Mja, hij trekt nog even weer op maar stopt dan toch weer. En je hebt toch wel door dat als je net over het spoor rijdt en dan voor je neus een slagboom omlaag komt dat je dan aan de verkeerde kant staat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:10 schreef mart_83 het volgende:
ik gok dat de chauffeur niet door had dat ie tussen de slagbomen stond? hij rijd net voor ze dicht gaan langs de eerste...
alles kan, misschien was ie net koffie aan het zetten..quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, hij trekt nog even weer op maar stopt dan toch weer. En je hebt toch wel door dat als je net over het spoor rijdt en dan voor je neus een slagboom omlaag komt dat je dan aan de verkeerde kant staat?
Sowieso heeft ie dat rode knipperlicht gemist. En hij staat er achteraf ook een beetje bij te kijken van "Tjee. Nou issie sjtukquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:48 schreef mart_83 het volgende:
[..]
alles kan, misschien was ie net koffie aan het zetten..
die trein komt zo snel dat de chauffeur waarschijnlijk nog aan het bedenken was wat er nou aan de hand was en hoe die dit zou oplossen..
Dat laatste ben je per definitie als je niet zit op te letten bij een overweg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een onnadenkend persoon dus. Of een achterlijke gasgladiool, dat kan ook
Wel een beetje kort door de bocht maar robuustheidsanalyses kunnen op verschillende manieren worden gedaan door "de grote drie". Van een trein met een flinke vertraging door een dienstregeling heen sturen tot op basis van statistische trekkingen met veel weinig vertraagde treinen kijken hoe een traject of een klein netwerk zich houdt. Dat soort analyses worden bijvoorbeeld ook gedaan voor enkelsporige lijnen waar meer treinen gaan rijden en zorgen zijn over de stabiliteit van de dienstregeling na afloop.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat risico is ondervangen in het immer bekende 'speling van de dienstregeling'
Ja nou ja, ik wilde niet "meteen weer met mijn oordeel klaar staan", genuanceerd als ik altijd benquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat laatste ben je per definitie als je niet zit op te letten bij een overweg.
Jij bent de subtiliteit zelvequote:Op woensdag 3 februari 2016 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik wilde niet "meteen weer met mijn oordeel klaar staan", genuanceerd als ik altijd ben
1,2miljard verliesquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef b2py het volgende:
De Russen willen veel van hun staatsdeelnemingen verkopen waaromder de Nationale Spoorwegen. Omzet: ¤21,7 miljard. Winst: ¤-1,2 miljard
http://www.nrc.nl/next/20(...)-tafelzilver-1583809
Met dit knopje: [quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:30 schreef derLudolf het volgende:
Hoe doe ik dat met zo'n fancy code?
Klik op het knopje, plak de link in het popupje, effe wachten, klaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Dat werkt niettwitter:nja dan maar gewoon op de link klikken
Zorg er wel voor dat de tweet eindigt met een nummer, en geen querystring ("?s=09"). Heel erg robuust is de twitterpopup niet.twitter:MeteoRoodescho1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 10:00:33@WeermanRoel regenbogen weer.en winterse buien met natte sneeuw https://t.co/iH4bBBeMJy reageer retweet
twitter:groningenhc twitterde op woensdag 03-02-2016 om 21:39:01#Stiltecoupe Fotosoep of echt? Iemand die dit kan bevestigen? Schijnt om stel 9594 te gaan... https://t.co/yH2FBYagr0 reageer retweet
twitter:GGJVasse twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:23:03@groningenhc @NedTrain is echt, tis kijken of het zo meer nageleefd gaat worden reageer retweet
Ah, de peuter-in-je-neus-coupéquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef James1988 het volgende:
Stickers op de stoelkussens om de stiltecoupé te benadrukken:[ afbeelding ]twitter:groningenhc twitterde op woensdag 03-02-2016 om 21:39:01#Stiltecoupe Fotosoep of echt? Iemand die dit kan bevestigen? Schijnt om stel 9594 te gaan... https://t.co/yH2FBYagr0 reageer retweet
twitter:GGJVasse twitterde op woensdag 03-02-2016 om 22:23:03@groningenhc @NedTrain is echt, tis kijken of het zo meer nageleefd gaat worden reageer retweet
Nice, leuk ook dat wat is het stuwtje? op de voorgrond.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds eind vorig jaar wordt er vervuilde grond vanuit Zwitserland naar Veendam vervoerd in opvallende gele containers. In eerste instantie werd DB Schenker ingehuurd voor de tractie, maar sinds een paar weken rijdt RheinCargo de trein zelf met een Class 66. Hier komt de DE 67 met de gele Bauer-containers langs de Vliegveldstraat in Deurningen.
Ik las het. Erg naar.quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef Prins_Pils het volgende:
In de categorie 'kutnieuws': conducteur neergestoken door een zwartrijder, in Landgraaf. Verwondingen schijnen mee te vallen gelukkig.
Thx, ik ben namelijk dol (in jullie geval tuk) op dit soort detailsquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:00 schreef dennistd het volgende:
Dat stuwtje zal bedoeld zijn om Hengelo/Almelo niet onder te laten lopen bij hoog water. Dat is namelijk het laagste punt in Oost-Twente, waardoor alle water (in dit geval vanuit Oldenzaal) daarheen wil
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te stekenquote:Op donderdag 4 februari 2016 00:05 schreef Prins_Pils het volgende:
In de categorie 'kutnieuws': conducteur neergestoken door een zwartrijder, in Landgraaf. Verwondingen schijnen mee te vallen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |