Heb je het zelf überhaupt wel gezien dan? Zo nee, leer dan eens een eigen mening te vormen in plaats van die zogenaamde critics blind te volgen. Alsof de mening van die mensen meer waard is dan wat jij, ik, of wie dan ook ervan vind.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je kunt best vinden dat het je niet aanspreekt of de sfeer je niet ligt. Niet dat er gruwelijk slecht in geacteerd word nee. Dat is gewoon belachelijk.
Zucht.....Lijkt me vrij logisch dat ik mijn eigen mening ga vormen over een serie. Alleen om het kaf van het koren te scheiden gebruik ik IMDB en Metacritic. Er zijn zo gigantisch veel series tegenwoordig. Of kijk jij ze allemaal?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:47 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Heb je het zelf überhaupt wel gezien dan? Zo nee, leer dan eens een eigen mening te vormen in plaats van die zogenaamde critics blind te volgen. Alsof de mening van die mensen meer waard is dan wat jij, ik, of wie dan ook ervan vind.
Begon leuk maar ik bleef maar wachten op echte spanning en antwoorden. Ik laat seizoen 2 lekker schieten. Ze zoeken het maar lekker uit met die Russen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:25 schreef Awsom het volgende:
Als iemand nog een leuke nieuwe serie zoekt ...
Okkupert (TV Series 2015– ) - IMDb
In the near future, Norway is occupied by Russia on behalf of the European Union, due to the fact that the newly elected environmental friendly Norwegian government has stopped the all important oil- and gas-production in the North Sea.
Wat een onzin. Het is toch zíjn mening?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gast de serie krijgt zowel een 9,1 en een 9!! op Metacritic wat allebei bizar hoog is. Dus of iedereen heeft het verkeerd gezien en jij ziet het goed of andersom. Ik ga voor het laatste!
quote:Orange Is the New Black Renewed for Seasons 5, 6 and 7
It looks like the ladies at Litchfield Penitentiary are in for an extended sentence.
Netflix announced on Friday morning that it has renewed its Emmy-winning prison drama Orange Is the New Black for three additional seasons, extending its run through at least Season 7.
“Jenji and her team have produced a phenomenal and impactful series that is both funny and dramatic, outrageous and heartfelt,” said Cindy Holland, Vice President of Original Content at Netflix. “Audiences around the world have come to love the ladies and men of Orange is the New Black, and we are eager to see where three more seasons will take them.”
The hour-long series, which boasts an ensemble including Taylor Schilling, Uzo Aduba, Kate Mulgrew and Laura Prepon, returns for Season 4 on Friday, June 17.
Bron
Ga nou eerst maar eens zelf kijken, ik post dat echt niet om te choqueren hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zucht.....Lijkt me vrij logisch dat ik mijn eigen mening ga vormen over een serie. Alleen om het kaf van het koren te scheiden gebruik ik IMDB en Metacritic. Er zijn zo gigantisch veel series tegenwoordig. Of kijk jij ze allemaal?
En de mening van critics samen met gewone mensen zoals jij en mij wat gemiddeld een 9 als cijfer geeft dan kan je ervanuit gaan dat er goed in geacteerd word. Dat is wel het minimum vereiste voor zo'n cijfer. Als iemand dan onzin gaat roepen puur om te shockeren zeg ik daar wat van.
Ok ga ik doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens zelf kijken, ik post dat echt niet om te choqueren hoor
Kunnen we daarna -indien daar aanleiding voor is- verder praten...
Dat is toch zijn mening.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je kunt best vinden dat het je niet aanspreekt of de sfeer je niet ligt. Niet dat er gruwelijk slecht in geacteerd word nee. Dat is gewoon belachelijk.
niet alleen hier en in bnw, overal welquote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is toch zijn mening.
Je gedraagt je hier net zo stellig als in bnw zeg
-
Wat vinden we hier eigenlijk van de nieuwe The X Files?
Ik had precies het zelfde met episode drie.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:38 schreef Prego het volgende:
[..]
niet alleen hier en in bnw, overal wel
OT: ik heb zitten smullen van de eerste twee afleveringen![]()
De derde vond ik niet veel aan, ik heb nooit iets gehad met "hilarische" X Files afleveringen.
Zit jij al mijn posts te lezen ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:38 schreef Prego het volgende:
[..]
niet alleen hier en in bnw, overal wel
OT: ik heb zitten smullen van de eerste twee afleveringen![]()
De derde vond ik niet veel aan, ik heb nooit iets gehad met "hilarische" X Files afleveringen.
Meeste meningen hier waren negatief, waaronder die van mij. Maar ik trek die Shonda Rhimes-achtige dingen sowieso slecht doorgaans.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:14 schreef Coelho het volgende:
Mensen een mening over Quantico? Ik zag net een trailer op Fox in aanloop naar de Superbowl. Ze zitten al op midseason, maar is het de moeite van het starten?
Ach, het vrouwelijke deel van de cast is niet onaardig, maar daar zijn zo ongeveer alle positieve punten uit de serie wel mee opgesomd.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:14 schreef Coelho het volgende:
Mensen een mening over Quantico? Ik zag net een trailer op Fox in aanloop naar de Superbowl. Ze zitten al op midseason, maar is het de moeite van het starten?
De serie heeft twee pluspunten en meer plottwists dan acteurs. Vermakelijk als je ff niks anders hebt te kijken, maar meer ook niet.quote:
Luciferquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het vrouwelijke deel van de cast is niet onaardig, maar daar zijn zo ongeveer alle positieve punten uit de serie wel mee opgesomd.
Net begonnen aan Lucifer, dat is zo te zien wel echt mijn type serie. Hard gelachen om de eerste aflevering.
quote:Ryan Phillippe Drama Shooter Ordered to Series at USA Network
Shooter just hit the bullseye.
The drama, based in part on the 2007 Mark Wahlberg film, has nabbed a series order at USA Network, TVLine has learned.
Shooter stars Ryan Philippe (Secrets and Lies) as Bob Lee Swagger, an “expert marksman living in exile who is coaxed back into action after learning of a plot to kill the president,” per the official character description. Omar Epps (House) is Isaac Johnson, a Secret Service agent who was Swagger’s commanding officer when both were in the Marines and who asks Swagger for assistance on a clandestine mission that ends very badly. Shantel VanSanten (The Flash) plays Swagger’s wife Julie
.
Phillippe will be a producer on the series; Wahlberg (Ballers), Stephen Levinson (Boardwalk Empire), Lorenzo di Bonaventura (The Real O’Neals) and John Hlavin (The Shield) will executive produce with Paramount Television and Universal Cable Productions. Hlavin also penned the pilot.
Shooter is USA Network’s second recent series order; the drama Falling Water was greenlit in January.
Bron
Jij hebt de Outsiders versie met reclameblok ook gezien?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:43 schreef Karina het volgende:
Ik zag toevallig een trailer van Underground voorbijkomen. Lijkt me ook wel wat.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Underground_(2016_TV_series)
Ja preciesquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij hebt de Outsiders versie met reclameblok ook gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |