Zoals gezegd ben ik 80% vegan; dus volgens de eckte vegans een amateurquote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja..ik zal proberen te onthouden wie Veganist is en wie Vegetariër is, maar of ik dat kan
onthouden weet ik niet, dus moet je maar vergeven, eigenlijk is dat ook het leuke, gewoon
alles door elkaar, óók de flexitariërs
Hallo, ik ben Roos en ik ben een flexitariër.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja..ik zal proberen te onthouden wie Veganist is en wie Vegetariër is, maar of ik dat kan
onthouden weet ik niet, dus moet je maar vergeven, eigenlijk is dat ook het leuke, gewoon
alles door elkaar, óók de flexitariërs
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 04:21 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik 80% vegan; dus volgens de eckte vegans een amateur![]()
Maar volgens mij "possible and practical " ; en vanwege mijn chronische ziekte het beste voor me
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Roos en ik ben een flexitariër.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:34 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi ik ben eend en ik ben vegetariër. Ook allergisch voor sesam dus ik mis tahin en goede hummus. Mn vriend eet wel vlees en vis.
Gisteren hebben we weer wat gemaakt uit het kookboek van dvs. Indonesisch stoofvlees, pittige boontjes en rijst. Mn vriend is ook fan van het boek en de recepten
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef Aphrodyte het volgende:
@Fann;
Ik heb een linkje op mijn profiel toegevoegd naar mijn instagram voor foto's.
Dat geeft misschien ook wat vega inspiratie
We zijn dus allemaal consequent inconsequent tot dusverquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Hallo ik ben Fann, ik ben een Vegerariër die weleens zondigt![]()
Maar in elk geval houden we allemaal van lekker eten
[..]![]()
ah....... die kan wel in de volgende OP als je wil?
of al in deze als we het vragen?
Tuurlijk dat kunnen we toch vragen in de FB?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
We zijn dus allemaal consequent inconsequent tot dusver
En ja, mag in de OP als je dat wil natuurlijk!
minilot was snel hoor, je linkje staat in de OP onder Vega inspiratie door Aphrodyte!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
We zijn dus allemaal consequent inconsequent tot dusver
En ja, mag in de OP als je dat wil natuurlijk!
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
minilot was snel hoor, je linkje staat in de OP onder Vega inspiratie door Aphrodyte!![]()
Met dank aan minilot
Nah... je was wél snelquote:
Ik koop gewoon een bus shlagfix van de plus.. Vegan en smaakt exact hetzelfde als gewone slagroom en is ook in een spuitbus.. Ideaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... je was wél snel![]()
En dan voor de Veganisten slagroom...
Zelf neem ik altijd gewone hoormaar ik heb het wel een keer gemaakt
Geen idee; google even op ''shlagfix'?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hm, verkopen ze dat ook ergens anders? Geen Plus in de buurt hier.
Dat leverde alleen wat online shops op. Ik ga wel op zoek naar een Plus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Geen idee; google even op ''shlagfix'?
Goed plan; is echt de moeite waard!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat leverde alleen wat online shops op. Ik ga wel op zoek naar een Plus.
wat is wfpb?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:53 schreef venomsnake het volgende:
Hoi, lekker allemaal heur..
Ofwel tvp.
Ben al jaar of 3 wfpb.
ziet er lekker uitquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:41 schreef roos85 het volgende:
Heb vanavond deze portobello's gegeten![]()
http://foodness.nl/recipe(...)ozzarella-en-tomaat/
Whole Food Plant Based.quote:
écht alleen maar planten dus? en granen geloof ik, want ik heb even gegoogeldquote:
Ja dat heb ik ook een tijdje geprobeerd maar daarvoor hou ik toch teveel van lekkere rommelquote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
écht alleen maar planten dus? en granen geloof ik, want ik heb even gegoogeld![]()
dát lijkt me érg moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |