http://www.volkskrant.nl/(...)elschoppers~a862137/quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:14 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Bron waar de niet te noemen partij dit goedkeurt aub.
Vooral de preventieve werking stoorde mij toen omdat je daarmee schieten beleidsmatig gaat inzetten en niet meer als noodzakelijk op dat moment ter beoordeling van de agent. Je gaat dan vuurwapengeweld gebruiken om andere dingen te voorkomen. Het past eigenlijk wel bij dat preventief opsluiten, toch grappig hoe uiteindelijk een lijn in zijn denkwijzen duidelijk wordt. Ik ben benieuwd hoeveel dingen hij meer preventief wil gaan toepassen en wie daarvan slachtoffer gaan worden.quote:Zou de politie bij ordeverstoringen zoals in Tilburg met scherp schieten op relschoppers, dan zou daar een preventieve werking van uitgaan. ‘Dat gaat vanzelf als de politie twee keer een knieschijf heeft geraakt’, verwacht de PVV-leider
Oog om oog. Dat is ook weer iets wat gevoelig ligt. Daar zijn sommige wetgevingen op gebaseerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:24 schreef Re het volgende:
ik ben er altijd wel voor dat de middellen die relschoppers of vandalen of criminelen gebruiken om te rellen tegen hen gebruikt mogen worden
als ze dat zo graag willen gun ik het ze wel hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oog om oog. Dat is ook weer iets wat gevoelig ligt. Daar zijn sommige wetgevingen op gebaseerd.
Van dit heugelijke feit was ik niet op de hoogte (sarcasme).quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)elschoppers~a862137/
[..]
Vooral de preventieve werking stoorde mij toen omdat je daarmee schieten beleidsmatig gaat inzetten en niet meer als noodzakelijk op dat moment ter beoordeling van de agent. Je gaat dan vuurwapengeweld gebruiken om andere dingen te voorkomen. Het past eigenlijk wel bij dat preventief opsluiten, toch grappig hoe uiteindelijk een lijn in zijn denkwijzen duidelijk wordt. Ik ben benieuwd hoeveel dingen hij meer preventief wil gaan toepassen en wie daarvan slachtoffer gaan worden.
je weet hopelijk toch wel dat een pistool of AK een aantal formaatjes groter zijn dan een granaatje he?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, dat ze een pistool/mes/AK meesmokkelen kan ik nog wel begrijpen, maar om nou allemaal explosieven mee te gaan dragen lijkt me weer wat te ver gaan.
Dat klopt, maar zoals ik zei, die ontploffen wat minder makkelijk. Ik zou dus liever een pistool meesmokkelen, als ik dan toch wapens moest meenemen, dan een granaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef boik het volgende:
[..]
je weet hopelijk toch wel dat een pistool of AK een aantal formaatjes groter zijn dan een granaatje he?
oke dus in jou verhaal is het leger die met scherp moet schieten dus de verliezer?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:00 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Ik heb echt medelijden met die migranten. Ze vluchten voor ISIS en nu worden ze weer aangevallen door een andere extremistische groepering.
Duitsers kunnen beter het leger inzetten om de AZC's te beschermen en dan met scherp schieten als er een groep volbloed nazi idioten dood en verderf willen zaaien.
Wie geweld gebruikt is altijd de verliezer, altijd!
Je vergeet even dat dat Wilders zijn statement maakte na de ongeregeldheden in Keulen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als dat jouw punt is dan ben ik het niet met je eens. Ik heb het ook over vluchtelingen problematiek waarbij Wilders geen rol speelt. In dit geval echter moest ik meteen denken aan zijn testosteronbommen opmerkingen door die granaat en toe kwam ik dus op zijn voorstel om mensen preventief op te sluiten, juist ook omdat het in Duitsland speelt en niet in Nederland.
Ik vond het dus wel gepast om een vergelijkbaar voorstel te doen om de problemen op te lossen.
Ik heb bij dat voorstel van Wilders ook geheel in lijn met die teksten bij Keulen gezegd dat dan alle mannen opgesloten dienden te worden. Wat dat betreft was dit waarschijnlijk overbodig daar de persoon die de handgranaat gegooid heeft waarschijnlijk ook een man is. Als je de nadelen even buiten beschouwing laat is het preventief opsluiten van alle mannen niet zo gek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:46 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Je vergeet even dat dat Wilders zijn statement maakte na de ongeregeldheden in Keulen.
Het was een reactie op ...... De gewelddadige Duitse reacties die volgde op de ''Keulse nacht'' veroordeel je, en dat is zeker terecht, maar toen het nieuws over de aanrandingen langzaam naar buiten sijpelde was je er als de kippen bij om aan te geven dat autochtonen ook verkrachten, handtastelijk zijn en zich net zo goed misdragen. Iets van, hunnie doen het ook ....
Als je dan zo rechtlijnig bent als je zegt te zijn, dan slaan je argumenten in deze discussie helemaal nergens op.
Deze mensen komen uit een land waar oorlog heerste. Dan steek je wel eens iemand overhoop, of gooi je een granaat naar vluchtelingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wacht even de 'ik keur het niet goed, maar begrijp het wel' berichten af.
Vieze racist ben je, met je vooroordelen. Bah, walgelijk mannetje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb bij dat voorstel van Wilders ook geheel in lijn met die teksten bij Keulen gezegd dat dan alle mannen opgesloten dienden te worden. Wat dat betreft was dit waarschijnlijk overbodig daar de persoon die de handgranaat gegooid heeft waarschijnlijk ook een man is. Als je de nadelen even buiten beschouwing laat is het preventief opsluiten van alle mannen niet zo gek.
Ja sorry, bij nader inzien gaat het om een mislukte aanslag, dat maakt het waarschijnlijker dat de dader toch een vrouw is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vieze racist ben je, met je vooroordelen. Bah, walgelijk mannetje.
Ik zie die mensen niet echt Koos.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Grappig dat de figuren die nu roepen dat we niet te snel conclusies mogen trekken, vaak vooraan staan om te roepen dat 'jihadisten het gedaan hebben' wanneer ergens een bom ontploft.
Toen Breivik huis hield in Noorwegen, werd hier aanvankelijk ook volop gespeculeerd over moslimgeweld.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja sorry, bij nader inzien gaat het om een mislukte aanslag, dat maakt het waarschijnlijker dat de dader toch een vrouw is.
Als je goed kijkt en witheet van woede aan het reageren bent dan zie je wat je wil, blijkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie die mensen niet echt Koos.
oke ja op die manier wel idd, ik dacht ff dat je bedoelde dat t ging over de makkelijkheid van smokkelen. my badquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zoals ik zei, die ontploffen wat minder makkelijk. Ik zou dus liever een pistool meesmokkelen, als ik dan toch wapens moest meenemen, dan een granaat.
Hoe weet je dat ze vluchten voor ISIS? Vluchten ze niet gewoon voor geweld door verschillende fracties en een totaal gebrek aan levelsbehoeften en voorzieningen. Dat betekent niet meteen dat ze het oneens hoeven te zijn met het gedachtengoex van IS.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:00 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Ik heb echt medelijden met die migranten. Ze vluchten voor ISIS en nu worden ze weer aangevallen door een andere extremistische groepering.
Maar als een overheid teweld inzet tegen haar eigen burgers inzet is het wel ok, noord korea moet jouw droom land zijn.quote:Duitsers kunnen beter het leger inzetten om de AZC's te beschermen en dan met scherp schieten als er een groep volbloed nazi idioten dood en verderf willen zaaien.
Wie geweld gebruikt is altijd de verliezer, altijd!
Het gaat overigens om 68 aanslagen in de deelgemeente Baden-Württemberg alleen en dan ook nog alleen in 1 jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
68 Aanslagen? Geert had beloofd dat de vluchtelingen de aanslagen zouden plegen. Nep-Geert.
quote:Villingen-Schwenningen ligt in de deelstaat Baden-Württemberg, daar zijn vorig jaar 68 aanvallen gepleegd op opvangplekken voor asielzoekers, maar daarbij werden geen explosieven ingezet. Dat fenomeen is nieuw voor Duitsland, constateert de politie.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)ng-gegooid-2753964W/
Voordeel met zulke getallen is dan wel dat het wentquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat overigens om 68 aanslagen in de deelgemeente Baden-Württemberg alleen en dan ook nog alleen in 1 jaar.
In heel Duitsland zal er eerder jaarlijks een tienvoud van dat aantal aan aanslagen op asielzoekers zijn.
[..]
Ik keur het niet af en begrijp het heel goed. Ik wil ze hier ook niet hebben. De "asielzoekers" die hier heen komen zullen niet stoppen tot ze van Europa dezelfde fucking shitzooi hebben gemaakt als het riool waar ze vandaan komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
Ik wacht even de 'ik keur het niet goed, maar begrijp het wel' berichten af.
dus even ter verduidelijking, jij bent wel voor dodelijk geweld en vindt vluchtelingen niets meer dan ratten of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:28 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik keur het niet af en begrijp het heel goed. Ik wil ze hier ook niet hebben. De "asielzoekers" die hier heen komen zullen niet stoppen tot ze van Europa dezelfde fucking shitzooi hebben gemaakt als het riool waar ze vandaan komen.
Heeft weinig met happen te maken hoor. Genoeg idioten hier die zo denkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |