quote:
Al die Franstalige zooi met jankstemmen bijvoorbeeld.quote:
Kaal hè, net als ik.quote:
Op je klapjap/pckast?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sinds een week of twee heb ik problemen met openen van het volgende deel.
Hùh? Wat gaat er mis, Mo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sinds een week of twee heb ik problemen met openen van het volgende deel.
Hey hallo... wakker worden jijquote:
Je bedoeld waarschijnlijk chansons.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al die Franstalige zooi met jankstemmen bijvoorbeeld.
[..]
Kaal hè, net als ik.
JAHquote:
Niks, nadat ik een nieuwe TT geef en op invoeren klik gebeurt er dus helemaal 0,00 niks.quote:
Kweetwel dat Adobe alsook Java van de week weer updates haddenquote:
Ja ehm... weinig... heb niet zin om een Rooie in te schakelenquote:
heb ik geregeld met achterquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks, nadat ik een nieuwe TT geef en op invoeren klik gebeurt er dus helemaal 0,00 niks.
Hij is wel ineens heel stilletjesquote:
Story of my life, iedereen is tegen mij!!quote:
Doekje tegen het bloeden nodig?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Story of my life, iedereen is tegen mij!!
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag er ook in gesnotterd worden?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hey hallo... wakker worden jij![]()
Aan mijn geheugen mankeert echt niks (nog niet)
Iets met versie nummer 3 en zoquote:
Die zéker.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk chansons.
ik ben ook tegen mij!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Story of my life, iedereen is tegen mij!!
Echt niet !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zéker.Maar alle Franstalige meuk mag wat mij betreft de shredder in.
Ik heb ook weinig met Franstalig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.quote:
Die truc is zo oud als de showbizz...is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.
*hand geeft. Maar wat lukt er nu niet met het openen van een nieuw deel. Je klikt op 'open nieuw deel' en dan haalt sacha het iedere keer snel weg of zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Franstalig.
Echt niet !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zingt wel over mij jah.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.
Je hebt het ook doorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*hand geeft. Maar wat lukt er nu niet met het openen van een nieuw deel. Je klikt op 'open nieuw deel' en dan haalt sacha het iedere keer snel weg of zo?
Bergen vrouwen massaal aan het janken geslagen toen Gerard uit de kast kwam.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die truc is zo oud als de showbizz...is.
Wat een mooie naam. No hommo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt niet !
[..]
Hij zingt wel over mij jah.....
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Franstalig.Ik sla Frankrijk altijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij krijgt GEEN doekje tegen het bloeden...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een mooie naam. No hommo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij krijgt GEEN doekje tegen het bloeden...
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...quote:
Pittug kortquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...
Gezellig zat zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...
Misschien kun je er nog een paar slingers ophangen, dan is het helemaal af.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog een paar slingers ophangen, dan is het helemaal af.
Ding is niet kapot te krijgen, ik heb in de 15+ jaar dat ik hem heb wel 1 keer de matras en hoes vervangen, maar het onderstel is vrij robuust.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit je IKEA bank nog lekker?
Dat zag ik toen ze bij mijn ouders het leer opnieuw kwamen spannen. Niets mis mee. En helemaal niet voor dat geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ding is niet kapot te krijgen, ik heb in de 15+ jaar dat ik hem heb wel 1 keer de matras en hoes vervangen, maar het onderstel is vrij robuust.
Er zit geen leer aan en die hoes schuif je er zo overheen, die is ook wasbaar in de wasmachine.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zag ik toen ze bij mijn ouders het leer opnieuw kwamen spannen. Niets mis mee. En helemaal niet voor dat geld.
Jep, een grand foulard is ideaal in bepaalde omstandigheden. Zo zou je in principe je leven lang met dezelfde bank kunnen blijven doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zit geen leer aan en die hoes schuif je er zo overheen, die is ook wasbaar in de wasmachine.
Met 3 kinderen en poezen wel zo handig, beetje praktisch denken.
Het is geen grand foulard, het is een passende hoes, zo'n losse doek die je met koordjes vast kan snoeren vind ik dus niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jep, een grand foulard is ideaal in bepaalde omstandigheden. Zo zou je in principe je leven lang met dezelfde bank kunnen blijven doen.
Ieder jaar een andere kleur nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
De goedkoopste overtrek heb je al voor 40 euro.
Zeg je tegen mij.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ieder jaar een andere kleur nemen.
zwart en dan zwart en het jaar daarop zwartquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ieder jaar een andere kleur nemen.
Daar zie je alles op met de poezen van Mo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
[..]
zwart en dan zwart en het jaar daarop zwart
Die beesten zijn hartstikke schoon, binnenpoezen, en je kan ze af en toe borstelen zodat je de losse haren niet overal door je huis vindt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zie je alles op met de poezen van Mo.
Die "mormels" zijn ook grotendeels zwart dus ik zie het probleem eigenlijk niet zoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zie je alles op met de poezen van Mo.
Toen ik ze voor het eerst zag op marktplaats, 's nachts rond 3 uur, om 9 uur 's ochtends gebeld en 's middags direct opgehaald (11 weken oud), en in het echt waren ze nog leuker dan op de foto.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die "mormels" zijn ook grotendeels zwart dus ik zie het probleem eigenlijk niet zo
Iedereen raad mij af om kittens van Marktplaats af te halen...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst zag op marktplaats, 's nachts rond 3 uur, om 9 uur 's ochtends gebeld en 's middags direct opgehaald (11 weken oud), en in het echt waren ze nog leuker dan op de foto.
Beestjes hadden een prima geboorteplekje op een boerderijtje, dat waren geen broodfokkers, heb ik met eigen ogen gezien, en dag erna bij de dierenarts gaf geen problemen, ze waren en zijn kerngezond, lief en mooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iedereen raad mij af om kittens van Marktplaats af te halen...
Juist. Zoiets zat ik ook te bedenken.... als kittens door de "apk" heen komen dan deal of zo ietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beestjes hadden een prima geboorteplekje op een boerderijtje, dat waren geen broodfokkers, heb ik met eigen ogen gezien, en dag erna bij de dierenarts gaf geen problemen, ze waren en zijn kerngezond, lief en mooi.
Het zijn geen raskatten en die vrouw vroeg 20 euro p st. ze waren ontwormt en zo, maar dat heb ik de dag erna zelf nog eens laten doen, en meteen de entingen.
Ik zie heus wel of de verkoper iemand is die er een zooitje van maakt, en dat was in dit geval helemaal niet zo, die mevrouw had gewoon 1 nestje, waar ik er 2 uitgepikt heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Juist. Zoiets zat ik ook te bedenken.... als kittens door de "apk" heen komen dan deal of zo iets
Enige probleem is dat je ze over het hoofd zou kunnen zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die "mormels" zijn ook grotendeels zwart dus ik zie het probleem eigenlijk niet zo
Dat gebeurt me dus dagelijks, vooral in de hal als ik zonder het licht aan te doen richting plee loop, een wonder dat ik mijn nek nog niet gebroken heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Enige probleem is dat je ze over het hoofd zou kunnen zien.
Lopen ze achter je aan, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurt me dus dagelijks, vooral in de hal als ik zonder het licht aan te doen richting plee loop, een wonder dat ik mijn nek nog niet gebroken heb.
Mijn ninja edit was te laat. Zie boven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lopen ze achter je aan, of valt dat mee?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was te laat. Zie boven.
Ik had dat ook met die 3 van mij, maar ook als ik net mijn bed uitkwam en de trap afstrompelde... tja... mijn stuitje kent die trap erg goed...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurt me dus dagelijks, vooral in de hal als ik zonder het licht aan te doen richting plee loop, een wonder dat ik mijn nek nog niet gebroken heb.
Die beesten volgen me namelijk op de voet.![]()
Kan ik ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dat is dan constant oppassen geblazen. Huisdieren heb ik niet meer en begin er ook niet meer aan, want ik wil niet dat ze langere tijd alleen zitten. Voordeel is wel weer dat je kan gaan en staan waar je wil.
Ze mogen in principe overal behalve op aanrecht en tafels.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had dat ook met die 3 van mij, maar ook als ik net mijn bed uitkwam en de trap afstrompelde... tja... mijn stuitje kent die trap erg goed...
(Slapen ze trouwens ook bij je?)
Ligt er ook aan waar je heen gaat en om welke reden. Na bijna iedere vakantie in Spanje baalde ik als het voorbij was. Na een verjaardag, of vrijwillig verplichte feestdagen kan ik mijn lol niet op bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben sowieso niet iemand die graag voor lang van huis is.
Neuh, ik ben gewoon niet zo'n reiziger....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen gaat en om welke reden. Na bijna iedere vakantie in Spanje baalde ik als het voorbij was. Na een verjaardag, of vrijwillig verplichte feestdagen kan ik mijn lol niet op bij thuiskomst.
Woon je al lang op deze plek?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon niet zo'n reiziger....
In deze woning 5 jaar, maar ik heb altijd op een steenworp afstand van mijn geboortegrond gewoond.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Woon je al lang op deze plek?
Aardig honkvast dus. Ben inmiddels de tel kwijt qua diverse adressen, maar hier woon ik alweer een jaar of 12. Maakt mij niet uit om te verhuizen. Emigreren ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In deze woning 5 jaar, maar ik heb altijd op een steenworp afstand van mijn geboortegrond gewoond.
Ik heb een rollade liggen, eens kijken of ik die vandaag ga bakken of morgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben al buiten geweest... Tis hier grijs maar redelijk droog... Maar blijf verder vandaag wel binnen... Zo even mn tortilla afmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:39 schreef chufi het volgende:
Redelijk gelukt kan ik wel zeggen....Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.quote:
Het is natuurlijk een tapa, dus gewoon lekker voor tussendoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een tapa, dus gewoon lekker voor tussendoor.
Wat heb je daar allemaal in zitten, chufi?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Net geproefd en ik moet zeggen 1 van mn beste tortillas ooit
40+ / Koken & bakken voor oude zakkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal in zitten, chufi?
Ik ook niet, dat gezeur, ja, klinkt afgezaagd na 50 jaar, maar de kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen, bij wijze van spreken dan, of zoiets...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.
Graag soms zelfs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik laat me niet gek maken....of wacht, hoe ging die reclameslogan ook alweer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:53 schreef chufi het volgende:
21% BTW actie bij de Media Markt voor diegenen die toch nog iets willen bestellen
Zag het. Van de week eieren scoren en gáán.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |