Ze mogen in principe overal behalve op aanrecht en tafels.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik had dat ook met die 3 van mij, maar ook als ik net mijn bed uitkwam en de trap afstrompelde... tja... mijn stuitje kent die trap erg goed...
(Slapen ze trouwens ook bij je?)
Ligt er ook aan waar je heen gaat en om welke reden. Na bijna iedere vakantie in Spanje baalde ik als het voorbij was. Na een verjaardag, of vrijwillig verplichte feestdagen kan ik mijn lol niet op bij thuiskomst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben sowieso niet iemand die graag voor lang van huis is.
Neuh, ik ben gewoon niet zo'n reiziger....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je heen gaat en om welke reden. Na bijna iedere vakantie in Spanje baalde ik als het voorbij was. Na een verjaardag, of vrijwillig verplichte feestdagen kan ik mijn lol niet op bij thuiskomst.
Woon je al lang op deze plek?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon niet zo'n reiziger....
In deze woning 5 jaar, maar ik heb altijd op een steenworp afstand van mijn geboortegrond gewoond.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Woon je al lang op deze plek?
Aardig honkvast dus. Ben inmiddels de tel kwijt qua diverse adressen, maar hier woon ik alweer een jaar of 12. Maakt mij niet uit om te verhuizen. Emigreren ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In deze woning 5 jaar, maar ik heb altijd op een steenworp afstand van mijn geboortegrond gewoond.
Ik heb een rollade liggen, eens kijken of ik die vandaag ga bakken of morgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben al buiten geweest... Tis hier grijs maar redelijk droog... Maar blijf verder vandaag wel binnen... Zo even mn tortilla afmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:39 schreef chufi het volgende:
Redelijk gelukt kan ik wel zeggen....Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.quote:
Het is natuurlijk een tapa, dus gewoon lekker voor tussendoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een tapa, dus gewoon lekker voor tussendoor.
Wat heb je daar allemaal in zitten, chufi?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Net geproefd en ik moet zeggen 1 van mn beste tortillas ooit
40+ / Koken & bakken voor oude zakkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal in zitten, chufi?
Ik ook niet, dat gezeur, ja, klinkt afgezaagd na 50 jaar, maar de kindertjes in Afrika zouden er een moord voor doen, bij wijze van spreken dan, of zoiets...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
lekker én lekker makkelijk. Veel mensen trekken het niet om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te eten. Daar heb ik nou geen enkele moeite mee.
Graag soms zelfs.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik laat me niet gek maken....of wacht, hoe ging die reclameslogan ook alweer?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:53 schreef chufi het volgende:
21% BTW actie bij de Media Markt voor diegenen die toch nog iets willen bestellen
Zag het. Van de week eieren scoren en gáán.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ / Koken & bakken voor oude zakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |