Ditquote:Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Thx.Ga ik zeker nog doen.
En nu, einde seizoen, zwart gat, val....
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Jammer want het is wel een vermakelijke serie. Hoe zijn de kijkcijfers?
Dan zal er wel een derde seizoen komen? Ik hoop het iig.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dan zal er wel een derde seizoen komen? Ik hoop het iig.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Jammer want het is wel een vermakelijke serie. Hoe zijn de kijkcijfers?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn prima. Karina had pas gepost dat er rond de 1 miljoen mensen naar kijken geloof ik.
Terugkijken online is hierin nog niet meegenomen. Dus das niet gekquote:7 2033 HEER EN MEESTER NPO1 7,3 17,5 1.137.000
Dat is zeker niet gek neequote:Op zaterdag 9 april 2016 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Terugkijken online is hierin nog niet meegenomen. Dus das niet gek
De link en de NPO app hebben beide de aflevering niet meer. Wel die van daarvoor.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Vorige kun je nog terugkijken hoor
http://www.npo.nl/heer-meester/31-03-2016/POW_03047941
De laatste moet ik zelf nog kijken, wordt morgen denk ik.
Via de tv kun je het ook niet meer terugkijken met UG. Denk dat de afleveringen 1 week gratis zijn en daarna naar NPO plus worden 'verschoven' (waar je voor moet betalen).quote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef NewBalance het volgende:
[..]
De link en de NPO app hebben beide de aflevering niet meer. Wel die van daarvoor.
Ik moest keihard lachen toen hij 's morgens op kantoor kwam en aan Floor vertelde dat hij 'de liefde had bedreven'. In de huiskamer, op de keukenvloerquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:03 schreef PeterKelder het volgende:
Frensdorf ook met dat bosje bloemen uit de supermarkt
Echt, als ik er aan denk moet ik er weer keihard om lachen
Eikels!quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Via de tv kun je het ook niet meer terugkijken met UG. Denk dat de afleveringen 1 week gratis zijn en daarna naar NPO plus worden 'verschoven' (waar je voor moet betalen).
[..]
Ik moest keihard lachen toen hij 's morgens op kantoor kwam en aan Floor vertelde dat hij 'de liefde had bedreven'. In de huiskamer, op de keukenvloer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |