en een windmachine om het allemaal nog dramatischer te makenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef vencodark het volgende:
Maar waarom van die dramatische blikken en handbewegingen!?
Ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:26 schreef ato het volgende:
Dit vind ik het beste optreden van vanavond
Ditquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:29 schreef Stickertje het volgende:
bij uptempo nummers klinkt brace ineens niet meer zo goed..
Moppie moppie moppieeee....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht 10 jaar terug nooit meer iets van Brace te horen, is die gozer nog zover gekomen ook.
zover? Het is the voice of holland, hoor. Niets meer niets minderquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht 10 jaar terug nooit meer iets van Brace te horen, is die gozer nog zover gekomen ook.
iedere week doet één van de kandidaten ewn nummer met der coach, deze week was t bracequote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
Fijn hoor dat Brace nog een extra liedje mocht.
vorige mocht ivan/ivar een extra liedje zingen.. voor hij eruit werd geknikkerdquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:30 schreef vencodark het volgende:
Fijn hoor dat Brace nog een extra liedje mocht.
In de show, uiteraard.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
zover? Het is the voice of holland, hoor. Niets meer niets minder
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
iedere week doet één van de kandidaten ewn nummer met der coach, deze week was t brace
Quote van de avondquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:33 schreef KillemWieft het volgende:
Anouk heeft alle vaders van d'r kids ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |