SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Leo die vervolgens ook met een vet Haags accent ging pratenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:45 schreef Karina het volgende:
Vorige aflevering was wel weer leuk met die ouwe Hagenees en zijn vette accent.
Nee joh ik wilde dat die kneus Floor KO sloeg, maar helaas gebeurde dat niet. Ik hoopte dat hij stiekem heel goed kon boksenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:50 schreef PeterKelder het volgende:
Dat einde bij de boksschool was wel weer geweldig
Dat is ook weer zo... Naja, die eerste klap van hem zag ik echt niet aankomenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh ik wilde dat die kneus Floor KO sloeg, maar helaas gebeurde dat niet. Ik hoopte dat hij stiekem heel goed kon boksen
Dat leek mij ook wel duidelijk ja... Ben trouwens ook wel benieuwd wat voor een rol die nieuwe hoteleigenaar in de serie zal gaan spelen - hij is niet voor niets geïntroduceerd lijkt mij.quote:Het verhaal rond de zoektocht van Valentijn naar zijn moeder wordt ook steeds spannender. Ik vermoed dat die non de oude kardinaal heeft vermoord zodat hij niets meer kon vertellen.
Frensdorfquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van donderdag teruggekeken. Ik moet zeggen dat ik deze weer 'ouderwets goed' vond i.t.t. de eerste twee afleveringen! Hoogtepunt was toch wel weer Frensdorf met het ondervragen van die modellen
Het was toch Floor maar Valentijn moest het weer verpestenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of de hotelbaas Valentijn wil hosselen of dat hij meer interesse heeft in Floor.
En inderdaad weer een leuke aflevering, Valentijn als chirurg met instructies via zijn oortje
Hij ging er ook meteen helemaal voor op de eerste datequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het was toch Floor maar Valentijn moest het weer verpesten
Dit is wel echt een serie die ik al vanaf het begin elke week kijk. Erg leuk
Ik postte alleen nooit in TV maar volg sindskort wat topics van tv-programma's die ik kijk. Wel leuk om met meerdere mensen over een aflevering te praten
Wat gaaf dat je mocht figureren zeg!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vind het jammer dat Suze zo uit de serie is geschreven. Kwam erachter op de set toen ik als figurant mocht meedraaien als OM-medewerker en Floor dus zag samenwerken met Frensdorf. Mocht ook een keertje figureren in het hotel als hotelgastDus ben benieuwd of ik mezelf nog ga zien ver op de achtergrond als Valentijn voorbij loopt!
Leo blijft geniaal als butler, Valentijn ook, dat doet Daan Schuurmans wel leuk. Gewoon een Nederlandse James Bond type neerzetten
Cool!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vind het jammer dat Suze zo uit de serie is geschreven. Kwam erachter op de set toen ik als figurant mocht meedraaien als OM-medewerker en Floor dus zag samenwerken met Frensdorf. Mocht ook een keertje figureren in het hotel als hotelgastDus ben benieuwd of ik mezelf nog ga zien ver op de achtergrond als Valentijn voorbij loopt!
Leo blijft geniaal als butler, Valentijn ook, dat doet Daan Schuurmans wel leuk. Gewoon een Nederlandse James Bond type neerzetten
Hij gaf wel snel op. Beetje jammer...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ging er ook meteen helemaal voor op de eerste dateWel jammer van de 'cockblock' door Valentijn inderdaad.
Vond het ook tof. Toch leuk om eens in het hotel van Leo geweest te zijn en op de werkplek van Floor/Frensdorfquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je mocht figureren zeg!
Ik vond Suze ook veel leuker dan Floor.
En Leo is idd geniaal, vooral die aflevering met die Haagse diamantdieven pas was geweldig
Dat was briljant jaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Sylvana het volgende:
Haha ik zit nu nog van afgelopen donderdag terug te kijken. Die uitbarsting van Frensdorf
Ik moest heel hard lachen jaquote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef Sylvana het volgende:
Haha ik zit nu nog van afgelopen donderdag terug te kijken. Die uitbarsting van Frensdorf
Ik was het nietquote:Op zondag 6 maart 2016 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen ja
Trouwens, zag ik Sylvana nou in het publiek zitten bij het openluchttheater?
Oh verrek dat drong niet eens tot me doorquote:Op zondag 6 maart 2016 21:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik was het niet
Maar mijn getinte naamgenoot zag ik idd volgens mij ook
quote:Op zondag 6 maart 2016 21:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik was het niet
Maar mijn getinte naamgenoot zag ik idd volgens mij ook
Ik kijk hem altijd in de gemist op de npo app. Online cijfers worden niet meegenomen met de kijkcijfers. De kijkcijfers zijn sowieso gebaseerd op een achterhaald systeem van een paar duizend stemkastjes die volgens mij echt niet een realistisch beeld weten te schetsen want wie in de samenleving bezit die kastjes? Vast geen hippe doelgroep en dat bepaalt dan het wel / niet succes van een programma...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Karina het volgende:
Voor een ander programma zat ik net de kijkcijfers op te zoeken en ik zag die van Heer en Meester, dat scoort helemaal niet slecht
1.049.000
Zesde plek gisteren.
Ach het is wel een indicatie. Ik kijk ook altijd later dus ik tel er 2 bij opquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:41 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ik kijk hem altijd in de gemist op de npo app. Online cijfers worden niet meegenomen met de kijkcijfers. De kijkcijfers zijn sowieso gebaseerd op een achterhaald systeem van een paar duizend stemkastjes die volgens mij echt niet een realistisch beeld weten te schetsen want wie in de samenleving bezit die kastjes? Vast geen hippe doelgroep en dat bepaalt dan het wel / niet succes van een programma...
Dan geloof ik je zo wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach het is wel een indicatie. Ik kijk ook altijd later dus ik tel er 2 bij op
Overigens dacht ik ooit gelezen te hebben dat de online cijfers tzt ook meegenomen gaan worden. Kan dat zo snel mobiel niet even opzoeken helaas.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:48 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Dan geloof ik je zo wel.
Ik ken trouwens ook NIEMAND die een stemkastje bezit.
Dacht ik ook wel maar niet DIT.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat-ie niet te vertrouwen is...
Mwah, zeker toen hij er flink op begon aan te dringen bij Valentijn om het verleden met rust te laten begon ik echt mijn twijfels te krijgen bij Victor. Ik had al weken het gevoel dat hij niet zonder reden is geïntroduceerd in de serie en zo rond Valentijn hangt, maar nu is het (gelukkig) duidelijk wat zijn rol precies toevoegt aan de seriequote:
Ik dacht in eerste instantie dat het iets met het hotel te maken had, dat hij het om een of andere reden had gekocht (ja beetje vaag, ik had het idee niet uitgewerktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, zeker toen hij er flink op begon aan te dringen bij Valentijn om het verleden met rust te laten begon ik echt mijn twijfels te krijgen bij Victor. Ik had al weken het gevoel dat hij niet zonder reden is geïntroduceerd in de serie en zo rond Valentijn hangt, maar nu is het (gelukkig) duidelijk wat zijn rol precies toevoegt aan de serie
Zijn voornaam is vaker genoemd.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het iets met het hotel te maken had, dat hij het om een of andere reden had gekocht (ja beetje vaag, ik had het idee niet uitgewerkt). En dat de reden dat hij bij Valentijn rondhing te maken had met het feit dat hij Floor wilde versieren, wat hij ook ging doen.
Maar dat hij achter de aanslagen op Valentijn zat had ik helemaal niet gedacht. Zeker niet toen hij zelf ook bijna werd vermoord.
Overigens, weet het niet zeker, volgens mij in deze aflevering de eerste keer dat ik de voornaam van Frensdorp hoorde, Richard.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat het me opvielHad geen idee wat zijn voornaam was.
Vooral als hij 'crimefighter' gaat spelenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:58 schreef NewBalance het volgende:
[..]Was wel weer hilarisch, die scènes met hem. Ken de acteur ook niet van andere rollen maar kan me ook geen andere rol bij hem voorstellen dan die van een grappige sufferd.
Aviko aardappeltjes. Waar zijn broek in de fik vliegt.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hem trouwens af en toe in een reclame, maar weet nu even niet welke.
Oh ja, zie je ook weer een klunsrol.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Aviko aardappeltjes. Waar zijn broek in de fik vliegt.
Net zijn wiki gecheckt! Best een lijst!!quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral als hij 'crimefighter' gaat spelenIk zie hem trouwens af en toe in een reclame, maar weet nu even niet welke.
Klunsrol!quote:Op maandag 21 maart 2016 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, zie je ook weer een klunsrol.
Zag trouwens dat hij ook al in een eerdere reclame van Aviko zat maar minder opvallend.
Doet me denken aan Frensdorf als slapstick figuur imitatie van Horatio (CSI Miami) door die zonnebrilquote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral als hij 'crimefighter' gaat spelen![]()
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Frensdorf als slapstick figuur imitatie van Horatio (CSI Miami) door die zonnebril
[ afbeelding ]
Die bolle met bril?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:31 schreef Joosie200 het volgende:
En toen verscheen Lieke uit DanniLowinski in HeerEnMeester haha En ik heb mezelf kunnen spotten nabij het hotelToen Lieke/Nyncke de porseleinen borden kwam afleveren bij het hotel liep ik in de achtergrond voorbij
Het was aardig luguber ja... Maar gelukkig maakte de humor met Frensdorf en de twist op het einde toch weer veel goedquote:
Ergens lijkt het erop dat er geen nieuw seizoen meer komt en volgende week de rode draad op is. Want waarom wilde pater Bentinck nu wel opeens aan Valentijn laten weten wie M was? En nu blijkt dat die hoteleigenaar zijn neef is en het een familiekwestie is wie een imperium mag erven ja of nee is dat ook tussen neus en lippen afgerond. Wachten op de grande finale hoe Valentijn die hoteleigenaar ermee gaat confronteren of andersom maar dan is het wel klaarquote:Op zondag 3 april 2016 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgende week de seizoensfinale, ben benieuwd
Als er geen nieuw seizoen meer komt moeten ze het wel een beetje afraffelen. Neem aan dat de hoteleigenaar de bajes in moet samen met de huurmoordenares. En valentijn moet, als ik het goed heb begrepen, een hele berg geld krijgen van die erfenis.quote:Op zondag 3 april 2016 18:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ergens lijkt het erop dat er geen nieuw seizoen meer komt en volgende week de rode draad op is. Want waarom wilde pater Bentinck nu wel opeens aan Valentijn laten weten wie M was? En nu blijkt dat die hoteleigenaar zijn neef is en het een familiekwestie is wie een imperium mag erven ja of nee is dat ook tussen neus en lippen afgerond. Wachten op de grande finale hoe Valentijn die hoteleigenaar ermee gaat confronteren of andersom maar dan is het wel klaar
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij heb ik een aflevering gemist
Ja die van vorige week dus.
En dit is dus al de laatste aflevering maar ik heb dus geen idee hoe ze nu zo ver gekomen zijn
quote:Op donderdag 7 april 2016 20:44 schreef Sylvana het volgende:
Volgens mij heb ik een aflevering gemist
Ja die van vorige week dus.
En dit is dus al de laatste aflevering maar ik heb dus geen idee hoe ze nu zo ver gekomen zijn
Vorige kun je nog terugkijken hoorquote:
Thx.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Vorige kun je nog terugkijken hoor
http://www.npo.nl/heer-meester/31-03-2016/POW_03047941
De laatste moet ik zelf nog kijken, wordt morgen denk ik.
Ditquote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Thx.Ga ik zeker nog doen.
En nu, einde seizoen, zwart gat, val....
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Jammer want het is wel een vermakelijke serie. Hoe zijn de kijkcijfers?
Dan zal er wel een derde seizoen komen? Ik hoop het iig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan zal er wel een derde seizoen komen? Ik hoop het iig.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Jammer want het is wel een vermakelijke serie. Hoe zijn de kijkcijfers?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.
Terugkijken online is hierin nog niet meegenomen. Dus das niet gekquote:7 2033 HEER EN MEESTER NPO1 7,3 17,5 1.137.000
Dat is zeker niet gek neequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terugkijken online is hierin nog niet meegenomen. Dus das niet gek
De link en de NPO app hebben beide de aflevering niet meer. Wel die van daarvoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Vorige kun je nog terugkijken hoor
http://www.npo.nl/heer-meester/31-03-2016/POW_03047941
De laatste moet ik zelf nog kijken, wordt morgen denk ik.
Via de tv kun je het ook niet meer terugkijken met UG. Denk dat de afleveringen 1 week gratis zijn en daarna naar NPO plus worden 'verschoven' (waar je voor moet betalen).quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef NewBalance het volgende:
[..]
De link en de NPO app hebben beide de aflevering niet meer. Wel die van daarvoor.
Ik moest keihard lachen toen hij 's morgens op kantoor kwam en aan Floor vertelde dat hij 'de liefde had bedreven'. In de huiskamer, op de keukenvloerquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:03 schreef PeterKelder het volgende:
Frensdorf ook met dat bosje bloemen uit de supermarkt
Echt, als ik er aan denk moet ik er weer keihard om lachen
Eikels!quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Via de tv kun je het ook niet meer terugkijken met UG. Denk dat de afleveringen 1 week gratis zijn en daarna naar NPO plus worden 'verschoven' (waar je voor moet betalen).
[..]
Ik moest keihard lachen toen hij 's morgens op kantoor kwam en aan Floor vertelde dat hij 'de liefde had bedreven'. In de huiskamer, op de keukenvloer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |