quote:
Al die Franstalige zooi met jankstemmen bijvoorbeeld.quote:
Kaal hè, net als ik.quote:
Op je klapjap/pckast?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sinds een week of twee heb ik problemen met openen van het volgende deel.
Hùh? Wat gaat er mis, Mo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sinds een week of twee heb ik problemen met openen van het volgende deel.
Hey hallo... wakker worden jijquote:
Je bedoeld waarschijnlijk chansons.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Al die Franstalige zooi met jankstemmen bijvoorbeeld.
[..]
Kaal hè, net als ik.
JAHquote:
Niks, nadat ik een nieuwe TT geef en op invoeren klik gebeurt er dus helemaal 0,00 niks.quote:
Kweetwel dat Adobe alsook Java van de week weer updates haddenquote:
Ja ehm... weinig... heb niet zin om een Rooie in te schakelenquote:
heb ik geregeld met achterquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks, nadat ik een nieuwe TT geef en op invoeren klik gebeurt er dus helemaal 0,00 niks.
Hij is wel ineens heel stilletjesquote:
Story of my life, iedereen is tegen mij!!quote:
Doekje tegen het bloeden nodig?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Story of my life, iedereen is tegen mij!!
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag er ook in gesnotterd worden?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hey hallo... wakker worden jij![]()
Aan mijn geheugen mankeert echt niks (nog niet)
Iets met versie nummer 3 en zoquote:
Die zéker.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk chansons.
ik ben ook tegen mij!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Story of my life, iedereen is tegen mij!!
Echt niet !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zéker.Maar alle Franstalige meuk mag wat mij betreft de shredder in.
Ik heb ook weinig met Franstalig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.quote:
Die truc is zo oud als de showbizz...is.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.
*hand geeft. Maar wat lukt er nu niet met het openen van een nieuw deel. Je klikt op 'open nieuw deel' en dan haalt sacha het iedere keer snel weg of zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Franstalig.
Echt niet !quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zingt wel over mij jah.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mens, dat is toch een homo 1e klas. En maar over vrouwen zingen.
Je hebt het ook doorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*hand geeft. Maar wat lukt er nu niet met het openen van een nieuw deel. Je klikt op 'open nieuw deel' en dan haalt sacha het iedere keer snel weg of zo?
Bergen vrouwen massaal aan het janken geslagen toen Gerard uit de kast kwam.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die truc is zo oud als de showbizz...is.
Wat een mooie naam. No hommo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt niet !
[..]
Hij zingt wel over mij jah.....
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig met Franstalig.Ik sla Frankrijk altijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij krijgt GEEN doekje tegen het bloeden...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een mooie naam. No hommo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij krijgt GEEN doekje tegen het bloeden...
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...quote:
Pittug kortquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...
Gezellig zat zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh.... wat is er anders dan de andere? En die tekening erboven... die is suggestief...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |