SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Leo die vervolgens ook met een vet Haags accent ging pratenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:45 schreef Karina het volgende:
Vorige aflevering was wel weer leuk met die ouwe Hagenees en zijn vette accent.
Nee joh ik wilde dat die kneus Floor KO sloeg, maar helaas gebeurde dat niet. Ik hoopte dat hij stiekem heel goed kon boksenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:50 schreef PeterKelder het volgende:
Dat einde bij de boksschool was wel weer geweldig
Dat is ook weer zo... Naja, die eerste klap van hem zag ik echt niet aankomenquote:Op maandag 8 februari 2016 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh ik wilde dat die kneus Floor KO sloeg, maar helaas gebeurde dat niet. Ik hoopte dat hij stiekem heel goed kon boksen
Dat leek mij ook wel duidelijk ja... Ben trouwens ook wel benieuwd wat voor een rol die nieuwe hoteleigenaar in de serie zal gaan spelen - hij is niet voor niets geïntroduceerd lijkt mij.quote:Het verhaal rond de zoektocht van Valentijn naar zijn moeder wordt ook steeds spannender. Ik vermoed dat die non de oude kardinaal heeft vermoord zodat hij niets meer kon vertellen.
Frensdorfquote:Op zondag 14 februari 2016 15:37 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van donderdag teruggekeken. Ik moet zeggen dat ik deze weer 'ouderwets goed' vond i.t.t. de eerste twee afleveringen! Hoogtepunt was toch wel weer Frensdorf met het ondervragen van die modellen
Het was toch Floor maar Valentijn moest het weer verpestenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:31 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of de hotelbaas Valentijn wil hosselen of dat hij meer interesse heeft in Floor.
En inderdaad weer een leuke aflevering, Valentijn als chirurg met instructies via zijn oortje
Hij ging er ook meteen helemaal voor op de eerste datequote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het was toch Floor maar Valentijn moest het weer verpesten
Dit is wel echt een serie die ik al vanaf het begin elke week kijk. Erg leuk
Ik postte alleen nooit in TV maar volg sindskort wat topics van tv-programma's die ik kijk. Wel leuk om met meerdere mensen over een aflevering te praten
Wat gaaf dat je mocht figureren zeg!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vind het jammer dat Suze zo uit de serie is geschreven. Kwam erachter op de set toen ik als figurant mocht meedraaien als OM-medewerker en Floor dus zag samenwerken met Frensdorf. Mocht ook een keertje figureren in het hotel als hotelgastDus ben benieuwd of ik mezelf nog ga zien ver op de achtergrond als Valentijn voorbij loopt!
Leo blijft geniaal als butler, Valentijn ook, dat doet Daan Schuurmans wel leuk. Gewoon een Nederlandse James Bond type neerzetten
Cool!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik vind het jammer dat Suze zo uit de serie is geschreven. Kwam erachter op de set toen ik als figurant mocht meedraaien als OM-medewerker en Floor dus zag samenwerken met Frensdorf. Mocht ook een keertje figureren in het hotel als hotelgastDus ben benieuwd of ik mezelf nog ga zien ver op de achtergrond als Valentijn voorbij loopt!
Leo blijft geniaal als butler, Valentijn ook, dat doet Daan Schuurmans wel leuk. Gewoon een Nederlandse James Bond type neerzetten
Hij gaf wel snel op. Beetje jammer...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ging er ook meteen helemaal voor op de eerste dateWel jammer van de 'cockblock' door Valentijn inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |