Op het sportveld van VV Leuven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het zweet in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Soort cowboy Henk, denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit me dus steeds af te vragen wat er onder die baard zit. Echt een huuuuuuge kin?
OKE DOE RUSTIGquote:
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.quote:
Of ze zenden er nog meer uit, met uw hulp, hopelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.
Heej!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel vervelend, die optredens tussen de reclames van Dierenlot door.
heb ooit WNF gesteund via sms.. werd daarna lastig gevallen door hun telefoonteam of ik nog meer wilde donerenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik geef alleen aan dierenzorg als ze langs de deur komen bedelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had een konijn van een stichting zoals dierenlotquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb een kat van dierenlot opgevangen en weer rustig gekregen. Was mishandeld door mensen. En door dierenlot opgeknapt.
Goed doel
leuke timing...elke week weerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |