artikel: http://edition.cnn.com/20(...)-genocide/index.htmlquote:Washington (CNN)Donald Trump's penchant for retweets once again raised eyebrows, after he recirculated a tweet on Friday from a user with the handle "WhiteGenocideTM."
The profile -- with about 2,300 followers -- used the name "Donald Trumpovitz," linked to a website containing a pro-Adolf Hitler documentary, featured a background photo with red lettering saying "Get the F--- Out of My Country" and had a location of "Jewmerica." The account also includes a photo of George Lincoln Rockwell, founder of the American Nazi Party.
The account's Twitter feed was largely a collection of retweets about violence allegedly committed by African-American suspects and anti-Arab posts.
The tweet Trump actually reposted from the user, however, was a photoshopped image of the GOP front-runner's opponent Jeb Bush, depicting him as a disheveled beggar outside Trump Tower.
As he always does, Trump manually retweeted the user, meaning he copied and pasted the full tweet into his post rather than clicking a button to send the tweet to his followers.
"@WhiteGenocideTM: @realDonaldTrump Poor Jeb. I could've sworn I saw him outside Trump Tower the other day!" the tweet read.
Trump has repeatedly gotten heat for his retweets, which all appear to be selected specifically by his account. When he retweeted a post insulting Iowans in October, he apologized and blamed an intern for the mistake.
It wasn't the first unflattering image of an opponent the real estate mogul retweeted this week. Trump also retweeted a follower's photoshopped image parodying Sen. Ted Cruz's book, "A Time for Truth."
The image showed a balding and pudgy version of the Texas Republican with the title "A Time to Lie."
The Trump campaign did not immediately respond to request for comment on the account.
Bush's spokesman took to Twitter to criticize Trump's tweet.
"The Godwin's Double: Trump's anti-Jeb retweets now include one from a Nazi's account and another calling Jeb a Nazi," Tim Miller tweeted.
Godwin's Law is a phrase that refers to an Internet adage that any online conversation that goes on long enough will involve a comparison to Hitler or Nazis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Specularium op 23-01-2016 16:55:37 ]graag op anoniem
Wist je dat ie de banden met rusland wil aanhalen en tegen de oorlog in irak was?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fuck Trump en zijn ideeën, die gast is gestoord en is bereid om nog meer zinloze oorlogen te voeren.
Het punt bij hem is dat hij zich zo voordoet om breder draagvlak te creeren. Hij weet dondersgoed hoe hij met mensen om moet gaan. Hij is een business genius, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:43 schreef Straatcommando. het volgende:
De man is een mafkees maar weet wel elke keer wat ie moet doen en zeggen
Oorlogen werden juist gevoerd door de presidenten die niet nee durfden te zeggen tegen de bankiers en corporatie elite. Trump kan daar veel beter mee omgaan en nee zeggen. Hij kan tevens betere relaties creeren met die landen waar je eerst zou twijfelen of Obongo of Bushman daar oorlog mee zou voeren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef JubaUrbicus het volgende:
Fuck Trump en zijn ideeën, die gast is gestoord en is bereid om nog meer zinloze oorlogen te voeren.
Uiteraard wil hij de banden met een andere dictator aanhalen. En tegen de oorlog in Irak is en was iedereen. Inkoppertje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wist je dat ie de banden met rusland wil aanhalen en tegen de oorlog in irak was?
Praat niks goed verder maar hey
Beter dan wallstreet Clinton die de vuist van de usa nog dieper in het middenoosten wil steken.
bush niet hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Uiteraard wil hij de banden met een andere dictator aanhalen. En tegen de oorlog in Irak is en was iedereen. Inkoppertje.
De Bushjes zijn een ander verhaal. Trump heeft zo'n zelfde uitstraling.quote:
Toch gebeurde het. Putin is niet bepaald slechter dan die stoflip in saudi Arabië. Zijn de huidige regeringen ook vriendjes mee. Ik heb nog altijd liever Putin aan mijn kant dan een wahabistisch pauperland dat z'n haat wereldwijd verspreid dmv moskees.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Impressme het volgende:
[..]
Uiteraard wil hij de banden met een andere dictator aanhalen. En tegen de oorlog in Irak is en was iedereen. Inkoppertje.
Kan ook. Heb hem wel af en toe zien posten toch. Maar niet echt gelet op wat-ie postte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer een troll met een postzegel op dunkt mij.
quote:
ik ben 100% serieusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer een troll met een postzegel op dunkt mij.
Eh eh 77% is blank, zegt nog niets over wie zich als stemmer heeft laten registreren hè.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
80% van de stemmers is blank. Dus gewoon je grootste doelgroep compleet inpakken en de rest wegzetten .
Er zijn geen kanten in deze "oorlog", niemand weet hoe of wat. Daarom hebben "we" de Islam maar tot de vijand benoemd terwijl niemand daadwerkelijk weet wie de vijand is. Maar het bekt wel lekker "Wij zijn in oorlog met IS" (Rutte). Vervolgens wordt een exmilitair verdacht van moord op een Jihad-strijder.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toch gebeurde het. Putin is niet bepaald slechter dan die stoflip in saudi Arabië. Zijn de huidige regeringen ook vriendjes mee. Ik heb nog altijd liever Putin aan mijn kant dan een wahabistisch pauperland dat z'n haat wereldwijd verspreid dmv moskees.
Nee, dan een clinton. Juist met haar krijg je verdere esalatie in het m-o. Ze diend wallstreet en niet de burgers.
77/80quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eh eh 77% is blank, zegt nog niets over wie zich als stemmer heeft laten registreren hè.
Waarvan akte, maar Trump is natuurlijk gewoon het etablissement, maar dan met een grote bek. Een grote bek waar hij nooit iets waar van zou kunnen maken. Het presidentschap van VS. is niet The Apprentice.quote:
Das gewoon zijn campaign slogan, iedere gek heeft zo'n catchphrase, net als Obama met zijn "yes we can". Wat het nu precies was wat men kon is me na 8 jaar nog steeds niet duidelijk overigens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich zou het verfrissend kunnen zijn om niet een doorgewinterde politicus, maar een succesvolle zakenman in het Witte Huis te zetten. Het is alleen dat.... Trump regelmatig nogal dom overkomt met z'n simplistische toespraken en holle one-liners.
Ik zou meer willen weten over hoe hij America weer echt great gaat maken. En dan niet allerlei onuitvoerbare kreten of stompzinnigheid zoals alle moslims de toegang tot het land ontzeggen, maar echte, concrete beleidsvoorstellen.
Ja, zakenmannen in de VS neusje van de zalm idd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
Op zich zou het verfrissend kunnen zijn om niet een doorgewinterde politicus, maar een succesvolle zakenman in het Witte Huis te zetten. Het is alleen dat.... Trump regelmatig nogal dom overkomt met z'n simplistische toespraken en holle one-liners.
Ik zou meer willen weten over hoe hij America weer echt great gaat maken. En dan niet allerlei onuitvoerbare kreten of stompzinnigheid zoals alle moslims de toegang tot het land ontzeggen, maar echte, concrete beleidsvoorstellen.
Ja, hadden ze beter een acteur kunnen zoeken. Broes Wileens bijv.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Mocht hij het toch redden dan gaat het net zo'n succes worden als The Governator.
Yippee Ki Yay Motherfucker gaat het niet goed doen als campaignslogan denk ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hadden ze beter een acteur kunnen zoeken. Broes Wileens bijv.
Zelfs mijn grote rechtse vriend uit de VS, Homunculus, neemt hem niet al te serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Yippee Ki Yay Motherfucker gaat het niet goed doen als campaignslogan denk ik.
Dat is het juist! Hij is het establishment. Hij kan het juist breken!! Dat is waar TRUMP over gaat. Hij is de enige met potentie die de fundamenten van het establishment kan aantasten omdat hij er onderdeel van is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarvan akte, maar Trump is natuurlijk gewoon het etablissement, maar dan met een grote bek. Een grote bek waar hij nooit iets waar van zou kunnen maken. Het presidentschap van VS. is niet The Apprentice.
U moet een boek niet op z'n kaft oordelen. Graaf dieper en u komt uit op antwoorden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom op, man.
Ik neem die gast sws niet serieus, dus luister er al niet meer naar.
Ow, dus je bent een troll.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:23 schreef topdeck het volgende:
[..]
U moet een boek niet op z'n kaft oordelen. Graaf dieper en u komt uit op antwoorden.
Kan wel op wikipedia kijken, zal veel bij geschreven zijn. Het is gewoon een makelaar, een focking makelaar, met een gouden paplepel in de mond geboren. Hbo gedaan in 1968 (duh) en dit jaar 70 jaar oud. De tering zo oud waren die dudes die het voor het zeggen hadden in de Sovjet-Unie toen dat op het einde liep.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:23 schreef topdeck het volgende:
[..]
U moet een boek niet op z'n kaft oordelen. Graaf dieper en u komt uit op antwoorden.
Hij heeft juist baat bij het systeem. Waarom zou hij het aanpakken? En vooral wat pakt hij aan? Extra belasting voor een muur omdat hij nooit Mexico kan dwingen dat te betalen? Verruiming voor de rijkeren, ja, dat zal hem wel lukken. Zeker met de republikeinen het eerste stukje als ze nog een meerderheid hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ik gok er dus op dat Trump het systeem aanpakt. De anderen kunnen dat gewoon niet.
Klopt idd, heel juiste opmerking, als er iemand baat heeft gehad bij "het systeem" is het wel een bijna 70-jarige makelaar die dat systeem altijd gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij heeft juist baat bij het systeem. Waarom zou hij het aanpakken? En vooral wat pakt hij aan? Extra belasting voor een muur omdat hij nooit Mexico kan dwingen dat te betalen? Verruiming voor de rijkeren, ja, dat zal hem wel lukken. Zeker met de republikeinen het eerste stukje als ze nog een meerderheid hebben.
Ik ben voor opschuddig, daar niet van, maar een president van de VS. is niet zo machtig als men schijnt te denken. De grootste rol is dimplomatiek, zowel binnen het land als naar buiten toe.
Vermakelijke vent ja, als je hem volgt, ik volg die onzin niet eens meer met twee dagen geleden mevrouw Palin ook weer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Hij support ACN, dus alleen om die reden al vertrouw ik hem niet. Vermakelijke vent wel.
Is dat nieuw ofzo? Die misplaatste slachtofferrol van blanken met de term 'white genocide'?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:02 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
jajamensen worden wakker
Klopt idd. Het was ook een liederlijk bloeddorstig kutzootje dat hele imperialisme van ons. Wie dat niet gelooft heeft nog nooit een geschiedenisboek in handen gehad. En dan nu een beetje de ignorante schlemiel uithangen aan de hand van een man die met de spreekwoordelijk gouden paplepel in zijn bek geboren is....quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:08 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Is dat nieuw ofzo? Die misplaatste slachtofferrol van blanken met de term 'white genocide'?
Haast nog triester dan moslims die anderen de schuld geven van alles of joden die bij iedere scheet anti-semitisme schreeuwen of zwarten die bij een witte telefoon al racisme roepen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:03 schreef Elfletterig het volgende:
nieuw is de tweet niet, maar dit is zijn manier van campagne voeren. Dat gaat hij niet veranderen.quote:
Ach, moddergooien heeft hij geen patent op, dat hoort gewoon bij de Amerikaanse manier van kampanje voeren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nieuw is de tweet niet, maar dit is zijn manier van campagne voeren. Dat gaat hij niet veranderen.
Was zo'n campagneleider, die door een breintumor vroeg overleed, die ermee begon. Is een docu over, die ik nog steeds niet gezien heb, en wel een keer wil zien. Was tijdens Reagan of Bush sr., denk de laatste.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, moddergooien heeft hij geen patent op, dat hoort gewoon bij de Amerikaanse manier van kampanje voeren.
Hou op joh, Rutte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:54 schreef Thezappa het volgende:
binnenkort rutte voor prez #trump4rutje
Idd.. Vertel me alles over de minister president van Slovenie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou op joh, Rutte.. We zijn ook een Mickey Mouse landje, een postzegellandje, tegenwoordig door betere ontsluiting rij je er in <4 uur noord-zuid en in <2 uur west-oost doorheen. Alstahhhhmblieft zeg.
Het is en blijft een rare vent. Beetje als Wilders. Hoewel ik trump wel wat realistischere dingen vind roepenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nieuw is de tweet niet, maar dit is zijn manier van campagne voeren. Dat gaat hij niet veranderen.
Trump zit diep in de zak van zijn Saudi Arabische vastgoedinvesteerders, maar okee...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:48 schreef Proximo het volgende:
Wat ik echt gigantisch voor trump vind spreken is het feit dat hij in tegenstelling tot Hillary níet in de zak van wallstreet zit en humaan lijkt, iemand met een mening ipv een spreekpop van een stel aandeelhouders.
God ik wou dat de democraten een normale kandidaat hadden, een kerry oid. Het is Hillary of Sanders.. dat is beide een ramp
Kun je 'het systeem aanpakken' eens wat concreter maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dat is het juist! Hij is het establishment. Hij kan het juist breken!! Dat is waar TRUMP over gaat. Hij is de enige met potentie die de fundamenten van het establishment kan aantasten omdat hij er onderdeel van is.
Bernie kan dat niet met zijn linkse bolsjewieke leugens,
Shillary is gewoon een hologram voor corporaties,
Cruzkom op,
Bushzijn familie heeft juist aangetoond het establishment alleen sterker te maken
Ik gok er dus op dat Trump het systeem aanpakt. De anderen kunnen dat gewoon niet.
Klopt. Het is een vrij gestoord figuur.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:06 schreef Peunage het volgende:
Don't forget, Donald Trump wants to bang his daughter.
Ja, maar een hardliner die danst naar de pijpen van zijn Saudi Arabische vastgoedinvesteerders... meh nee dank je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Links Amerika blaatte ook hel en verdoemenis toen Reagan president werd. De Derde Wereldoorlog werd al aangekondigd terwijl onder zijn periode de Koude Oorlog juist werd beëindigd.
Iemand als Trump kan juist verfrissend zijn tegenover zo'n democratisch fossiel als Clinton. Verder heeft de wereld een hardliner als president nodig.
Die koude oorlog eindigde door het uit elkaar vallen van de USSR, daar heeft reagen niets mee te maken. Wat hij wel heeft gestart is de war on drugs die de VS nu jaarlijks 51 miljard dollar kost.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Links Amerika blaatte ook hel en verdoemenis toen Reagan president werd. De Derde Wereldoorlog werd al aangekondigd terwijl onder zijn periode de Koude Oorlog juist werd beëindigd.
Iemand als Trump kan juist verfrissend zijn tegenover zo'n democratisch fossiel als Clinton. Verder heeft de wereld een hardliner als president nodig.
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die koude oorlog eindigde door het uit elkaar vallen van de USSR, daar heeft reagen niets mee te maken. Wat hij wel heeft gestart is de war on drugs die de VS nu jaarlijks 51 miljard dollar kost.
http://www.drugpolicy.org/drug-war-statistics
En wat zei Reagan zoal tijdens zijn campagne?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Als ik een voetbal wedstrijd speel maar de tegenpartij maakt alle doelpunten zelf, heb ik dan goed gespeeld of faalde de tegenstander? Dat is hoe de koude oorlog geëindigd is, daar heeft reagen niets aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.
De USSR viel inderdaad uit elkaar, dat klopt. Maar onder verkeerd beleid had hier juist chaos en geweld uit kunnen voortvloeien. Dat is onder Reagan niet gebeurd. Dat komt omdat Reagan een hardliner was, zijn beleid op een goede manier kon uitspelen.
De Koude Oorlog stopte toen Reagan juist zijn hardline-beleid wat liet varen en de dialoog aanging met Gorbatsjov.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
de Verlosser, jwZquote:
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een heldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kun je 'het systeem aanpakken' eens wat concreter maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Waarom zou hij tegen zichzelf gaan vechten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef topdeck het volgende:
[..]
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een held![]()
Als hij aan de macht komt, wordt er gevochten tegen dit systeem. Heerlijk wordt dat, just like old times.
Ah dat systeem. Nope, sorry... daar gaat Trump echt niets aan doen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef topdeck het volgende:
[..]
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een held![]()
Als hij aan de macht komt, wordt er gevochten tegen dit systeem. Heerlijk wordt dat, just like old times.
Ik lees dit op wiki:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.
De USSR viel inderdaad uit elkaar, dat klopt. Maar onder verkeerd beleid had hier juist chaos en geweld uit kunnen voortvloeien. Dat is onder Reagan niet gebeurd. Dat komt omdat Reagan een hardliner was, zijn beleid op een goede manier kon uitspelen.
Klopt niet helemaal. Over het algemeen wordt de inval in Afghanistan gezien als het einde van de deténte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik lees dit op wiki:
Ontspanningsperiode gevolgd door hernieuwde spanning
Topoverleg tussen Reagan en Gorbatsjov in Genève (20 november 1985)
Inmiddels had zich tussen 1969 en 1975 een periode van ontspanning voorgedaan, ook wel detente genoemd. Sovjetleider Brezjnev was voorstander van zo'n detente, en de Amerikaanse president Richard Nixon was het met hem eens. Nixon met adviseur Kissinger bezochten zowel China als de Sovjet-Unie, hiermee begon de driehoeksdiplomatie tegen Noord-Vietnam. Op 22 tot 26 mei 1972 werd het SALT-verdrag in Moskou getekend en daarmee begon de echte ontspanningsperiode. Vanwege deze driehoeksdiplomatie hoefde Nixon niet meer te vrezen voor oorlog met China en kon hij dichter bij de Chinese grens bombarderen.
Toen president Nixon echter tot aftreden werd gedwongen wegens het Watergateschandaal kwam ook aan de ontspanning een einde.
Met het aantreden van Ronald Reagan in 1981 kwam er een nieuwe verhoogde spanning tussen de twee blokken. De Sovjet-Unie ontplooide nieuwe SS-20-raketten, waarop de Verenigde Staten de befaamde kruisraketten oftewel cruisemissiles naar Europa brachten. Ook in Nederland waren er plannen om dergelijke wapens te installeren (in Woensdrecht), wat een sterke reactie van de vredesbeweging veroorzaakte. De wapenwedloop werd tot een nieuw hoogtepunt gedreven door het Strategic Defense Initiative (SDI, ook wel Star Wars genoemd) defensieprogramma van de Amerikanen. Door een schild van satellieten, lasers en afweerraketten zou het hele nucleaire Sovjetarsenaal in een klap nutteloos worden. Star Wars werd echter uit geldoverwegingen nooit uitgevoerd. Topoverleg tussen de beide grootmachten in het midden van de jaren tachtig bracht een einde aan deze kortstondige, maar ernstige hernieuwing van de directe dreiging.
Ik vind het wel een beetje hypocriet dat er nu ophef is als mensen 'white genocide' vermelden, terwijl hun opponenten al jarenlang ongestoord #endwhitepeople kunnen twitteren en gewoon (of juist daarom) tot het establishment kunnen behoren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:02 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
jajamensen worden wakker
Als 'rassen' met elkaar mixen is dat juist een teken van diversiteit maar okay.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:03 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Trump heeft tot op heden inderdaad een briljante campagne gevoerd m.b.v. zijn team waarin alle standaardkreten om iemand in een kwaad licht te stellen van zowel 'links' als 'rechts' totaal van hem afglijden. Denk hierbij aan bruinhemd of 'commie'.
Daarnaast komt massaimmigratie zoals we die nu meemaken richting Europa niet opeens te ontstaan. daar zit inderdaad gewoon een agenda achter, waarvan een deel in onderstaande weblinks beschreven worden:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145
http://www.redicecreations.com/article.php?id=29616
Uit Praktischer Idealismus:
"The man of the future will be of mixed race. The races and classes of today will gradually disappear due to the elimination of space, time, and prejudice. The Eurasian-negroid race of the future, similar in appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples and the diversity of individuals."
Moeilijke tijden vragen sterke leiders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Can't stump the Trump
Nou, het is nu allemaal nog wel vermakelijk natuurlijk, maar denk niet dat je deze man aan het hoofd van de US wilt hebben uiteindelijk
Dat is dan ook precies wat er staat in het cursief gedrukte deel van de tekst. Het is echter wel een zeer verkeerde vorm van diversiteit: Geen binding met een eigen volk, een eigen vlag, een cultuur, gedeelde normen en waarden. Zo krijg je een heel slaafse en makkelijk te overheersen bevolking.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Als 'rassen' met elkaar mixen is dat juist een teken van diversiteit maar okay.
Ik betwijfel of dit wel echt door een kind is geschreven of dat het doortrapte propaganda is. In ieder geval is de schrijver wel goed gebrainwashed door te denken dat India de bakermat van technologie is. Alle relevante technologie heeft een Europese achtergrond. Dat er wat Indiërs worden ingehuurd om in ruil voor wat pinda's en bananen de saaie stukjes software te schrijven doet daar niets aan af.quote:Op zondag 24 januari 2016 07:58 schreef Hexxenbiest het volgende:
Zie hier een heeeeel slimme kerel!
[ afbeelding ]
Het is in elk geval wel grappigquote:Op zondag 24 januari 2016 09:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit wel echt door een kind is geschreven of dat het doortrapte propaganda is. In ieder geval is de schrijver wel goed gebrainwashed door te denken dat India de bakermat van technologie is. Alle relevante technologie heeft een Europese achtergrond. Dat er wat Indiërs worden ingehuurd om in ruil voor wat pinda's en bananen de saaie stukjes software te schrijven doet daar niets aan af.
Ik hoop dat je echt snel die baan krijgt als schilder.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:52 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Diversiteit houd in dat er in het bestaande gebied altijd (relatief) minder komt van de bestaande groep. In dit geval, minder blanken. Wie voor diversiteit is, is voor een toename in moord, diefstal, verkrachting en vormen van criminaliteit. Diversiteit is dan ook een preek van en voor hypocrisie. Diversiteit is een codewoord voor witte genocide.
Het is voorgekookte propaganda uit een of ander bureau. Opzet door een 40-jarige man en uitgewerkt door een 22-jarig communicatiemiepje.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Het is in elk geval wel grappig
Het is natuurlijk zo dat die hele multicul juist het einde van diversiteit betekent en het omsmelten van al die volkeren tot één eenheidsworst. Het is alsof je een bak vol kleurpotloden hebt en dan alles gaat mengen op een wit vel papier.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:05 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt snel die baan krijgt als schilder.
Maar verder ben ik het wel grotendeels met je eens. Niemand hoor je preken voor meer diversiteit in Japan bv... ook een rijk land en zou ook veel kansarmen kunnen opnemen.
dus een beetje segregatie in de maatschappij zal wonderen doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zo dat die hele multicul juist het einde van diversiteit betekent en het omsmelten van al die volkeren tot één eenheidsworst. Het is alsof je een bak vol kleurpotloden hebt en dan alles gaat mengen op een wit vel papier.
Wil je diversiteit dan moet je vermenging voorkomen. Nu is Japan een uniek land met een unieke cultuur een unieke geschiedenis en een unieke bevolking. Ga je daar ook die onzalige Derdewereldmix van Arabieren, Afrikanen, Pakistanen et cetera massaal invoeren, dan verlies je juist unieke elementen en voegt weinig, heel heel weinig, aan Japan toe.
nee idd, het is een megalomane narcist en daar heb je er wel meer van lopen in de wereldquote:
Idd nooit meer broodjes shoarma thuis eten, mag giros nog wel of is Griekenland ook al te divers om in onze maatschappij deel te nemen. Duitse worsten kunnen natuurlijk nog net omdat deze bij de germaanse tak horen.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:16 schreef Re het volgende:
[..]
dus een beetje segregatie in de maatschappij zal wonderen doen?
Dank je dat je mij zulke goede dingen toewenst. Dat is wederzijds. Ik ben echter al voorzien van werk.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:05 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt snel die baan krijgt als schilder.
Maar verder ben ik het wel grotendeels met je eens. Niemand hoor je preken voor meer diversiteit in Japan bv... ook een rijk land en zou ook veel kansarmen kunnen opnemen.
Was het niet andersom? Reagan kreeg klaar wat voorganger Carter niet lukte. De beëindiging van de Koude Oorlog en daarmee de VS als grootste speler op de wereld te zetten. Als dat geen verdienste mag worden genoemd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Koude Oorlog stopte toen Reagan juist zijn hardline-beleid wat liet varen en de dialoog aanging met Gorbatsjov.
Meehelpen aan het uitsterven van Japan, geboortecijfers van 1.41 is veel te laag. Dat de Japanse economie al 30 jaar in een recessie zit vergeten we maar even, vooral dat dit komt omdat hun werkende inwonertal al jaren terugloopt en de vergrijzing daar flink toeslaat.quote:
Blijkbaar zien de Japanners hun beschaving liever ten onder gaan aan te lage geboortecijfers dan door de import van miljoenen kansarmen met een ander geloof/cultuur. Ik begrijp het wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Meehelpen aan het uitsterven van Japan, geboortecijfers van 1.41 is veel te laag. Dat de Japanse economie al 30 jaar in een recessie zit vergeten we maar even, vooral dat dit komt omdat hun werkende inwonertal al jaren terugloopt en de vergrijzing daar flink toeslaat.
Japan is zeer dicht bevolkt. Als die bevolking met 30% afneemt dan gaat de levenskwaliteit daar alleen maar vooruit. Het land is rijk genoeg om de levensstandaard te handhaven. Beter dan wanneer ze miljoenen kansarmen importeren.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Meehelpen aan het uitsterven van Japan, geboortecijfers van 1.41 is veel te laag. Dat de Japanse economie al 30 jaar in een recessie zit vergeten we maar even, vooral dat dit komt omdat hun werkende inwonertal al jaren terugloopt en de vergrijzing daar flink toeslaat.
Als er 80 miljoen Japanners op Japan wonen dan bestaat die beschaving nog altijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:51 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Blijkbaar zien de Japanners hun beschaving liever ten onder gaan aan te lage geboortecijfers dan door de import van miljoenen kansarmen met een ander geloof/cultuur. Ik begrijp het wel.
De identiteit van het Avondland en het bestaan van de Europese volkeren op de waagschaal gooien voor een paar broodjes shoarma. Nou, een goede ruil.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd nooit meer broodjes shoarma thuis eten, mag giros nog wel of is Griekenland ook al te divers om in onze maatschappij deel te nemen. Duitse worsten kunnen natuurlijk nog net omdat deze bij de germaanse tak horen.
Niet te vergeten eigenlijk alleen nog maar groentes van de koude Hollands grond eten. Dus alleen nog maar kool, peen, spruitjes in het seizoen heb je dan nog asperges.
Dat komt natuurlijk omdat 'wij' blanken ons over de afgelopen honderden jaren als de grootste klootzakken hebben gedragen. We hebben wat goed te maken en daarom zijn er allerlei overdreven dingen als BET, Black History Month en ga maar door. Zou niet nodig moeten zijn maar is onze eigen schuld.quote:Op zondag 24 januari 2016 09:52 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat er staat in het cursief gedrukte deel van de tekst. Het is echter wel een zeer verkeerde vorm van diversiteit: Geen binding met een eigen volk, een eigen vlag, een cultuur, gedeelde normen en waarden. Zo krijg je een heel slaafse en makkelijk te overheersen bevolking.
Wat mij ook altijd wel opvalt is het gegeven dat mensen die voor diversiteit preken dit altijd en alleen maar doen richting een blanke context. Dit kan een land zijn, een jury, een commissie, een vacaturequotum etc. etc.
Een actueel voorbeeld hierin zijn de Oscars, te wit zogezegd. Onderwijl mogen er wel BET Awards bestaan, waar heus weleens blanken hebben gewonnen, maar het is een feestje van Afro-Amerikanen. Zouden er WET Awards bestaan, dan is de wereld te klein.
Je hebt een Black History Month, een Jewish American Heritage Month en nog wel wat meer maanden voor een bepaalde etniciteit. White History Month? Mag niet, is racistisch. Ik hoef helemaal geen White History Month, maar het gaat om het principe.
Europa, Noord-Amerika, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland zijn de enige gebieden ter wereld waar voor diversiteit d.m.v. massaimmigratie gepleit wordt. Zie je ooit een van die diversiteitsactivisten preken voor meer blanken in Afrika of Azië? Natuurlijk niet, want dat is dan weer koloniaal. Terwijl het met grote zekerheid vast te stellen is dat blanke invloed in de landen van die continenten tot positieve ontwikkelingen zou leiden, alleen al door een hoger niveau van educatie. Andersom ligt dat helaas anders, daar de huidige 'vluchtelingen'stroom een parade van functionele analfabeten is.
Diversiteit houd in dat er in het bestaande gebied altijd (relatief) minder komt van de bestaande groep. In dit geval, minder blanken. Wie voor diversiteit is, is voor een toename in moord, diefstal, verkrachting en vormen van criminaliteit. Diversiteit is dan ook een preek van en voor hypocrisie. Diversiteit is een codewoord voor witte genocide.
Ach gut ja, wij zijn slecht! Weg met ons!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat 'wij' blanken ons over de afgelopen honderden jaren als de grootste klootzakken hebben gedragen. We hebben wat goed te maken en daarom zijn er allerlei overdreven dingen als BET, Black History Month en ga maar door. Zou niet nodig moeten zijn maar is onze eigen schuld.
Verder heeft diefstal niks met huidskleur te maken maar met sociale klasse. Als je in ellende opgroeit dan is het lastig om de goede keuzes te maken in het leven.
Verkrachting? Wij zijn minstens net zo erg.
[ afbeelding ]
Deze Arische held reed arme buurten in om zwarte vrouwen te verkrachten.
Idd. recht van de mens etc. De islam staat al 1400 jaar stil, volgens het boekje doen wat Mohammed op geschreven heeft, heeft nog in geen enkel islamitisch land tot voorspoed of wetenschap geleid.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef IPA35 het volgende:
Ahhhhh de "AltRight" beweging...
Op zich hebben ze vaak goede punten en geniale memes, maar het "blank-zijn" is niet iets waar daadwerkelijk blanke mensen zich mee identificeren. Ze snappen niet dat het Westen gebaseerd is op bepaalde gemeenschappelijke culturele elementen c.q. normen & waarden. Het is niet zo dat een niet-blank persoon dit niet zou kunnen aannemen of iets dergelijks.
Het is een typisch Amerikaanse beweging ontstaan als gevolg van typisch Amerikaanse problemen. Hieruit trekken ze dan verkeerde conclusies.
My 2 cents.
Dat mag ook al niet meer want lelie-blank, zou impliceren dat er iets goeds bij zat....gewoon witten dus nu.....nou ja, zijn we toch maagdelijk wit!quote:
Dat ligt ook aan de interpretatie van nieuw/alternatief rechts. Waar er enerzijds een Amerikaanse stroming van aanwezig is, onder andere gevoed door Reagan, is er anderzijds ook een sterke Europese variant welke eigenlijk al aanwezig is sinds kort na de Tweede Wereldoorlog en heden ten dage aan kracht wind. Zie het Franse Nouvelle Droite met zeker Guillaume Faye's werk Archeofuturism bijvoorbeeld, of Le Camp des Saints (1973) van Jean Raspail, waarin Europa ten onder gaat aan een ongelimiteerde immigratiecrisis hetgeen ook weer herkenbaar klinkt voor velen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef IPA35 het volgende:
Op zich hebben ze vaak goede punten en geniale memes, maar het "blank-zijn" is niet iets waar daadwerkelijk blanke mensen zich mee identificeren. Ze snappen niet dat het Westen gebaseerd is op bepaalde gemeenschappelijke culturele elementen c.q. normen & waarden. Het is niet zo dat een niet-blank persoon dit niet zou kunnen aannemen of iets dergelijks.
Het is een typisch Amerikaanse beweging ontstaan als gevolg van typisch Amerikaanse problemen. Hieruit trekken ze dan verkeerde conclusies.
My 2 cents.
Nee wij zijn niet slecht, geen enkele bevolkingsgroep is 'slecht' dat is nou net mijn punt.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:55 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ach gut ja, wij zijn slecht! Weg met ons!
Blanken hebben ook zelf de handen uit de mouwen gestoken om Amerika op te bouwen, en je schrijft alsof je het erg vind dat de zwarte bevolking een minderheid is. Als de discriminatie 60 jaar geleden werd afgeschaft, moet je heden ten dage dan nog een countermovement beginnen?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet slecht, geen enkele bevolkingsgroep is 'slecht' dat is nou net mijn punt.
Ik wijs alleen naar de historie. Blanken hebben Amerika gebouwd op de rug van zwarte slaven die de Europeanen maar wat graag vervoerden of gebruikten in hun eigen gebieden. Zwarte bevolking is nog steeds een minderheid die tot 60 jaar geleden zelfs wettelijk werd gediscrimineerd. Dat er dus een countermovement is kan je niet zo heul gek vinden?
Ik reageer dan ook op een post waarin alle niet-blanken de schuld krijgen van verkrachting, moord, diefstal en algehele domheid.
Het "AltRight" clubje heeft niks met Reagan te maken. Maar met Richard Spencer en Jared Taylor. Vaak ex-libertariërs. Ze zijn ook erg sceptisch over Joodse macht, daar waar Guillaume Faye een Israël-shill is. Ze keuren dan ook neocon's af.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:02 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de interpretatie van nieuw/alternatief rechts. Waar er enerzijds een Amerikaanse stroming van aanwezig is, onder andere gevoed door Reagan, is er anderzijds ook een sterke Europese variant welke eigenlijk al aanwezig is sinds kort na de Tweede Wereldoorlog en heden ten dage aan kracht wind. Zie het Franse Nouvelle Droite met zeker Guillaume Faye's werk Archeofuturism bijvoorbeeld, of Le Camp des Saints (1973) van Jean Raspail, waarin Europa ten onder gaat aan een ongelimiteerde immigratiecrisis hetgeen ook weer herkenbaar klinkt voor velen.
Wat blanken in het verleden andere mensen hebben misdaan heeft de huidige generatie geen enkele vorm van schuld aan.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat 'wij' blanken ons over de afgelopen honderden jaren als de grootste klootzakken hebben gedragen. We hebben wat goed te maken en daarom zijn er allerlei overdreven dingen als BET, Black History Month en ga maar door. Zou niet nodig moeten zijn maar is onze eigen schuld.
Verder heeft diefstal niks met huidskleur te maken maar met sociale klasse. Als je in ellende opgroeit dan is het lastig om de goede keuzes te maken in het leven.
[ afbeelding ]
Ja, ik was per ongeluk in de war met New Right, excuus.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het "AltRight" clubje heeft niks met Reagan te maken. Maar met Richard Spencer en Jared Taylor. Vaak ex-libertariërs. Ze zijn ook erg sceptisch over Joodse macht, daar waar Guillaume Faye een Israël-shill is. Ze keuren dan ook neocon's af.
Wat je ook ziet is vaak een positieve kijk op fascisme (wat in feite alles behalve reactionair is, ze beweren neoreactionair te zijn vaak, maar dat klopt dus niet). Zo bewonderen ze vaak Julius Evola, niet je stereotype paleocon of zo...
Nee maar die movement is al tientallen jaren geleden gestart en merk je nu nog de effecten van, maar dat is slechts simpel historisch gevolg.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Blanken hebben ook zelf de handen uit de mouwen gestoken om Amerika op te bouwen, en je schrijft alsof je het erg vind dat de zwarte bevolking een minderheid is. Als de discriminatie 60 jaar geleden werd afgeschaft, moet je heden ten dage dan nog een countermovement beginnen?
Dat plaatje van die verkrachter en verwijzen dat blanken ook verkrachten haalt dan toch ook je argument onderuit....dat je dat denkt nodig te hebben.
Slavernij heeft plaatsgevonden tussen en onder allerlei etniciteiten. Slavernij bestaat vandaag de dag nog steeds. In Afrika en Azië wel te verstaan. Belangrijker nog is dat ik van mening ben dat erfschuld niet bestaat.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:24 schreef Donnis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Founding Fathers hebben de VS opgericht als Europïde, Christelijke etnocratie. De VS zijn oorspronkelijk naar Europees model vormgegeven en opgebouwd. Het gebruikelijke geneuzel over de Amerikaanse smeltkroes is historisch onjuist.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:03 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet slecht, geen enkele bevolkingsgroep is 'slecht' dat is nou net mijn punt.
Ik wijs alleen naar de historie. Blanken hebben Amerika gebouwd op de rug van zwarte slaven die de Europeanen maar wat graag vervoerden of gebruikten in hun eigen gebieden. Zwarte bevolking is nog steeds een minderheid die tot 60 jaar geleden zelfs wettelijk werd gediscrimineerd. Dat er dus een countermovement is kan je niet zo heul gek vinden?
Ik reageer dan ook op een post waarin alle niet-blanken de schuld krijgen van verkrachting, moord, diefstal en algehele domheid.
Waar komen die gemeenschappelijke culturele elementen, normen en waarden volgens jou vandaan?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef IPA35 het volgende:
My 2 cents.
Echt geweldig, die BJS, CDC en Harvard bronnen onderbouwen nergens je domne claims, en colorofcrime wordt gerund door een white supremacist organisatie.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:08 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Slavernij heeft plaatsgevonden tussen en onder allerlei etniciteiten. Slavernij bestaat vandaag de dag nog steeds. In Afrika en Azië wel te verstaan. Belangrijker nog is dat ik van mening ben dat erfschuld niet bestaat.
Criminaliteit kent weldegelijk een directe link met afkomst. Of ga je nu basale feiten ontkennen zoals Marokkanen, Turken, Antillianen en Surinamers die veel vaker in aanraking komen met politie dan blanke Nederlanders? Of zitten er helemaal geen blanken in in de sociaal lagere klassen? Ook in andere landen zijn niet-blanken oververtegenwoordigd en leidend in de verkeerde lijstjes. Sociale klasse speelt een rol, maar geen doorslaggevende. Stress, temperament, gedrag en persoonlijkheid zijn meer robuuste voorspellers van crimineel gedrag.
Het argument van sociale klasse vervalt ook omdat de landen waar niet-westerse allochtonen uit afkomstig zijn per definitie een lagere levensstandaard hebben dan Nederland.
Statistieken m.b.t. criminaliteit in context van de VS:
http://www.colorofcrime.com/
http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/su6001a14.htm
https://dash.harvard.edu/(...)ities.pdf?sequence=2
http://www.bjs.gov/content/pub/pdf/cv14.pdf
Dichter bij huis:
http://www.gva.be/cnt/aid(...)-etnische-afstamming
https://www.wodc.nl/images/ob277_volledige_tekst_tcm44-225797.pdf
Oh ja, dan nog het stukje verkrachting en dat wij net zo erg zouden zijn:
http://www.gatestoneinstitute.org/5195/sweden-rape
Die 'Arische held' ziet er heel blank uit ja, overduidelijk iemand met Aziatische genen
Het is een feit dat alle volkeren hebben gedaan aan slavernij. Het enige wat de blanke volkeren onderscheidt in de slavernij-kwestie is dat zij de slavernij goeddeels hebben afgeschaft.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Echt geweldig, die BJS, CDC en Harvard bronnen onderbouwen nergens je domne claims, en colorofcrime wordt gerund door een white supremacist organisatie..
Fascinerend, de hoeveelheid onzin die je uit je vingers geperst krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een feit dat alle volkeren hebben gedaan aan slavernij. Het enige wat de blanke volkeren onderscheidt in de slavernij-kwestie is dat zij de slavernij goeddeels hebben afgeschaft.
Eigenlijk zouden zwarten ons dankbaar moeten zijn dat wij vanuit onszelf, zonder druk van buitenaf, de slavernij afgeschaft hebben. Waren blanken slaven geweest in Afrika dan was dat nooit gebeurd.
Op het laatste stuk speculatie na, is dit allemaal waar.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Fascinerend, de hoeveelheid onzin die je uit je vingers geperst krijgt.
Wat is niet waar? Dat negers, Arabieren, Chinezen etc geen slavernij kenden?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Fascinerend, de hoeveelheid onzin die je uit je vingers geperst krijgt.
Dat laatste is inderdaad speculatie.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:11 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Op het laatste stuk speculatie na, is dit allemaal waar.
Niet vanuit de huidskleur.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Waar komen die gemeenschappelijke culturele elementen, normen en waarden volgens jou vandaan?
De memes zijn regelmatig van prima kwaliteit ja:
http://destoryculturalmar(...)ultural-marxism.html
Ja, want donkere mensen willen echt affirmative action, en niet gewoon gelijk behandeld worden zoals je zou verwachten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet vanuit de huidskleur.
Hoewel ik mij wel deels kan vinden in het race realism, maar punt is denk ik dat het lagere iq van bijvoorbeeld zwarten meer te maken heeft met nurture dan nature.
In de USA hebben zwarten een disfunctionele cultuur en in plaats van afstand te nemen van die cultuur eist men affirmative action en zo. Dit schiet het verkeerde keelgat in natuurlijk bij veel mensen en dat is volstrekt logisch.
Dan kun je iemand in een blanke omgeving opvoeden, ze hebben nog steeds een donkere huidskleur, waar de hele wereld nog steeds ideeën over heeft. http://www.theroot.com/ar(...)h_white_parents.htmlquote:Maar ik wil die mensen vragen, wat als een niet-blanke baby geadopteerd word en opgroeit in een "traditioneel "blanke"" omgeving, zal er dan nog een wezenlijk verschil overblijven? Ik denk van niet namelijk.
In de USA willen luidruchtige groepen dat ja. Kan mij voorstellen dat vele zwarte mensen daar juist tegen zijn. Maar dit is wat de overheid doet. Vooral toelating tot universiteiten is in de USA heel erg verziekt doordat minderheden en vrouwen met lagere cijfers voorrang krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, want donkere mensen willen echt affirmative action, en niet gewoon gelijk behandeld worden zoals je zou verwachten.
Dus een geadopteerd iemand zal net zo snel zich aansluiten bij een bende en zal net zo snel alleenstaande moeders achterlaten zoals mensen die in een afro-amerikaanse omgeving zijn opgegroeid? Om maar wat bekende voorbeelden van de culturele problemen die zijn hebben te benoemen. De AltRight-beweging gelooft dat deze fenomenen voortkomen uit genetica en niet uit cultuur. Ik deel deze mening niet.quote:Dan kun je iemand in een blanke omgeving opvoeden, ze hebben nog steeds een donkere huidskleur, waar de hele wereld nog steeds ideeën over heeft. http://www.theroot.com/ar(...)h_white_parents.html
Wat is precies het punt van die alleenstaande moeders? Donkere vaders doen het nog altijd het best; http://mobile.nytimes.com(...)l.html?referer=&_r=0quote:Op zondag 24 januari 2016 17:35 schreef IPA35 het volgende:
Dus een geadopteerd iemand zal net zo snel zich aansluiten bij een bende en zal net zo snel alleenstaande moeders achterlaten zoals mensen die in een afro-amerikaanse omgeving zijn opgegroeid? Om maar wat bekende voorbeelden van de culturele problemen die zijn hebben te benoemen. De AltRight-beweging gelooft dat deze fenomenen voortkomen uit genetica en niet uit cultuur. Ik deel deze mening niet.
Misschien neem ik statistieken en mensen zoals Thomas Sowell wel serieuzer dan een wij-van-wc-eend opiniestuk in een links krantje.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat is precies het punt van die alleenstaande moeders? Donkere vaders doen het nog altijd het best; http://mobile.nytimes.com(...)l.html?referer=&_r=0
[/quot[quote]Op zondag 24 januari 2016 17:56 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat is precies het punt van die alleenstaande moeders? Donkere vaders doen het nog altijd het best; http://mobile.nytimes.com(...)l.html?referer=&_r=0
Dat is een vertekening die in de media gevormd is. Trump stelde simpelweg dat hij ook achter zijn dochter aan zou gaan als ze niet gerelateerd waren en dezelfde leeftijd hadden. Alsnog wat vreemd om dit over je eigen kind te zeggen, maar anderzijds is het een stuk minder raar dan de implicatie welke de media ervan maakte.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:50 schreef crystal_meth het volgende:
Trump wil z'n dochter neuken hoor ik? What's that about?
Ah, ok, cijfers van de CDC / NCHS, dat telt niet. Meningen van clowns als Sowell wel. Check.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Misschien neem ik statistieken en mensen zoals Thomas Sowell wel serieuzer dan een wij-van-wc-eend opiniestuk in een links krantje.
Waarom begint die grafiek in hemelsnaam bij het jaar 800 v.Chr. toen de Soemerieërs en Egyptenaren al meer dan tweeduizend jaar daarvoor het schrift hadden ontwikkeld? Wat is er zo speciaal aan het jaar 800 v.Chr. dat de ontwikkeling van landbouw, het ontstaan van de eerste beschavingen en de geboorte van lezen en schrijven overschaduwd in die duizenden jaren daarvoor?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:14 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Over opbouw gesproken, uit Human Accomplishment:
[ afbeelding ]
De auteur, te weten Charles Murray heeft voor dit boek een omvangrijke database gebouwd met daarin de volgens hem meest significante ontdekkingen. In het boek schrijft hij dat voor het jaar 800 te weinig goed verifieerbare historische bronnen te raadplegen zijn over wie of welke beschaving een bepaalde uitvinding of ontdekking (als eerste) heeft gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:14 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Waarom begint die grafiek in hemelsnaam bij het jaar 800 v.Chr. toen de Soemerieërs en Egyptenaren al meer dan tweeduizend jaar daarvoor het schrift hadden ontwikkeld? Wat is er zo speciaal aan het jaar 800 v.Chr. dat de ontwikkeling van landbouw, het ontstaan van de eerste beschavingen en de geboorte van lezen en schrijven overschaduwd in die duizenden jaren daarvoor?
Maar dan heb je dus weer het probleem dat moeilijk- of niet-classificeerbare data niet hetzelfde is als onbelangrijke data wanneer je conclussies met alleen een gedeelte van een dataset wilt maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
De auteur, te weten Charles Murray heeft voor dit boek een omvangrijke database gebouwd met daarin de volgens hem meest significante ontdekkingen. In het boek schrijft hij dat voor het jaar 800 te weinig goed verifieerbare historische bronnen te raadplegen zijn over wie of welke beschaving een bepaalde uitvinding of ontdekking (als eerste) heeft gedaan.
Je moet de stukken van CDC, BJS en Harvard dan echt nog een keer goed lezen. Je reageerde een half uur na mijn bericht. Dan heb je niet 66 pagina's van Harvard, 20 pagina's van BJS en de website van CDC goed kunnen lezen. Dat hoef je niet te doen hoor, maar dan mag je wel wat minder stellig reageren.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:48 schreef OMG het volgende:
[..]
Echt geweldig, die BJS, CDC en Harvard bronnen onderbouwen nergens je domne claims, en colorofcrime wordt gerund door een white supremacist organisatie..
Huidskleur is dan ook maar een onderdeel van het totale pakket.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet vanuit de huidskleur.
Hoewel ik mij wel deels kan vinden in het race realism, maar punt is denk ik dat het lagere iq van bijvoorbeeld zwarten meer te maken heeft met nurture dan nature.
In de USA hebben zwarten een disfunctionele cultuur en in plaats van afstand te nemen van die cultuur eist men affirmative action en zo. Dit schiet het verkeerde keelgat in natuurlijk bij veel mensen en dat is volstrekt logisch.
Maar ik wil die mensen vragen, wat als een niet-blanke baby geadopteerd word en opgroeit in een "traditioneel "blanke"" omgeving, zal er dan nog een wezenlijk verschil overblijven? Ik denk van niet namelijk.
Ik heb die documenten en lijsten wel vaker gelezen, en ik reageer hoe ik wil.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:50 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je moet de stukken van CDC, BJS en Harvard dan echt nog een keer goed lezen. Je reageerde een half uur na mijn bericht. Dan heb je niet 66 pagina's van Harvard, 20 pagina's van BJS en de website van CDC goed kunnen lezen. Dat hoef je niet te doen hoor, maar dan mag je wel wat minder stellig reageren.
Nee, dat doen ze niet. Die CDC lijst gaat alleen over homicides. En in dat BJS document staat weinig over offenders, maar als we uit kunnen gaan dat de misdaden grotendeels onder de eigen etniciteit gebeuren, dan staan blanken nog steeds bovenaan.quote:In alle drie de gevallen ontstaat het beeld dat gewelddadige criminaliteit toch echt vooral onder Afro-Amerikanen en 'Hispanics' voorkomt.
En het merendeel van de blanke slachtoffers vallen onder, ra ra, blanken.quote:Ik zeg bewust onder, daar 90% van de vermoorde Afro-Amerikanen gedood wordt door een andere Afro-Amerikaan, wat blijkt uit: http://www.bjs.gov/content/pub/pdf/bvvc.pdf.
Nee, dat doet het niet. Verklaar eens waarom een donker persoon een veel grotere kans heeft om de gevangenis in te vliegen voor het bezit van marihuana, terwijl het gebruik onder blanken en afro-amerikanen nagenoeg gelijk is?quote:Dit weerspreekt dan ook het idee dat het overwegend blanke politieapparaat bestaat uit stiekeme KKK-leden die erop uit zijn Afro-Amerikanen op georganiseerde en systematische wijze om het leven te brengen. Het maakte de hypocrisie van de Black Lives Matters-protestbeweging (en vergelijkbare groepen) ook direct duidelijk.
Ik zie voornamelijk homicides, daar hebben we weinig aan.quote:
In de lijsten van je BJS linkje zijn ze netjes opgesplitst en zakt het aantal onder blanken niet met een miljoen of iets dergelijks.quote:Een probleem is ook nog eens dat Hispanics vaak als blank geclassificeerd worden. Daar komt men echter steeds meer van terug omdat er ook een significante discrepantie is in criminaliteit aangaande Hispanics en blanke Amerikanen. Wanneer dat onderscheid gemaakt wordt, is het helemaal duidelijk dat de multiculturele maatschappij in de VS alleen maar ellende brengt.
Selectief shoppen om je eigen ideeën te bevestigen is leuk, maar nee.quote:Dat je het Color of Crime-rapport van White Renaissance neersabeld omdat ze in jouw optiek witte supremacisten zijn maakt de statistieken nog niet onjuist. Beoordeel de boodschap op zijn merites.
Nederlandse bronnen boeien me weinig aangezien Donald Trump die waarschijnlijk ook niet meeneemt in z'n mening.quote:Slotvraag: Kwam de informatie uit de Nederlandse bronnen je slecht uit?
Groot % van de kleurlingen heeft een strafblad en mag toch al niet meer stemmen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eh eh 77% is blank, zegt nog niets over wie zich als stemmer heeft laten registreren hè.
Kortom, je hebt dus niet deze documenten en lijsten gelezen. Dan beschouw ik je reactie als niet-inhoudelijk, ongefundeerd en niet rijp voor discussie. Dientengevolge kan ik geen van je beweringen dat bepaalde informatie niet in de documenten aanwezig is serieus nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:34 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb die documenten en lijsten wel vaker gelezen, en ik reageer hoe ik wil.
[..]
Nee, dat doen ze niet. Die CDC lijst gaat alleen over homicides. En in dat BJS document staat weinig over offenders, maar als we uit kunnen gaan dat de misdaden grotendeels onder de eigen etniciteit gebeuren, dan staan blanken nog steeds bovenaan.
[..]
En het merendeel van de blanke slachtoffers vallen onder, ra ra, blanken.
[..]
Nee, dat doet het niet. Verklaar eens waarom een donker persoon een veel grotere kans heeft om de gevangenis in te vliegen voor het bezit van marihuana, terwijl het gebruik onder blanken en afro-amerikanen nagenoeg gelijk is?
[..]
Ik zie voornamelijk homicides, daar hebben we weinig aan.
[..]
In de lijsten van je BJS linkje zijn ze netjes opgesplitst en zakt het aantal onder blanken niet met een miljoen of iets dergelijks.
[..]
Selectief shoppen om je eigen ideeën te bevestigen is leuk, maar nee.
[..]
Nederlandse bronnen boeien me weinig aangezien Donald Trump die waarschijnlijk ook niet meeneemt in z'n mening.
Tot slot; in geen enkel van de documentn, lijsten, etc. heb ik "temperament" gevonden. Of stress. Dingen waarvan jij claimt dat het grotere factoren zijn.
Maar goed, "poverty breeds crime", ook onder niet afro-amerikanen, alleen leeft een aanzienlijk deel daarvan juist wel in die omstandigheden.
Ik ontken dan ook de belangen van genetica en zo niet. Bepaalde tendensen zullen daarin ongetwijfeld hun oorsprong vinden. Goed punt aan de beweging is dat men hard statistisch bewijs verkiest boven links sentimenteel gezeik over "hoe het zou moeten zijn", of erger: het geven van de schuld aan "geïnstitutionaliseerd racisme" of zo.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:17 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Huidskleur is dan ook maar een onderdeel van het totale pakket.
Weet je dat blanke kinderen gemiddeld vanaf 15 maanden zelfbewust zijn en niet-blanke, niet-westerse kinderen gemiddeld vanaf 6 jaar (zie diverse wetenschappelijke onderzoeken o.b.v. de mirror test zoals oorspronkelijk opgesteld door G.G. Gallup)?
De Afro-Amerikaanse cultuur is inderdaad zeer dysfunctioneel. Cultuur is dan ook een risicofactor, maar geen garantie voor crimineel gedrag.
Persoonlijk denk ik niet dat je aan je wortels kunt ontkomen. Vele duizenden jaren aan evolutie vaag je niet even weg met de meest stimulerende omgeving denkbaar.
Donald Trump: "I would bang my daughter..."quote:Op zondag 24 januari 2016 17:50 schreef crystal_meth het volgende:
Trump wil z'n dochter neuken hoor ik? What's that about?
Uit de Nederlands-Vlaamse bron, Gazet van Antwerpen:quote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef OMG het volgende:
Wat snap je niet aan "Ik heb die documenten en lijsten wel vaker gelezen"? En waarom die focus op moord? Omdat daarvan het cijfer hoger ligt?
Maar goed, het ligt dus vooral aan temperament, en niet sociale omstandigheden..
Zie met name c:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:03 schreef berko13 het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/genocide
genocide
[mensenrechten] misdaad van stelselmatige en opzettelijke uitroeiing van een etnische groep, of van een deel daarvan (bron: Amesty.nl); handelingen ge...
Nederlands/Vlaamse bronnen over Afro-Amerikanen, ja? En als dat zo is, heb je daar dan ook nog echte bronnen voor?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:53 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Uit de Nederlands-Vlaamse bron, Gazet van Antwerpen:
"De lagere sociaal-economische positie van de allochtonen speelt volgens hen zeker mee. Om drie redenen.
- Omdat je in de lagere kringen meer negatieve "rolmodellen" (mensen die het sociaal gezien gemaakt hebben dank zij de misdaad,nvdr) dan in de hogere.
- Omdat het proces van volwassenworden er langer duurt, waardoor de "overgangscriminaliteit in de puberteit" ook langer aansleept en het risico dat die criminaliteit zich bestendigt groter wordt.
- Omdat allerlei maatschappelijke factoren bij jonge kinderen negatieve neurologische effecten kunnen hebben, die agressie in de hand werken.
Maar...toch is die lagere sociaal-economische positie niet doorslaggevend, want Nederlanders uit dezelfde lage sociale klassen komen minder voor misdrijven met de politie in contact dan allochtonen uit die klasse."
Uit Criminaliteit, leeftijd en etniciteit van R.P.W. Jennissen:
"Uit een onderzoek van Gendreau, Little en Goggin (1996) bleek bijvoorbeeld dat onder meer stress, temperament, gedrag en persoonlijkheid (bijvoorbeeld vatbaarheid voor verslaving) robuuste voorspellers voor crimineel gedrag zijn."
Dat doen die bronnen wel. Die FBI links bijvoorbeeld, alleen een overzicht van homicides.quote:In de documenten die ik heb geïncludeerd in mijn berichten is er helemaal geen focus op moord.
Wel mooi dat die persoon zich direct tegenspreekt. Eerst klagen dat het nummer over zowel rapes als sexual assaults gaat (en maar een percentage van alle sexual assaults is uiteindelijk verkrachting, want hier vallen ook allerlei handtastelijkheden onder, etc.), maar vervolgens wel direct de conclusie trekken dat er dagelijks 100 blanke vrouwen door donkere mannen worden verkracht. Weinig serieus te nemen.quote:Laten we eens kijken naar de statistieken van interraciaal seksueel geweld en verkrachting:
http://archive.frontpagemag.com/readArticle.aspx?ARTID=26368. Ook hier geldt, Afro-Amerikanen zijn disproportioneel vertegenwoordigd.
Uit de cijfers van tabel 5 in dit document kan ik die 62% al niet meer halen; http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/cvus08.pdfquote:De cijfers van criminaliteit, vooral van niet-blanken in de VS zijn astronomisch toegenomen sind het eind van de jaren '60, begin van de jaren '70. Enkele jaren nadat de etnische minderheden losgelaten werden op de blanke middenklasse met het tekenen van de Civil Rights Act door Lyndon B. Johnson.
Diefstal dan, uit het document van Harvard:
"The crime in which blacks are most overrepresented is robbery (for a fascinating albeit controversial discussion, see Katz 1988), comprising 62 percent of arrestees in 1993. In general, blacks are approximately six times more likely to be arrested
for violent crimes than are whites (U.S. Department of Justice 1993b)."
Geen idee hoe je die sprongen maakt, maar dat zal ik wel niet snappen omdat ik geen racistisch zooltje ben. Succes hè, met je ongefundeerde angst voor mensen met een kleurtje.quote:Ik herhaal het nog maar eens: Je hebt gewoon niets gelezen. Maar hé, het zijn allemaal "good boyz who dindu nuffin!"
Ben jij zo'n Afrosupremacist die denkt dat de Egyptenaren negers waren? Dat blanke archeologen de muurschilderen stiekem vervalst hebben? We wuz kingz en sheeeiittt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |