SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Zeg Annemieke, wat zijn je tieten opeens gegroeid?"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wie vond het ook alweer vreemd dat Annemiek wat jokers in d'r BH stopte?
Zij heeft drie Jokers.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
"Zeg Annemieke, wat zijn je tieten opeens gegroeid?"
Shirt omhoog! Zou Ellie ook nog leuk vindenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
"Mag ik ff voelen?"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Wil ik ook welquote:
Die hakken zijn wel handig als een soort ijspriemen om in de rotsen te boren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:08 schreef essnhills het volgende:
Verrassend wel dat Cecile niet wil klimmen
Maakt niet uit. Annemiekequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze redelijk plat.
Wie zei 50%?quote:
Minder onzin dan 100% in elk geval.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
50% is sowieso onzin natuurlijk.
Weet niet of de mol op beide kanten staat.
Jaquote:
Nee is geweldigquote:
Niet als op beide kanten de mol staat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder onzin dan 100% in elk geval.
Ennn nog wat dieper de Klaas-tunnel inquote:
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minder onzin dan 100% in elk geval.
Vandaar de editquote:
Tim is ook weer terug.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lijkt mij voor de mol het handigst om zo lang mogelijk onder te blijven en mee te kunnen puzzelen.
Tim is ook weer terugquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Lijkt mij voor de mol het handigst om zo lang mogelijk onder te blijven en mee te kunnen puzzelen.
Maar de mol komt weer terug naar beneden en kan dan weer mee helpen. Dus...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Volgens mij mag je als je terugbent ook weer meepuzzelen of niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:15 schreef Nizno het volgende:
heerlijk dat je zo veel mee kan kijken dus mee kan puzzelen... not
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |