag maar weer eens baanrennen gedaan i.p.v. asfaltrennen of trailen.
10x400 meter met 90 seconden rust, ging eigenlijk wel lekker! Merk dat ik wel wat sneller word weer van die trainingen, laatste 400 meter ging het snelste in 1:23 ofzo, dus dat voelde wel fijn.Nu nog wat meer frequentie / omvang en het begint langzaamaan weer ergens op te lijken!
Jack does it in real time...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: