Ook niet onze onvolprezen FOK-frontpagequote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij vinden niet veel Nederlandse sites dit een nieuwswaardig iets, buiten de telegraaf. Wil de pret niet bederven verder.
http://www.volkskrant.nl/(...)-duitsland~a4234708/quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij vinden niet veel Nederlandse sites dit een nieuwswaardig iets, buiten de telegraaf. Wil de pret niet bederven verder.
Sorryquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind.
Van mij hoeft het niet zo nodig. Wilders is niet verantwoordelijk voor wat Sjonnies doen.
Je moet zoekmachine.nl ook niet meer gebruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Toefjes het volgende:
wilders heeft zich gedistantieerd van de misstanden in Bernheze.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Sorry![]()
En ik vind dat Wilders niet uit zich zelf kenbaar hoeft te maken dat hij zich hier van distantieert. Echter wanneer iemand hem dit vraagt dan wel natuurlijk!
Dus jij trekt de verhalen van pak em beet 500 mensen en politie agenten (en dan schaal ik dit aantal laag in) in twijfel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och nee maar het mooie is dus dat er mbt Keulen ook nog geen veroordelingen zijn, het past echt perfect in dat plaatje.
Niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och nee maar het mooie is dus dat er mbt Keulen ook nog geen veroordelingen zijn, het past echt perfect in dat plaatje.
Een voorarrest is geen veroordeling.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-zit-in-de-cel.dhtml
ik heb googleanno2016.nl gebruikt, maar kan nog niks vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:54 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Je moet zoekmachine.nl ook niet meer gebruiken.
Probeer google eens. Je zult versteld staat wat google anno 2016 allemaal kan vinden.
Nee hoor waarom zou ik dat doen? Alleen verhalen is niet hetzelfde als bewijs toch. Wilders schreef over islamitische testosteronbommen, ik ken vrij weinig bewijzen dat religie zorgt dat het testosteronniveau verandert en ik heb vrij weinig bewijs gezien dat de daders moslims zijn. Nu kun je dat aannemen op basis van uiterlijk maar dat blijft speculatie. Dus ben ik hier zo vrij ook te speculeren over de daders.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:56 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Dus jij trekt de verhalen van pak em beet 500 mensen en politie agenten (en dan schaal ik dit aantal laag in) in twijfel?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb googleanno2016.nl gebruikt, maar kan nog niks vinden.
Moet het niet .com zijn?
Inderdaad. Wie gaat dan het vuile werk van laag opgeleiden en ongeschoolden doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Half NL in de gevang, word het wel lekker rustig in de straten
Ja lekker met scherp schieten op je eigen burgers, dan ben je net zo zielig als IS. Overigens zijn niet alle vluchtelingen Syriërs, in tegendeel zelfs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:00 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Ik heb echt medelijden met die migranten. Ze vluchten voor ISIS en nu worden ze weer aangevallen door een andere extremistische groepering.
Duitsers kunnen beter het leger inzetten om de AZC's te beschermen en dan met scherp schieten als er een groep volbloed nazi idioten dood en verderf willen zaaien.
Wie geweld gebruikt is altijd de verliezer, altijd!
Oh, ik maak gewoon een rondje langs de velden van tijd tot tijd. De krantensites plus nu.nl. Verder geen intensieve zoektochten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:01 schreef begaaierd het volgende:
[..]![]()
Maar ff serieus. Op welke termen zoek je? Want zelf bij zoekmachine krijg ik het gevonden
De nieuwe migrantenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:03 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie gaat dan het vuile werk van laag opgeleiden en ongeschoolden doen?
Och er is een partij die dat graag in Nederland wil toepassen omdat er preventieve werking vanuit gaat. Ik geloof dat ik de naam van de partij of de lijsttrekker niet mag noemen maar daarmee is wel duidelijk wie het heeft voorgesteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:03 schreef Infection het volgende:
Ja lekker met scherp schieten op je eigen burgers, dan ben je net zo zielig als IS.
Verhalen zijn idd geen bewijs. En als 1 of 2 vrouwen hadden verteld had ik het ook in twijfel getrokken. Maar het zijn er iets meer dan 2 die hetzelfde verhaal vertellen. En ook politie verteld het verhaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor waarom zou ik dat doen? Alleen verhalen is niet hetzelfde als bewijs toch. Wilders schreef over islamitische testosteronbommen, ik ken vrij weinig bewijzen dat religie zorgt dat het testosteronniveau verandert en ik heb vrij weinig bewijs gezien dat de daders moslims zijn. Nu kun je dat aannemen op basis van uiterlijk maar dat blijft speculatie. Dus ben ik hier zo vrij ook te speculeren over de daders.
Klopt, maar dat betekent nog niet dat ik het er mee eens ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och er is een partij die dat graag in Nederland wil toepassen omdat er preventieve werking vanuit gaat. Ik geloof dat ik de naam van de partij of de lijsttrekker niet mag noemen maar daarmee is wel duidelijk wie het heeft voorgesteld.
Je snapt het blijkbaar niet helemaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja lekker met scherp schieten op je eigen burgers, dan ben je net zo zielig als IS.
Ok. Moet je nu ff op nu.nl kijken. Als het goed is hebben ze het inmiddels gekopieerd van een andere nieuwssite.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik maak gewoon een rondje langs de velden van tijd tot tijd. De krantensites plus nu.nl. Verder geen intensieve zoektochten eigenlijk.
Bron waar de niet te noemen partij dit goedkeurt aub.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och er is een partij die dat graag in Nederland wil toepassen omdat er preventieve werking vanuit gaat. Ik geloof dat ik de naam van de partij of de lijsttrekker niet mag noemen maar daarmee is wel duidelijk wie het heeft voorgesteld.
Als ze daadwerkelijk beginnen te schieten en/of met granaten beginnen te gooien mag het naar mijn mening inderdaad. Maar hier werd vooral gedoeld op rechts-extremisten die 'rellen'. Ik zie rellen nou niet direct als het gebruiken van dodelijke wapens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:13 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Je snapt het blijkbaar niet helemaal.![]()
Je schiet niet op onschuldige burgers maar op criminelen. Of vindt je dat je wapen niet mag gebruiken tegen criminelen?
Nee, daar is de ME met hun lange latten voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk beginnen te schieten en/of met granaten beginnen te gooien mag het inderdaad. Maar hier werd vooral gedoeld op rechts-extremisten die 'rellen'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |