Vervelend volk inderdaad. Beetje een SWF hebben en profiteren van Europese vrede.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of van de vuile Noren. Lekker laten zinken.
Westerse zeelieden zijn er amper nog. Zullen wel Filipino's zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of van de vuile Noren. Lekker laten zinken.
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou nou wat een TT weer zeg. Jij wilt dus alle vluchtelingen laten verzuipen 99999, valt me tegen van je.
Ik heb geen voltijdsaanstelling, met je bachelordiploma.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
Maar Friek is vandaag dus vrij? Heftige baan hoor, in het onderwijs.
Nee, walgelijk die reactiesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?
Een houten been heeft makkelijk praten; die blijft drijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo eentje die dat -echt- vindt?
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Nou nou wat een TT weer zeg. Jij wilt dus alle vluchtelingen laten verzuipen 99999, valt me tegen van je.
Oehhhhh!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb geen voltijdsaanstelling, met je bachelordiploma.
Hij heet geen Houtenbeen. Niet je mening projecteren op anderen he. Dat valt me tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:26 schreef Houtenbeen het volgende:
Werkgeversvriendje die Kaas. Goedkope hoger opgeleiden importeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- wil graag vluchtelingen in kampen stoppen. D66-opleiding en alles.
Alwaar vluchtelingen worden gehersenspoeld om Pechtold als leider te ervaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- wil graag vluchtelingen in kampen stoppen. D66-opleiding en alles.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heet geen Houtenbeen. Niet je mening projecteren op anderen he. Dat valt me tegen.
Niet begrijpen dat het een grap isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Wel grappig dit trucje, zie je veel onder de hersenlozen hier tegenwoordig.
Maar goed belangrijker zaken, waarom mist er een hoofdletter in de topictitel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Wel grappig dit trucje, zie je veel onder de hersenlozen hier tegenwoordig.
PVV-aanhangers zijn één grote grap inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat het een grap is
Stem jij PVV?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Beetje homopropaganda erbij in de vorm van bepaalde tv-series.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Alwaar vluchtelingen worden gehersenspoeld om Pechtold als leider te ervaren.
Vier stuks is meer dan zat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar goed belangrijker zaken, waarom mist er een hoofdletter in de topictitel?
Haakneus is jouw man?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee en dat zal ik ook niet doen ook niet.
CDA
Je mag helemaal niet stemmen. Jij bent handelingsonbekwaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik stem al jaren PVV. Enige partij die ook echt opkomt voor de Nederlanders.
Glee?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje homopropaganda erbij in de vorm van bepaalde tv-series.
Op Pieter?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee en dat zal ik ook niet doen ook niet.
CDA
Twijfelachtig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Alle series nagenoeg.quote:
Jij bent wilsonbekwaam, eencellige Marokkaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet stemmen. Jij bent handelingsonbekwaam.
Groningen ontruimen; één van de betere politieke ideeën van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:38 schreef Heilwasser het volgende:
Ik zie geen reden om anders te stemmen dan op Tunahan Kuzu.
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij bent wilsonbekwaam, eencellige Marokkaan.
Dat klopt strikt gezien - non-existentie brengt logischerwijs wilsonbekwaamheid met zich mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.
Je komt uit de baarmoeder van je vader? Non-existentie...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt strikt gezien - non-existentie brengt logischerwijs wilsonbekwaamheid met zich mee.
Matig, ditquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moeder was gisteren ook wilsonbekwaam.
Ik heb van de Nederlandse maatschappij geleerd dat ik respect moet verdienen.quote:
Mijn respect heb je met die UI al voor eeuwig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb van de Nederlandse maatschappij geleerd dat ik respect moet verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |