Vervelend volk inderdaad. Beetje een SWF hebben en profiteren van Europese vrede.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of van de vuile Noren. Lekker laten zinken.
Westerse zeelieden zijn er amper nog. Zullen wel Filipino's zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of van de vuile Noren. Lekker laten zinken.
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou nou wat een TT weer zeg. Jij wilt dus alle vluchtelingen laten verzuipen 99999, valt me tegen van je.
Ik heb geen voltijdsaanstelling, met je bachelordiploma.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
Maar Friek is vandaag dus vrij? Heftige baan hoor, in het onderwijs.
Nee, walgelijk die reactiesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?
Een houten been heeft makkelijk praten; die blijft drijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou nou wat een TT weer zeg. Jij wilt dus alle vluchtelingen laten verzuipen 99999, valt me tegen van je.
Oehhhhh!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb geen voltijdsaanstelling, met je bachelordiploma.
Hij heet geen Houtenbeen. Niet je mening projecteren op anderen he. Dat valt me tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Werkgeversvriendje die Kaas. Goedkope hoger opgeleiden importeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- wil graag vluchtelingen in kampen stoppen. D66-opleiding en alles.
Alwaar vluchtelingen worden gehersenspoeld om Pechtold als leider te ervaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- wil graag vluchtelingen in kampen stoppen. D66-opleiding en alles.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heet geen Houtenbeen. Niet je mening projecteren op anderen he. Dat valt me tegen.
Niet begrijpen dat het een grap isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Wel grappig dit trucje, zie je veel onder de hersenlozen hier tegenwoordig.
Maar goed belangrijker zaken, waarom mist er een hoofdletter in de topictitel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Wel grappig dit trucje, zie je veel onder de hersenlozen hier tegenwoordig.
PVV-aanhangers zijn één grote grap inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat het een grap is
Stem jij PVV?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Beetje homopropaganda erbij in de vorm van bepaalde tv-series.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Alwaar vluchtelingen worden gehersenspoeld om Pechtold als leider te ervaren.
Vier stuks is meer dan zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar goed belangrijker zaken, waarom mist er een hoofdletter in de topictitel?
Haakneus is jouw man?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee en dat zal ik ook niet doen ook niet.
CDA
Je mag helemaal niet stemmen. Jij bent handelingsonbekwaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik stem al jaren PVV. Enige partij die ook echt opkomt voor de Nederlanders.
Glee?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje homopropaganda erbij in de vorm van bepaalde tv-series.
Op Pieter?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee en dat zal ik ook niet doen ook niet.
CDA
Twijfelachtig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Alle series nagenoeg.quote:
Jij bent wilsonbekwaam, eencellige Marokkaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet stemmen. Jij bent handelingsonbekwaam.
Groningen ontruimen; één van de betere politieke ideeën van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zie geen reden om anders te stemmen dan op Tunahan Kuzu.
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij bent wilsonbekwaam, eencellige Marokkaan.
Dat klopt strikt gezien - non-existentie brengt logischerwijs wilsonbekwaamheid met zich mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.
Je komt uit de baarmoeder van je vader? Non-existentie...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt strikt gezien - non-existentie brengt logischerwijs wilsonbekwaamheid met zich mee.
Matig, ditquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.
Ik heb van de Nederlandse maatschappij geleerd dat ik respect moet verdienen.quote:
Mijn respect heb je met die UI al voor eeuwig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb van de Nederlandse maatschappij geleerd dat ik respect moet verdienen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mijn respect heb je met die UI al voor eeuwig.
Niemand beweert dat autisten onaardig zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik Omtzigt sprak was het eigenlijk een ontzettend aardige en attente kerel.
Maar dat moet ik hier niet zeggen, want is slecht voor de beeldvorming.
Ik hoop dat mijn bijdrage van vandaag ervoor zal zorgen dat je deze studenten even de PVV-richting gaat hersenspoelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
Mijn leerlingen zeggen wel eens dat ze Marokkanen tolereren.
Policors, die leerlingen.
Kowloon is een schatje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand beweert dat autisten onaardig zijn.
Kowloon is immers ook een sympathieke jongeman.
Goh, hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Op zich had Mutant wel een punt over dat openlijke Marokkanen op Fok een zeldzaamheid zijn geworden.
"Roep mij na kinders: minder, minder, minder!"quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn bijdrage van vandaag ervoor zal zorgen dat je deze studenten even de PVV-richting gaat hersenspoelen.
Op een anoniem forum hoef je toch ook helemaal niet expliciet te zijn over je afkomst?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Op zich had Mutant wel een punt over dat openlijke Marokkanen op Fok een zeldzaamheid zijn geworden.
Dat is een nieuwe Marokkaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Gutmensch Kosmoproleet was, maar nu kan ik 'm niet plaatsen.
Remlofquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat Gutmensch Kosmoproleet was, maar nu kan ik 'm niet plaatsen.
Remlof.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, maar op een anoniem forum (zoals Fok!) speelt afkomst wél een enorme rol. Mocht je dat nog niet weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op een anoniem forum hoef je toch ook helemaal niet expliciet te zijn over je afkomst?
Maar er is wel een homo-reeks en een Turken-reeks en dergelijke.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op een anoniem forum hoef je toch ook helemaal niet expliciet te zijn over je afkomst?
Klopt, maar daar kan die jongen niets aan doen. Hij is gelukkig ongevaarlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met wat bedenkelijke standpunten.
Derhalve goede banden met Noord-Afrika onderhouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Eigenlijk zou Afrika Europa moeten gijzelen. Geld - of anders zullen we de poorten open zetten.
Noem er één.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met wat bedenkelijke standpunten.
Dat hoeft niet. Maar het gaat er om dat openlijke moslims op een flink deel van dit forum zich amper nog kunnen vertonen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die twee reeksen zouden moeten mergen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar er is wel een homo-reeks en een Turken-reeks en dergelijke.
Het is inderdaad geen beschuldiging.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kan die jongen niets aan doen. Hij is gelukkig ongevaarlijk.
Kun je gewoon veinzen. Iedereen denkt dat ik een of andere Israeli ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar op een anoniem forum (zoals Fok!) speelt afkomst wél een enorme rol. Mocht je dat nog niet weten.
Speciaal voor jou Friek, kattegejank:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Roep mij na kinders: minder, minder, minder!"
Je gaat er 's zomers in elk geval graag heen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Heeft iemand ooit geverifieerd of ik daadwerkelijk een Marokkaan ben?
Wie zegt dat ik daadwerkelijk daarheen ga?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat er 's zomers in elk geval graag heen.
Je foto's.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daadwerkelijk daarheen ga?
Zijn onze zintuigen überhaupt wel betrouwbaar?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daadwerkelijk daarheen ga?
Dit liedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Friek, kattegejank:
Als je het faket, doe je 't overtuigendquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Die kan ik van het internet afhalen, makkelijk zat. Genoeg foto's te vinden.quote:
Ja, maar jij zet er altijd hartjes bij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die kan ik van het internet afhalen, makkelijk zat. Genoeg foto's te vinden.
Je opvliegende karakter is afdoende bewijs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is vanzelfsprekend onderdeel van de act.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar jij zet er altijd hartjes bij.
Plus je bent verliefd op een Marokkaanse prinses.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend onderdeel van de act.
Bijna iedereen heeft je in real life gezien. Dus jij kan niet faken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik fake ook dat ik gay ben. Dat gelooft toch geen hond? Gays.
Als jij niet gay bent, ben ik een vent.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
Ik fake ook dat ik gay ben. Dat gelooft toch geen hond? Gays.
Dit impliceert dat je het aan me zou kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft je in real life gezien. Dus jij kan niet faken.
Ik ben getrouwd met iemand uit de Balkan lieverd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Plus je bent verliefd op een Marokkaanse prinses.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit impliceert dat je het aan me zou kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |