SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Zeg Annemieke, wat zijn je tieten opeens gegroeid?"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wie vond het ook alweer vreemd dat Annemiek wat jokers in d'r BH stopte?
Zij heeft drie Jokers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
"Zeg Annemieke, wat zijn je tieten opeens gegroeid?"
Shirt omhoog! Zou Ellie ook nog leuk vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
"Mag ik ff voelen?"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Wil ik ook welquote:
Die hakken zijn wel handig als een soort ijspriemen om in de rotsen te boren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:08 schreef essnhills het volgende:
Verrassend wel dat Cecile niet wil klimmen
Maakt niet uit. Annemiekequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze redelijk plat.
Wie zei 50%?quote:
Minder onzin dan 100% in elk geval.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
50% is sowieso onzin natuurlijk.
Weet niet of de mol op beide kanten staat.
Jaquote:
Nee is geweldigquote:
Niet als op beide kanten de mol staat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder onzin dan 100% in elk geval.
Ennn nog wat dieper de Klaas-tunnel inquote:
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder onzin dan 100% in elk geval.
Vandaar de editquote:
Tim is ook weer terug.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lijkt mij voor de mol het handigst om zo lang mogelijk onder te blijven en mee te kunnen puzzelen.
Tim is ook weer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lijkt mij voor de mol het handigst om zo lang mogelijk onder te blijven en mee te kunnen puzzelen.
Maar de mol komt weer terug naar beneden en kan dan weer mee helpen. Dus...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Volgens mij mag je als je terugbent ook weer meepuzzelen of niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef Nizno het volgende:
heerlijk dat je zo veel mee kan kijken dus mee kan puzzelen... not
1 voor/na 1quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Nizno het volgende:
Op welke vraag is marjolijn omhoog gegaan?
Huisnummersquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:16 schreef Nizno het volgende:
Op welke vraag is marjolijn omhoog gegaan?
daar zeiden ze toch 19 op... dus die was foutquote:
Yesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zeiden ze toch 19 op... dus die was fout
ja want bij de politie moeten ze dat ook..... of Ellie gaat ook zoeken onderweg naar vrijstellingenquote:
Omdat ze dat raadsel echt goed hadden opgelost, beter dan dat van die dominostenenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:18 schreef MaJo het volgende:
Waarom had die van Marjolein nou echt moeten passen, dat snap ik niet
neequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat ze dat raadsel echt goed hadden opgelost, beter dan dat van die dominostenen
En dan heb je zeker een goede sleutelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat ze dat raadsel echt goed hadden opgelost, beter dan dat van die dominostenen
Ze pakt ook nog eens ¤500,-quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hm. Marjolein is echt de mol niet denk ik. Want ze hamerde wel op die 20..
op Annemiek en Cecile naquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar iedereen was verder toch gewoon boven gekomen?
ja dat denkt El ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Al die ellende en dan krijg je ¤1500
Vieze hatersquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb het hier in het begin wel eens anders gehoord...
Niet voor niks dat El een bazin is.quote:
Ik vind dr nog steeds geen god....... jammer hoor dat ze bij de pliezie zitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb het hier in het begin wel eens anders gehoord...
ja maar El, dat kan je wel!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet voor niks dat El een bazin is.
dat waren die steentjes toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:23 schreef essnhills het volgende:
Annemieke ging ook naar boven met een fout antwoord toch?
vandaar ook de term, politiemol natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Ellie geeft voor de karaktereigenschappen van de Mol denk ik een lijstje dat bij de politie niet misstaat.
Lichtinval/kijkhoek misschien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
de achterkant van 't scherm lijkt bij Ellie grijs, bij de anderen duidelijk groen..?
Ellie is de mol.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
de achterkant van 't scherm lijkt bij Ellie grijs, bij de anderen duidelijk groen..?
ja want El die kan dat welquote:
ja joh! dan ben ik meteen uit de appquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Doe Klaas er maar uit, voor de lol.
Dat zou het spel bij velen wel op zn kop zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Doe Klaas er maar uit, voor de lol.
"Bij de politie zitten ook undercoveragenten."quote:
volgens mij niet, bij de anderen zag je duidelijk dat het scherm 'aan' was, bij Ellie kwam er geen licht afquote:
Daar ben jij toch veel te jong voor.quote:
De mol krijgt nooit een rood schermquote:
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Shit.
Mag Marjolein eruit alsjeblieft?
Jij kan dat El!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ellie, dat rooie scherm kun je gewoon omheen!
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Shit.
Ellie is gewoon een soort autist in zo'n groep, eerst denk je van "mehquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel supertof dat iedereen zich aan het begin ergerde aan Ellie, en dat iedereen het nu doodzonde vindt dat ze eruit ligt
Nee, Ropquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Shit.
El kan dat wel!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ellie, dat rooie scherm kun je gewoon omheen!
quote:We verlieten Santo Domingo en reden richting het noordoosten. Op naar het schiereiland Samaná!
Natuurschoon, prachtige stranden en veel groen. Wat wil een Mol nog meer?
Het penningmeesterschap? Ga ik voor de pot? Een Mol kan het goed gebruiken. En ik sta erop, op het geld... Maar in dit oogverblindende gebied volgen 6 opdrachten... Wil het geld al eerder hebben. Handen in de lucht. Cécile it is. Niet bepaald een sensitief besluit.
Op het water gaan we allemaal voor geld. We spreken in codetaal. En een code rood is in de min.
Er vallen kajaks om, er komen kandidaten terug. Ieder met zijn eigen verhaal: De één spekt de pot, de ander niet. Maar neemt dan niemand iemand ook maar íets kwalijk?
Bij kiezen of delen zeker niet. Het is ieder voor zich. Wat nou als de kandidaten voor het geld zouden gaan? Altijd. En overal. Hoe zou het spel er dan uit zien? Zoals de opdracht bij de sleutelroute? Verandert het dan wél voor je ogen? Of nog steeds alleen achter je rug? Misschien wel minder dan je denkt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:28 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het wel supertof dat iedereen zich aan het begin ergerde aan Ellie, en dat iedereen het nu doodzonde vindt dat ze eruit ligt
Nou, zeg maar doei tegen de etherdiscipline, dat geef ik je op een briefje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hoe moet dat nu als ze nog eens met de portofoon op stap moeten zonder El
nu krijgen we gewoon eetdisciplinequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, zeg maar doei tegen de etherdiscipline, dat geef ik je op een briefje.
Met "ieder met zijn eigen verhaal" in het dagboek van de mol komt wel verdacht veel overeen met wat Marjolein zei tijdens de opdracht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Nu 100 % zeker dat Marjolein de mol is dus.
quote:Welk woord is dan wel het langste en opgenomen in de Van Dale? “Meervoudigepersoonlijkheidsstoornissen” met 38 letters. Alhoewel meestal simpelweg de afkorting MPS wordt gebruikt. Het is een stoornis waarbij iemand afwisselend twee (of meer) van elkaar te onderscheiden persoonlijkheidstoestanden kan aannemen.
In de 11e editie van de Van Dale stond overigens een langer woord, namelijk “Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen”. Een werkwoord bedacht door schrijver Herman Brusselmans in zijn roman “Het oude nieuws van deze tijden”. De betekenis van het woord is: “oprotten, opsodemieteren, opdonderen, ophoepelen”. Echter, sinds 2005 is het woord niet meer opgenomen in de Van Dale.
Ze zei als enige 20 bij de vraag over het aantal 9s.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Nu 100 % zeker dat Marjolein de mol is dus.
Ze pakte ook ¤500,-quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ze zei als enige 20 bij de vraag over het aantal 9s.
Dus ze zat blijkbaar gewoon echt foutquote:
meervoudige persoonlijkheidsstoornis hoort gewoon los van elkaar, 2 woorden dus, stom dat ze dat aan elkaar schrijvenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
Even over het voorstukje van volgende week...
[..]
Hebben we al vaker gezien...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Marjolein zou wel een enorme anticlimax zijn als mol. Nietszeggende deelnemer.
Dat had er geloof ik met de maken met dat als je het los schrijft het duidt op meervoudige stoornissen, terwijl het nou juist gaat om de meervoudige persoonlijkheden oidquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
meervoudige persoonlijkheidsstoornis hoort gewoon los van elkaar, 2 woorden dus, stom dat ze dat aan elkaar schrijven
Ik ben ook steeds overtuigder aan het worden van mijn eerste keuze idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Cee het volgende:
Klaas nog met stip op 1. Dat kajakken zag er best geoefend uit, even zo flink wat kokers verzamelen en je vervolgens om laten kieperen door een duiker. Mission accomplished.
Aaah oke, klinkt wel logisch. Maar meervoudigepersoonlijkheidsstoornis staat ook gewoon nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had er geloof ik met de maken met dat als je het los schrijft het duidt op meervoudige stoornissen, terwijl het nou juist gaat om de meervoudige persoonlijkheden oid
ik blijf in de app gewoon 100% op klaas. Ga nu niet meer wisselen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds overtuigder aan het worden van mijn eerste keuze idd.
Is er een herhaling?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe.
Ik blijf toch wel 50/50 doen, tot zo ver telkens Klaas en Rop. Toch bang dat hij het niet blijkt te zijn en dat ik dan de rest v/h seizoen niet meer mee kan doenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf in de app gewoon 100% op klaas. Ga nu niet meer wisselen.
Ik vind het sowieso wel een leuk seizoenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe.
ja maar ja, ze kozen dan ook niet sensitief voor de penningmeester.....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:35 schreef Slobeend het volgende:
Ellie kiest doelbewust niet voor Annemieke want niet sensitief genoeg voor een mol. Ik zeg het maar even.
Ja maar met angst kom je er niet meid...... En ik ben nu zo wraakzuchtig na vorig jaar dat ik wel alles of niets moet om mn oud collega te verslaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blijf toch wel 50/50 doen, tot zo ver telkens Klaas en Rop. Toch bang dat hij het niet blijkt te zijn en dat ik dan de rest v/h seizoen niet meer mee kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |