Die bankrekening met 30 miljard wil me maar niet lukkenquote:Op zondag 24 januari 2016 20:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor jou is dat (iedere avond) binnen handbereik
Wat ik ermee bedoel is de doelstelling om als onaantrekkelijke maagd wel elke dame te kunnen krijgen die ik zou willen. Ook de knapste meiden van 20-22 die moeilijk te krijgen zijn omdat ze al omringd worden door succesvolle mannen die ook iets van haar willen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen, hoe ga jij 'frontaal in de aanval'?
Er gaapt een diepe kloof tussen je doel en je acties/middelen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel is de doelstelling om als onaantrekkelijke maagd wel elke dame te kunnen krijgen die ik zou willen. Ook de knapste meiden van 20-22 die moeilijk te krijgen zijn omdat ze al omringd worden door succesvolle mannen die ook iets van haar willen.
Om dat te bereiken moet er natuurlijk nog heel wat gebeuren, om te beginnen sociale vaardigheden. Dat is echt benedenmaats en ik moet leren hoe ik met zelfvertrouwen en de juiste houding een cafe binnen te stappen, dat is nog maar het begin. Ik verwacht geen grote stappen maar dat is mijn manier om frontaal in de aanval te gaan.
Gewoon meiden in de studentenleeftijd, type en aantrekkelijkheid is altijd subjectief maar over het algemeen genomen zijn meiden in die leeftijdscategorie het moeilijkst te krijgen omdat ze op die leeftijd op hun piek zitten wat betreft lichamelijke aantrekkelijkheid. Als vrouwen de 25 gepasseerd zijn gaat het hard achteruit. Daarom zeggen de meeste mannen, jong en oud geen 'nee' tegen een knappe dame van 20.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar moet een meid voor jou aan voldoen dan? Wat is je type? Pics van je droommeisje?
Dus een vrouw van je eigen leeftijd is al afgeschreven? Ik wist niet dat het zo hard achteruit ging.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gewoon meiden in de studentenleeftijd, type en aantrekkelijkheid is altijd subjectief maar over het algemeen genomen zijn meiden in die leeftijdscategorie het moeilijkst te krijgen omdat ze op die leeftijd op hun piek zitten wat betreft lichamelijke aantrekkelijkheid. Als vrouwen de 25 gepasseerd zijn gaat het hard achteruit. Daarom zeggen de meeste mannen, jong en oud geen 'nee' tegen een knappe dame van 20.
Ik vind ze er juist mooier op worden na hun 25e.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gewoon meiden in de studentenleeftijd, type en aantrekkelijkheid is altijd subjectief maar over het algemeen genomen zijn meiden in die leeftijdscategorie het moeilijkst te krijgen omdat ze op die leeftijd op hun piek zitten wat betreft lichamelijke aantrekkelijkheid. Als vrouwen de 25 gepasseerd zijn gaat het hard achteruit. Daarom zeggen de meeste mannen, jong en oud geen 'nee' tegen een knappe dame van 20.
Je wordt er zelf ook niet jonger op. Ook mannen hebben een houdbaarheidsdatum,in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt. Dus tegen de tijd dat jij de juiste skills hebt moet je alweer andere skills hebben om te compenseren voor je bejaarde kop.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel is de doelstelling om als onaantrekkelijke maagd wel elke dame te kunnen krijgen die ik zou willen. Ook de knapste meiden van 20-22 die moeilijk te krijgen zijn omdat ze al omringd worden door succesvolle mannen die ook iets van haar willen.
Om dat te bereiken moet er natuurlijk nog heel wat gebeuren, om te beginnen sociale vaardigheden. Dat is echt benedenmaats en ik moet leren hoe ik met zelfvertrouwen en de juiste houding een cafe binnen te stappen, dat is nog maar het begin. Ik verwacht geen grote stappen maar dat is mijn manier om frontaal in de aanval te gaan.
Dus de kans dat ik ooit nog een 18-jarige in m'n bed kan krijgen wordt steeds kleiner?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt er zelf ook niet jonger op. Ook mannen hebben een houdbaarheidsdatum,in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt. Dus tegen de tijd dat jij de juiste skills hebt moet je alweer andere skills hebben om te compenseren voor je bejaarde kop.
Goh, ja? Sowieso sociaal onwenselijker en het wordt ook steeds moeilijker ja.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus de kans dat ik ooit nog een 18-jarige in m'n kan krijgen wordt steeds kleiner?
Dat mag ik hopen ja. Ik denk dat er over zeg 5 tot 10 jaar zeker geen 18 jarige meiden zitten te wachten op iemand van jouw leeftijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus de kans dat ik ooit nog een 18-jarige in m'n bed kan krijgen wordt steeds kleiner?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef syndroom het volgende:
Tering, hoe krijg je het voor elkaar om na een paar minuten al je te moeten identificeren en opkankeren naar je hoofd geslingerd te krijgen. Man man man man. Volgens mij stond je echt stijf van de adrenaline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooropgesteld, goed dat je zoiets probeert. Maar waarom niet gewoon wat laagdrempeliger beginnen. Meetings opzoeken van facebook op hier op FOK!. Ik ben gisteren via couchsurfing uitgeweest met een stel mensen van over de wereld in Budapest. Mensen staan er dan ook echt voor open om je te leren kennen, dat is zoveel makkelijker dan alleen ergens in een vreemde stad een random kroeg inlopen.A man is not old until regrets take the place of dreams.
En bedanktquote:Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt er zelf ook niet jonger op. Ook mannen hebben een houdbaarheidsdatum,in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt. Dus tegen de tijd dat jij de juiste skills hebt moet je alweer andere skills hebben om te compenseren voor je bejaarde kop.
Het hangt er vanaf wat je doet en hoe je bent natuurlijk. Ik ga zo vaak alleen op stap, niet omdat ik geen vrienden heb, maar gewoon omdat ik dat soms relaxt vind of omdat ze niet kunnen/willen. Als je wat eerder naar de kroeg gaat kan je gewoon zeggen dat je net uit je werk komt en heb je direct wat om over te praten. Wat boeit het dat het overduidelijk is dat je ergens alleen komt? Niks mis mee, dan ben je niet direct een eenzame behoeftige stakker. Genoeg mensen die het wel lekker vinden om dan even op zichzelf te zijn of met vreemden wat te babbelen. En anders ben je toch even aan het wachten in die kroeg voordat je vrienden in de stad zijn, weten zijn veel. Het belangrijkste is gewoon dat je wat te vertellen hebt, inhoud hebt en je verder gewoon gedraagt.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we voorop stellen dat alleen uitgaan heel moeilijk is. Maar ik las in het vorige deel van dit topic dat mensen Syndroom als tip gaven dat hij eerder op de avond of in de middag naar de kroeg zou moeten gaan i.p.v. 's avonds laat omdat je dan makkelijker met mensen zou kunnen praten. Je kunt ze dan inderdaad beter verstaan, maar aan het begin van de avond alleen naar een halflege kroeg gaan en broodnuchtere mensen aanspreken lijkt me erg ongemakkelijk. Het is voor iedereen in die tent dan zo overduidelijk dat je daar in je eentje bent en als je dan mensen aan gaat spreken die daar met een groepje zijn dan kan dat nooit goed aflopen.
Het lijkt mij beter, als je alleen uit wilt gaan, om pas na middernacht naar een of ander bomvol feest café te gaan. Het is daarbinnen zo'n chaos dat niemand een idee heeft wie alleen is en wie in een groep en je krijgt dus niet de situatie dat je ergens in je eentje staat en je geen houding weet te geven of dat je het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt. Hierdoor voel je je automatisch al meer op je gemak. Vervolgens gooi je er wat drank in en dan kun je al bewegende door die bomvolle zaak een beetje met meisjes dansen en wie weet eens een handje vastpakken en een compliment in hun oor fluisteren en al naar gelang van hoe ze hierop reageert kun je weer verder. Als ze je negeert is dit voor beide partijen ook niet zo awkward omdat niemand in die tent er iets van meegekregen hebt. Om je kans op succes te vergroten is het natuurlijk wel van belang om er verzorgd uit te zien en te zorgen dat je niet uit de toon valt met nerdy kleding of wat dan ook.
Aan het eind van de middag begin van de avond zijn er meerdere die alleen in de kroeg zijn of zelfs alleen eten. Ga rustig aan de bar zitten, neem een drankje eventueel hapje eten. Je hebt zo aanspraak van de barman die iedereen vaak mee neemt in het gesprek. Stel je relaxt op en ze beginnen van zelf met je te praten. Geef een rondje weg slap lullen en je gaat naar huis na een top avond. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we voorop stellen dat alleen uitgaan heel moeilijk is. Maar ik las in het vorige deel van dit topic dat mensen Syndroom als tip gaven dat hij eerder op de avond of in de middag naar de kroeg zou moeten gaan i.p.v. 's avonds laat omdat je dan makkelijker met mensen zou kunnen praten. Je kunt ze dan inderdaad beter verstaan, maar aan het begin van de avond alleen naar een halflege kroeg gaan en broodnuchtere mensen aanspreken lijkt me erg ongemakkelijk. Het is voor iedereen in die tent dan zo overduidelijk dat je daar in je eentje bent en als je dan mensen aan gaat spreken die daar met een groepje zijn dan kan dat nooit goed aflopen.
Het lijkt mij beter, als je alleen uit wilt gaan, om pas na middernacht naar een of ander bomvol feest café te gaan. Het is daarbinnen zo'n chaos dat niemand een idee heeft wie alleen is en wie in een groep en je krijgt dus niet de situatie dat je ergens in je eentje staat en je geen houding weet te geven of dat je het gevoel hebt dat iedereen naar je kijkt. Hierdoor voel je je automatisch al meer op je gemak. Vervolgens gooi je er wat drank in en dan kun je al bewegende door die bomvolle zaak een beetje met meisjes dansen en wie weet eens een handje vastpakken en een compliment in hun oor fluisteren en al naar gelang van hoe ze hierop reageert kun je weer verder. Als ze je negeert is dit voor beide partijen ook niet zo awkward omdat niemand in die tent er iets van meegekregen hebt. Om je kans op succes te vergroten is het natuurlijk wel van belang om er verzorgd uit te zien en te zorgen dat je niet uit de toon valt met nerdy kleding of wat dan ook.
Ja hoor... Heb je uberhaupt hun posts weleens gelezen?quote:Op zondag 24 januari 2016 22:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aan het eind van de middag begin van de avond zijn er meerdere die alleen in de kroeg zijn of zelfs alleen eten. Ga rustig aan de bar zitten, neem een drankje eventueel hapje eten. Je hebt zo aanspraak van de barman die iedereen vaak mee neemt in het gesprek. Stel je relaxt op en ze beginnen van zelf met je te praten. Geef een rondje weg slap lullen en je gaat naar huis na een top avond. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Waarom is dat de doelstelling?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Omdat in ons hoofd je dan nog onschuldig kan aanklooien. Hoe ouder ze worden (dames van 25+), des te meer ze verwachten, niet qua intieme ervaring, maar wel waar je staat in het leven of ze hebben de leuke 'experimenteer' tijd al gehad. Wat jou juist aantrekkelijk en onderscheidend maakt van de rest van de mannen. Iets mysterieus doet het altijd goed. Er zijn genoeg mannen van eind 20 die meiden van 19 weten te paaien, maar die beschikken vaak van iets waar die meiden (nog) tegenop kijken...quote:
Een baan, huis en auto jaquote:Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat in ons hoofd je dan nog onschuldig kan aanklooien. Hoe ouder ze worden (dames van 25+), des te meer ze verwachten, niet qua intieme ervaring, maar wel waar je staat in het leven of ze hebben de leuke 'experimenteer' tijd al gehad. Wat jou juist aantrekkelijk en onderscheidend maakt van de rest van de mannen. Iets mysterieus doet het altijd goed. Er zijn genoeg mannen van eind 20 die meiden van 19 weten te paaien, maar die beschikken vaak van iets waar die meiden (nog) tegenop kijken...
Geloven mensen dit?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus de kans dat ik ooit nog een 18-jarige in m'n bed kan krijgen wordt steeds kleiner?
Hahahaha.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:26 schreef Elvi het volgende:
Op dit moment kijk ik al op van een man die enige mate van intelligentie en gezond verstand bezit. De lat ligt dus niet bijzonder hoog (zou je denken)
Mijn punt is niet de leeftijdsgroep waar jullie op uit zijn, maar het idee dat je 'elke vrouw moet kunnen krijgen'. Niet vervelend bedoeld, maar dat soort opmerkingen komen doorgaans van 16 jarigen die net seks hebben ontdekt. Mensen van in de twintig snappen meestal dat het gaat om of je iemand echt een leuk persoon vindt en niet zozeer of ze de perfect afmetingen heeft.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat in ons hoofd je dan nog onschuldig kan aanklooien. Hoe ouder ze worden (dames van 25+), des te meer ze verwachten, niet qua intieme ervaring, maar wel waar je staat in het leven of ze hebben de leuke 'experimenteer' tijd al gehad. Wat jou juist aantrekkelijk en onderscheidend maakt van de rest van de mannen. Iets mysterieus doet het altijd goed. Er zijn genoeg mannen van eind 20 die meiden van 19 weten te paaien, maar die beschikken vaak van iets waar die meiden (nog) tegenop kijken...
Maar de ander moet jou óók leuk vinden... dus in feite heb ik er niks aan als ik diegene wel leuk vind... de ander moet mij dan ook nog wel zien zittenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Mijn punt is niet de leeftijdsgroep waar jullie op uit zijn, maar het idee dat je 'elke vrouw moet kunnen krijgen'. Niet vervelend bedoeld, maar dat soort opmerkingen komen doorgaans van 16 jarigen die net seks hebben ontdekt. Mensen van in de twintig snappen meestal dat het gaat om of je iemand echt een leuk persoon vindt en niet zozeer of ze de perfect afmetingen heeft.
Ik zie niet in hoe de "knapste vrouwen willen kunnen krijgen" iets af doet aan dat je elkaar leuk moet vinden? En als jongere mensen al meer in lust denken in plaats van leuk vinden, dan zullen ze waarschijnlijk ook meer op uiterlijk dan innerlijk letten. En niet vervelend bedoeld, maar als je de ultieme hunk bent, zou je niet in dit topic posten waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar de ander moet jou óók leuk vinden... dus in feite heb ik er niks aan als ik diegene wel leuk vind... de ander moet mij dan ook nog wel zien zittenEn als je jonger bent denk je misschien nog meer in lust ipv 'de toekomst'.
Jij mag onaantrekkelijk zijn, maar meiden hun uiterlijk niet, ok. Misschien leuk om over na te denken dat uiterlijk niet alles zegt en het vrij relatief kan zijn wanneer het licht niet aan mag blijven terwijl ze een reeds overleden zeester nadoet, ze als een paard met cornage in je oor ligt te schreeuwen of ze een kutwijf blijkt die je piemel keihard uit gaat lachen.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Jonger betekent vaak ook onzekerder en dat zou makkelijker kunnen scoren ten opzichte van vrouwen die weten wat ze willen en zich niet meer zo hoeven te bewijzen..quote:Op zondag 24 januari 2016 21:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gewoon meiden in de studentenleeftijd, type en aantrekkelijkheid is altijd subjectief maar over het algemeen genomen zijn meiden in die leeftijdscategorie het moeilijkst te krijgen omdat ze op die leeftijd op hun piek zitten wat betreft lichamelijke aantrekkelijkheid.
Geen nee tegen knappe dames in het algemeen, maar dat hoor je wat makkelijker als je vaker met mannen praat.quote:Als vrouwen de 25 gepasseerd zijn gaat het hard achteruit. Daarom zeggen de meeste mannen, jong en oud geen 'nee' tegen een knappe dame van 20.
Beetje meer ambitie jongen, je wil het haar en jezelf toch wel naar de zin maken..quote:Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat in ons hoofd je dan nog onschuldig kan aanklooien.
Onzin, vrouwen pieken seksueel later en experimenteren dan vaker. Het cliché van hoe ouder hoe gekker is er ook niet voor niks..quote:Hoe ouder ze worden (dames van 25+), des te meer ze verwachten, niet qua intieme ervaring, maar wel waar je staat in het leven of ze hebben de leuke 'experimenteer' tijd al gehad.
Er zijn ook 30ers, 40ers, 50ers en zelfs 60ers die dat kunnen. Willen is een tweede, want zo een 19-jarige hoeft ook niet de heilige graal te zijn. Omgekeerd ook zat oudere vrouwen die jonger willen en jonger gaan. Hoeft niet altijd een papa- of mamacomplex te zijn. Ook legio voorbeelden van vrouwen die niet opkijken tegen hun man, dus zo een bepalende factor hoef je dit ook niet te vinden..quote:Wat jou juist aantrekkelijk en onderscheidend maakt van de rest van de mannen. Iets mysterieus doet het altijd goed. Er zijn genoeg mannen van eind 20 die meiden van 19 weten te paaien, maar die beschikken vaak van iets waar die meiden (nog) tegenop kijken...
In onze maatschappij is iedereen vanaf die leeftijd zonder relatie een beetje apart. Laat staan als je 25 bent. Dan wil je inhalen wat je hebt gemist, waaronder een onschuldige jeugd/studieliefde.quote:Op maandag 25 januari 2016 06:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind die obsessie voor een 18jarige ook erg vreemd.
Iedereen is een beetje apart (oftewel, iedereen is normaal), in elke leeftijdscatergori.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
In onze maatschappij is iedereen vanaf die leeftijd zonder relatie een beetje apart. Laat staan als je 25 bent. Dan wil je inhalen wat je hebt gemist, waaronder een onschuldige jeugd/studieliefde.
Wat een complete totale onzinquote:Op maandag 25 januari 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In onze maatschappij is iedereen vanaf die leeftijd zonder relatie een beetje apart. Laat staan als je 25 bent. Dan wil je inhalen wat je hebt gemist, waaronder een onschuldige jeugd/studieliefde.
Wat jij vindt of meent te ervaren hoeft geen algemene consensus te zijn. Denk dat het raarder wordt gevonden dat je denkt dat je de afgelopen jaren verspild hebt, dat je die tijd in moet halen en dat zoiets ook daadwerkelijk inhaalbaar zou zijn. Laat staan dat je een vermeende onschuld daarvoor nodig zou hebben, zeker als je eigen intenties ook bepaald niet zo onschuldig zijn. Je eigen onschuld bewijs je niet door te willen meten met twee maten en het staat sowieso nogal haaks op het bevestiging willen krijgen op wie je bent. Zoek iemand met wie het klikt, niet iemand die vanuit een vermeende zelfde soort bleuheid je minder zou moeten/kunnen veroordelen als je niet weer van een koude kermis wederom alleen thuis wil komen..quote:Op maandag 25 januari 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen 'inhalen' met iemand van je eigen leeftijd?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 25 januari 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hele leven nog voor je ipv dat je op je 25ste klaar bent met studie, je ergens werkt, op jezelf woont e.d en je leven voor een groot deel wordt bepaald door dingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee
Waarom hecht je trouwens zo veel waarde aan een onschuldige jeugd/studieliefde? Zo veel heb je niet gemist hoor, het leven is geen high school film.
Die trein heb je gemist. Kun je wel op het perron blijven staan wachten. Maar beter kun je je richten op de volgende trein. Voordat je ook die mist.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
Hele leven nog voor je ipv dat je op je 25ste klaar bent met studie, je ergens werkt, op jezelf woont e.d en je leven voor een groot deel wordt bepaald door dingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten.
Dan is het toch niet raar dat ik mijn eigen leeftijdsgenoten niet wil daten maar liever nog iets jonger? Je moet op een lijn zitten, niet dat ik date met iemand die op haar 22ste een master heeft afgerond en nu al twee jaar fulltime werkt zoals niet ongebruikelijk is tegenwoordig. Dan voel ik mij niet op gelijke hoogte.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die trein heb je gemist. Kun je wel op het perron blijven staan wachten. Maar beter kun je je richten op de volgende trein. Voordat je ook die mist.
wat denk jij negatief over het volwassen leven...quote:Op maandag 25 januari 2016 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hele leven nog voor je ipv dat je op je 25ste klaar bent met studie, je ergens werkt, op jezelf woont e.d en je leven voor een groot deel wordt bepaald door dingen waar je eigenlijk niet op zit te wachten.
Jezelf op andere terreinen (verplicht) ontwikkelen zit ik nog niet op te wachten als sociaal/relationeel niet heb mogen ervaren eerst. Liefst gewoon een leven waar ik toewerk naar de avonden en weekenden waarvan ik weet dat die gevuld zijn met leuke dingen.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat denk jij negatief over het volwassen leven...
Er zijn serieus meiden die geen fuck geven om wat hun man doet als ze niet samen zijn. Waar ben je trouwens bang voor als je ons mee naar huis sleurt?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:27 schreef sibella2 het volgende:
Jezus he, wat een all time low, beiden niet in staat om gewoon ergens binnen te stappen, maar wel eisen dat je het lekkerste wijf van 19 mag neuken, omdat ze nog strak en onervaren zijn en niet beter weten.
Als ik dit zo hoor, ben ik zo dankbaar dat ik reeds aftakel (26), want god help me als ik een van jullie per ongeluk mee naar huis had genomen.
Echt, doe wat aan jullie misplaatste, oppervlakkige wereldbeeld.
Dit dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
De lijst van dingen om bang voor te zijn is nagenoeg eindeloos.
De lijst van dingen waarvan ik me voorstel te gaan genieten is nagenoeg nihil. Nee. Niet nagenoeg.
Wat een onzin. Ik heb redelijk veel gedate de afgelopen twee jaar en de leeftijdscategorie van mijn dates varieerde tussen de 20 en de 32. Als er iets is dat ik je nu kan zeggen dan is het dat er totaal geen algemene conclusies te trekken zijn. Sommige dates van begin 20 waren juist erg volwassen en serieus en die date van 32 was dat juist totaal niet. En ook qua experimenteren waren juist de oudere dates daar meer toe bereid omdat die zich meer open durven te stellen. De enige reden waarom ik momenteel liever weer (iets) jongere vrouwen date is omdat ik momenteel geen kinderwens heb en ook nog niet weet of die er gaat komen waar veel vrouwen van 30 dat wel hebben. Maar ook hier geldt, dat hebben ze echt niet allemaal.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |