Dat deed ze het halve nummer, daarom verstond niemand het.quote:
Mooi, issie sneller weer van het podium af.quote:
Han Peekel in tha houuuuusequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
Op het podium heeft dave wel wat. Maar ja, ik val op mannen met grote kinnen.
in het noorden zijn genoeg van die inteelt kinnen te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
wutquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik nou schaamhaar onder haar jurkje vandaan komen?
Een Viking voor mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in het noorden zijn genoeg van die inteelt kinnen te vinden
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het bier in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Ik.zou nog geen. Cd kopen of nummer luisteren. Als ik. Eerlijk .benquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kind kan met de grote mensen werken straks door de stijve lul van Marco
ik kan t dr niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk zit te kijken alsof ze slakken proeft
Ik zit me dus steeds af te vragen wat er onder die baard zit. Echt een huuuuuuge kin?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het zweet in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Op het sportveld van VV Leuven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het zweet in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Soort cowboy Henk, denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit me dus steeds af te vragen wat er onder die baard zit. Echt een huuuuuuge kin?
OKE DOE RUSTIGquote:
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.quote:
Of ze zenden er nog meer uit, met uw hulp, hopelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.
Heej!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel vervelend, die optredens tussen de reclames van Dierenlot door.
heb ooit WNF gesteund via sms.. werd daarna lastig gevallen door hun telefoonteam of ik nog meer wilde donerenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik geef alleen aan dierenzorg als ze langs de deur komen bedelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had een konijn van een stichting zoals dierenlotquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb een kat van dierenlot opgevangen en weer rustig gekregen. Was mishandeld door mensen. En door dierenlot opgeknapt.
Goed doel
leuke timing...elke week weerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
en een windmachine om het allemaal nog dramatischer te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef vencodark het volgende:
Maar waarom van die dramatische blikken en handbewegingen!?
Ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef ato het volgende:
Dit vind ik het beste optreden van vanavond
Ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Stickertje het volgende:
bij uptempo nummers klinkt brace ineens niet meer zo goed..
Moppie moppie moppieeee....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht 10 jaar terug nooit meer iets van Brace te horen, is die gozer nog zover gekomen ook.
zover? Het is the voice of holland, hoor. Niets meer niets minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht 10 jaar terug nooit meer iets van Brace te horen, is die gozer nog zover gekomen ook.
iedere week doet één van de kandidaten ewn nummer met der coach, deze week was t bracequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
Fijn hoor dat Brace nog een extra liedje mocht.
vorige mocht ivan/ivar een extra liedje zingen.. voor hij eruit werd geknikkerdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
Fijn hoor dat Brace nog een extra liedje mocht.
In de show, uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
zover? Het is the voice of holland, hoor. Niets meer niets minder
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedere week doet één van de kandidaten ewn nummer met der coach, deze week was t brace
Quote van de avondquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
Anouk heeft alle vaders van d'r kids ingezet.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
Dit doet ze dan weer goed, maar zij zingt volgens mij ook beter in combinatie met achtergrondzangeres of anderen..
Daarom is ze ook altijd/meestal achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
Dit doet ze dan weer goed, maar zij zingt volgens mij ook beter in combinatie met achtergrondzangeres of anderen..
ze is zelf achtergrondzangeres, maar ik vond dit wel prettigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:34 schreef ato het volgende:
verkapte racisme roeper?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij bestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
ik vind het niet raar. ze zal een type hebben. wel raar dat het van 4 verschillende mannen is. daar moet je echt je best voor doen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Anouk maakt er volgens mij zelf een punt van, van die huidskleur bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
maar maar, originele grappen maken is zooooo moelijk!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Het is gewoon kutquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Die stukjes met die homo zijn toch zo f*kking genant altijd..
Om plaatsvervangend dood te schamen
Partners?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ja, dat was dan wel weer een mooi nummer, maar dat gaat hij nu niet zingen.quote:
Bovenaan de eliminatielijst?quote:
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij best
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:39 schreef Stickertje het volgende:
de week na de finale, begint dan the voice kids?
ze doelt denk ik op die opmerkingen over dat acapella groepjequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Partners?
Ze heeft (straks) 6 kinderen van 4 mannen. Dat lijkt mij bijzonder, ongeacht wie welke kleur heeft.
Naar mijn mening is de aanwezigheid van Brace hier veruit het meest onterecht. Wat een gigantische zeikstem heeft die jongenquote:
Hoe durf je.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.
racist!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.
Nee van de 'zeef'-zonequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bovenaan de eliminatielijst?
Eens.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Naar mijn mening is de aanwezigheid van Brace hier veruit het meest onterecht. Wat een gigantische zeikstem heeft die jongen
Al liet hij alleen scheten.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]![]()
Zou dit met overtuiging winnen
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Partners?
Ze heeft (straks) 6 kinderen van 4 mannen. Dat lijkt mij bijzonder, ongeacht wie welke kleur heeft.
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel goed ja. Daar heeft Di-rect echt goud mee binnen gehaald destijds.
In mijn ogen vergelijkbaar met opmerkingen over Marco als er een jong meisje in beeld komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'
Dacht ik ook. Zo'n soort ééndagsvlieg. Of dat het gewoon niet zou werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik dacht destijds dat ze hem na 1-2 cd's uit de band zouden knikkeren
Oh, de ZZ.quote:
Heb niet gekeken behalve de finale.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.
Hij speelt geen rol zeg maar.
Policor gespot.....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook dat ik dáár het mijne ook wel van denk (al zal dat Anouk gelukkig aan haar reet roesten). Het gaat me nu echt om de grappen hier en overal omdat ze op donkere mannen valt. 'oh een zwarte man in beeld. Anouk zit te geilen' , dat soort geintjes zeg maar. Ik vraag me oprecht af of we dit ook zouden denken als ze louter blanke mannen had gehad. ' Oh een blanke man in beeld. Lekker soppen voor Anouk!'
oh, ik heb dat nooit gelezen of gehoord eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...
Hij is geweldig en heel eigen in zijn muzikale genialiteit. Topartiest.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Was tijdens die zoektocht een rare snuiter maar zijn passie en eigenheid waren zo overtuigend.
Hij speelt geen rol zeg maar.
Dat wordt ook gezegd over Miss Montreal bij elke man.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ze loopt ermee te koop, dus vestigt ze er zelf de aandacht op en dus reageren mensen daar weer op.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat benadrukt ze zelf toch ook wel altijd? In mijn beleving wel...
Ja daar heb je misschien wel gelijk in! En dat Sanne op alle bierdrinkende rockers valt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:46 schreef loveli het volgende:
[..]
In mijn ogen vergelijkbaar met opmerkingen over Marco als er een jong meisje in beeld komt.
Bijzondere man ja. Heel hippie en eigen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hij is geweldig en heel eigen in zijn muzikale genialiteit. Topartiest.
Fixedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja daar heb je misschien wel gelijk in! En dat Sanne op alle bierdrinkende rockers valt. s met een piemel valt
Psies! Moeten we koesterenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzondere man ja. Heel hippie en eigen inderdaad.
Trouw aan zichzelf. Beetje Hollandse Jim Morrison.
hij heeft er al 3 gehadquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
idd ja. waarschijnlijk had hij 1 grote hit en hoor je daarna niks meer van hem.
Mongolensnor. Sorry.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef Stickertje het volgende:
als je snor eruit ziet als dat er wat viezigheid op je bovenlip zit kan je hem beter afscheren..
Thema hier was 'crash BOEM'...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Overigens vond ik die thema rondes bij Idols veel vermakelijker
dat is niet policor.. zo meteen vraagt duderinnetje zich weer van alles af..quote:
Marco Borsato, Ali B, Ilse de Langequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie zijn de jury-leden bij de Kids, weet iemand dat?
Marco, Ilse en Aliquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie zijn de jury-leden bij de Kids, weet iemand dat?
Past niet bij haar imago.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou anouk wel bij the voice kids willen zien
Is al ruim een half jaar geleden opgenomen. Mede vanwege de media-uren van die kinderenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ilse weer? Had ik niet verwacht. Die is zo druk.
Ik ben bang dat de laatste 2 Jennie en Brace zullen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |