Je weet dat Geerdijk Centraal bijna het drukste station van Nederland is he?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef J.B. het volgende:
Waarom zou pak em beet dat lijntje bij Almelo verdubbeld moeten worden? Er zijn ook nog wel wat spoorlijnen in het noorden waarbij mij verdubbelen gewoon kapitaalvernietiging lijkt
De Movarissen & Arcadissen wel, laten die nou net gespecialiseerd zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Niet elk ingenieursbureau heeft zo-ff iets op de plank liggen om de betrouwbaarheid van een dienstregeling + infrastructuurontwerp te kunnen analyseren.
Nou dan verdubbel je dat niet. Maar als je nou serieus moest kiezen tussen verbussen en verdubbelen? Dan maar verdubbelen. Nee er gaat daar geen kwartierdienst rijden. Het lijntje is kort genoeg en er zijn genoegweinig haltes om dat enkelsporig 2 keer per uur per richting fatsoenlijk te kunnen blijven bedienen. Daarmee is het trouwens ook het enige lijntje in het land waar dat voor geldt, dus tot zo ver je argument.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef J.B. het volgende:
Waarom zou pak em beet dat lijntje bij Almelo verdubbeld moeten worden? Er zijn ook nog wel wat spoorlijnen in het noorden waarbij mij verdubbelen gewoon kapitaalvernietiging lijkt
Jij hebt niets te willen over waar je belastingcenten aan uitgegeven worden. Er zijn dingen die veel erger zijn waar je je druk over zou moeten maken. Het spoor eet bijna niets en dit hoeft niet eens een achterlijk duur traject te zijn. Overal, behalve in Zwolle op het emplacement zelf, is ruimte voor dat tweede spoor én er hoeft niets onteigend te worden want het is al in eigendom van NS op een paar enkele vierkante meters na. Zelfde als met Olst-Deventer. Of die enkelsporige brug bij Ravenstein. En Viersen-Kaldenkirchen of whatever. En de hele Maaslijn for that matter. RARE DINGEN.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn belastingcenten worden uitgegeven aan "enkelspoor moet tot de laatste centimeter verdubbeld worden in Nederland" terwijl het niet nodig is en het geld veel beter aan andere dingen uitgegeven kan worden.
Had NS Vastgoed niet een tijdje terug zo ongeveer elke vierkante meter grond verkocht die zij nog in bezit hadden, waardoor ProRail nu een godsvermogen moet betalen aan één of ander bedrijfje dat in grond speculeert als ze nog maar een sein willen verplaatsen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
want het is al in eigendom van NS op een paar enkele vierkante meters na.
Waarom zou bijvoorbeeld Sneek-Stavoren verdubbeld moeten worden? Ik zie daar echt totaal geen toegevoegde waarde in.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan verdubbel je dat niet. Maar als je nou serieus moest kiezen tussen verbussen en verdubbelen? Dan maar verdubbelen. Nee er gaat daar geen kwartierdienst rijden. Het lijntje is kort genoeg en er zijn genoegweinig haltes om dat enkelsporig 2 keer per uur per richting fatsoenlijk te kunnen blijven bedienen. Daarmee is het trouwens ook het enige lijntje in het land waar dat voor geldt, dus tot zo ver je argument.
Zodat er nog meer Speno's door watersportwinkels heen kunnen, duhquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Waarom zou bijvoorbeeld Sneek-Stavoren verdubbeld moeten worden?
Hmm.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
De Movarissen & Arcadissen wel, laten die nou net gespecialiseerd zijn
Ik heb net zo veel te willen als wie dan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij hebt niets te willen over waar je belastingcenten aan uitgegeven worden. Er zijn dingen die veel erger zijn waar je je druk over zou moeten maken. Het spoor eet bijna niets en dit hoeft niet eens een achterlijk duur traject te zijn. Overal, behalve in Zwolle op het emplacement zelf, is ruimte voor dat tweede spoor én er hoeft niets onteigend te worden want het is al in eigendom van NS op een paar enkele vierkante meters na. Zelfde als met Olst-Deventer. Of die enkelsporige brug bij Ravenstein. En Viersen-Kaldenkirchen of whatever. En de hele Maaslijn for that matter. RARE DINGEN.
Omdat die friesjes dan nog veel meer bloedmooie dochters op de wereld kunnen zetten EN ze naar school kunnen sturen. Snap je dan NIKS?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:43 schreef J.B. het volgende:
[..]
Waarom zou bijvoorbeeld Sneek-Stavoren verdubbeld moeten worden? Ik zie daar echt totaal geen toegevoegde waarde in.
En dat is geen kont gelukkig. Net als die rare zorgverzekeringsreclames "waarom zou je betalen voor iets wat je niet gebruikt?" flikker op joh kutreclame, dat is gewoon niet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel te willen als wie dan ook.
In Japan is veel vermogen maar de regering heeft geen cent. Er is geen enkel land ter wereld met een staatsschuld die zo groot is. En in Japan laten ze hele spoorlijnen open omdat er één meisje is die naar school moet. Nou nee dát is een goed idee.quote:En ik denk dat ze in Zwitserland en Japan met name zo rijk zijn en zo'n betrouwbaar spoor hebben omdat ze geen rare fratsen uithalen zoals onnodig hele trajecten ver(vier)dubbelen maar een langetermijnvisie maken en precies datgene doen wat daarvoor nodig is, niet minder en niet meer.
Die link werkt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Hmm.
Op de site van Movares (https://movares.nl/dienst/hortus-rail-en-tractiesimulator/) zie ik veel maar geen robuustheidsanalyse.
In Zwitserland zijn de wissels die ze standaard gebruiken al ruim 2 keer zo duur als de exemplaren in Nederland. En dan is de aanschaf slechts 20% van de totale life-cycle cost.quote:[..]
Ik heb net zo veel te willen als wie dan ook.
En ik denk dat ze in Zwitserland en Japan met name zo rijk zijn en zo'n betrouwbaar spoor hebben omdat ze geen rare fratsen uithalen zoals onnodig hele trajecten ver(vier)dubbelen maar een langetermijnvisie maken en precies datgene doen wat daarvoor nodig is, niet minder en niet meer.
Oh, raar.quote:
In Zwitserland is een pot jam ook 2x zo duur als een Nederlands exemplaarquote:[..]
In Zwitserland zijn de wissels die ze standaard gebruiken al ruim 2 keer zo duur als de exemplaren in Nederland. En dan is de aanschaf slechts 20% van de totale life-cycle cost.
Ah, idd. Top.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, raar.
Edit: Je moet het haakje ) aan het einde van de url weghalen.
Geen idee. dat is de hamvraagquote:[..]
In Zwitserland is een pot jam ook 2x zo duur als een Nederlands exemplaar
Maar zijn hun wissels ook 2x zo goed?
Ok, nou, laat ze dat dan maar eens loslaten op wat enkelsporige trajecten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ah, idd. Top.
Maare, bij toepassingsvoorbeelden staat wat je zoekt?
Uit die capaciteitsanalyses komt ook risico.
Dat risico is ondervangen in het immer bekende 'speling van de dienstregeling'quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ok, nou, laat ze dat dan maar eens loslaten op wat enkelsporige trajecten.
(Wie weet wordt dat ook al wel gedaan)
Treinen moeten op elkaar en op het voor- en natransport aansluiten, dus die 'speling in de dienstregeling' krijg je in de eerste plaats voor elkaar door infrastructuur-aanpassing en niet door aanpassing/verlangzaming van de dienstregeling.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat risico is ondervangen in het immer bekende 'speling van de dienstregeling'
Nicequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lukt steeds beter om de hele trein in de bocht te krijgen. Kopbak is nog niet optimaal maar dit is al veel beter dan toen er nog 1700+ICRm reed met7 of 8 bakken. Dat lukte nooit zonder paal ervoor ergens.
[ afbeelding ]
Het zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben dat Nederland de smering van de wissels maar wegbezuinigd heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Die link werkt niet
[..]
In Zwitserland zijn de wissels die ze standaard gebruiken al ruim 2 keer zo duur als de exemplaren in Nederland. En dan is de aanschaf slechts 20% van de totale life-cycle cost.
Cool. Zutphen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lukt steeds beter om de hele trein in de bocht te krijgen. Kopbak is nog niet optimaal maar dit is al veel beter dan toen er nog 1700+ICRm reed met7 of 8 bakken. Dat lukte nooit zonder paal ervoor ergens.
[ afbeelding ]
Als je dat blijft geloven komen we een eind verder!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben dat Nederland de smering van de wissels maar wegbezuinigd heeft
Mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lukt steeds beter om de hele trein in de bocht te krijgen. Kopbak is nog niet optimaal maar dit is al veel beter dan toen er nog 1700+ICRm reed met7 of 8 bakken. Dat lukte nooit zonder paal ervoor ergens.
[ afbeelding ]
Niet haten op Arnhem-Zuid, het enige station van het land waar de stoptrein doorrijdt en de IC stoptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Eindelijk stopt de IC Roosendaal Zwolle niet meer op die pauperstationnetjes tussen in ieder geval Arnhem en Nijmegen vanaf 2017.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet haten op Arnhem-Zuid, het enige station van het land waar de stoptrein doorrijdt en de IC stopt
Oonlie in zuh nezzulundsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Niet haten op Arnhem-Zuid, het enige station van het land waar de stoptrein doorrijdt en de IC stopt
http://www.infrasite.nl/d(...).php?ID_content=1192quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je dat blijft geloven komen we een eind verder!
Ik had met m'n zwaaiphone een plaatje geschoten van de lucht vanuit de trein en als er een leuke camera op had gezeten was het vast mooi geworden maar de tering wat een zaadplaat. Delete! Maar eens wat vaker de camera in de aanslag houden daar in Hengelooo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dankie bestens![]()
Gewoon meer plaatjes en minder gezeik
Je hoeft mij niet te vertellen wat een wissel is hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.infrasite.nl/d(...).php?ID_content=1192
Wist je ook dat er wissels in de handel zijn die NIET van beton gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wat een wissel is hoor
Ja manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je ook dat er wissels in de handel zijn die NIET van beton gemaakt zijn?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen wat een wissel is hoor
Nee. Treinen moeten op elkaar aansluiten ja maar dat bussengefrummel moet zich aansluiten op de trein en niet andersomquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Treinen moeten op elkaar en op het voor- en natransport aansluiten,
Ja. Blij dat de Handelskade en Churchillplein nu worden aangepakt hier. Man man man wat een drama in de spits. Dacht dat er ook een busbaan bij kwam, niet zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bussen hebben overigens veel meer recht dan treinen om zich te beroepen op "verkeersdrukte".
Gaan ze die kutgracht dempen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:57 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ja. Blij dat de Handelskade en Churchillplein nu worden aangepakt hier. Man man man wat een drama in de spits. Dacht dat er ook een busbaan bij kwam, niet zeker.
Die rare chicanes worden eruit gehaald en rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet wat ze bij de Handelskade van plan zijn maar er is daar heel wat hout gerooid iig
Ik snap niet waarom ie stil gaat staan... Als je daar toch al staat, ram dan gewoon door die slagbomen. Misschien was dan alleen de oplegger totalloss geweest...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:35 schreef dennistd het volgende:
Huh, net had ik nog een truck+oplegger, nu alleen nog een cabine![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)amt_vrachtwagen.html
http://www.liveleak.com/view?i=585_1453906863quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:35 schreef dennistd het volgende:
Huh, net had ik nog een truck+oplegger, nu alleen nog een cabine![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)amt_vrachtwagen.html
Mja, hij trekt nog even weer op maar stopt dan toch weer. En je hebt toch wel door dat als je net over het spoor rijdt en dan voor je neus een slagboom omlaag komt dat je dan aan de verkeerde kant staat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:10 schreef mart_83 het volgende:
ik gok dat de chauffeur niet door had dat ie tussen de slagbomen stond? hij rijd net voor ze dicht gaan langs de eerste...
alles kan, misschien was ie net koffie aan het zetten..quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, hij trekt nog even weer op maar stopt dan toch weer. En je hebt toch wel door dat als je net over het spoor rijdt en dan voor je neus een slagboom omlaag komt dat je dan aan de verkeerde kant staat?
Sowieso heeft ie dat rode knipperlicht gemist. En hij staat er achteraf ook een beetje bij te kijken van "Tjee. Nou issie sjtukquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:48 schreef mart_83 het volgende:
[..]
alles kan, misschien was ie net koffie aan het zetten..
die trein komt zo snel dat de chauffeur waarschijnlijk nog aan het bedenken was wat er nou aan de hand was en hoe die dit zou oplossen..
Dat laatste ben je per definitie als je niet zit op te letten bij een overweg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een onnadenkend persoon dus. Of een achterlijke gasgladiool, dat kan ook
Wel een beetje kort door de bocht maar robuustheidsanalyses kunnen op verschillende manieren worden gedaan door "de grote drie". Van een trein met een flinke vertraging door een dienstregeling heen sturen tot op basis van statistische trekkingen met veel weinig vertraagde treinen kijken hoe een traject of een klein netwerk zich houdt. Dat soort analyses worden bijvoorbeeld ook gedaan voor enkelsporige lijnen waar meer treinen gaan rijden en zorgen zijn over de stabiliteit van de dienstregeling na afloop.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat risico is ondervangen in het immer bekende 'speling van de dienstregeling'
Ja nou ja, ik wilde niet "meteen weer met mijn oordeel klaar staan", genuanceerd als ik altijd benquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat laatste ben je per definitie als je niet zit op te letten bij een overweg.
Jij bent de subtiliteit zelvequote:Op woensdag 3 februari 2016 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wilde niet "meteen weer met mijn oordeel klaar staan", genuanceerd als ik altijd ben
1,2miljard verliesquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef b2py het volgende:
De Russen willen veel van hun staatsdeelnemingen verkopen waaromder de Nationale Spoorwegen. Omzet: ¤21,7 miljard. Winst: ¤-1,2 miljard
http://www.nrc.nl/next/20(...)-tafelzilver-1583809
Met dit knopje: [quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:30 schreef derLudolf het volgende:
Hoe doe ik dat met zo'n fancy code?
Klik op het knopje, plak de link in het popupje, effe wachten, klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Dat werkt niettwitter:nja dan maar gewoon op de link klikken
Zorg er wel voor dat de tweet eindigt met een nummer, en geen querystring ("?s=09"). Heel erg robuust is de twitterpopup niet.twitter:MeteoRoodescho1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 10:00:33@WeermanRoel regenbogen weer.en winterse buien met natte sneeuw https://t.co/iH4bBBeMJy reageer retweet
twitter:groningenhc twitterde op woensdag 03-02-2016 om 21:39:01#Stiltecoupe Fotosoep of echt? Iemand die dit kan bevestigen? Schijnt om stel 9594 te gaan... https://t.co/yH2FBYagr0 reageer retweet
twitter:GGJVasse twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:23:03@groningenhc @NedTrain is echt, tis kijken of het zo meer nageleefd gaat worden reageer retweet
Ah, de peuter-in-je-neus-coupéquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef James1988 het volgende:
Stickers op de stoelkussens om de stiltecoupé te benadrukken:[ afbeelding ]twitter:groningenhc twitterde op woensdag 03-02-2016 om 21:39:01#Stiltecoupe Fotosoep of echt? Iemand die dit kan bevestigen? Schijnt om stel 9594 te gaan... https://t.co/yH2FBYagr0 reageer retweet
twitter:GGJVasse twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:23:03@groningenhc @NedTrain is echt, tis kijken of het zo meer nageleefd gaat worden reageer retweet
Nice, leuk ook dat wat is het stuwtje? op de voorgrond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eind vorig jaar wordt er vervuilde grond vanuit Zwitserland naar Veendam vervoerd in opvallende gele containers. In eerste instantie werd DB Schenker ingehuurd voor de tractie, maar sinds een paar weken rijdt RheinCargo de trein zelf met een Class 66. Hier komt de DE 67 met de gele Bauer-containers langs de Vliegveldstraat in Deurningen.
Ik las het. Erg naar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef Prins_Pils het volgende:
In de categorie 'kutnieuws': conducteur neergestoken door een zwartrijder, in Landgraaf. Verwondingen schijnen mee te vallen gelukkig.
Thx, ik ben namelijk dol (in jullie geval tuk) op dit soort detailsquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef dennistd het volgende:
Dat stuwtje zal bedoeld zijn om Hengelo/Almelo niet onder te laten lopen bij hoog water. Dat is namelijk het laagste punt in Oost-Twente, waardoor alle water (in dit geval vanuit Oldenzaal) daarheen wil
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te stekenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef Prins_Pils het volgende:
In de categorie 'kutnieuws': conducteur neergestoken door een zwartrijder, in Landgraaf. Verwondingen schijnen mee te vallen gelukkig.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te steken
Is het niet in de trein zoeken ze ergens anders wel problemen. Lekker makkelijk om agressief te worden als je zelf fout zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te steken
twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
Dan is het pas echt vervelend als het spoor van je trein weer eens twee minuten voor vertrek wordt gewijzigd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
'Uw trein staat gereed op spoor 115415115B.'
Het gaat hier wel om goederentreinen he, geen station voor personenvervoer:quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het niet in de trein zoeken ze ergens anders wel problemen. Lekker makkelijk om agressief te worden als je zelf fout zit.
[ afbeelding ]twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
'Uw trein staat gereed op spoor 115415115B.'
Ja maar dan is ie niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om goederentreinen he, geen station voor personenvervoer:
It is estimated that 13,000 freight trains are marshalled here every day during the Spring Festival travel rush
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'quote:
En toen was er een sein en wisselstoring. Daar gaat je idioot strakke planning.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'
I question the marshalling of 13,000 freight trains a day. 13,000/24hrs=543 trains per Hour, 543/60 min.=9 trains per min. It would be a remarkable. But then in China the impossible seems to be possible.
precies de vraagtekens die ik er ook bij zet. Met zo'n terrein mag je blij zijn als je de 500 treinen per dag haaltquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'
I question the marshalling of 13,000 freight trains a day. 13,000/24hrs=543 trains per Hour, 543/60 min.=9 trains per min. It would be a remarkable. But then in China the impossible seems to be possible.
Nou begin maar op de Hanzelijn en Amsterdam-Arnhem. Kan daar op bepaalde trajecten ook eindelijk 160 worden geredenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Deze zomer wordt de nieuwe planning voor de uitrol van ERTMS vastgesteld
http://www.spoorpro.nl/sp(...)g-ertms-in-de-zomer/
Ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:17 schreef b2py het volgende:
Maak daar maar alleen Utrecht - Arnhem van
Nee, maar ik moest nog etenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je een aansluiting halen die 1 keer per dag rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |