verkapte racisme roeper?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij bestquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne van hoor, van ql die kinderen van Anouk, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ik vind het zo gek dat er kennelijk iets raars is met het feit dat ze kennelijk drie of vier zwarte partners had.
ik vind het niet raar. ze zal een type hebben. wel raar dat het van 4 verschillende mannen is. daar moet je echt je best voor doen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Anouk maakt er volgens mij zelf een punt van, van die huidskleur bedoel ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
maar maar, originele grappen maken is zooooo moelijk!!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Het is gewoon kutquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Die stukjes met die homo zijn toch zo f*kking genant altijd..
Om plaatsvervangend dood te schamen
Partners?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk er heus ook wel het mijne vooroordelige van hoor, van al die kinderen van Anouk met meerdere vaders, maar hadden jullie ook dit soort dingen gezegd als ze steeds op blanke mannen was gevallen?
Ja, dat was dan wel weer een mooi nummer, maar dat gaat hij nu niet zingen.quote:
Bovenaan de eliminatielijst?quote:
ja nee ik lig er verder niet wakker van, maar het valt zo op dat het een issue is dat ze juist donkere mannen had. ik heb alleen maar blanke mannen gehad, bedenk ik me nu. Ook gek misschien.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is toch gewoon een onschuldig grapje? Al krijgt ze nog vijf kinderen van vijf verschillende mannen, mij best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |