Dat deed ze het halve nummer, daarom verstond niemand het.quote:
Mooi, issie sneller weer van het podium af.quote:
Han Peekel in tha houuuuusequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
Op het podium heeft dave wel wat. Maar ja, ik val op mannen met grote kinnen.
in het noorden zijn genoeg van die inteelt kinnen te vindenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
wutquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie ik nou schaamhaar onder haar jurkje vandaan komen?
Een Viking voor mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in het noorden zijn genoeg van die inteelt kinnen te vinden
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het bier in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Ik.zou nog geen. Cd kopen of nummer luisteren. Als ik. Eerlijk .benquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kind kan met de grote mensen werken straks door de stijve lul van Marco
ik kan t dr niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk zit te kijken alsof ze slakken proeft
Ik zit me dus steeds af te vragen wat er onder die baard zit. Echt een huuuuuuge kin?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het zweet in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Op het sportveld van VV Leuven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Dave is alleen leuk in een hete tent waar het zweet in druppels van het tentdak in je gezicht druppelen
Soort cowboy Henk, denk ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit me dus steeds af te vragen wat er onder die baard zit. Echt een huuuuuuge kin?
OKE DOE RUSTIGquote:
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.quote:
Of ze zenden er nog meer uit, met uw hulp, hopelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Steun dan. Dan hoeven ze deze reclames niet meer te tonen.
Heej!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel vervelend, die optredens tussen de reclames van Dierenlot door.
heb ooit WNF gesteund via sms.. werd daarna lastig gevallen door hun telefoonteam of ik nog meer wilde donerenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik geef alleen aan dierenzorg als ze langs de deur komen bedelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had een konijn van een stichting zoals dierenlotquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb een kat van dierenlot opgevangen en weer rustig gekregen. Was mishandeld door mensen. En door dierenlot opgeknapt.
Goed doel
leuke timing...elke week weerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |