SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Sowieso, dat kapsel, die wazige kettinkjes, ze ziet er iets te pittig uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:38 schreef roos85 het volgende:
Vivienne heeft een vreselijk lelijke kleur lippenstift op.
Jupquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, dat kapsel, die wazige kettinkjes, ze ziet er iets te pittig uit.
Is zij van dat kruipen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:40 schreef TUFKAL het volgende:
Komen de knoeperts van Marlijn ook nog even in beeld?
toen het nog 'underground' was was het niet zo gescript.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Moltalk altijd wel érg overdreven en gestuurd enzo..
Het is te geforceerd inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat Moltalk altijd wel érg overdreven en gestuurd enzo..
quote:
quote:
quote:
Ik had iets anders onthouden dan dr naamquote:
Tygo die iedere keer stilzwijgend in de coulissen stond te grinniken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen het nog 'underground' was was het niet zo gescript.
Zo hallo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar wel goeie Jopen
[ afbeelding ]
Ik denk het, lijkt me sterk dat anders niemand zo'n vrijstelling in een mandje zag liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Fred_B het volgende:
dus alleen met die codes kon je de vrijstellingen krijgen?
Ja, maar daarmee is het wel vrijwel onmogelijk in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk het, lijkt me sterk dat anders niemand zo'n vrijstelling in een mandje zag liggen.
Elliegodin had het gekund. Met haar blote handen, zonder sleutel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee is het wel vrijwel onmogelijk in zo'n korte tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |