SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Sowieso, dat kapsel, die wazige kettinkjes, ze ziet er iets te pittig uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:38 schreef roos85 het volgende:
Vivienne heeft een vreselijk lelijke kleur lippenstift op.
Jupquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, dat kapsel, die wazige kettinkjes, ze ziet er iets te pittig uit.
Is zij van dat kruipen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
Komen de knoeperts van Marlijn ook nog even in beeld?
toen het nog 'underground' was was het niet zo gescript.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Moltalk altijd wel érg overdreven en gestuurd enzo..
Het is te geforceerd inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Moltalk altijd wel érg overdreven en gestuurd enzo..
quote:
quote:
quote:
Ik had iets anders onthouden dan dr naamquote:
Tygo die iedere keer stilzwijgend in de coulissen stond te grinniken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen het nog 'underground' was was het niet zo gescript.
Zo hallo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar wel goeie Jopen
[ afbeelding ]
Ik denk het, lijkt me sterk dat anders niemand zo'n vrijstelling in een mandje zag liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Fred_B het volgende:
dus alleen met die codes kon je de vrijstellingen krijgen?
Ja, maar daarmee is het wel vrijwel onmogelijk in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me sterk dat anders niemand zo'n vrijstelling in een mandje zag liggen.
Elliegodin had het gekund. Met haar blote handen, zonder sleutel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee is het wel vrijwel onmogelijk in zo'n korte tijd.
Ik interpreteerde aanvankelijk de vraag ook op die manier.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:49 schreef Maartel het volgende:
Wat nou als Taeke of Tim de mol is? Dan is de kans dat beide jokers op de mol vallen nog groter (of juist kleiner)
Rop is niet geweest, toen hadden ze de sloten al losquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar iedereen was verder toch gewoon boven gekomen?
Alle vijf de codes lagen aan 1 kant volgens Tim. Als je die snel had onthouden en op het juiste kistje had geprobeerd..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee is het wel vrijwel onmogelijk in zo'n korte tijd.
Marlijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar wel goeie Jopen
[ afbeelding ]
Het is geen scherpe groep, dat is me al langer duidelijk. De mol kan er met twee vingers in zijn neus bijlopen. En dat doet ie ook letterlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch bizar dat ze niet konden rekenen. Het waren geen heel lastige raadsels.
Misschien had je die codes mee moeten nemen en het dan proberen, achteraf gezien. Al was de vrijstelling dan uiteindelijk naar Ellie gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle vijf de codes lagen aan 1 kant volgens Tim. Als je die snel had onthouden en op het juiste kistje had geprobeerd..
Huh? Het is toch ook nog helemaal niet duidelijk?quote:Op zondag 24 januari 2016 07:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel moeite met het feit dat alle molfans inmiddels weten wie de mol moet zijn en zij de schijn moeten ophouden dat het nog helemaal niet duidelijk is.
Sommige mensen zien overal Klaas in.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Het is toch ook nog helemaal niet duidelijk?
Die laatste hint is voor mij de druppel. Drie keer is scheepsrecht: de kloosterhint, de foto op de biljetten en nu dit, het spel is uit. Men vergeet dat er al mensen twintig jaar wie is de mol kijken, en de slimste meesterbreinen houden zich ermee bezig. Voortaan dus minder scheutig zijn met hints weggeven, productie! Het is wel schattig hoe iedereen zich nog volop in het spel stort en aanwijzingen zoekt bij andere kandidaten. We zijn allemaal zo verzot op het spel!quote:Op zondag 24 januari 2016 10:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sommige mensen zien overal Klaas in.
Ik persoonlijk vind mn de laatste "hint" behoorlijk ver gezocht.
Dat riepen we ook bij JW en die was het uiteindelijk ook niet. De productie loopt altijd met iedereen te fuckenquote:Op zondag 24 januari 2016 11:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die laatste hint is voor mij de druppel. Drie keer is scheepsrecht: de kloosterhint, de foto op de biljetten en nu dit, het spel is uit. Men vergeet dat er al mensen twintig jaar wie is de mol kijken, en de slimste meesterbreinen houden zich ermee bezig. Voortaan dus minder scheutig zijn met hints weggeven, productie! Het is wel schattig hoe iedereen zich nog volop in het spel stort en aanwijzingen zoekt bij andere kandidaten. We zijn allemaal zo verzot op het spel!
Ik denk ook Klaas maar het kan net zo goed zijn dat trollkoning Tim de mol is en dat ze expres allemaal duidelijke hints er in gooien om te trollen. Uiteindelijk speelt het spel zich af achter de ruggen en hebben die hints niks te zeggen, weetjewel.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Die laatste hint is voor mij de druppel. Drie keer is scheepsrecht: de kloosterhint, de foto op de biljetten en nu dit, het spel is uit. Men vergeet dat er al mensen twintig jaar wie is de mol kijken, en de slimste meesterbreinen houden zich ermee bezig. Voortaan dus minder scheutig zijn met hints weggeven, productie! Het is wel schattig hoe iedereen zich nog volop in het spel stort en aanwijzingen zoekt bij andere kandidaten. We zijn allemaal zo verzot op het spel!
Ook 'achter de ruggen' leidt naar Klaas, zijn positie in de volgorde van de biljetten en zijn positie in groepsopstellingen, steeds achter de rug van anderen.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk ook Klaas maar het kan net zo goed zijn dat trollkoning Tim de mol is en dat ze expres allemaal duidelijke hints er in gooien om te trollen. Uiteindelijk speelt het spel zich af achter de ruggen en hebben die hints niks te zeggen, weetjewel.
Het is afwachten uiteindelijk wat dat betreft.
Annemieke bracht ook een koker binnen en meldde en passant dat er al veel verkeerde kokers gepakt waren (aandacht verschuiven) plus haar acties met de jokers en het -geld en dat ze niet de lucht in wilde maakt dat ik nu echt in een Annemieke-tunnel zitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef ArannaeCor het volgende:
Was wel een mooie aflevering, beter dan dat van vorige week.
Zit nog steeds met het hele Rop/Klaas verhaal. 1 van die 2 is wel de mol, maar ik vraag me af wie. Er is sowieso iemand die een koker met een - bedrag heeft binnen gehaald. Dat kan Rop best zijn, maar Klaas kan inderdaad 2 bedragen hebben gepakt en zich lekker laten omduwen.
Daarnaast bleven ook beide voor 19 gaat terwijl Marjolein voor 20 opperde.
Is goed Mani.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Marjolein is de mol hoor, het is overduidelijk. Dat jullie dat niet zien.
Je bent zelf een nephint.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:50 schreef Mani89 het volgende:
Elk jaar weer mensen die in nepmollen en nephints trappen.
welke vraag werd er exact gesteld?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:56 schreef Maartel het volgende:
Ik denk toch dat 'minder dan je denkt' op de jokervraag slaat. Die kans is minder dan je denkt omdat Taeke en Tim de mol niet zijn,
Ik weet 'm letterlijk niet meer, maar volgens mij was ie dubbelzinnig qua 'hoe groot is de kans dat beide jokers op de mol vallen'quote:Op zondag 24 januari 2016 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke vraag werd er exact gesteld?
Ze pakte de hints af van Tim (geloof ik?). Maar die hints konden d'r blijkbaar niet helpen om de test goed genoeg te maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat had Ellie nou precies met die Pakaf gekregen en waarom heeft ze ondanks dat een rood scherm??? Iemand???
Annemieke is nog minder waarschijnlijk dan Marjolein als mol. Als de mol hier de -500 euro had gepakt dan hadden ze dat echt niet laten zien (bv. Cecile of Rop, die pakken schijnbaar niets, waren anders verdacht gemaakt). Dit zijn duidelijke kandidatenacties, zoals het verleden ons heeft doen leren.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Annemieke bracht ook een koker binnen en meldde en passant dat er al veel verkeerde kokers gepakt waren (aandacht verschuiven) plus haar acties met de jokers en het -geld en dat ze niet de lucht in wilde maakt dat ik nu echt in een Annemieke-tunnel zit
Wat voor mij nog altijd tegen Klaas spreekt is zijn metro-opdracht, als Mol had hij daar prima op ja in kunnen zetten en zo 1000 euro verspelen. Ook bij de kano zou een mol zich niet om laten duwen maar juist mingeld binnen brengen.
Ja maar ze hadden eerst onthouden welke nummers ze NIET moesten hebben. Om vervolgens vanaf de kant de nummers te schreeuwen die ze WEL moesten hebben. Dus dat is natuurlijk nogal verwarrendquote:Op zondag 24 januari 2016 20:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb overigens even de nummers gecheckt die Klaas door de megafoon riep. Die lijken allemaal te kloppen. Toen Klaas zelf in de kajak zat, werd er wel een fout nummer geroepen, maar ik weet niet door wie. Het was iig een mannenstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |