Kun je 'het systeem aanpakken' eens wat concreter maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 03:22 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dat is het juist! Hij is het establishment. Hij kan het juist breken!! Dat is waar TRUMP over gaat. Hij is de enige met potentie die de fundamenten van het establishment kan aantasten omdat hij er onderdeel van is.
Bernie kan dat niet met zijn linkse bolsjewieke leugens,
Shillary is gewoon een hologram voor corporaties,
Cruzkom op,
Bushzijn familie heeft juist aangetoond het establishment alleen sterker te maken
Ik gok er dus op dat Trump het systeem aanpakt. De anderen kunnen dat gewoon niet.
Klopt. Het is een vrij gestoord figuur.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:06 schreef Peunage het volgende:
Don't forget, Donald Trump wants to bang his daughter.
Ja, maar een hardliner die danst naar de pijpen van zijn Saudi Arabische vastgoedinvesteerders... meh nee dank je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Links Amerika blaatte ook hel en verdoemenis toen Reagan president werd. De Derde Wereldoorlog werd al aangekondigd terwijl onder zijn periode de Koude Oorlog juist werd beëindigd.
Iemand als Trump kan juist verfrissend zijn tegenover zo'n democratisch fossiel als Clinton. Verder heeft de wereld een hardliner als president nodig.
Die koude oorlog eindigde door het uit elkaar vallen van de USSR, daar heeft reagen niets mee te maken. Wat hij wel heeft gestart is de war on drugs die de VS nu jaarlijks 51 miljard dollar kost.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Links Amerika blaatte ook hel en verdoemenis toen Reagan president werd. De Derde Wereldoorlog werd al aangekondigd terwijl onder zijn periode de Koude Oorlog juist werd beëindigd.
Iemand als Trump kan juist verfrissend zijn tegenover zo'n democratisch fossiel als Clinton. Verder heeft de wereld een hardliner als president nodig.
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die koude oorlog eindigde door het uit elkaar vallen van de USSR, daar heeft reagen niets mee te maken. Wat hij wel heeft gestart is de war on drugs die de VS nu jaarlijks 51 miljard dollar kost.
http://www.drugpolicy.org/drug-war-statistics
En wat zei Reagan zoal tijdens zijn campagne?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
Als ik een voetbal wedstrijd speel maar de tegenpartij maakt alle doelpunten zelf, heb ik dan goed gespeeld of faalde de tegenstander? Dat is hoe de koude oorlog geëindigd is, daar heeft reagen niets aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.
De USSR viel inderdaad uit elkaar, dat klopt. Maar onder verkeerd beleid had hier juist chaos en geweld uit kunnen voortvloeien. Dat is onder Reagan niet gebeurd. Dat komt omdat Reagan een hardliner was, zijn beleid op een goede manier kon uitspelen.
De Koude Oorlog stopte toen Reagan juist zijn hardline-beleid wat liet varen en de dialoog aanging met Gorbatsjov.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:41 schreef Elzies het volgende:
de Verlosser, jwZquote:
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een heldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kun je 'het systeem aanpakken' eens wat concreter maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Waarom zou hij tegen zichzelf gaan vechten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef topdeck het volgende:
[..]
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een held![]()
Als hij aan de macht komt, wordt er gevochten tegen dit systeem. Heerlijk wordt dat, just like old times.
Ah dat systeem. Nope, sorry... daar gaat Trump echt niets aan doen...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:02 schreef topdeck het volgende:
[..]
Het systeem bevat de corporaties, bankiers, IMF, Federal Reserve, je weet wel zulk soort dingen. Hij redpillt mensen onbewust, Hij is gewoon een held![]()
Als hij aan de macht komt, wordt er gevochten tegen dit systeem. Heerlijk wordt dat, just like old times.
Ik lees dit op wiki:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn voorganger Nixon de oorlog tegen drugs gestart in de jaren zeventig. Wanneer jij als president een Koude Oorlog weet te beëindigen ligt dat niet aan jouw beleid? Vreemde constatering.
De USSR viel inderdaad uit elkaar, dat klopt. Maar onder verkeerd beleid had hier juist chaos en geweld uit kunnen voortvloeien. Dat is onder Reagan niet gebeurd. Dat komt omdat Reagan een hardliner was, zijn beleid op een goede manier kon uitspelen.
Klopt niet helemaal. Over het algemeen wordt de inval in Afghanistan gezien als het einde van de deténte.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik lees dit op wiki:
Ontspanningsperiode gevolgd door hernieuwde spanning
Topoverleg tussen Reagan en Gorbatsjov in Genève (20 november 1985)
Inmiddels had zich tussen 1969 en 1975 een periode van ontspanning voorgedaan, ook wel detente genoemd. Sovjetleider Brezjnev was voorstander van zo'n detente, en de Amerikaanse president Richard Nixon was het met hem eens. Nixon met adviseur Kissinger bezochten zowel China als de Sovjet-Unie, hiermee begon de driehoeksdiplomatie tegen Noord-Vietnam. Op 22 tot 26 mei 1972 werd het SALT-verdrag in Moskou getekend en daarmee begon de echte ontspanningsperiode. Vanwege deze driehoeksdiplomatie hoefde Nixon niet meer te vrezen voor oorlog met China en kon hij dichter bij de Chinese grens bombarderen.
Toen president Nixon echter tot aftreden werd gedwongen wegens het Watergateschandaal kwam ook aan de ontspanning een einde.
Met het aantreden van Ronald Reagan in 1981 kwam er een nieuwe verhoogde spanning tussen de twee blokken. De Sovjet-Unie ontplooide nieuwe SS-20-raketten, waarop de Verenigde Staten de befaamde kruisraketten oftewel cruisemissiles naar Europa brachten. Ook in Nederland waren er plannen om dergelijke wapens te installeren (in Woensdrecht), wat een sterke reactie van de vredesbeweging veroorzaakte. De wapenwedloop werd tot een nieuw hoogtepunt gedreven door het Strategic Defense Initiative (SDI, ook wel Star Wars genoemd) defensieprogramma van de Amerikanen. Door een schild van satellieten, lasers en afweerraketten zou het hele nucleaire Sovjetarsenaal in een klap nutteloos worden. Star Wars werd echter uit geldoverwegingen nooit uitgevoerd. Topoverleg tussen de beide grootmachten in het midden van de jaren tachtig bracht een einde aan deze kortstondige, maar ernstige hernieuwing van de directe dreiging.
Ik vind het wel een beetje hypocriet dat er nu ophef is als mensen 'white genocide' vermelden, terwijl hun opponenten al jarenlang ongestoord #endwhitepeople kunnen twitteren en gewoon (of juist daarom) tot het establishment kunnen behoren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:02 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
jajamensen worden wakker
Als 'rassen' met elkaar mixen is dat juist een teken van diversiteit maar okay.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:03 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Trump heeft tot op heden inderdaad een briljante campagne gevoerd m.b.v. zijn team waarin alle standaardkreten om iemand in een kwaad licht te stellen van zowel 'links' als 'rechts' totaal van hem afglijden. Denk hierbij aan bruinhemd of 'commie'.
Daarnaast komt massaimmigratie zoals we die nu meemaken richting Europa niet opeens te ontstaan. daar zit inderdaad gewoon een agenda achter, waarvan een deel in onderstaande weblinks beschreven worden:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145
http://www.redicecreations.com/article.php?id=29616
Uit Praktischer Idealismus:
"The man of the future will be of mixed race. The races and classes of today will gradually disappear due to the elimination of space, time, and prejudice. The Eurasian-negroid race of the future, similar in appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples and the diversity of individuals."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |