Nou ja, dat laatste is waar, maar dat wil niet zeggen dat je geen waarde kunt hechten aan de uitkomsten.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er wordt in zoveel debatten veel waarde aan gehecht. Dat terwijl de discussie over hoe je überhaupt goed statistisch onderzoek doet al een vakgebied op zich vormt.
Nee, zeker. Maar je kan al hele discussies voeren over het tot stand komen van die uitkomsten.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is waar, maar dat wil niet zeggen dat je geen waarde kunt hechten aan de uitkomsten.
Alleen snapt dus niemand het. Zoals laatst met het bericht dat bewerkt vlees kankerverwekkend is; iedereen valt over elkaar om te schreeuwen hoe rampzalig het allemaal is maar in werkelijk is de kans om kanker te krijgen in absolute zin nauwelijks gestegen.
Mooi. Heb vanavond nog een email gestuurd met een vergelijking er in.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:01 schreef eriksd het volgende:
Ik kreeg laatst een vergelijking uitgelegd. Fascinerend.
"21% korting!!!"quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf deze woensdagavond de btw-vrije dagen bij de MediaMarkt.
Dat wordt spulletjes kopen.
Zo zo, de Mediamarkt roept op tot belastingontduiking. Dat lijkt me een strenge visitatie waard.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf deze woensdagavond de btw-vrije dagen bij de MediaMarkt.
Dat wordt spulletjes kopen.
De MediaMarkt-adlink is stuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, de Mediamarkt roept op tot belastingontduiking. Dat lijkt me een strenge visitatie waard.
Het klopt natuurlijk voor geen meter, maar ik ga toch mooi een wasmachine kopen dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Dat riepen ze laatst ook in een Peugeot-reclame bij een 0%-BTW-actie. Stond op het punt ze een brief te schrijven.
Fijne winkel.quote:
De BTW stijgt van 19% naar 20%. Stijgt de verkoopprijs van het product nu met 1%? Ja of nee.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Dat riepen ze laatst ook in een Peugeot-reclame bij een 0%-BTW-actie. Stond op het punt ze een brief te schrijven.
Jazeker, want die teringlijer van een verkoper wil evenveel winst maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De BTW stijgt van 19% naar 20%. Stijgt de verkoopprijs van het product nu met 1%? Ja of nee.
Mijn huisgenoot is wiskundedocent, kan altijd heerlijk zuur met hem doen hoe stom mensen zijn als het op dit soort dingen aankomt.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De BTW stijgt van 19% naar 20%. Stijgt de verkoopprijs van het product nu met 1%? Ja of nee.
Ik kon een persoon niet uitgelegd krijgen waarom het nee is. Hij geloofde me gewoon niet.
Dan is het antwoord nog steeds nee, godse filosoof.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jazeker, want die teringlijer van een verkoper wil evenveel winst maken.
Beetje zeiken over anderen, altijd goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is wiskundedocent, kan altijd heerlijk zuur met hem doen hoe stom mensen zijn als het op dit soort dingen aankomt.
Misschien kunnen we staatssecretaris Dekker de korting even laten narekenen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Ja precies, op zich niet moeilijk om het te leren, maar zo ongelofelijk vreselijk saaiquote:Op zondag 24 januari 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het één jaartje volgehouden, toen was ik er wel klaar mee. Vreselijk saai dat boekhouden.
Hihi. Wethouder financiën geweest ook. Zal vast goed gegaan zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we staatssecretaris Dekker de korting even laten narekenen.
Wel, want dan laat hij de verkoopprijs gewoon 1% stijgen. Weet het zeker.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is het antwoord nog steeds nee, godse filosoof.
Tijd voor Divorce.quote:
Doe maar niet, heb mijn handen al vol aan die BTW acties en boze consumenten.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Ik draai door jou die albumversie van Let's Dance helemaal grijsquote:Op zondag 24 januari 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb mijn handen al vol aan die BTW acties en boze consumenten.
Dat je die niet kende.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik draai door jou die albumversie van Let's Dance helemaal grijs
Die moet ik ook hebben dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat je die niet kende.
Idem voor de 12" van Absolute Beginners. Die loopt ook helemaal uit de hand op het einde.
Malle Nazi's hebben niks begrepen van het legaliteitsbeginsel.quote:1. Geen feit is strafbaar dan uit kracht van eene daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling. Valt een feit niet onder den tekst, doch wel onder de grondgedachte van eene wettelijke strafbepaling, zoo is de strafbepaling toepasselijk, indien het feit naar gezond rechtsgevoel strafwaardig is.
2. Bij verandering in de wetgeving na het tijdstip waarop het feit begaan is, worden de voor den verdachte gunstigste bepalingen toegepast.
Robin had dat ding al gepost.quote:
Zet ze bij mij neer, ik heb toch twee lege kamers.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:42 schreef eriksd het volgende:
Wat heb ik toch al een hoop spulletjes. Huisje raakt aardig vol
Verschrikkelijk. Vooral door de mobiele telefoon. Gaan we nog spijt van krijgen over 20 jaar.quote:
Waarom "moet" dat klaar zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Robin had dat ding al gepost.
Goed plan. De gedachte dat 'werken' betekent dat je tussen acht en vijf in een of ander kantoor te vinden bent, moet maar eens klaar zijn.
Dat zijn docenten ook niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Robin had dat ding al gepost.
Goed plan. De gedachte dat 'werken' betekent dat je tussen acht en vijf in een of ander kantoor te vinden bent, moet maar eens klaar zijn.
Heb je soms geen hart voor de zaak?!quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Vooral door de mobiele telefoon. Gaan we nog spijt van krijgen over 20 jaar.
En internet.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Vooral door de mobiele telefoon. Gaan we nog spijt van krijgen over 20 jaar.
Nou ja, niks "moet".quote:
En we hebben al 20 jaar mobiele telefoons.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vernieuwingsdrift. Onderwijs he.quote:
Voor heel veel mensen draait het werk ook helemaal niet om productiviteit. Lijkt me juist een negatieve trend om alles in prestatiecijfers uit te willen drukken - wel waar we heen gaan, volgens mij.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, niks "moet".
Maar het is een achterhaald concept. Productiviteit is sowieso niet af te meten aan afwezigheid. Daarnaast leveren die kantoortijden al jaren stijgende vervoersproblemen op.
Nooit meer rust en geen onderscheid tussen werk en privé, ik zie de burnouts al op de loer liggen. Werk moet je achter je kunnen laten.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, niks "moet".
Maar het is een achterhaald concept. Productiviteit is sowieso niet af te meten aan afwezigheid. Daarnaast leveren die kantoortijden al jaren stijgende vervoersproblemen op.
Heel veel mensen worden betaald om een aantal uren te maken. Terwijl het vele malen logischer is om betaald te worden voor het werk wat je doet. Natuurlijk kun je niet voor alle werkzaamheden je eigen tijdsplanning maken, maar voor allerlei andere dingen kan het wel. Betaal voor een taak en een opbrengst, niet voor een aanwezigheidsplicht.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen draait het werk ook helemaal niet om productiviteit. Lijkt me juist een negatieve trend om alles in prestatiecijfers uit te willen drukken - wel waar we heen gaan, volgens mij.
Nu wil ik zelf advocaat worden. Dus 9-5 maak ik me geen illusies over. Maar vind je stelling wel wat extreem.
Prachtig idee. In de praktijk betekent dit alleen maar targets halen en verder boeit niemand iets. Enig idee hoe het er in een PostNL of AH aan toe gaat wat targets betreft, en wie daar uiteindelijk het slachtoffer van is?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel veel mensen worden betaald om een aantal uren te maken. Terwijl het vele malen logischer is om betaald te worden voor het werk wat je doet. Natuurlijk kun je niet voor alle werkzaamheden je eigen tijdsplanning maken, maar voor allerlei andere dingen kan het wel. Betaal voor een taak en een opbrengst, niet voor een aanwezigheidsplicht.
Vind een combinatie ook maar niets. Waarbij het draait om prestatie én je aanwezigheid.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen draait het werk ook helemaal niet om productiviteit. Lijkt me juist een negatieve trend om alles in prestatiecijfers uit te willen drukken - wel waar we heen gaan, volgens mij.
Nu wil ik zelf advocaat worden. Dus 9-5 maak ik me geen illusies over. Maar vind je stelling wel wat extreem.
Dat is nogal lastig voor veel mensen. Bedrijven gaan ook verwachten dat je altijd en overal beschikbaar bent. Want hè, je hebt toch alle middelen waardoor je overal en altijd kan werken.quote:
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van kantoorbanen. Ja, in je contract staat x uur. Uiteindelijk telt het resultaat. Maar weinig functies waar je echt voor je aanwezigheid wordt betaald.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel veel mensen worden betaald om een aantal uren te maken. Terwijl het vele malen logischer is om betaald te worden voor het werk wat je doet. Natuurlijk kun je niet voor alle werkzaamheden je eigen tijdsplanning maken, maar voor allerlei andere dingen kan het wel. Betaal voor een taak en een opbrengst, niet voor een aanwezigheidsplicht.
Beveiliger.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van kantoorbanen. Ja, in je contract staat x uur. Uiteindelijk telt het resultaat. Maar weinig functies waar je echt voor je aanwezigheid wordt betaald.
Hoe meer mensen een burn-out krijgen, hoe minder concurrentie.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nooit meer rust en geen onderscheid tussen werk en privé, ik zie de burnouts al op de loer liggen. Werk moet je achter je kunnen laten.
Als je werk doet wat eenvoudig door ieder willekeurig ander persoon te vervangen is, dan ben je in ieder systeem de sjaak.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig idee. In de praktijk betekent dit alleen maar targets halen en verder boeit niemand iets. Enig idee hoe het er in een PostNL of AH aan toe gaat wat targets betreft, en wie daar uiteindelijk het slachtoffer van is?
Jij zou eens in het onderwijs moeten gaan werken.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nooit meer rust en geen onderscheid tussen werk en privé, ik zie de burnouts al op de loer liggen. Werk moet je achter je kunnen laten.
Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer thuiswerken meer gemeengoed wordt.quote:
Als je prestatie afmeet aan productiviteit is iedereen te vervangen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je werk doet wat eenvoudig door ieder willekeurig ander persoon te vervangen is, dan ben je in ieder systeem de sjaak.
Het wordt juist makkelijker om momenten te prikken dat je niet aan het werk bent.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan wanneer thuiswerken meer gemeengoed wordt.
100 weken vrij.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij zou eens in het onderwijs moeten gaan werken.
Ik vind dit nogal naïef.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het wordt juist makkelijker om momenten te prikken dat je niet aan het werk bent.
Ik ook.quote:
En maar zuchten en steunen.quote:
Letterlijk iedereen kan vakken vullen, achter een kassa zitten of brieven rondbrengen. Daar is geen ervaring en geen opleiding voor vereist. Dan ben je dus per morgen vervangbaar door willekeurig wie anders. Lang niet al die mensen kunnen daar natuurlijk wat aan doen, maar daar is echt geen systeem tegen opgewassen. Ja, communisme.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je prestatie afmeet aan productiviteit is iedereen te vervangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Tchock het volgende:
Serieus deze strips wat, hoe, waarom?Pokkelmans ligt nu te gieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lelijke overdreven gespierde gasten, niets voor mij. Ga je haar binnenkort vermanend opvoedkundig toespreken?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sinds kort heb ik een jong meisje op Facebook. Vindt het wel grappig om met jullie te delen.
Ze deelt aan een stuk door dit soort dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegelijk liket ze steeds dit soort figuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die aandachtshoeren dus.
Dat gaat dus sowieso fout ben ik bang! Maar ze zal er vast van leren.
Niet letterlijk hoor. Ik denk niet dat mensen met een gevorderd stadium van een zenuw- of spieraandoening vakken kunnen vullen. Of een deel van de mensen met een geestelijke beperking.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen kan vakken vullen,
Ik vind het een goede zaak dat in mijn lokale buurtsuper een grijs vrouwtje achter de kassa zit die anders waarschijnlijk nooit een baan had gevonden op haar leeftijd. Ook al is ze langzamer dan de 16-jarigen om haar heen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen kan vakken vullen, achter een kassa zitten of brieven rondbrengen. Daar is geen ervaring en geen opleiding voor vereist. Dan ben je dus per morgen vervangbaar door willekeurig wie anders. Lang niet al die mensen kunnen daar natuurlijk wat aan doen, maar daar is echt geen systeem tegen opgewassen. Ja, communisme.
Hoe gaat het eigenlijk met de PvdA?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet letterlijk hoor. Ik denk niet dat mensen met een gevorderd stadium van een zenuw- of spieraandoening vakken kunnen vullen. Of een deel van de mensen met een geestelijke beperking.
Ik moest lachen.quote:
Bij een fulltimebaan zit je nog steeds in het merendeel van de vakanties proefwerken na te kijken. Effectief zijn er wat minder dagen vrij dan mensen denken.quote:
Bespaar je de moeite, dit gelooft toch niemand.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij een fulltimebaan zit je nog steeds in het merendeel van de vakanties proefwerken na te kijken. Effectief zijn er wat minder dagen vrij dan mensen denken.
Maar toegegeven: zo'n zomervakantie is natuurlijk prima.
Dat spreekt voor zich. Maar denk dat je liever thuis proefwerken nakijkt dan aan het werk bent.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij een fulltimebaan zit je nog steeds in het merendeel van de vakanties proefwerken na te kijken. Effectief zijn er wat minder dagen vrij dan mensen denken.
Als je proefwerken nakijkt ben je niet aan het werk?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar denk dat je liever thuis proefwerken nakijkt dan aan het werk bent.
Dat is toch ook gewoon werk.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar denk dat je liever thuis proefwerken nakijkt dan aan het werk bent.
quote:Now that Leonardo DiCaprio is best known for chasing Oscars like a South African prosecution lawyer
Dit wel hoor:quote:Op zondag 24 januari 2016 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, dit gelooft toch niemand.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Van die zes weken ben je er ook echt wel vijf helemaal vrij. Vooralsnog.quote:
Na een dagje proefwerken nakijken, ben ik goed gaar hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studeren er überhaupt zoveel mensen filosofie in Nederland?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Na een dagje proefwerken nakijken, ben ik goed gaar hoor.
Al heb ik ooit eens als student-assistent 800-900 tentamens rechtsfilosofie nagekeken. Gelukkig ben ik toen al een beetje gedrild.
Ik dacht dat jij niemand op Facebook wilde hebben en er alleen maar zat voor de informatie?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sinds kort heb ik een jong meisje op Facebook. Vindt het wel grappig om met jullie te delen.
Ze deelt aan een stuk door dit soort dingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegelijk liket ze steeds dit soort figuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die aandachtshoeren dus.
Dat gaat dus sowieso fout ben ik bang! Maar ze zal er vast van leren.
Laat maar, het punt komt toch niet aan. Jullie zijn superrrr zielig.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Na een dagje proefwerken nakijken, ben ik goed gaar hoor.
Al heb ik ooit eens als student-assistent 800-900 tentamens rechtsfilosofie nagekeken. Gelukkig ben ik toen al een beetje gedrild.
Het zit inderdaad gewoon vooral in een mooi achterwerk.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niemand op Facebook wilde hebben en er alleen maar zat voor de informatie?
Dat meisje weet nog niet dat de schoonheid van mannen niet in een gespierde torso zit.
Dat was ook zo.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niemand op Facebook wilde hebben en er alleen maar zat voor de informatie?
Dat meisje weet nog niet dat de schoonheid van mannen niet in een gespierde torso zit.
Was gister op het plein. Erg veel Ausländers.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zit inderdaad gewoon vooral in een mooi achterwerk.
Je moet daar ook niet op een zaterdag naartoe.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Was gister op het plein. Erg veel Ausländers.
Nee, maar wel rechten.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studeren er überhaupt zoveel mensen filosofie in Nederland?
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet op een zaterdag naartoe.
Van alle mensen die zo'n grote mond hebben over het onderwijs, zou ik ze zelf eens voor de klas willen zetten. Benieuwd wie allemaal het einde van het jaar haalt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat maar, het punt komt toch niet aan. Jullie zijn superrrr zielig.
Je wilde eigenlijk racistisch zeggen he,maar dat kon niet. Ik heb me ook wel goed ingedekt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:11 schreef Kaas- het volgende:
Eigenlijk wel discriminerend van Kosmo dat hij op basis van een fitnessfoto die arme jongens over een kam scheert en al die vooroordelen als dat ze slechte vriendjes zouden zijn heeft. Direct oordelen.
Ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van alle mensen die zo'n grote mond hebben over het onderwijs, zou ik ze zelf eens voor de klas willen zetten. Benieuwd wie allemaal het einde van het jaar haalt.
Ik heb het iets dichter bij huis gehouden. Ik heb laatst voorgesteld dat we een dag van plek gingen ruilen tussen het vwo-bovenbouwteam en het vmbo-onderbouwteam. Voor wederzijds begrip, enzo.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Van alle mensen die zo'n grote mond hebben over het onderwijs, zou ik ze zelf eens voor de klas willen zetten. Benieuwd wie allemaal het einde van het jaar haalt.
VMBO-bovenbouw is alleen de vierde klas?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
van het jaar haalt.
Ik heb het iets dichter bij huis gehouden. Ik heb laatst voorgesteld dat we een dag van plek gingen ruilen tussen het vwo-bovenbouwteam en het vmbo-onderbouwteam. Voor wederzijds begrip, enzo.
Helaas.
Drie en vier.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
VMBO-bovenbouw is alleen de vierde klas?
Het lijkt mij echt een kutberoep. Heb er absoluut het geduld niet voor en kinderen zijn erg vervelend. Ga wel zelf part-time doceren op een universiteit als het even kanquote:Op zondag 24 januari 2016 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de vraag is hoeveel van de leerlingen het eind van het jaar zouden halen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had stiekem dezelfde oordelen. Gasten die zo op de foto gaan r no fucking good.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk racistisch zeggen he,maar dat kon niet. Ik heb me ook wel goed ingedekt.
De dagen dat ik vwo bovenbouw lesgaf, waren inderdaad heerlijk en mis ik nu nog wel eens. Onderbouw havo en vmbo lesgeven vereist zoveel meer capaciteiten van een docent. In die zin is wat ik nu doe ook een goede leerschool, al vind ik het absoluut niet makkelijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het iets dichter bij huis gehouden. Ik heb laatst voorgesteld dat we een dag van plek gingen ruilen tussen het vwo-bovenbouwteam en het vmbo-onderbouwteam. Voor wederzijds begrip, enzo.
Helaas.
Wat een linkse progressieve onzin weer. Van wederzijds begrip is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Helaas.
In vele landen is het een eerzaam en nobel beroep en geniet je als leraar veel respect in de maatschappij.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een kutberoep. Heb er absoluut het geduld niet voor en kinderen zijn erg vervelend. Ga wel zelf part-time doceren op een universiteit als het even kan
Maar goed, of het een kutberoep was was niet het punt van discussie, dat ging over de vele vrije dagen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:24 schreef Drugshond het volgende:
Feest vieren met Polska's..... binnen 30 minuten was mijn Barcardi Blanco foetsie. ,Munt en Limoen idem.
Geduld hebben, en accepteren dat maar 30% van je tijd daadwerkelijk aan je vak wordt besteed.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel respect voor lesgeven aan 12-15 jarige kinderen hoor. Want hoe de fuck doe je dat. Meer tijd kwijt aan politieagent spelen dan aan lesgeven en niemand interesseert zich voor wat je te zeggen hebt. Superlastig.
Zo eenzaam. Jij tegen 20 kinderen die niet willen, je constant uitdagen etc.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geduld hebben, en accepteren dat maar 30% van je tijd daadwerkelijk aan je vak wordt besteed.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:27 schreef Drugshond het volgende:
Gaar feest.... morgen werken. Ook hoi,
Dus is de truc om te zorgen dat het niet 'jij tegen hun' is, maar 'jij met hun'.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo eenzaam. Jij tegen 20 kinderen die niet willen, je constant uitdagen etc.
Het kan wel, maar daarvoor moet je stevig in je schoenen staan en flink wat discipline en orde erin knallen. Consequent zijn, duidelijk, en ook echt doen wat je zegt. En ja, dat alles is al moeilijk genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:24 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb trouwens wel respect voor lesgeven aan 12-15 jarige kinderen hoor. Want hoe de fuck doe je dat. Meer tijd kwijt aan politieagent spelen dan aan lesgeven en niemand interesseert zich voor wat je te zeggen hebt. Superlastig.
Haha, wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:29 schreef Drugshond het volgende:
I doe niet onder voor een Polska... 69 kan.
Ik chargeer natuurlijk; docent zijn is een prachtig beroep. Een van de belangrijkste in de samenleving. Stoorde me gewoon aan die "maar zie maar eens hoe jij het doet" terwijl het alleen ging over vakantiedagen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In vele landen is het een eerzaam en nobel beroep en geniet je als leraar veel respect in de maatschappij.
Op zich hebben leraren ook een belangrijke taak. Kutberoep klinkt wat kut.
quote:Op zondag 24 januari 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een linkse progressieve onzin weer. Van wederzijds begrip is nog nooit iemand beter geworden.
Niet alleen moeilijk, maar ook gewoon niet altijd leuk. Had er afgelopen week voor het eerst sinds ik hier een jaar werk eentje uitgestuurd en die begon te schelden en weigerde gewoon letterlijk om het lokaal te verlaten. En gewoon bij z'n kraag grijpen mag natuurlijk niet. Zit je dan lekker met z'n allen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het kan wel, maar daarvoor moet je stevig in je schoenen staan en flink wat discipline en orde erin knallen. Consequent zijn, duidelijk, en ook echt doen wat je zegt. En ja, dat alles is al moeilijk genoeg.
Poes.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alleen moeilijk, maar ook gewoon niet altijd leuk. Had er afgelopen week voor het eerst sinds ik hier een jaar werk eentje uitgestuurd en die begon te schelden en weigerde gewoon letterlijk om het lokaal te verlaten. En gewoon bij z'n kraag grijpen mag natuurlijk niet. Zit je dan lekker met z'n allen.
Zo, jij bent ook makkelijk te overtuigen zeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk; docent zijn is een prachtig beroep. Een van de belangrijkste in de samenleving. Stoorde me gewoon aan die "maar zie maar eens hoe jij het doet" terwijl het alleen ging over vakantiedagen.
Ik zou ook geen piloot kunnen zijn. Staat verder los van hoe veel vakantietoeslag ze krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iemand anders weer voor je moeten doen. Je moet je eigen gezag handhaven.
Dat zou mishandeling zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet eens man tegen man uitgevochten?
Eerstvolgende meet zal ik m'n gezag over jou eens ff handhaven, als je niet al uit jezelf omvalt voor je een paar tikken krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft iemand anders weer voor je moeten doen. Je moet je eigen gezag handhaven.
Ja ja, jankbal.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerstvolgende meet zal ik m'n gezag over jou eens ff handhaven, als je niet al uit jezelf omvalt voor je een paar tikken krijgt.
Naar de conciërge of schoolleiding dan hè. Je kan niet zoveel anders. En dat uur ben je kwijt idd.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alleen moeilijk, maar ook gewoon niet altijd leuk. Had er afgelopen week voor het eerst sinds ik hier een jaar werk eentje uitgestuurd en die begon te schelden en weigerde gewoon letterlijk om het lokaal te verlaten. En gewoon bij z'n kraag grijpen mag natuurlijk niet. Zit je dan lekker met z'n allen.
Aan katholieke universiteiten is het normaal dat mensen die rechten studeren ook examen doen in rechtsfilosofie, hoe dat aan vrije uni's is weet ik nietquote:Op zondag 24 januari 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studeren er überhaupt zoveel mensen filosofie in Nederland?
Verschilt per universiteit. Op de UvA is Rechtsfilosofie & rechtstheorie een derdejaarsvak voor studenten rechtsgeleerdheid.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aan katholieke universiteiten is het normaal dat mensen die rechten studeren ook examen doen in rechtsfilosofie, hoe dat aan vrije uni's is weet ik niet
Wetenschapsfilosofie is voor biologen, natuurkundigen, scheikundigen etc ook zeer nuttig maar wordt meestal als erg vervelend gezien.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschilt per universiteit. Op de UvA is Rechtsfilosofie & rechtstheorie een derdejaarsvak voor studenten rechtsgeleerdheid.
Beetje verplichte meuk buiten je waardevolle curriculum natuurlijk. Ik vind rechtsfilosofie als discipline erg interessant, maar dat vak was niet echt van hoog niveau. Net als rechtssociologie ("Recht & Menselijk gedrag") dat aansluitend werd gegeven als blokje niet-positiefrechtelijke stof.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wetenschapsfilosofie is voor biologen, natuurkundigen, scheikundigen etc ook zeer nuttig maar wordt meestal als erg vervelend gezien.
Wat precies is dat? Geef maar een checklist.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:10 schreef Friek_ het volgende:
Tchock is gewoon zo'n suf rechtenstudentje?
Een studentje rechten.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat precies is dat? Geef maar een checklist.
Dat is een natuurlijk persoon dat ingeschreven staat bij een wo-opleiding rechtsgeleerdheid volgens de Dienst Uitvoering Onderwijs.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat precies is dat? Geef maar een checklist.
Hier in Nijmegen zit rechtsfilosofie in het eerste jaar als verplicht vak. In het derde jaar komt het nog eens als keuzevak voorbij.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje verplichte meuk buiten je waardevolle curriculum natuurlijk. Ik vind rechtsfilosofie als discipline erg interessant, maar dat vak was niet echt van hoog niveau. Net als rechtssociologie ("Recht & Menselijk gedrag") dat aansluitend werd gegeven als blokje niet-positiefrechtelijke stof.
Dat zullen inderdaad de types zijn geweest die moeite hadden met dat vak ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:40 schreef Friek_ het volgende:
Rechtsfilosofie, wat een heerlijke docent zou ik zijn voor die autistische fiscalisten.
Is het anders geen idee om eens een kwartiertje met elke klas te besteden aan het bekijken van een bokswedstrijd van jou? Of zou dat je gezag alleen maar ondermijnen?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nemen ze de volgende lesdag gewoon een mes mee naar school. Zo rollen MBO'ers.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is het anders geen idee om eens een kwartiertje met elke klas te besteden aan het bekijken van een bokswedstrijd van jou? Of zou dat je gezag alleen maar ondermijnen?
Daar hebben ze toch detectiepoortjes voor op scholen tegenwoordig?quote:Op maandag 25 januari 2016 00:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nemen ze de volgende lesdag gewoon een mes mee naar school. Zo rollen MBO'ers.
Lang niet overal. Wij hebben ze gelukkig niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch detectiepoortjes voor op scholen tegenwoordig?
Ik dat geval ben ik niét zo'n suf rechtenstudentje.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is een natuurlijk persoon dat ingeschreven staat bij een wo-opleiding rechtsgeleerdheid volgens de Dienst Uitvoering Onderwijs.
Economische modellenquote:Op maandag 25 januari 2016 09:01 schreef 99.999 het volgende:
Eindelijk enige zelfreflectie onder de ecognomen.
[..]
Wij van WC Eend vinden WC Eend eigenlijk rotzooi.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over beroepen met een zeker maatschappelijk nut maar waarvan ik blij ben dat ze andere sukkels gevonden hebben om dat voor een hongerloontje te doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk; docent zijn is een prachtig beroep. Een van de belangrijkste in de samenleving.
Wat? Het CPB zit er wel eens naast? De ongelovigen!quote:Op maandag 25 januari 2016 09:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over beroepen met een zeker maatschappelijk nut maar waarvan ik blij ben dat ze andere sukkels gevonden hebben om dat voor een hongerloontje te doen.
Waardeloze voorspellingen doen is toch juist de enige taak van economen?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet alleen van ecognomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waardeloze voorspellingen doen is toch juist de enige taak van economen?
Ik heb ook nog niet helemaal helder wat ze in de vrijgekomen tijd willen gaan doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zaterdag een Market Garden fietstocht gemaakt (vrijgezellenfeestje). Beste fraaie omgeving, Arnhem en omstreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef Gutmensch het volgende:
Mooie laaghangende mist met de zon erop in het land tussen Rijn en Waal.
Klopt. Ik ga er vaker trainen voor de 4Daagse, omdat ik alles rondom Nijmegen inmiddels wel een beetje gezien heb.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zaterdag een Market Garden fietstocht gemaakt (vrijgezellenfeestje). Beste fraaie omgeving, Arnhem en omstreken.
En dan durven we jou niet eens Worst te noemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn zo 5 SC'ers die consequent bij hun oude username genoemd worden. Geen wonder dat het soms op een kliekje lijkt.
Ik zou zeker een econoom in dienst nemen als waarzegger.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel naar aan dat trainen inderdaad in een route vanuit huis zitten altijd wat saaie stukken die je al kent.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga er vaker trainen voor de 4Daagse, omdat ik alles rondom Nijmegen inmiddels wel een beetje gezien heb.
Bek dicht, homo.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
Er zijn zo 5 SC'ers die consequent bij hun oude username genoemd worden. Geen wonder dat het soms op een kliekje lijkt.
Niemand noemt u Bansheeboy, nochtans.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
Ligt er wel erg aan welke kant van Arnhem. Het noorden, met De Hoge Veluwe en de Veluwezoom zijn erg mooi.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zaterdag een Market Garden fietstocht gemaakt (vrijgezellenfeestje). Beste fraaie omgeving, Arnhem en omstreken.
Doe jij nu maar rustig aan, Lambiekje.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:32 schreef Kaas- het volgende:
Die user ken ik niet, maar het zal wel een relnicht geweest zijn?quote:Op maandag 25 januari 2016 09:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Niemand noemt u Bansheeboy, nochtans.
Hele dag een beetje toeteren.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
Gefeliciteerd Guido. Nu 7 dagen feest, Turken-stijl?
Ons eigen deel van de Veluwe is natuurlijk mooier, maar het kon ermee door.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er wel erg aan welke kant van Arnhem. Het noorden, met De Hoge Veluwe en de Veluwezoom zijn erg mooi.
Te veel refo's in die hoek.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons eigen deel van de Veluwe is natuurlijk mooier, maar het kon ermee door.
En veel Turken.quote:
KoosVogels, van Giant Alpecin:quote:Op maandag 25 januari 2016 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Fietstocht draaide trouwens uit op een slagveld. Onze tourguide was een oud-marinier met de conditie van een profwielrenner. Na 40 km was ons peloton uit elkaar geslagen en was het ieder voor zich.
Die hebben nogal een nare klapper gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2016 09:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
KoosVogels, van Giant Alpecin:
[ afbeelding ]
Ik hoorde ook iets van loszittende vingertopjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hebben nogal een nare klapper gemaakt. geloof dat een van die renners een handvol tanden verloor
.
Paste wel in het thema dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Fietstocht draaide trouwens uit op een slagveld. Onze tourguide was een oud-marinier met de conditie van een profwielrenner. Na 40 km was ons peloton uit elkaar geslagen en was het ieder voor zich.
Aangereden door een Britse vrouw begreep ik. Die zal ook wel de verkeerde kant van de weg gepakt hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van loszittende vingertopjes.
Maar goed, wielrenners, ze zullen het er wel naar gemaakt hebben met hun idiote snelheden op 4 mm rubber.
In haar Sherman-tank.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aangereden door een Britse vrouw begreep ik. Die zal ook wel de verkeerde kant van de weg gepakt hebben.
Tijd dat die lui weer eens verdwijnen uit Europa. Gelukkig zijn ze hard op weg om dat zelf al te doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aangereden door een Britse vrouw begreep ik. Die zal ook wel de verkeerde kant van de weg gepakt hebben.
Liever Britten dan wielrenners.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd dat die lui weer eens verdwijnen uit Europa. Gelukkig zijn ze hard op weg om dat zelf al te doen.
Dopingverslaafden zal je bedoelen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever Britten dan wielrenners.
Netto-betalers versus asfaltschrapers.
Een decennium op de tuchtbank zal ze goed doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd dat die lui weer eens verdwijnen uit Europa. Gelukkig zijn ze hard op weg om dat zelf al te doen.
Een paar treinen laten rijden is makkelijker.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:09 schreef Heilwasser het volgende:
Als de Britten eruit stappen stel ik voor om in dat illegalenstadje gratis bootjes uit te delen.
Als ze bootjes hebben kun je veinzen er niets mee te maken te hebben. Net zoals de Turken doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een paar treinen laten rijden is makkelijker.
Of is dit onsubtiel?
Treinen naar het westen moeten kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een paar treinen laten rijden is makkelijker.
Of is dit onsubtiel?
Nieuwste topic van Hersendood al gezien? Is smullen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:28 schreef GSbrder het volgende:
Engeland is belangrijk. Schijtirritant al die EU-adepten die een Joris Luyendijkje doen.
De Britten zijn onze geallieerden, die moeten we paaien, niet wegjagen.
Maar goed om te zien wie hier de NSB'ers zijn die naar Duitsland rennen zodra de Europese oorlog losbarst.
Kan die jongen de tijd en energie die hij in dat topic steekt, niet beter gebruiken voor zijn zoektocht naar een baan?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nieuwste topic van Hersendood al gezien? Is smullen.
Weg met de EU. Gaat gelukkig de goede kant op.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef Kaas- het volgende:
Die kutbritten moeten niet zo moeilijk doen. Gewoon erin blijven en snel de euro invoeren, alsmede het metrieke stelsel en rechts rijden. En idealiter gaat Schotland alsnog een break van de UK forceren waarna Engeland alleen niets meer voorstelt en ze allemaal afzonderlijk lid zullen worden van de EU.
Correct, maar het is altijd leuk om bepaalde landen te bashen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:28 schreef GSbrder het volgende:
Engeland is belangrijk. Schijtirritant al die EU-adepten die een Joris Luyendijkje doen.
De Britten zijn onze geallieerden, die moeten we paaien, niet wegjagen.
Waar, in POL?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nieuwste topic van Hersendood al gezien? Is smullen.
Bij voorkeur Frankrijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, maar het is altijd leuk om bepaalde landen te bashen.
Eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weg met de EU. Gaat gelukkig de goede kant op.
Waar plaatst u de Belgen?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, maar de Britten zijn een goede tweede.
Brussel is geen stad. Evenals Amsterdam.quote:
Zou voor iedereen beter zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan die jongen de tijd en energie die hij in dat topic steekt, niet beter gebruiken voor zijn zoektocht naar een baan?
Oh, Braindead.quote:
Enkel Londen, Milaan en Arnhem zijn echte steden.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brussel is geen stad. Evenals Amsterdam.
Overal in de EU dezelfde fiscale regels.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weg met de EU. Gaat gelukkig de goede kant op.
Londen om mensen in pak uit te lachen, Milaan voor de bunga-bunga.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Enkel Londen, Milaan en Arnhem zijn echte steden.
Ah, u wilt uw stufi terugbetalen met rentes van 12%.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overal in de EU dezelfde fiscale regels.
Wie wil dat niet? Is goed voor de schatkist dus goed voor ons allemaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u wilt uw stufi terugbetalen met rentes van 12%.
Eurobonds zullen ons allemaal lage rentes geven.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u wilt uw stufi terugbetalen met rentes van 12%.
Blijft een matig idee.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eurobonds zullen ons allemaal lage rentes geven.
België samen met Bulgarije en Albanië, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Heilwasser het volgende:
Ik stel een nieuwe Unie voor die qua welvaartsniveau en cultuur wat homogener is.
Uitsluitend omdat wij de City hebben.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eurobonds zullen ons allemaal lage rentes geven.
Goed punt. Ik verheug mij nu al op de siesta.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Heilwasser het volgende:
Ik stel een nieuwe Unie voor die qua welvaartsniveau en cultuur wat homogener is.
Nederland en Vlaanderen eveneens. Gewoon veel overlappende Unie's met allerlei complexe samenwerkingsverbanden.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
België samen met Bulgarije en Albanië, bijvoorbeeld.
Niets dan lof voor de SPquote:Eeuwigdurende erfpacht voor nieuwbouw in Amsterdam
Meer werk voor mensen als ik, altijd een goed idee.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nederland en Vlaanderen eveneens. Gewoon veel overlappende Unie's met allerlei complexe samenwerkingsverbanden.
Ik heb dat nooit zo goed begrepen. Wat is dat toch voor vreemde Amsterdamse uitvinding?quote:
Vooral het woordje eeuwigdurend is fijn:quote:
quote:Als je hebt afbetaald komt de overheid nooit meer langs en vindt er geen afroming meer plaats van waardestijging.
Hohohoho, dat is de VVD. Wethouder Ivens voert slechts collegebeleid uit.quote:
Ik ken iemand die is gepromoveerd op het effect van erfpacht.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo goed begrepen. Wat is dat toch voor vreemde Amsterdamse uitvinding?
Dat is goed kut dan dat het nu weer afgeschaft wordt. Sta je dan met je proefschrift en je doctorstitel.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:45 schreef GSbrder het volgende:
Ik ken iemand die is gepromoveerd op het effect van erfpacht.
Erfpacht? Dat heb je hier in Utrecht ook gewoon.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo goed begrepen. Wat is dat toch voor vreemde Amsterdamse uitvinding?
Het zal. Ik heb er hier nog nooit iemand over gehoord.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erfpacht? Dat heb je hier in Utrecht ook gewoon.
Wie heeft het over het afschaffen van erfpacht?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is goed kut dan dat het nu weer afgeschaft wordt. Sta je dan met je proefschrift en je doctorstitel.
Zijn taak is voltooid. Kan 'ie mooi mee schermen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is goed kut dan dat het nu weer afgeschaft wordt. Sta je dan met je proefschrift en je doctorstitel.
En de prijzen/wachtlijsten liggen lager dan in Amsterdam.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef Reya het volgende:
In Brussel heb je zulk soort rare zaken niet. Geen erfpacht, weinig sociale huur, lekker veel privaat eigendom van vastgoed.
In Molenbeek kun je zelfs anoniem huren, voor slechts een paar meier per maand.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de prijzen/wachtlijsten liggen lager dan in Amsterdam.
Werkt overheidsingrijpen niet, ofzo?!
Marktcorrectie, doe je niets aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef eriksd het volgende:
Zag dat die grondprijs in die nieuwe berekening 72% hoger lag. Kunnen we weer enorm bijbetalen.
Hear, hear!quote:Op maandag 25 januari 2016 10:26 schreef Kaas- het volgende:
Die kutbritten moeten niet zo moeilijk doen. Gewoon erin blijven en snel de euro invoeren, alsmede het metrieke stelsel en rechts rijden. En idealiter gaat Schotland alsnog een break van de UK forceren waarna Engeland alleen niets meer voorstelt en ze allemaal afzonderlijk lid zullen worden van de EU.
Op jouw hut zit erfpacht?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef eriksd het volgende:
Zag dat die grondprijs in die nieuwe berekening 72% hoger lag. Kunnen we weer enorm bijbetalen.
Dat schijnt in de Bijlmer ook te kunnen. Met behoud van huurtoeslag.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:49 schreef Reya het volgende:
[..]
In Molenbeek kun je zelfs anoniem huren, voor slechts een paar meier per maand.
Wie is de vastgoedkoning van Molenbeek? Ja, vast een uitverkorene.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef Reya het volgende:
In Brussel heb je zulk soort rare zaken niet. Geen erfpacht, weinig sociale huur, lekker veel privaat eigendom van vastgoed.
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie heeft het over het afschaffen van erfpacht?
Op mijn hut ook. Echter, huur, dus geen eigenaarslasten.quote:
Rechts rijden invoeren wordt echt hilarisch.quote:
Wat een autoverkoper. Man man man.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Die bokst dat nog wel even voor elkaar.
Marokkaanse yehudi, gok ik zo.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wie is de vastgoedkoning van Molenbeek? Ja, vast een uitverkorene.
Volgens mij doen enkel Amsterdam, Utrecht en Den Haag het ook nog. De rest is er inmiddels vanaf gestapt.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal. Ik heb er hier nog nooit iemand over gehoord.
Jazeker. Afgekocht weliswaar, maargoed: zal als ik het zo inschat toch een kleine 30k moeten aftikken voor eeuwigdurende afkoop.quote:
Agrarische erfpacht komt nog veel voor. Topsysteem.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij doen enkel Amsterdam, Utrecht en Den Haag het ook nog. De rest is er inmiddels vanaf gestapt.
quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jazeker. Afgekocht weliswaar, maargoed: zal als ik het zo inschat toch een kleine 30k moeten aftikken voor eeuwigdurende afkoop.
Nou Kaas, do i need to say more?quote:
Kaas is zo'n typische HAFMO-D66'er.quote:
Dit was de grootleider in zijn jonge jaren. Tegenwoordig is hij senior wethouder geworden:quote:Op maandag 25 januari 2016 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een autoverkoper. Man man man.
Net php.
"Grootleider", de nieuwe Gauleiter?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit was de grootleider in zijn jonge jaren.
Het trieste is dat jij in Brussel zit zonder enig hart voor de Europese zaak.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het trieste is dat remlof het ook nog daadwerkelijk meent.
Ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Het trieste is dat remlof het ook nog daadwerkelijk meent.
Huizenbezitters vallen niet echt onder de doelgroep van de SP he.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat het er voorlopig alleen maar duurder op wordt is dan niet zo belangrijk meer?
De bezitters rekenen het vast door aan de huurders.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Huizenbezitters vallen niet echt onder de doelgroep van de SP he.
Schandalige beschuldiging, dit.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:00 schreef Heilwasser het volgende:
Reya is vooral een graaier, heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |